Ga naar inhoud

wat doen jullie met overgebleven medicijnen

Aanbevolen Berichten

• Reacties 661
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ink, ik heb destijds mijn verzekering gebeld met deze vraag en ze vertelden mij dat er pas weer 3 pogingen vergoed zouden worden bij 15 weken zwangerschap na de punctie, officieel zit je dan op 17 weken, weet niet of het overal verschillend is, maar ik heb gewoon gewacht tot de 20 weken, dan weet je het zeker, als de houdbaarheidsdatum lang genoeg is zou ik niet te snel de koelkast legen hoor!

Hopelijk blijft alles natuurlijk gewoon goed gaan, op naar de 1e echo!!

hoi dames

ik ben erg verbaasd over de tel.reactie van de verzekering van ons forumgenootje, omdat de richtlijnen voor iedere verzekeraar gelijk zouden zijn.

Helaas komt het ook voor dat je te woord wordt gestaan door mensen die onvoldoende op de hoogte zijn van de regelingen, mijn advies is om altijd schriftelijk de informatie op te vragen.

Voor zover ik weet is voor 2011 ook heel erg helder wanneer een poging nu wel of niet als poging wordt gezien.

groeten

Babeth

ps. Menopur bewaarde ik ook buiten de koelkast behalve in de de zomer, dan in een omgeving van zo´n 8-10 graden.

Geplaatst

Dames, ik heb nog drie doosjes Professionele Gynaecologische Orale Variatie in de kast liggen. Kan er zelf niks mee, misschien weet iemand anders hoe het werkt ;-) Stuur me maar een pb'tje.

Henne

P.S. Ik hou me zelf aanbevolen voor die populaire Mooie En Nieuwe Oude Peren Uit Rusland. Heb er nog een stuk of tien nodig voor ons succesrecept (áls onze laatste cryo's het niet gaan worden).

Geplaatst

Tja de Mooie en Nieuwe Peren uit Rusland zijn errug populair.

Ik hoop dat de cryo's beiden goed ontdooien en 9 maanden lang gaan blijven plakken!

Geplaatst

Ja in sommige ziekenhuizen zien ze de meerwaarde van die peren voor een aantal vrouwen ;-) En laten we idd maar hopen dat deze cryo's niet alleen blijven plakken, maar óók op de goeie plek en dat ze dan vervolgens ook normaal doorgroeien enzo....zucht....

Geplaatst

Henne, niet lullig bedoeld maar je heb in ieder geval bewezen dat je zwanger kan worden.

Fase 1 heb je al bereikt. Fase 2 is met deze cryo's ook zometeen bewezen!!

Ik heb begrepen dat ze in Duitsland een combinatie geven van Menopur en Gonal/Puregon.

Zal vast wel weer ergens goed voor wezen.

Geplaatst

Gabrie dat houdt ons ook op de been hoor, we zijn wel zwnagre geweest. Twee keer zelfs. Het enige wat ik wel eng vind, is dat we na deze cryo's dus weer afhankelijk zijn van de zaadkwaliteit. Dit was een hele goede ronde met zes cryo's en twee zwangerschappen, maar alle keren daarvoor kwam het niet verder dan vage streepjes en ongesteld ook al hadden we op het oog mooie embryo's. Maar goed, zover zijn we nog niet. Laten we hopen dat ik over een maand of drie de peren die hier nog liggen zelf weg kan geven :-)

Geplaatst

Lalalala en over 3 maanden kan ik Mooie oude peren van Henne over nemen...tralalalalala :toppie:

Ach, zoals mijn moeder altijd zegt...ooit...ooit komt alles goed.....

Geplaatst

Zara, we zullen wel moeten.....positief blijven met zijn allen.

Ik bedoel het heeft weinig zin om negatief te gaan wezen want over 1,5 maand is ze toch zwanger.

Geplaatst

Tja Zara....uit hoop? Uit m'n relatie? Uit m'n tenen? We hebben uit deze poging nu drie terugplaatsingen gehad en twee zwangerschappen. Dus waarom zou de laatste tp uit deze ronde het niet worden? Het MTHFR probleem is onderkend en behandeld, een bbz is echt dikke vette pech....dus opnieuw: waarom zou het niet lukken? Ik heb meer hoop uit deze laatste cryo's dan uit een nieuwe verse poging, dan zijn we echt weer afhankelijk van goed zaad en dat is wel essentieel gebleken. Dus ik WIL gewoon geloven dat het deze ronde goed gaat komen. Wat niet betekent dat ik niet nog geregeld zit te janken en het allemaal gewoon echt *** vind ;-)

Geplaatst

Miekske, van harte met je zwangerschap. Wat ben je al ver!

Ik heb je net een pb gestuurd. Dat superspul lust ik wel pap van. :)

Geplaatst

Meiden, ik leen even het stukje tekst van Eef ivm een noodoproep:

NOODOPROEP VOOR PURESAP:

PER DIRECT ZOEK IK WOONRUIMTE VOOR PURESAP. ER IS 2 x 300IE IN DE KOELKAST AANWEZIG.

IN OVERLEG MET DE POLITIE VOLGT ER EEN UIT HUIS PLAATSING ZO SPOEDIG MOGELIJK

PER 1/7 ZAL ZIJ ANDERS MOETEN INSLAPEN

BEIDE ZIJN ERG LIEF, HOEFT MAAR 1X PER DAG IN DE AVOND EVEN ER UIT.

UIT EERDERE BERICHTEN LEES IK DAT HET INSLAPEN MET EEN MAAND KAN WORDEN UITGESTELD (MAAR GEEN GARANTIES OF ZE ZICH DAN NETJES ZULLEN GEDRAGEN).

STUUR EEN PB VOOR MEER INFO.

Geplaatst

En dan nog een oproep i.v.m. schoonmaak van de groentelade:

6 dagen DECAfe

1 Pregsap, zeer geschikt om eitjes te laten springen

6 x 15 Witte bollen

en als extraatje i.v.m. fruitallergie opgekomen tijdens de zwangerschap

4 doosjes Meloenen En Nog Oude Peren Uit Rusland

Alle bovenstaande sapjes en fruiten kunnen tot ver in 2012 en 2013 worden bewaard.

Pb-tje voor meer info!

Geplaatst

Hoi Dublin,

Ik heb je net een PB gestuurd.

Ben namelijk gek op Meloen en Peren uit Rusland. Per keer eet ik er 450 eenheden van.

Gr,

Gabrie

Geplaatst

Nog steeds in de aanbieding dit goddelijke recept!

Naar aanleiding van de heerlijke recepten hier, ben ik even in mijn koelkast gaan snuffelen. Ik heb nog wat dingen liggen die ik zelf niet op krijg voor de datum. Wie heeft er hier trek in 5000IE pregnylsap en 10 decaprutjes. Een top combinatie vind ik zelf (kijkend naar de twins van 6 mnd).
Geplaatst

Jemig Gabrie 450! Ik moet nu 300 gaan gebruiken (en vond het met 225 al een geklungel met opzuigen/inspuiten/opzuigen/inspuiten/opzuigen/inspuiten/opzuigen en dan pas echt kunnen inspuiten). Succes! Wanneer ga je beginnen? Wij starten over iets meer dan een week met het lange schema...

Ik wacht nog op een laatste pakketje van een forumgenoot en dan ben ik volgens mij zo goed als compleet. Iedereen van wie ik iets gekregen heb (of voordelig heb kunnen overnemen): nogmaals heel erg bedankt!

Ik hoop op net zo'n mooi resultaat als Ciska inmiddels heeft (één tegelijk is ook goed natuurlijk ;-) ).

Liefs Dee

Geplaatst

Haai Dee,

Ja 450 volgens mij is dat ook het maximum. Ik vind het vreselijk!! En het geeft mij een hoofdpijn niet normaal.

We gaan in september beginnen. Heb nog ff de tijd om mijn verzameling compleet te maken. En volgens mij gaan wij met het korte schema aan de slag.

Heb tot nu altijd het lange schema gevolgd.

Mocht ik eea niet compleet hebben dan zal ik de rest bijkopen.

Ja het resultaat van Ciska wil ik ook wel!! Ach we gunnen het hier iedereen!

Geplaatst

Maar Gabrie, waarom zoveel? Het aantal eicellen dat je noemt is toch heel normaal? En moet er dan óók nog bezoek van Gonny bij? Dan kan ik me voorstellen dat je flinke koppijn krijgt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden