Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Maya wat balen zeg. Wordt je dosis nu weer opgehoogd?

Wel goed dat ze blijven proberen om het hoger te krijgen en niet gewoon terug plaatsen. Toen ik bij gg kwam voor derde poging zeiden ze nou mevrouw onder de 7 heeft uw nihiel kans. Dus 2 kansen verspilt! Ik blijf voor je duimen dat de volgende opbouw goed gaat!

Vandaag de punctie! Ben zo trots op mijn lieve zus. Wel weer heel spannend

Fijne lentedag voor iedereen

Groetjes terry

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Terry,

Nee ik ga nu terug naar 1 tablet estradiol + provera, tarwekiemolie en askal.

Op de 1e dag van de bloeding ga ik dan weer naar 5 tabletten estradiol, tarwekiemolie en askal.

Dit is al het hoogste wat ze voorschrijven. Ben erg benieuwd de enigste keer dat het 7.1 is geweest was vorig jaar december, alleen was er toen geen donor. Al die andere keren kwam ik nooit hoger als 6.7/6.8.

Wat spannend de punctie bij je zus. Veel succes, dan krijg jij binnenkort toch een TP of niet???

Groetjes Maya

Geplaatst

@ Maya: Heb je eeb pbtje gestuurd.

@ Terry: Meid wat spannend heel veel succes en ga heel hard voor jullie duimen en aan jullie denken moet goed komen nu!!!

@ Hoe is het verder met iedereen?

Hier geen nieuws zoals gewoonlijk ;p Heb Milena laten weten dat we niet meewerken vond ik eigenlijk net zo netjes.

Meiden fijne lentedag.

XXX

Geplaatst

Hoi Terry,

Wat mooi nieuws zeg, zal voor jullie duimen....

Ik heb verder ook geen nieuws, ben bezig met primulut om mijn BMS weer te ontrekken.

Dan weer opnieuw opbouwen en dan nieuwe terugplaatsing

Iedereen een fijne dag gewenst en sterkt.

Liefs Bootje

Geplaatst

@maya, wat balen zeg

@terry, wauw dat is een mooie score. Nu duimen voor mooie bevruchtingen

Hier wachten op de ongi, moet ergens deze week gebeuren.

Geplaatst

Hallo,

zo nu even een uitgebreid stukje. We zijn blij met 7 eicellen maar hadden toch gehoopt op meer. De linker eierstok van mijn zus bleef ontvindbaar. Heel knap hoe ze het allemaal doorstaan heeft maar het is toch jammer.

Vandaag een spannende dag want hoeveel zijn er bevrucht. Ze bellen tussen 12 en 5 nou dat is nogal een ruim begrip.

Dus dat wordt de hele dag in spanning zitten. Merk dat ik echt zenuwactig ben. Wij hebben altijd bevruchting gehad maar toch aaaaaaaah. Ik hoop dat deze dag snel voorbij gaat en we kunnen zeggen weer een stapje verder te zijn. op naar de volgende hobbel.

maya, ik hoop dat de volgende opbouw beter gaat.

sas, hopen dat je ongi snel op gang komt dan kan voor jouw ook het echte werk beginnen. Succes

groetjes Terry

Geplaatst

Hoi Terry,

Spannend! Wat een ruime marge nemen ze om terug te bellen. Dat soort afspraken wordt gemaakt door mensen die nog nooit urenlang bij de telefoon hebben zitten wachten. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Natuurlijk zijn er een aantal eicellen bevrucht, maar net zoals jij, zie ik alle doemscenario's tijdens het wachten weer voorbij komen. Wanneer worden de embryo's teruggeplaatst? Probeer maar wat afleiding te zoeken. Ik ga altijd gewoon werken dat wil nog wel een heel klein beetje helpen.

Djanne

Geplaatst

Jes, 4 bevrucht 1 ingevroren 3 zijn hopelijk aan het doordelen. Vrijdag hoor ik meer mits ze allemaal doordelen zo niet bellen ze morgen

Was echt te zenuwachtig het lijkt wel of het elke keer erger wordt. Ze belde om 3 uur

Bedankt dat jullie allemaal meeleven! Hoop dat onze droom ooit uit jomt we verdienen

Geplaatst

@ Terry: Meis wat goed nu op naar een mooie TP en een mooi eindresultaat ik blijf stevig door duimen voor jullie.

Meiden fijne dag...

XXX

Geplaatst

Hey Corina,

Wanneer mag jij nu weer eens een keertje. Volgens mij sta jij nu wel bovenaan bij "ons". Hebben jullie enig zicht op hoe de wachtlijst werkt: wanneer mag wie en waarom? Het is mij erg onduidelijk hoe Geertgen werkt. Ik hoop zo dat je snel weer positief nieuws krijgt.

Djanne

Geplaatst

Btw, aan de Geertgengangers: ik heb 10 februari een punctie gehad in het Geertgen. Wij moesten deze poging uit eigen zak betalen, medicijnen zijn stiekem wel via de verzekering gegaan. Ik geloof dat we 1800,- moeten betalen.

Maar nu, 6 weken later hebben we nog steeds geen rekening ontvangen.

Is het gebruikelijk dat het hier zo lang duurt? Of hebben we stiekem mazzel? Heel slecht natuurlijk van ons, maar we willen geen slapende honden wakker maken haha. Bij deze poging hadden we geen bevruchting, dus geen terugplaatsing, dus zo zuur dat we zoveel moeten betalen voor niks..( spanje is straks ook schreeuwend duur..)

Geplaatst

Hoi miranda,

Als je cryo niet goed ontdooit hoef je ook niet betalen dus wie weet

Corine ik hoop dat je snel bovenaan de lijst staat duim

Dat het lange wachten beloond wordt

Iedereen die nu wachten op de ontrekingsbloeding succes op naar een positieve behandeling

Vanochtend gebeld de drie emmy's delen goed 2 8 cellig en 1 6 hopelijk kan er nog 1 in vriezer morgen om 10 uur mogen we onze schatjes ophalen!!!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Terry

Geplaatst

Hoi Terry.

Wouw super goed nieuws heel veel succes morgen op naar een mooi eind resultaat.

Dankje begin volgende week ga ik een telefonisch afspraak maken ben echt benieuwd hoe hoog we staan.

Meiden geniet heerlijk van het heerlijke lenteweer.

XXX

Geplaatst

Hoi Miranda,

Wij hebben op 31-01-2012 een teruplaatsing gehad, de punctie is bij de donor vorig jaar gedaan en ook wij hebben nog geen rekening gekregen. Het is allemaal onze eerste keer dus weet ook niet hoe het allemaal gaat. Dus ik weet ook niet of het zo lang duurt bij hen.

Vorig jaar heb ik ook onderzoeken en medicatie gehad, hier ook nooit een rekening van gekregen... ook niets van de verzekering gehoord..

Dus ja ben ooki wel benieuwd.

Liefs bootje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden