Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey tiktak, k heb t niet gezien maar ga morgen proberen t te kijken bij uitz gemist. Lijkt me interessant... Dan kunnen we daarna er nog over kletsen.

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb de uitzending niet gezien (kunnen zien), maar heb er momenteel ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk.

Toevallig kwam ik via een betaalzender (Holland 24, Holand out, oid) wel een docu tegen over draagmoederschap, eiceldonatie en zaaddonatie via India.

Pfff nou dat was wel heavy, ik heb 10 minuten gekeken en toen afgezet. Hoe dié baby's geboren werden......

Ja Mees, leuke ticker hè. Heb gekozen voor die humor zinnetjes, hou ik wel van :-)

Geplaatst

Meiden, net de 8 weken echo gehad. En ukkie doet het super! Het hartje klopte met de vorige echo al mooi, maar nu hebben we het gehoord! Heel bijzonder! Alles was goed. Volgende week woensdag weer een echo met 9.1 weken. Toch gaat het nu best snel.

Tevens heel gesprek gehad en diverse boekjes meegekregen van de gyne. Over verschillende testen etc. Waarschijnlijk gaan wij geen van allen doen, behalve de uitgebreide echo in een academisch ziekenhuis vanwege de ICSI.

ik kan het nog allemaal niet bevatten....heel erg onwerkelijk nog. Het was vandaag iets te spannend denk ik, want ben compleet op......Maar wat zijn we blij!

Geplaatst

Sannemiek, fijn dat jullie eruit zijn en veel succes in het nieuwe traject...op weg naar een :15_5_18:

Bootje, grote knuffel. Blijf genieten van de zon en beetje bij beetje, stapje voor stapje, vooruit!

Miranda, gefeliciteerd!! :uecgVftZ91767265:Ik las het bericht van Freggel dat je bevallen bent. Hoe is het gegaan?

Corina, hoe is het?

xxx, mees

Geplaatst
Ik heb de uitzending niet gezien (kunnen zien), maar heb er momenteel ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk.

Toevallig kwam ik via een betaalzender (Holland 24, Holand out, oid) wel een docu tegen over draagmoederschap, eiceldonatie en zaaddonatie via India.

Pfff nou dat was wel heavy, ik heb 10 minuten gekeken en toen afgezet. Hoe dié baby's geboren werden......

Ja Mees, leuke ticker hè. Heb gekozen voor die humor zinnetjes, hou ik wel van :-)

Ja, ik ook. Die ticker is echt zo leuk, met die grappige zinnetjes erbij!! Goeie keus haha!

En ja, die docu India. Die heb ik vorig jaar gezien. Zo heftig!!! Was best in shock. En ook die bevallingen he? Dúwen op die buik dat ze doen! En dan meteen het kindje weg. Kon wel janken. Ergens ook goed om te zien hoe het daar gaat. Want dan weet je n beetje hoe het daar aan toe gaat. Aan de ene kant verdienen de vrouwen 'veel' voor hun gezin, maar er is ook veel leed. Voor ons gaat dit veel te ver.

Nog geen nieuws Freggel. Waar blijft de ongesteldheid als je erop wacht ;-)

Geplaatst
Meiden, net de 8 weken echo gehad. En ukkie doet het super! We hebben voor het eerst het hartje horen kloppen. Heel bijzonder! Alles was goed. Volgende week woensdag weer een echo met 9.2 weken. Toch gaat het nu best snel.

Tevens heel gesprek gehad en diverse boekjes meegekregen van de gyne. Over verschillende testen etc. Waarschijnlijk gaan wij geen van allen doen, behalve de uitgebreide echo in een academisch ziekenhuis vanwege de ICSI.

ik kan het nog allemaal niet bevatten....heel erg onwerkelijk nog. Het was vandaag iets te spannend denk ik, want ben compleet op......Maar wat zijn we blij!

Yessssssssssssss!! Geweldig meid!! Wat n geluk! Hoe was het dan? Zo onwerkelijk he? Dus bij de vorige echo klopte het hartje nog niet? Dan was het vandaag zeker spannend.

Dus::confettistars::confettistars::yah::yah::circle2:

Geplaatst

Ha mees! Dank je hihi die slimey's....;-)

Jaweeeel, hartje klopte met de echo 6.6wkn echo al :laugh: maar toen was het allemaal wat snel en heeft ze hem niet laten horen. Gisteren dus wel, dat was voor het eerst. Dus erg bijzonder!

:toppie::toppie:

Ik vond de info die je kreeg van de assistente wel heftig. Omdat ik dus overgewicht heb, geven ze vrouwen daar bij voorbaat een ruggeprik. Voor het geval er een spoedks moet plaatsvinden. Bij zwaardere vrouwen kan prikken soms lastiger zijn. En zo nog meer dingen die ze extra controleren ivm de ECD of mijn gewicht.

Vond ik toch even schrikken.....maar toen ik eenmaal thuis was, en het nieuws een plek had gekregen, vond ik het alleen maar fijn.

Ik moet er niet aan denken dat je straks volop in de weeën zit, alsnog een KS moet ondergaan en de epidurale niet goed gezet kan worden....want een narcose wil ook (liever) niemand.

Dus het gaat wel weer, maar moest het wel even laten bezinken.

Op mijn werk gaat het ook al niet goed (faillissement) dus ik denk dat het allemaal wat veel is momenteel.

En ja, die India docu. Wat je zegt, die bevalling vond ik echt niet kunnen.....dúwen alsof er een koe aan het bevallen was. Bah...

Ze spoten haar ook zomaar plat toen ze nog pijn had. Daarna meteen een laken over haan heen.

Nee dat zou ik toch niet kunnen hoor, als wensmoeder.....je kind krijgt (zoals we allemaal weten) veel mee van de moeder die het draagt, en dat vindt ik nu voor mijn gevoel te ver gaan. Je zag oook moeders met een dikkere buik allemaal in 1 kamer liggen, op bed.

Nou ja, ik denk dat het beeld wel duidelijk is.

Verder is het hier rustig, knuf voor alle meiden.

Geplaatst

He lieve meiden,

Freggel wat een geweldig nieuws, mooi kloppend hartje. Echt super. Ben blij voor jullie... Xxx

Sas hoe gaat met jou? Xx

Mees en al ongesteld geworden? Xx

Corina hoe gaat het met jou? Xx

Alle anderen die ik vergeet dikke knuffel...

Wij hebben besloten om net toch nog een keer te proberen. Spijt over 10 jaar lijkt me of erger... Dan de definitieve klap in je gezicht. Het geeft rust nu ik de beslssing heb genomen.

Aankomend weekend gaan we lekker even weg, even eruit...

A.s. Maandag gaan we naar gg voor een gesprek met dr wisman en onderzoekje bij manlief ;-)

wens iedereen nog een fijne avond.

liefs bootje

Geplaatst

Bootje,

Fijn dat jullie de beslissing hebben genomen. En ja.....helemaal waar wat je zegt over spijt. En ja, nu even rust. Want het nemen van een beslissing is moeilijk en kost veel energie. En as maandag al op gesprek! Snel hoor! Veel succes alvast!

Freggel, ja, ik zie het nu. Bij de 1e echo hadden jullie het hartje ZIEN kloppen en bij de 2e ook HOREN kloppen. Helemaal geweldig he!! En...is het al gezonken? Voel je je al zwanger? Blijft zo leuk om te zeggen he.

O ja, Bootje, nog niet ongesteld geworden. Nou ja, dan wordt het n lente baby :-)))

xxx, mees

Geplaatst
Ha mees! Dank je hihi die slimey's....;-)

Jaweeeel, hartje klopte met de echo 6.6wkn echo al :laugh: maar toen was het allemaal wat snel en heeft ze hem niet laten horen. Gisteren dus wel, dat was voor het eerst. Dus erg bijzonder!

:toppie::toppie:

Ik vond de info die je kreeg van de assistente wel heftig. Omdat ik dus overgewicht heb, geven ze vrouwen daar bij voorbaat een ruggeprik. Voor het geval er een spoedks moet plaatsvinden. Bij zwaardere vrouwen kan prikken soms lastiger zijn. En zo nog meer dingen die ze extra controleren ivm de ECD of mijn gewicht.

Vond ik toch even schrikken.....maar toen ik eenmaal thuis was, en het nieuws een plek had gekregen, vond ik het alleen maar fijn.

Ik moet er niet aan denken dat je straks volop in de weeën zit, alsnog een KS moet ondergaan en de epidurale niet goed gezet kan worden....want een narcose wil ook (liever) niemand.

Dus het gaat wel weer, maar moest het wel even laten bezinken.

Op mijn werk gaat het ook al niet goed (faillissement) dus ik denk dat het allemaal wat veel is momenteel.

En ja, die India docu. Wat je zegt, die bevalling vond ik echt niet kunnen.....dúwen alsof er een koe aan het bevallen was. Bah...

Ze spoten haar ook zomaar plat toen ze nog pijn had. Daarna meteen een laken over haan heen.

Nee dat zou ik toch niet kunnen hoor, als wensmoeder.....je kind krijgt (zoals we allemaal weten) veel mee van de moeder die het draagt, en dat vindt ik nu voor mijn gevoel te ver gaan. Je zag oook moeders met een dikkere buik allemaal in 1 kamer liggen, op bed.

Nou ja, ik denk dat het beeld wel duidelijk is.

Verder is het hier rustig, knuf voor alle meiden.

Haha, ja...we zijn zo blij...t was weer tijd voor onze vreugdedans. Ja, t wordt wel stiller he. De vreugdedans met minder meiden dan normaal.

En ja, best heftige info. Maar, zoals je zegt, beter dan ze n beetje teveel controleren en vast voorbereiden (zoals dat infuus) dan te weinig. Jij hebt toch amper overgewicht? Heb niets gezien op die foto's toen (bij het mooie kippenhok). Nou, nu op weg naar n mooie dikke buik. Gaaf he!!

Wat rot trouwens van het gedoe op je werk. Ja, ben je ook mee bezig in je hoofd.

En...ohhh, die bevalling he, in die docu. Echt schokkend. Zie het nog voor me.

Helemaal eens!

Nou, geniet van je ukkepukje en slaap lekker.

xxx, mees

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik hier ben geweest. Drukke weken achter de rug.

Sannemiek, Wat een dapper besluit hebben jullie genomen. Ik hoop dat het gg jullie heel veel goeds gaat brengen.

Bootje, Fijn dat jullie een besluit hebben genomen. Het gevoel van spijt krijgen ken ik, wij hebben daarom na een rust periode van ruim 5 jaar ook weer de stap naar het ziekenhuis gemaakt. Als de eiceldonatie niet mag lukken is dat een enorme klap, maar dan weet ik voor mezelf wel dat we er alles aan gedaan hebben. Fijn dat de beslissing je rust geeft. Heel fijn weekend, lekker hoor er even tussen uit. Succes maandag.

Freggel, Super dat jullie nu ook het hartje hebben gehoord! Logisch dat je schrikt van de informatie die je hebt gekregen, maar wel heel fijn dat je goed begeleid wordt, beter zo dan dat je amper begeleiding krijgt.

Miranda, Nog gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie meisje?

Hoe is het met alle andere dames?

Voor ons wordt het nu ook serieus, alles staat vast bij de Dogus kliniek. We vliegen 16 september naar Cyprus en blijven daar 13 dagen, we plakken dus meteen onze vakantie er aan vast. We kijken er enorm naar uit. Het lijkt nog ver weg, maar als ik bedenk wat we de komende maanden nog allemaal te doen hebben zal het zo 16 september zijn.

Groetjes Winny

Geplaatst

Freggel, super gaaf he om het hartje te horen!!

Ik heb ook overgewicht en bij mij is er niet gesprokne over bij voorbaat al een ruggeprik. Moet ook zeggen dat ik het erg voorbarige info vindt als je nog maar net zwanger bent en zie ook de medische noodzaak er niet van in omdat al bij voorbaat te doen. Maar ja elk ziekenhuis zijn eigen protocol denk ik.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben momenteel weinig op het forum te vinden. Mijn opa van 98 gaat de afgelopen dagen erg slecht en wordt nu thuis verzorgd door thuiszorg en door ons. Dat kost best veel energie en ik merk dat ik nu met een zwangere buik ook minder aan begin te kunnen. Maar ik klaag niet hoor, het is ook genieten!!

Mijn lief zit al weer 3 weken in Korea en komt eind mei pas terug.... Maar goed. Uk groeit lekker en is lekker aan het schoppen.

@ Bootje, super meid dat jullie er nog een keer voor gaan. Mooi dat het goed voelt. Nu lekker even genieten in het Zuiden dit weekend!!

@ Mees, is de ongi er al?

@ Andere meiden, alles goed?

Geplaatst

Meiden, dank jullie wel.

sas, inderdaad vonden wij het ook nogal voorbarig allemaal. Maar nu ik heb laten bezinken vind ik het prima. Bijna iedereen is jaloers op me hihi.

heel veel sterkte met je opa. Wat een mooie leeftijd heeft hij. Doe het zelf rustig aan.

bootje, fijn meid dat jullie eruit uit. Op naar de volgende poging!! Hoop zo dat deze geluk gaat brengen....:-)

winny, fijn dat het ook bij jullie duidelijk en rond is. Spannend hè! Er gaan echt veel vrouwen de komende maanden naar Cyprus...ongelooflijk.. Nog even en dan here we come!

Ha mees, thx! Opoe bij jou al gearriveerd? Die foto was van 2010. Ondertussen is er bijna 20 kilo bij. Helaas hormonaal, dat is het lastige er ook aan. Elke keer als we starten, kom ik aan. In 2010 was ik 4 jaar gestopt met de mmm en goed op gewicht.

Maar goed, als ons kleintje er eenmaal is, is de extra beweging wel goed. Want dat heb ik wel te weinig.

Verder rustig hier zeg. Het wordt snel beter weer, dus hopelijk ook een zonnigere kijk op de behandeling en humeuren. Knuf hoor.

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Sorry dat ik nu niet zoveel van mij heb laten horen maar ik heb het echt onwijs druk gehad en nu nog..Maar goed het is niet dat ik jullie vergeten ben heb af en toe ff gauw bijgelezen maar echt geen tijd gehad om te reageren ga ik dus nu proberen in de hoop dat ik niemand vergeet anders mijn excusses...

@ Freggel :: WauW wat gaaf nu echt het hartje gehoort:confettistars::confettistars:lijkt mij zo bijzonder nu op naar weer een mooie derde echo heel veel succes donderdag.

@ Bootje: Meid wat fijn dat jullie de knoop hebben door gehakt en dat gevoel van evt spijt krijgen herken ik wel hoor geef helemaal niks. Meid heel veel succes morgen met het gesprek met Dr. Wissman..

@ Sannemiek: Wat goed dat jullie een beslissing hebben genomen ik wens jullie heel veel succes en ik hoop dat jullie wens hier wel mag uitkomen. Heel veel succes 14mei...

@ Sas67: Meis wat fijn dat alles goed gaat met de uk in je buik wat een geruststelling is dat. Meis heel veel sterkte met je opa.

@ Winny: Meid wat goed dat alles vast staat in Cyprus spannend hoor. Heel veel succes daar en hopelijk komen jullie grootste wens uit.

@ Mees: Hoe is ie bij jou??? Ongi al gearriveerrd.

@ alle die ik vergeten heel veel succes toi toi.

Hier gaat alles goed ik geen nieuws te melden eigenlijk. Donderdag 2mei bms check en als deze goed is maandag 6mei ontdooien en hopelijk 8 mei terugplaatsing heel spannend weer ik hoop zo dat het ontdooien goed gaat.

Ik hou jullie op de hoogte.

Meiden ik stuur een viirtuele knuffel over het scherm:CYBER_HUGS: en positieve vibe voor ons alle :positive energie: en dat we hier weer volop gaan schrijven en gezellig kletsen..

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ook ik ben de laatste tijd weinig op het forum te vinden. Heb sinds 2 weken een andere baan als magazijnmedewerkster, met meer uren dan mijn vorige baan. En moet nog wennen aan weer in dagdienst werken. 's avonds ben ik ook moe. Wel lees ik mee met jullie zo nu en dan via de tablet, echter reageren is via de tab moeilijker dan met de :people:

@Corina, wauw dat gaat al weer snel. Binnenkort waarschijnlijk weer een tp

@Boorje: fijn dat jullie een beslissing hebben genomen, wij zaten in precies hetzelfde vaarwater. Of straks spijt krijgen als we niet doorgaan of de laatste kans benutten die we nog hebben.

@ Freggel: Yeahhhhh het hartje gehoord geweldig meid, lijkt me zo bijzonder om dat te horen. Succes aankomende donderdag met je derde echo.

@Sas: Gelukkig te horen dat alles goed is met je uk, nu kun je echt gaan genieten als een normale zwangere vrouw. Ik wens je wel veel sterkte toe met je opa. :hug:

@Mees, Hoe gaat het met jou, is opoe al langs geweest?

@Winny, Wauw ook een volgende stap gemaakt. Alles vast gezet in Cyprus. Succes daar meid

@Tiktak, hoe gaat het met jou en kleine Uk?

@iedereen die ik vergeten ben sorry daarvoor, maar niet minder gemeend heel veel succes toegewenst.

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Afwachten wat straks komen gaat in Geertgen. Ben inmiddels al weer terug begonnen met mijn eigen hormoontabletten Femoston, welke ik al slik sinds mijn 18e levensjaar.

Wel hebben we ander nieuws. We hebben gezinsuitbreiding, naast onze twee lieve girls (links Jessey en rechts Deejay ) [ATTACH=CONFIG]5244[/ATTACH]

hebben we een pup erbij genomen. Ze heet Bullsecrets Blaze of Glory ( een liedje van Bon Jovi) en haar roepnaam is Jovi [ATTACH=CONFIG]5245[/ATTACH]. Op 1 juni gaan we haar halen en is ons gezin een pupje rijker. We zijn echt superblij met onze 3 girls. Onze girls kunnen geen kinderen vervangen, maar we krijgen wel veel liefde van hen terug. En ze zijn zo ontzettend lief.

Tot snel weer meiden.

Geplaatst

Meiden, echo was prima!!! ( echo is vandaag, woensdag) ongelooflijk wat een kindje groeit in 7 dagen......

zo fantastisch....ukkie bewoog, had armpjes, beentjes en hartje klopte super! Ook lengte mooi op schema. Ik ben zelf bijna 4 kilo afgevallen, dus het kleintje neemt voldoende voedingsstoffen tot zich, doerakje hihi.

Hoop zo dat jullie allemaal dit zsm mogen meemaken. Hier hebben we het voor gedaan, voor geknokt! Het nieuws land bij ons nu pas. Dat het echtbzo is. Heel onwerkelijk, hoor.

Kom op meiden, geef niet op!!!!!

16 mei terug voor echo met 11.2 weken.

We hebben besloten geen prenatale screening of tests te doen. Enkel de 20 weken echo.

sannemiek, gefeliciteerd met jullie mooie pup!! Ze komt in een warm gezin terecht! Veel geluk met ze!

Corina, succes meid. Bijna je bms echo en dan....op naar de tp! Gaat deze langer de stoof in?

sas, hoe gaat het met je opa?

Geplaatst

Hey Freggel, wat een mooi nieuws! En wat een mooi plaatje!

Ben je zelf heel misselijk, dat je vier kilo bent afgevallen? Nou je kleintje groeit goed iig!

Corina hoe was je echo?

Geplaatst

Goedenmorgen lieve meiden.

Hier ff gauw een reactie hoe het was gisteren. Bij thuis komst had ik er geen puf meer voor.

Na een uitloop van bijna ander half uur eindelijk de echo, nou deze was zoals gewoonlijk goed 11.0.

Zondag beginnen met de bollen maandag uit de vriezer dinsdag een dag om door te delen en hopelijk woensdag de TP spannend weer of het door mag gaan..

@ Freggel: Sorry ik had me een dag vergist maar wat super dat alles goed gaat en wat een mooie echo foto..

@ Lizzy: Hoe is het met jou dan?? Waar zit je nu in het traject??

@ Sannemiek: Wat is Jovi een poeppie !!!! Leuke foto's.. Het schiet voor jou ook bijna op spannend,!!!!!

@ Andere meiden heel veel succes dikke knuffel...

Ik ga ervan door moet gaan werken doeiiiiii

Fijne dag allemaal..

Geplaatst

Corina, veel succes as maandag. Toch weer erg spannend. En jouw bedje is altijd prima, had ik ook niet anders verwacht. Rot dat je daar 1,5 uur op gewacht hebt. Zeker Drs W? Hihi

Lizzy, thx. Nee, ben niet misselijk, maar heb wel weinig eetlust. Maar eet voldoende hoor. Ik lees wel vaker dat 'de kindjes mama op kunnen eten' , zoals ze dat noemen. Vaak komen die vrouwen nauwelijks aan. Dat zal bij mij wel niet, ik ben ook nog niet zo ver natuurlijk.

jij ook bijna je cryo tp. Spannend hier. De duimen draaien weer hoor!

Geplaatst

Lieve freggel, wat geweldig zeg dat alles goed gaat met uk. Bijzonder he zo'n kleintje in je buik....

Ben echt heel blij voor jullie. Dikke knuffel van bootje

Geplaatst

He Corina, wat een mooi bedje... Nu duimen dat alles goed mag gaan volgende week. Op naar een mooie tp en een zwangerschap, het is jullie zo gegund...

dikke knuffel van bootje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden