Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Terry...:happydance: 2 emmies, genaamd Jip en Janneke aan boord...nu goed vasthouden!!! probeer je niet gek te laten maken in de wachtweken (hahahaha....zegt er eentje die nu al doorgedraaid is, en niet eens weet hoe lang haar eigen cyclus is)...succes meid!!!:toppie::toppie:

Nofje...:woohoo: donderdag of vrijdag de punctie en dan maandag de tp...goed zo!!! succes met de laatste wachtdagen...moet jij nu ook nog wat speciaals doen???

Freggel...ja...het lijkt er idd wel op...dat je een beetje de pechvogel bent van afgelopen jaar...kneus vind ik zo'n onaardig woord.....laten we hopen dat het nu voorbij is...balen dat je blaasontsteking maar niet over gaat...grrr....als het maar geen infectie is...sterkte!

Maureen...spannend meid...een tp van 1 emmy....:happydance::clap2:dat gaat goed komen meid!!!!ik duim voor jullie!!!:toppie:

Corina...klopt...je was een weekendje weg...ondanks de moeilijke/oncomfortabele momenten door je zwangere vriendin toch een fijne en leuke tijd gehad...mooi!!!

Jammer dat er voor jullie nog geen match was...hoop dat dr. R. vrijdagavond belt met goed nieuws!!!!

als ik heel eerlijk ben, denk ik dat we gewoon vrijdag naar DD gaan...denk echt niet dat het gelukt is...heb heel veel gesprekjes in mijn hoofd....dat gaat maar door en door...het ene moment denk ik dat de steekjes en weet ik wat allemaal anders aanvoelen dan wanneer ik bongi moet worden en meteen daarna zegt een ander stemmetje weer...doe niet zo gek, dat zijn gewoon de tekenen van een naderende bongi...niet iets anders ervan maken...

dat ik vannacht weer een droom had dat ik zwanger was, helpt ook niet echt...nu had ik net een test gedaan, van de kruidvat en er kwam binnen een minuut een plusje tevoorschijn...helemaal blij natuurlijk maar toen ging de wekker...pats...droom uitelkaar geplatst natuurlijk...

wilde eigenlijk morgen gaan testen en toen werd het al donderdag en nu wil ikhelemaal niet meer testen...heb geen zin in weer een teleurstelling en al helemaal niet op vrijdag testen, want ik wil me niet helemaal zwaar kl**te voelen als we naar DD zouden moeten gaan...weet ja ook helemaal niet hoelang mijn cyclus is...

sorry...even een klaag berichtje, terwijl juist iedereen hier zo positief is...

fijne dag allemaal...

liefs,

Nico:icon_flower:

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gefeli terry met kip en janneke!!

En Maureen ook met je topper!!

Freggel, ik zeg: nu beter worden!!

Nico, blijf positief hè!!

Xxx

Geplaatst

Goedenmorgen lieve meiden,

@ Terry en Maureen: Joehoe Joehoe allebei gister een tp gehad geweldig nieuws hoor.

Grappig om te lezen dat jullie allebei in de wachtkamer hebben gezeten zonder het van elkaar te weten.

Lieve meiden toi toi toi en goed broeden hoor zodat jullie over 8 1/2mnd een heel lief klein wondertje(s) in jullie armen mogen sluiten. Ik duim voor jullie.

Maureen errug leuk om weer iets van je te horen blijf je ons misschien op de hoogte houden hoe het met je gaat?? Als je dat wil tenminsten.

@ Freggel: Hoe is het nu met je vandaag? Vervelend zeg dat de blaasontsteking niet wil overgaan gewoon ff contact opnemen met de HA want ja je moet straks wel top fit zijn hoor!!!! Meis beterschap.

@ Nico: Rot om te lezen dat je er niet positief tegenover staat ( wel logisch hoor) maar meis kop op. En anders op naar een goed gesprek in DD.

Meiden hier verder geen nieuwtjes dus laat ik het hierbij.

Een hele fijne dag verder.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Hallo,

tja nico, wat jij beschrijft ken ik erg goed. Toch over alles nadenken. Dit is nu mijn 5 de terugplaatsing en ik merk dat ik het ook al doe. GGR. Dus niet gek dat je zo denkt en alleen maar goed dat je het van je afschrijft. Wij luisteren wel hoor.

Corine dank je wel voor je lieve woorden. Ik duim nog steeds voor jouw en hoop op een match

mees ik hou kip en janneke goed vast hoor!!!

freggel hopelijk heb je een beter medicijn gekregen voor je blaasonstekking en ben je er vanaf voor de terugplaatsing.

lizzy nog 1 nachtje slapen spannend hoor

Maureen hoe gaat het met jouw vandaag. Al weer aan het werk of ben je ook nog thuis.

Ik heb me lekker ziek gemeld. Ze zeiden dat ik nog rustig aan moest doen dus leek me het niet verstandig om te gaan werken. Dit is tenslotte al poging drie en we doen al het mogelijke voor een goed resultaat. Lig nu lekker op de bank tv te kijken en te slapen. Ik ga vanavond bij mijn ouders eten omdat manlief moet werken. Kortom laat me lekker verwennen.

Geplaatst
Maureen hoe gaat het met jouw vandaag. Al weer aan het werk of ben je ook nog thuis.

Ik heb me lekker ziek gemeld. Ze zeiden dat ik nog rustig aan moest doen dus leek me het niet verstandig om te gaan werken. Dit is tenslotte al poging drie en we doen al het mogelijke voor een goed resultaat. Lig nu lekker op de bank tv te kijken en te slapen. Ik ga vanavond bij mijn ouders eten omdat manlief moet werken. Kortom laat me lekker verwennen.

Hallo Terry, Slim dat je lekker thuis blijft. Ik had de deal met het werk dat ik de dag van de punctie t/m de TP ik me ziek mocht melden. Ik ben vandaag weer begonnen. Vanochtend had ik er ook reuze zin in want ik was het thuiszitten ondertussen zat. Maar halverwege de dag kakte ik in en had ik een mega dip waar ik bijna niet uit kwam. En toen om half 5 de bedijfleider ook nog e.e.a. kwam doornemen had ik echt zoiets van: ik wil naar huis. Uiteindelijk pas om 17.45 uur gegaan, en dat is erg laat, zeker als je al om 7.15 uur bent begonnen. Ik zit nu weer in een dip, maar heb zojuist tijdens mijn stooptocht naar iets lekkers nog een chocoladeletter in de la gevonden. Smikkel.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een spannende dagen/weken voor velen!

Maureen, fijn om van je te horen en wat goed dat je al een tp achter de rug hebt. En dan precies tegelijk met Terry. Succes allebei en sterkte met de onzekere wachtweken! Op naar een zwangerschap!

Nofje, jij bent ook bijna aan de beurt! Het wachten wordt beloond!

Freggel, heel veel beterschap. Nu uitzieken om straks goed fit te zijn.

Bij ons was vandaag de dag van de punctie! Natuurlijk is het bij iedereen anders, dus je weet toch niet wat je kunt verwachten. Mijn vriendin en ik waren allebei gezond zenuwachtig, beetje druk zelfs. De punctie viel qua pijn mee (de verdoving deed zeerder) en nadat door de laborant veteld werd dat er uit de ene kan al drie eitjes waren gevonden, werden we er toch een momentje stil van geluk. Aan de andere kant zaten 2 follikels en ze prikte ook nog een kleintje aan. En wat denk je: nog 3 eicellen! We hadden echt op maximaal 5 gerekend, dus wij konden ons geluk niet op. 6 stuks!

Mijn vriendin was zo dapper en we waren samen zo blij! Zo speciaal dat zij dit allemaal doet voor ons.

Het zaad zag er goed uit, dus nu duimen voor bevruchting en goede deling.

Ik mag vrijdag bellen hoe het ervoor staat en zaterdag om 10.45 terugplaatsing. Spannend!

Lizzy

Geplaatst

Haaai meiden!

Wat spannend hebben wij het allemaal momenteel zeg!! ooh wat hoop ik op een babyboom!!:toppie::toppie:

Corina sorry meid ik heb je postje helemaal over het hoofd gezien.:happy7:

Ik ben blij dat je een leuk weekend-weg hebt gehad. Kon ook anders natuurlijk, maar je gaat goed om hoor met het de zw van je vriendin. heb je even op kunnen laden, hihi!

Ik hoop inderdaad dat ik van die Provera ongi wordt. Maar omdat ik ook Lucrin heb, hoop en neem ik aan van wel. Ik denk dat al ik al actie voel daarbeneden, maar door die blaasontsteking is dat lastig te onderscheiden. Blaas of baarmoeder?? Ohja, en wat een leuke avatar heb je!!!!!:laugh:

Lizzy YEAHHH punctie goed gegaan, wat goedfantstischsuperdepupper! :egg-chicken: EN 6 eicellen, fantastisch zeg. daar kunnen jullie met recht trots op zijn!!! En ik geef een knuf aan je vriendin, wat een kanjer zeg! En wat een zenuwslopende dagen ga je in. Sterkte meid en kom maar lekker van je afschrijven hoor. Ik duim me suf!! Doen julie ECD in combi met IVF of ICSI? Wij krijgen nl. ICSI.

Maureen, ook voor jou de wachtweken.....Ik hoop zo dat je met goed nieuws mag komen!!

Terry ik geef je groot gelijk met je ziek melden. Dit is even veeeel belangrijker. EN zoveel mensen melden zich ziek om niets, dat dit zeker mag. Wanneer ga weer aan de slag? (of heb ik dat gemist?)

Nico hoe voel jij je? Al tekenen van...ongi? Ik hoop voor je dat de duivels wegblijven.

Nofje ook jullie tegen de punctie aan, is bijna zover!!!:gekruiste vingers 1

------

Hier gaat het redelijk. Ik heb een nieuwe AB kuur omdat de blaasontsteking(?) alleen maar erger werd. Vanaf vandaag weer 10 dagen een nieuwe. Pff schiet niet echt op. :mad: Vanacht had ik hele erge pijn in mijn buik/darmen. Kon alleen maar rechtop zitten en slapen..? Ho maar.

Dat kwam niet van de blaas af denk ik. Ik vermoed bijwerking van de Lucrin, Provera of de AB kuur. "Wil de echte dader opstaan?":laugh: voor een: :bottom:

Nu binnen 48 uur over of verbetering, anders weer met de arts bellen.

Knuf van Kneus Freggel, hihiih

Geplaatst

hallo,

Wou lizzy wat een super resultaat. Nu hopen dat ze allemaal bevrucht worden en goed gaan delen. Spannend hoor. Hoe laat mag je vrijdag bellen?

Freggel ik hoop voor je dat de medicatie aan slaat en je blaasontstekking snel weg gaat.

Maureen hoe voel je je? Luister je wel goed naar je lichaam en neem goed je rust!!Lekker snoepen is natuurlijk altijd goed. Ik ben me kasten aan het doorzoeken en denk dat ik zo een cakje ga bakken met chocolade!!!!

corine krijg je vandaag bericht van dokter ruis?

Nico, hoe gaat het vandaag met jouw?

nofje weet je al waneer het allemaal gaat gebeuren

Hier gaat alles goed. Ben alleen extreem moe maar geef hier lekker aan toe. Moet morgen weer werken meteen een slaapdienst maar goed het is niet anders. Ben wel lekker het weekend vrij. Waarschijnlijk gaan we naar de camping en genieten van het mooie weer.

dikke knuffel van mij voor jullie allemaal

Geplaatst

hey allemaal.

Corina: ik las dat je een goed weekend hebt gehad.. Mooi dat heb je wel verdient. Wel jammer dat er geen match was.. Ik hoop echt dat ze vrijdag beter bericht hebben.

Lizzy 21 mei TP??Wat goed en een mooi resultaat zeg! Succes!

Freggel: veel beterschap gewenst ik hoop dat het snel over is.. Is nooit prettig! knuffels voor jou!

Terry: heel veel succes! Ik duim me kapot voor je

Nico: Hoe gaat het met je?

Maureen: wat gaat dat je wederkerigheid hebt gedaan!! En mooi dat je nu een TP hebt gehad... Ik duim voor je! Zeker weten!

Alle andere meiden die ik niet heb genoemd! Good luck to you all!!!

En hier... dan ook eindelijk goed nieuws!! Vrijdag heeft onze donor de punctie en mag manlief eindelijk zijn bijdrage leveren!! Als alles goed gaat hebben we maandag de TP!! Gaat nu ineens lekker snel allemaal!

Ben uiteraard wel wat nerveus nu.. Maar dat komt wel goed.. Lekker vroeg naar de bed de komende dagen!

Veel liefs,

Nofje!!!

Geplaatst

Lizzy....super resultaat zeg!!!....spannend...nu dus wachten tot morgen....de bevruchting zal zeker goed gaan!!! en dan zaterdag de tp!!! whoehoe!!! heel veel succes meid!!! en wat speciaal en lief van je vriendin!! kanjer dat ze de punctie goed heeft doorstaan!!! toppertje!!

we hebben dus nu echt wel hele grote kans op een babyboom over 2-3 weken...super!!! ga voor jullie duimen!!!

Freggel...hoop dat de nieuwe AB aanslaat, want dit is niet meer leuk...en al helemaal niet als het de behandeling in de weg zou komen te staan...

hier helaas geen goed nieuws...we hebben vanochtend negatief getest...er zit nu dus niets anders op dan te wachten op mijn bongi en morgen naar DD te gaan...

ik wil het heel diep in mijn hart helemaal niet meer...wil gewoon dat het zonder al deze poespas lukt, maar weet ook dat dat helaas nooit mogelijk zal zijn, ondanks ons wondertje van 2 jaar geleden...

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi dames,

Hoe gaat het vandaag met iedereen?

Wij hebben een rotweek achter de rug.Ik wil hier niet téveel met details komen, omdat er toch openbaar meegelezen kan worden en de situatie wel heel herkenbaar is voor bekenden.

Het heeft gelukkig niets met mij of mijn man te maken hoor, zo erg is het lang niet!! Maar het gaat elke dag weer beter.:happy:

De pijn in mijn blaas is na de plas van gisteren avond snel overgegaan. In 2010 heb ik 2 niersteentjes gehad. Gisteren voelde ik dus dat ik iets uitplaste. dat moet dat geweest zijn. Vandaag voel ik er bijna niets meer van, YES! Hopen dat het zo blijft.

Gisteren heb ik ook de laatste Provera tablet ingenomen. ben benieuwd of en wanneer ik ongi wordt.

Nou, ik ga weer wat doen. Even eten enzo en genieten van (een keer) weer wat zon!!

Knuf Freggel

Geplaatst

Hoi meiden,

Nico ben je al terug van DD??? heb aan jullie gedacht vandaag, hoop dat er nu meer duidelijkheid is en jullie erover na kunnen denken. ben benieuwd hoe het is gegaan!

Pfff nou ik heb pas een nota van Geertgen naar VGZ gestuurd. krijg ik vandaag een brief en declaratieoverzicht terug. Op dat overzicht staat dat er 0 euro naar GG is overgemaakt en 0 euro naar mij.

Ik bellen met VGZ, blijkt dat er op de nota geen briefhoofd van GG stond, dus geen kop met gegevens en dat moest wel.......muggezifters!! Bij GG was het secretariaat er niet meer, dus maandag terugbellen voor een nieuwe, juiste nota. Pfff zeg, moet dat nou zo moeilijk..

Ook hoop ik dan meer te weten over de vergoedingen van VGZ en GG..vanwege het ontbreken van een overeenkomst. Ik ben wel collectief verzekerd en heb de Plus-polis....geen idee of dat wat uit maakt....

Wordt vervolgd.

Geplaatst

Vandaag te horen gekregen dat 5 van de 6 eicellen bevrucht zijn! Morgen horen we meer over de deling en kwaliteit. Ik heb er gewoon zin in!

Nog even een vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons: Mag je voor de teruplaasting gewoon die utrogestan bolletjes inbrengen? Of liever mee wachten tot na de tp?

Nico, hoe was het vandaag?

Nofje, alles goed verlopen vandaag of krijg je daar niks van te horen?

x Lizzy

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Terry: Geweldig om te lezen dat je ze een naam heeft gegeven!! Hoe is het nu verder met je?? Doe maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen vind J&J ook fijn. Ik duim rustig verder door dat je ook daadwerkelijk J&J over ruim 8mnd in jullie armen kunt sluiten.

Mees: Hoe is het nu met je?? De missy al minder geworden?? Ik hoop het wel voor je. Hoe gaat het met jullie ukkie??

Maureen: Hoe is het nu met je?? Laat je maar lekker verwennen en doe maar rustig aan, ik duim voor jullie dat jullie over ruim 8mnd jullie ukkie in jullie armen mogen sluiten.

Lizzy: Heel veel succes morgen met de TP en ik duim voor jullie dat jullie ook nog cryo's hebben voor hopelijk een eventueel broertje of zusje. Horen je dat morgen ook?? Of later??

En even over je vraag over het bolletjes gebruik . Ik zou morgenochtend de bolletjes gebruiken en dan weer doen als er weer voldoende tijd tussen heb gezeten dus na de TP.

Freggel: Bedankt voor je compliment over mijn avatar dat ben ik dus hahaha deze foto is 2jr geleden gemaakt in Turkije.

Fijn dat je weer beterder voelt alleen rot om te lezen dat je een rot week heb gehad logisch dat je er hier niet over in details wil treden. Heel veel sterkte meis vanuit hier een dikke knuffel voor je.

Nofje: Hoe is het vandaag gegaan?? Hoor je nu maandag meer?? Of wanneer dan??

Nico: Balen zeg om te lezen dat het negatief was ( ook al was de kans klein maar je hoop het toch zo wat logisch is) Vanuit hier ook voor jou een hele dikke knuffel heb je wel ff nodig.

Hoe was het vandaag in DD??

Hier heeft vanavond precies op tijd dr.R gebeld met de mededeling dat hij nog geen koppeling heeft en dat hij het nog 1week af wil wachten.

Volgende week vrijdag belt hij weer en als hij dan nog geen koppeling(match) heeft dan is ronde 2 ook afgelopen en gaan we weer afbouwen d.m.v provera.

Maar goed ik probeer nog een klein beetje positief te blijven en maar weer afwachten wat hij volgende week te melden heeft.

Meiden een hele fijne avond en welterusten voor straks.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Lizzy, super!

Ja, al paar dagen vantevoren beginnen met de bollen!

Freggel, fijn dat het beter gaat met je! Weg met die niersteentjes!

Corina, super balen dat er geen match weer is. Hallooo dr R; het vlg telefoontje moet u n match hebben voor Corina!!

Vandaag 1e x bij gyn. geweest. Erg tevreden over ukkie en mams; ik dus ;-)

Wel gisteren tijdens werk migraine gekregen en vandaag migraine over, dus weer naar werk en daar overgegeven.

Nou ja, komt goed!!

Xxx, mees

Geplaatst

Hai,

Ja ik was al vanaf di avond begonnen met de bollen. Ik vroeg me alleen af of het niet zielig was voor de emmy's om door die witte troep heen te moeten hihi!

Ik heb ze gewoon maar ingebracht! Straks meer!

x

Geplaatst

Vandaag te horen gekregen dat er 3 uit 6 bevrucht zijn!!! En nu gaan kwik, kwek, en kwak hopelijk lekker doordelen!!! Ik heb er een goed gevoel over! Maandag tp om 14.45 in Genk... Ik sta nu dichterbij als ooit tevoren!!! Zo nu ga ik ff genieten van mijn mannetje en zijn lieve kleine meid! Ik denk ff naar de speeltuin!!! Lekker met haar op de schommel en de glijbaan.... Kan ik me weer even lekker kind voelen Hahaha... Knuffels voor jullie allemaal en een grandioos weekend gewenst! Nofje

Geplaatst

Ons weekend kan niet meer stuk! 2 emmy's teruggeplaatst!

De andere 3 zagen er ook goed uit, horen we over paar weken of ze in de vriezer liggen.

Zo ver zijn wij ook nog nooit gekomen, dus ik snap je helemaal nofje! Proficiat, jij ook bijna TP!

Zou zo mooi zijn als corina deze ronde ook nog aan mag sluiten!

Maureen en terry, hoe is het op het wachtbankje?? Ik kom er gezellig bij!

X lizzy

Succes allemaal en fijn weekend?

Geplaatst

Morgen meiden,

Iedereen met een terugplaatsing, punctie, wachtbankje heeeel veeeel succes toegewenst!!! Wat zijn we met velen tegelijk! Op naar een babyboom!!

Nico; hopelijk is het goed gegaan het gesprek? Maar omdat je nog niet bent geweest vrees ik dat het niet was wat jullie ervan hoopten. Knuf hoor.

Hier prima. Wachten op ongi.

Geplaatst

he Freggel....nee hoor....het gesprek was eigenlijk heel interessant zelfs...ik krijg het korte protocol, met suprefact, menopur en ik geloof cetrocide.....hij gaf zelfs aan dat mijn eicellen even goed waren als die van een ander....waarop ik zei dat de arts in Maastricht anders had gezegd....dat was dus BS, want de eicel bepaalt niet alleen de kwaliteit van de embryo...daar heb je ook zaad bij nodig...hij heeft wel na afloop van de afspraak mijn amh-waarde laten testen...hieraan kun je zien of een ivf-poging nog wel zin heeft....ook heeft hij aangegeven dat mijn vriend (was twee jaar geleden nog dakdekker en dan werk je toch wel met gevaarlijke stoffen, metaal, lood, en af en toe ook asbest) een spermfit onderzoek kan laten doen..hierbij wordt dan de morfologie (de vorm) van de zaadcellen onderzocht...want je kunt dan wel mss heel veel zaadcellen hebben en een hoge beweeglijkheid...als de morfologie niet goed is, kom je ook niet ver...bij het AZM en Geertgen is hier helemaal niet naar gevraagd...

zou dus met menopur, suprefact en ik geloof cetrocide aan de slag moeten...hoe en wat precies weten we nog niet...in elk geval het korte protocol...das wel fijn...

het kon namelijk zelfs ook zo zijn dat bij mij door het gebruik van de pil en de deca zelfs de groei van de follikels juist werd afgeremd...vandaar dat ik dus geen deca meer ga gebruiken..

we hebben besloten om de uitslag van de amh-test af te wachten (komt 1 juni binnen) en dan nemen we nog een paar maanden extra pauze...wil even helemaal rust hebben...mocht idd uit de test blijken dat ivf geen zin meer heeft, dan zijn we gebonden aan ecd en dan willen we sowieso pauze nemen....ook als we wel met ivf verder kunnen, nemen we een langere pauze...op die paar maanden komt het ook niet meer aan...na onze zomervakantie in september willen we dan rustig gaan beginnen...in principe kunnen we bij Geertgen en bij DD meteen beginnen...al met al dus ook nu weer een goed gesprek...

Lizzy en Nofje...wow...super nieuws...Lizzy 2 emmies terug en Nofje krijgt maandag om 14.45 uur emmies teruggeplaatst!! whoehoe!!! helemaal super!!! Ik moest trouwens met de bolletjes beginnen de dag van de punctie (na de punctie) met 2 bolletjes en daarna 3 x daags 2 bolletjes...

Corina...jammer meid dat er ook nu geen match was...hoop dat zich volgende week wel een match voordoet!!! sterkte meid met deze domper...

Freggel....wachten op de ongi...hoop dat ie snel komt...

Mees..jammer dat je nu migraine hebt gekregen...hoop dat je je gauw beter voelt!!

fijne avond allemaal!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hallo allemaal,

Even een kort bericht je van mij. Het gaat best aardig met me, ik ben alleen nog best wel moe. Gelukkig niet meer zo erg als afgelopen woensdag en donderdag dat ik meteen na mijn werk het bed ik duik, maar ik heb zaterdag en zondag wel een middagdutje gedaan (van 3 uur). Ik zie nu ook best wel op tegen de komende dagen omdat ik dan hele dagen werk. Gelukkig heb ik verder niets in de agenda.

Het voelt zo anders dan de vorige keer dat ik een TP heb gehad. Toen was ik helemaal opgefokt en was ik er continu mee bezig. Dat heb ik nu niet. Een enkele keer vraag ik me nog wel af of er nog iets zit, maar dat is dan ook zo'n beetje alles. Ik maak me in ieder geval niet druk over ieder pijntje of steekje dat ik in mijn buik voel.

Terry, hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij eigenlijk testen?

Zo, ik ga me klaarmaken om naar het werk te gaan. Al is het wel een beetje met tegenzin omdat ik me nu al moe voel.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

ha die Nico, nou wat geweldig zeg. Ik ben blij dat je iets wijzer bent geworden.

Ja, dat zaad daar weet ik alles van. Mijn man heeft ook slechter zaad, en dan vooral de morfologie was ook minder. (geloof rond de 40% abnormaal van vorm, viel nog mee) Omdat we tegen de IVF grens van 1 miljoen aan zaten na bewerking, is meteen ICSI ingezet voor ons.

Goed dat jullie sowieso ná de vakantie gaan starten. Dat doet echt goed voor je hoor.

Nu dus dat onderzoek afwachten nog. Wordt een mooie en spannende zomer voor jullie!!

Maureen; ik hoop zo dat je straks een posi test in je handen mag houden!! Npg eventjes doorzetten. je dot het goed hoor, ik zou inderdaad ook helemaal stuiteren! (komt omdat ik nog niet eerder TP gehad heb)

Corina; heb je nog wat van R gehoord???

----

Goed nieuws dames!!

Mijn donor belde me net op dat ze ongi is geworden!! YESSS!! We gaan dus woensdag of donderdag voor de echo bij haar en dan mag ze gaan stimuleren!! Komt dichtbij nu zeg!!!!:laugh::laugh:

Ik zit vandaag op de 4e dag na de Provera, en voel het wel wat rommelen, maar nog geen ongi.

We gaan meteen vragen of het kwaad kan indien ik nu niet ingo wordt. Mijn lijf kan rare dingen doen namelijk....ben dat gewend. Mijn BMS was 11,5 mm dus daar ben ik dan al wel blij mee.

Op naar een kindje!:happy7::happy7:

Geplaatst

Joepie!! Wat gaat het spannend worden voor veel meiden!!

Al zoveel tp's!! Super meiden!

En freggel, het gaat echt snel nu! Wauw!

Allemaal veel succes en op naar positieve testen!!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden