Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha nico, jouw emo's zijn ook zooo leuk. Die auto...humor! Ik zie nofje al zitten:-)))

En...ww zijn zooooo erg....gewoon te spannend...maar ook weed leuk omdat het kán (zwanger worden/zijn)! En wie weet, met die (.)(.) van jou...?! Waaah, ik duim!!!

Corina, fijn weekend. Wordt vast gezellig en over n tijdje is er bij jullie ook n kleintje. Moet gaan lukken!!

Lizzy, werk ze!

Xxx, mees

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo,

We hebben 4 bevruchtingen van de 9 eicellen en maandag om 13.30 terugplaatsing. Dan horen we ook hoe ze verder gedeeld zijn en of er cryo's zijn. Ik vroeg aan haar is het ook mogenlijk dat het niet goed gaat en ze zij nou mevrouw alles is mogenlijk. Waarom stel ik zo'n stomme vraag want nu blijft dit wel in mijn hoofd spoken. Blij als het maandag is en de embryo veilig in mij zit. Maar 4 is een goed resultaat en ik ben blij!!!!!!!

corine wat een vervelend verhaal. Ik kan me voorstellen dat je goed boos was en wat goed dat je assertief hebt gehandeld. geniet van je weekend dan is het zo maandag

allemaal de groetjes en een dikke knuffel

Geplaatst

Hellowwwwww dames! :blowkisses:

Terry; wat goed man!!! Nou, neem maar van mij aan dat je al heeeeel blij mag zijn dat je uberhaupt bevruchtingen hebt en straks je TP! Sowieso is het inderdaad nooit vanzelfsprekend dat er eicellen gevonden worden, deze ook bevrucht worden en dan emmy's die goed doordelen voor een TP. Dit even algemeen hoor, ik ben nl. nog niet eerder tot een 'simpele' bevruchting gekomen en veel mensen realiseren zich ook niet wat voor wonder dat inderdaad is! Maar goed, jij weet dat ook als ieder ander hier. Ik liet me even gaan hihi.

Op naar prachtige emmy's meid!! Ik duim!! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan en je zus zich zo karig gehouden heeft!!!!:hello2:

Mees; jammer dat je nog steeds missy bent. Enige voordeel is dat je wel slanker wordt ja. Maar...eigenlijk willen we dat op die manier niet. Nog even volhouden, komt goed straks!

En wat geweldig dat je echo goed was!! :bullrider:Super! Nu op naar de 20 weken? Of heb je er nog één voor die tijd?

Nico ik blijf je energie sturen en hopen dat het raak is. Hou je hoofd iig koel :icescream: Nog 1 weekje en dan DD!

Corina nou belachelijk zeg.........Oooh ik zou ook furieus geworden zijn hoor! Je zit al zo in spanning en dan belt ie niet!! Hij had het gewoon in zijn agenda staan natuurlijk, maar wilde er met een smoes vanaf komen. Dat moet gewoon beter :strangle:

Ik duim voor je match.:gekruiste vingers 3

Lizzy; gaat goed met jullie! Ik hoop dat de folli's mooi blijven groeien en misschien dat er nog wat bijkomt. Qua werk, dat is lastig hè. Ik kan niet voor je bedenken of je het verteld ja of nee. SOms loont eerlijkheid, terwijl de verkeerde mensen het ook kunnen misbruiken. Lastig. Ik wens je succes met je beslissing. Toitoitoi! Nog even en weer de FM.

Nolfje; jij een match, geweldig zeg! Nog even......wat zul je in de 7e hemel zijn!!!:goodluck1:

---------

Nou meiden, ook hier ging het super want we zijn begonnen!!! Ooh eindelijk, ik ben zo blij :occasion18::occasion18:

Omdat ik een paar weken geleden nog wat afscheiding had, hebben we besloten bij mij een echo te doen. Zoals verwacht weer lekker veel mini-follikels (PCOS) maar ook tegen de verwachting in, een heel dik BMS van 11,5 mm :omg: Ik gebruikte nog niets zelfs! We hebben besloten om mij toch een Lucrin te geven, evenals mijn donor. Ik heb nu ook Provera om een ongi op te wekken. Als ik ongi ben begin ik met Estradiol 1x daags.

Mijn donor heeft nu een Lucrin gehad en wordt waarschijnlijk volgende week tot 1,5 week ongesteld. Dan komt ze op dag 3 of 4 voor een echo en dan kan ze al gaan stimuleren.

Over 4 weken zit het er al op!

Ook heeft mijn man bloed geprikt en zijn allerlei formulieren ingevuld. Zoals het er nu naar uitziet, krijg ik 2 emmy's teruggeplaatst (mits die er zijn) Omdat Genk nogal streng is daarmee, bekijk ik dat t.z.t. nog wel.

Meiden, ik ben gelukkig!!!

Ohja, ik heb vandaag ook een antibiotica kuurtje, want ik heb een blaasontsteking. Zo fijn, NOT :dots:

Tot snel!!!!

:Smilies-dieren-0047

Geplaatst

Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Iedereen aan het werk of aan het genieten van de (denk laatste) mooie dag?

Ik heb best last van die blaasontsteking. maar voel wel dat de kuur helpt, omdat het nog niet zo erg was.

En volgens mij de eerste tekenen van de Provera of Lucrin. Was wat misselijk en geen eetlust. Nu gaat het wel hoor. Raar, nooit eerder last van gehad, al is de Lucrin voor mij de eerste keer.

Ben nog steeds helemaal 'Thrilllll' en blij!:laugh::laugh::laugh:

liefs,

Freggel

Geplaatst

Ff kort:

Waaaaaah freggel!!! Heeeeel goed!!! Alles gaat 'werken'. Top!!!!

En ja, missy is minder maar beeb weer super. Vlg week afspraak gyn dus hoop beeb weer te zien vrijdag. Leuuukkkk!

Slaap ze,xxxx, mees

Geplaatst

hallo allemaal,

Even een vraagje. Wie heeft er al meerdere rondes bij geertgen gehad. We hebben nu 4 bevruchtingen maar ben zo bang dat ze niet door delen. Ik weet dat het bij iedereen anders is maar zou graag van mensen horen hoe dat bij hun ging. In utrecht hoorde je op de dag van de punctie hoeveel eicellen je had en op de dag van de terugplaatsing hoeveel embryo's. Ik merk echt dat het mijn dag beheerst zullen ook wel de hormonen zijn. GRRRRRRRR. Mijn man moet ook het hele weekend werken en ik heb geen puf om wat te doen. Van bank naar bed en anderzom. zou dank jullie wel voor het luisteren naar mijn geklaag.

Geplaatst

Terry, ik heb dan geen meerdere rondes bij Geertgen gehad, maar je kunt sowieso niets anders doen dan afwachten tot morgen. Er zijn nu eenmaal geen garanties.

Dat zal Genk en ook het Geertgen tegen je zeggen.

Ik ga ervan uit dat je met 4 bevruchtingen echt wel een TP gaat krijgen hoor, je moet positief blijven!

Mees dank je wel. Knuf terug. EN vrijdag weer echo, leueuueukl!!!!!!! Ennuh, ik weet niet of ik het al eens gevraagd hebt, maar willen jullie het geslacht weten?

Geplaatst

Hey ladies,

Vandaag echo gehad en de 5 follikels zijn mooi gegroeid en allemaal van dezelfde grootte, rond de 19 mm. Er waren nog 2 kleintjes, maar daarvan wordt niet verwacht dat die groot genoeg zijn voor punctie. Maar de punctie gaat door en wel woensdagochtend!

Als alles goed gaat krijg ik zaterdag terugplaatsing. We gaan er voor!

Terry, de dag een beetje doorgekomen? Ik denk aan je en duim voor je morgen!

Corina, wat slecht zeg bij Geertgen. Zit je al die tijd voor niks in spanning. Hopelijk heb je een fijn weekend gehad.

Freggel, je bent nu echt begonnen, wat spannend he? Heel veel succes met spuiten.

Nofje, weet je al wat meer wanneer alles plaats gaat vinden?

Pulletje, hoe staan de zaken bij jou ervoor?

Op naar een mooie week!!

xx

Geplaatst

terry....ik denk ook dat je met 4 bevruchtingen wel een tp krijgt....bij het AZM hoor je ook op de dag van de punctie hoeveel eicellen je had en pas na de tp krijg je te horen hoeveel je er teruggeplaatst hebt gekregen en de kwaliteit...das nog meer nerv wrecking...helaas denk ik dat er niets anders op zit dan te wachten....hoe moeilijk het ook is! maar vanmiddag om 13.30 uur krijg je er 1 of 2 teruggeplaatst en kun je naar het wachtbankje...super!!! duim voor je!!!

Lizzy...toppie zeg!!! woensdag de punctie....gaat lekker op deze manier!!! succes meid! duim voor je!!!

Freggel...balen van je blaasontsteking...gelukkig dat de kuur helpt... jammer dat je nu wel meer last hebt van de bijwerkingen...iedere behandeling is toch altijd weer anders...dat blijkt wel weer...succes meid!!!

hier weer niet veel te melden...ben mijn temp aan het meten, denk ik omo me erop voor te bereiden wanneer ik ongi zal worden (als mijn temp daalt, dan weet ik genoeg)...nu was ie vanochtend weliswaar gedaald met 0.3, maar zou het ook aan het tijdstip liggen? denk van wel, toch? in het weekend namelijk gemeten rond 9 uur en vanochtend was het 2,5 uur eerder, half 6....hou het daar maar even op...en dat het dus toch nog steeds kan...en zoniet...dan gaan we vrijdag naar DD...ben benieuwd....wil toch ook wel weer verder, maar van de andere kant ook weer niet...vind het wel fijn zo geen extra hormonen in mijn lijf...ben toch ook een gekke druif....

Corina...hoe is het met jou??? word je vandaag weer teruggebeld?

liefs,

Nico

Geplaatst

Whhhaaajhhh... Ik word gek van spanning.... Vandaag na half 6 horen we of we woensdag punctie hebben..... Ben al 2 jaar bezig met op en af een eigen donor.... Maar ben nog nooit zover als nu gekomen!!!! Spannend....

Hoe is het met de rest?

Xxxxxxx nofje

Geplaatst

Spannend Nofje!!! Ik duim!

Nico, succes met tempen. Hopelijk vrijdag niet naar DD ;-)

Lizzy, spannend woensdag!!!!

Freggel, weg met de blaasontsteking! En vrijdag n mooie echo.

Nee , we willen het geslacht niet weten. Veel leuker om te wachten. Een echte verrassing is het dan.

Terry, succes meid. Gaat goed komen.

Hier alles ok. Vannacht weer overgegeven. 's Morgens gaat het wat beter.

Xxx, mees

Geplaatst

Missy-mees, De maar rustig aan, als dat kan. Werk je nu nog je volle uren? Of ivm jw zw en misselijkheid minder? Knap dat je het geslacht niet wilt weten, of er niet té nieuwsgierig naar bent!! Zou ik niet kunnen hoor, haha! Maar het wel een verrassing straks. Zoals mijn gevoel nu is, is dat wij wel het geslacht zouden willen weten. Maar dat kan veranderen natuurlijk.

Nofje whaaaaaaaaaaaaaaa spannund!!! Jullie komen steeds een stap dichterbij! Nog een paar uurtjes!!:happydance::happydance:

Nico; ooh zou geweldig zijn als je DD niet meer nodig zult hebben. Zolang de rode duivels er niet zijn, kan het. Hopelijk lbijft de temp hoog. Ik duim hoor!!

Lizzy whaaaaaa ook bij jou SPANNUND! Woensdag de punctie....pfff ik zou helemaal flippen!! :happydance:

Pulletje hoe gaat het met jou?

Maya ik denk nog steeds aan jullie.

---------------

Hier gaat alles okay. Mijn blaasontsteking is er nog, maar de kuur is dan ook nog niet ten einde.

Ik heb voor vandaag een 20-ritten kaart voor ons toilet besteld hahahha, die zal ik zeker nodig hebben:happy8::laughing4:

Vandaag mijn 4e Provera dag. Ik heb mijn donor gesproken en alles gaat goed met haar. Ze denkt /schat dat ze over een dag of 4 toch wel ongi gaat worden. Ik zei al tegen haar, dat je het gewoon rustig af moet wachten.

Daarintegen ben ik meer gespannen of ík wel ongi word. Ook al gebruik ik dus al ruim 4,5 jaar geen hormonen meer, de vorige keer dat ik Provera gebruikte deed het niets! De artsen stonden voor een raadsel. Niks geen ongi. Ik hoop dus dat ik nu geen roet in de planning ga gooien en mijn lichaam nu een keer wel meemwerkt. Ook al is mijn BMS momenteel ruim 11,5 mm, als ik Provera gebruikt heb en niet ongi wordt, weet ik nog niet of ik wat aan dat BMS van 11,5 mm heb.

De tijd zal het leren, de komende 10 dagen.

Liefs, Freggeltje

Geplaatst

Komt goed hoor freggel!!! Je gaat ongi worden!

Je bms is al top! Super!!

Haha, missy-mees. Leuuukkk!!

Werk nog hetzelfde. (Ik werk niet fulltime, maar ong. 3/4)

Af en toe als ik te beroerd ben n middagje niet.

Ja, houden vd verrassing!! :-)))

Xxx

Geplaatst

Nofje...ja...spannend he!!! ik hoop het voor jullie en duim keihard met jullie mee!!!:duimen draaien:

Freggel....stel je voor....nee...doe maar niet....dat gaat gewoon goedkomen, bij jouw donor en bij jou...de ongi breekt gewoon door en alle blijft lekker op schema...

ja....dat zou echt ene zijn idd...als ik vrijdag niet naar DD hoef...ik duim voor mezelf...hihihi...

liefs,

nico

Geplaatst

en Terry..hoe is het gegaan met de tp??????

nofje...al iets gehoord???

duim duim duim!

we gaan donderdag testen...dat is een dag voordat ik mijn NOD heb (als ik tenminste ervan uit ga ik weer op mijn oude cyclus zit)...

corina...hoe is het met jou????

liefs,

nico

liefs,

Nico

Geplaatst

whaaaahhh... ff snel. eten staat te pruttelen.. Maar woensdag heeft onze donor de laatste controle.. Maar zoals het er nu naar uitzag en wat Dr. R verwachhte heeft ze vrijdag de punctie. Maar kan ook donderdag zijn.. En dan maandag de TP...

Whhhhiiiiiiieeeeeeeewwwww!!!

xxxx

Nofje

Geplaatst

Hallo lieve forumvriendinnen,

Ben weer terug in het forumland na een weekendje weg, maar daar straks meer over.

@ Terry: Oh wat geweldig dat er bevruchting was en een TP!! Hoe is het gegaan vandaag?? Heb je nog cryo's?? Heb je er 1 of 2 teruggeplaatst gekregen??

@ Nico: Wat spannend hoor voor jullie!!! Ik hoop dat je vrijdag niet naar DD hoeft omdat er toch een wondertje is gebeurt !! Ach ik hoop het zo want ik gun jullie het van ganze harte echt waar. Mocht het toch zo zijn dat jullie vrijdag naar DD gaan heel veel succes en ik hoop dat het een goed gesprek wordt.

@ Freggel: JOEHOE JOEHOE onze freggel is eindelijk in de race!!! Oh meis ik hoop zo dat je ongi er gauw door komt meestal een dag of 3 5 nadat je klaar bent met het slikken van provera 7dgn lang. Tenminste bij mij hoor want ieder lichaam is anders natuurlijk maar het komt bij jou ook vast goed hoor Freggel moet gewoon.!!! Ik blijf duimen dat alles zo voorspoedig mag blijven gaan.

@ Nofje: En en heeft dr.R gebeld en weet je meer?? Ik hoop en duim voor je dat je niet meer zolang hoeft te wachten.

@ Mees: Oh meis nog steeds missy ik hoop zo voor je dat het gauw over is. Meid wat goed dat je een goeie echo heb gehad. Ik zou zeggen ga zo door ( op de missy na natuurlijk) en hopelijk volgen wij je gauw.

Hoe is het verder met de rest??

Wij zij vandaag weer terug gekomen van het weekendje weg en dat was erg gezellig en ook leuk met de kinderen.

Ook al waren er moeilijk momenten want die vriendin die zwanger is waarover ik jullie verteld heb een paar pagina's terug was ook mee en het gesprek ging regelmatig over haar zwangerschap wat logisch natuurlijk maar ik voelde mij er niet altijd even gemakkelijk bij, maar goed ik gun het haar van ganze harte en gelukkig gaat het met haar zwangerschap super goed.

Vanavond rond 18.00uur belde dr.R dat hij nog geen match heeft en belt vrijdagavond weer op rond 21.00 uur. Dus hier is het enkel wachten wachten en wacht geblazen .

Vanuit hier weer een dikke :hugs2: voor iedereen.

:positive energie::CYBER_HUGS:

Liefs Corina.

Geplaatst

Oh Nofje geweldig ik ga heel hard duimen dat het ook zo mag lopen zoals dr.R het heeft vertelt duim duim duim.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hallo dames,

Ik schrijf eigenlijk nooit meer in dit topic, maar lees nog wel altijd mee. Ruim een half jaar geleden ben ik hier begonnen in dit topic omdat wij een de deal-ivf deden. Ik lees nog steeds vol bewondering jullie verhalen. Hoe volhardend jullie zijn in het vervullen van je wens. Ik besef me dan meteen dat het voor ons toch iets eenvoudiger is omdat wij niet van een eiceldonor maar zaaddonor afhankelijk zijn. En omdat hier een boel dames bij Geertgen in behandeling zijn herken ik ook veel van jullie verhalen.

Voor degene die nog nieuwsgierig naar mij waren, vandaag heb ik een TP gehad van 1 embryo. Ik kan er eigenlijk nog steeds niet bij dat het is doorgegaan. Ik helemaal niet verwacht dat de TP door zou gaan.

@ Corina: Ik hoop dat dr R goed nieuws voor je heeft.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Hallo,

ja het is gelukt twee zitten er in mij. nu genoemd jip en janneke.

Ik lig met mijn benene omhoog en laat me verwennen. Helaas geen cryo's. Moest me daar even over heen zetten maar nu ga ik voor een zwangerschap!!!!

Maureen was jij vandaag dan ook in genk? Heel veel sterkte

lizzy nog twee nachtjes slapen voor de punctie. Spannend hoor.

corine wat balen nog geen match ik blijf voor je hopen

nofje spannend hoor eindelijk een puctie en hopen op mooie embryo's

lieve schatten allemaal heel veel succes ik duim voor jullie

Geplaatst

Wat grappig Maureen en Terry dat jullie elkaar stiekem in de wachtkamer getroffen hadden.

Succes Maureen, ik wens je het allerbeste toe!:icon_flower:

Terry, gefeliciteerd meid, geweldig!!!!!! 2 prachtige emmy's rijker, wat zul je je hyper voelen!!! Nu is het wel erg spannend zeg....:clap2::clap2::clap2:

-----

Ik bel zo weer naar de huisarts. Mijn blaasontsteking verminderd niet, maar wordt erger. Heb nu ook flinke pijn in mijn linkerzij. Nu dat weer :mad:

Ik kruip op de bank met een deken en een DVD. Ik ben wel dé kneus van dit topic afgelopen voorjaar zeg. Voet aan diggelen, verstandskies getrokken, nu weer die blaasontsteking....hihih en tussendoor nog wat migraine. Lijkt wel een recept. "beetje wat dit en beetje van dat".

Nou meiden, tot snel maar weer.

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden