Ga naar inhoud

schrijfgroepje: begin traject ECD

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb ook een tijdje niet geschreven zijn lekker weggeweest en bij terugkomst hadden we mijn nichtjes op bezoek, zijn drie dagen geweest. Erg gezellig dus zoals jullie snappen weinig tijd gehad te schrijven.

We zijn dus afgelopen maandag bij gg geweest, hebben een goed gesprek gehad en heb al mijn vragen kunnen stellen.

Dr w, wil overal wel aan mee werken. Ook eventueel dag later na ontdooiing een tp doen. De cijfers zijn wel positief qua zwanger worden en een blijvende zwangerschap. Wederom gaf hij aan dat ik pech had gehad en er geen aanwijsbare redenen zijn gevonden waardoor het mis ging. We gaan wel verder maar voorlopig even niets. Als de cryo's er eenmaal zijn mogen we zelf bepalen wanneer we een tp willen. Hij zei kom eerst maar eens helemaal tot rust.

Dit alles stelde me wel gerust.

Ik wil eerst even rust en mezelf terug vinden.

Halverwege me worden we gebeld op welke plaats we op de wachtlijst staan. Afwachten dus...

Ik wens iedereen een fijne dag.

liefs bootje

• Reacties 5,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

We hebben zoals eerder gezegd op 14 mei een afspraak staan bij GG. Echter wil manlief hem gaan verzetten naar een datum in Juni. Doen ze daar moeilijk over bij GG of valt dat mee?

Het liefst wil ik de 14e natuurlijk door laten gaan, kijken wat hun ons te bieden hebben, maar manlief vind het beter als we het even verzetten, dus dan moet het maar, hoe moeilijk ik het ook vind.

@Bootje, fijn dat ze jullie de keuze laten wanneer je weer wilt beginnen en dat je op al je vragen een antwoord hebt kunnen krijgen.

Hoe gaat het met de rest van de meiden, het is hier zo stil???

Geplaatst

Sannemieke, dat is okee, je mag altijd je afspraak verzetten. Waarom niet. Plannen ze gewoon een ander koppel in, het is er druk genoeg. Jammer van jullie uitstel, maar wel alvast veel succes!

En ja, het is rustig. Iedereen van jullie heeft behoefte aan rust en wat afstand tot het forum.

Bootje, drs w is inderdaad heel makkelijk. Hij gaat bijna overal in mee. Succes!

Corina, jullie cryo al ontdooid toch? Weet je al meer?

Lizzy, succes met ook jullie ijsbeertje.

rest vd meiden, succes en geniet van het mooie weer de komende dagen :-)

Geplaatst

Hoi allemaal,

Zaterdag hebben ze twee cryo's van ons ontdooid, allebei zijn meteen goed ontdooid dit keer. Phieuw. En ook mooi doorgedeeld naar meer dan 12-cellig. (geloof dat het dan een morula is). Beide zijn ze gisteren teruggeplaatst (dag vijf), dus ik zit weer op het bankje.

Corina, kom je me gauw vergezellen?

Sannemieke, wat is de reden dat je man het wil uitstellen? Je moet bij GG nl nog lang genoeg wachten voor het allemaal zover is. Hij hoeft dus niet bang te zijn dat er al snel een tp komt.

Sas, hoe is het met je opa?

Bootje, kom maar even lekker tot rust. Fijn dat het zo geregeld is bij GG.

Maya, ben je hier af en toe nog? Hoe gaat het met je?

Freggel, geniet van je ukkie. En het mooie weer!

Geplaatst

Lizzy, super, geniet van je ukkies! Lekker broeden. Spannend weer. Heb er wel een goed gevoel bij!

liefs

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

@ Lizzy: WOUW twee mooie emmy's aan boord nu heerlijk broeden en over 2wkn een mooie positieve test ik duim voor je meis.

@ Bootje: Meis fijn dat je een goed gesprek heb gehad ja idd ik vind dr.W ook een hele aardige meedenkende man. Alleen een beetje jammer dat zijn spreekuur een beetje uitloopt hihih zoals afgelopen donderdag hihihi.

@ Sannemiek: Jeetje je afspraak verzetten na later.Misschien eerst hier samen over praten omdat jij eigenlijk wil laten staan. Ik begrijp je helemaal hoor maar jullie moeten er wel samen achterstaan.

@ Freggel: Ja was donderdag idd bij Dr.W . Alweer 11wkn jeetje wat gaat het snel en wat super dat jullie vorige week een mooie echo hebben gehad. Spannend z'n anglesound....

Nou meiden vandaag is de cryo uit de vriezer gehaald en woensdagochtend worden we gebeld brrrr spannend...

Gisteren weer met de bollen begonnen merk natuurlijk niks maar weet je als ik daar mee begonnen ben slaap ik als een blok altijd met de gekste dromen nou dat was vannacht weer zover hahaha maar goed ik heb het er voor over en hopelijk en duim zo dat ik de 12/13 wkn nog de bollen mag gebruiken en de gekste dromen mag krijgen.

Meiden fijne dag verder en geniet heerlijk van dit prachtige weer waar we zolang naar verlangd hebben.

xxx Corina.

Geplaatst

Meiden,

Mijn opa is afgelopen donderdag overleden, thuis in zijn eigen bed. WE zijn verdrietig maar ook blij dat we dit hebben mogen doen voor hem. As zaterdag is de crematie.

Voor iedereen die weer volop in de race is, veel succes. Ik meld mij later weer.

Liefs

Geplaatst

Sas, gecondoleerd met je opa.

Winny, loopt alles lekker met Cyprus?

Corina, spannend weer. Ik neem aan dat als de cryo niet goed was, dat ze het dan toch wel meteen zouden laten weten? Dus daar gaan we maar effe vanuit. Nu hopen dat hij goed doordeelt.

Freggel, angelsound binnen? En en? Hoe klinkt het daarbinnen?

Pul, als je meeleest: dikke knuffel voor jou en de groeten van puk en muk.

Ik heerlijk gisteren en vandaag vrij, zalig met dit weer. Ben wel aan het rommelen, maar alles op het gemakje. Voel me goed!

Geplaatst

Hoi lieve liz,

oooh hoop zo dat deze poging hem gaat worden!! Nogmaals, heb een goed gevoel. Geniet van je vrije dag meid! Dat gaat wel lukken denk ik!

Heb de Angelsound nog niet binnen. Heel stom, maar heb nu weer het gevoel dat ik ervan af ga zien. Terwijl ik het luisteren heel rustgevend zal vinden. Aaargh die hormonen ook, haha.

teveel gebruiken is ook niet goed las ik. Daar schrik ik weer van, wil geen extra risico voor ons kleintje. ( al zou ik hem niet vaak gebruiken hoor) dus ik ben er nog niet uit. Mijn man zei ook heel fijn toen ik hem besteld had; " moet je niet doen joh, dat ding"....Kan zomaar zijn dat ie weer retour gaat.....

Geplaatst

Breek even in

Freggel ik heb de angelsound bij mijn oudste gekocht. Ondertussen hebben 3 vriendinnen hem geleend en mijn schoonzus en heb ik hem voor de 2de ook gebruikt.

Heerlijk vond ik het. Gewoon op de bank, koptelefoon en luisteren.

Niet lang en niet vaak. Maar ff zo samen :)

Geplaatst

Dank je Sandra, ik hou hem toch maar! Altijd nog leuk om ook uit te lenen. Vandaag komt ie binnen, maar wacht nog even voor ik hem ga gebruiken.:-)

lizzy, ja mooi is dat versje. Ook op mijn fb kwam hij voorbij. Moest er even bij slikken....

hier gaat het weer goed. Gisteren even wat paniek in de tent. Ik bleek een bloeding te hebben. Veel ook, met stolsels maar duurde wel kort. Geen krampen. Meteen zh gebeld en erheen gereden. Gelukkig deed ukkie het prima, lag zijn gym oefeningen te doen.

Er zat nog een klein vlekje onderin de baarmoeder, was waarschijnlijk bloed. Te hoog progesteron kan leiden tot bloedverlies vanuit de baarmoedermond. Ik gebruik idd best veel utro ( 9 per dag) en daarnaast Bloedverdunnende injecties. Meteen daarmee gestopt en utro afgebouwd naar 3x2 per dag. Het is nu schoon.

Maat wat ontzettend schrikken dit, vreselijk....hopelijk blijft het hierbij.

fijne dag meiden.

Geplaatst

Hoi Dames,

Freggel, Jeetje dat zal schrikken zijn geweest! Fijn dat je meteen voor een echo kon en dat alles goed is met jullie ukkie. Gelukkig ook geen bloeding meer. Hopelijk gebeurd het niet nog eens.

Lizzy, Super 2 cryo's goed ontdooit! Hopelijk blijven ze de komende 8 maanden lekker warm bij je.

Corina, Hoe is het ontdooien van jullie cryo gegaan? Heb je een terugplaatsing gehad? Hopelijk mag je voorlopig nog veel en gek dromen ;-)

Sannemiek, Hoe is het met jou? Heb je de afspraak al verzet? Balen dat je nu langer moet wachten.

Bootje, Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met Dr W. en dat hij wil meewerken aan een dag later terugplaatsen. Goed dat je even de rust neemt om jezelf terug te vinden.

Hier gaat het goed, alles is geregeld met Cyprus nu afwachten wanneer ik ongesteld word dan starten met de pil en krijg ik mijn schema. Alleen zal je net zien dat ik nu niet ongesteld word, zit waarschijnlijk weer in een lange cyclus. Ik wacht het nog even af anders ga ik primolut halen bij de huisarts om mijn menstruatie op te wekken.

Afgelopen vrijdag ben ik voor de tweede keer tante geworden. Mijn zusje is bevallen van een zoon. Een heel tevreden en mooi mannetje. Ik heb een super goede band met mijn zusje, zij houdt ook veel rekening met mijn gevoel, daardoor heb ik het er gelukkig niet moeilijk mee.

Liefs Winny

Geplaatst

Sas, heel veel sterkte met het overlijden van je opa!

Ondanks zijn hoge leeftijd blijft het verlies groot, zeker als je veel van m houdt. Fijn dat jullie hem tot het eind hebben kunnen verzorgen én dat hij weet dat je zwanger bent. Wat n geweldig kado is dat; dat hij dat nog mocht weten!!

Veel sterkte zaterdag!!!

xxx, mees

Geplaatst

Freggel, jeee, wat n schrik!! Echt erg! Gelukkig is alles goed met jullie beebje. Rustigjes aan maar.

En ja...ik snap...ik dacht al, ik zag jou zo slank. Klopt, van al die meds word je zwaarder. Hebben veel meiden. Nou, gelukkig is het nu 'zwaarder' worden door iets heel leuks!! (Of juist lichter. Heb jij ook he.)

O, lees over de angelsound. Ja, hoorde ook dat het niet goed is voor je beebje. Dus heb m niet gekocht. Maar moet je zelf weten natuurlijk. Zijn verschillende meningen over.

En nee, opoe is er nog niet. Op vakantie denk ik.

Lizzy, ontroerend gedicht!! En 2 emmies aan boord. Gaaf meid. Nu op naar n geweldig resultaat!!

Winny, weer tante geworden. Gefeliciteerd! En ook aan t wachten op opoe!

Corina, veel succes met jullie cryo!

Bootje, knuffel!

Sannemiek, hoe gaat het?

Fijne hemelvaart allemaal!

xx,mees

Geplaatst

Hallo lieve meiden.@ Sas67: Heel veel sterkte de komende periode.@ Mees: Hoe is ie bij jou opoe al op bezoek geweest?? @ Bootje, Sannemiek en de rest hoe is ie met jullie??Gelukkig hebben we gisteren de tp gehad van de cryo die ze maandag uit de vriezer hebben gehaald dus helemaal happy dus nog 2 cryo's in de vriezer.De Embryoloog was tevrede over de embryo die is teruggeplaats dus nu hopen en bidden dat deze nou onderhand blijft plakken. We sell see.Meiden fijne hemelvaarts dag Xx Corina.

Geplaatst

Jee Freggel, dat was schrikken. Gelukkig goed afgelopen.

Corina, fijn dat je een tp hebt gehad! Welkom op het bankje.

Geplaatst

@ Lizzy: Dank je wanneer mag jij testen?? Ik de 21ste.

@ Freggel: Jeetje kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent maar gelukkig is alles goed met de kleine uk. Hoe is het nu verder met je??

xx Corina.

Ps sorry voor mijn vorige post grr telefoon :)

Geplaatst

Wat geweldig Corina!!!! Top!!! Ja, nu lekker innestelen dat cryootje!! We gaan ervoor!

En nee, opoe nog op vakantie ;-)

xxx, mees

Geplaatst

Super Corina, succes op het wachtbankje!!! Hoeveel cellig was hij nu?

Lzzy, hoe voel jij je?

X

Geplaatst

He Allemaal,

Freggel jeetje wat een schrik zeg maar gelukkig is alles goed met jou en uk. Inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik? Dikke knuffel voor jou

Lizzy, fijn een cryo aan boord nu lekker broeden en lekker ontspannen (voorzover dat lukt natuurlijk ) xx

Corina, jij ook veel succes en lekker broeden... xx

Sannemieke, hoe gaat het met jou? Heb je de afspraak kunnen verzetten? xx

Sas, hoe gaat het met jou? xx

Mees, jij ook nog in de "vakantie" stand? haha.. Hoe gaat het met jou? xx

IK wens iedereen een fijne dag..

LIefs Bootje

Geplaatst

Hallo allemaal.

@ Freggel: Hij was op dag3 met de terugplaatsing 6cellig. Hoe gaat het verder met je?? Hoe voel je je??

@ Mees: Jeetje mina opoe nog op vakantie pff ze moet onderhand een enkeltje kopen om naar je toe te komen.;) Sterkte met wachten hopelijk komt ze snel...

Bootje Sannemiek en de rest dikke knuf xx

Fijne dag allemaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden