Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Anoek, ook jij bent keihard van het bankje afgevallen. Wat kl*ten voor jullie! Heel veel sterkte en misschien komen we elkaar bij het volgende wachtbankje weer tegen.

@ Sissy81, wat knap dat je wachten kan tot maandag! Op naar die positieve test!

@ Disi, nu geen goed gevoel dus zal het andersom zijn en ben je nu vast wel zwanger :)

@ Konijn, spannend! Su6 met het wachten..

Ik ben vanaf vanmorgen ongesteld geworden, maar heb echt de hele dag al zo'n buikpijn! Alsof hij op ontploffen staat. Kan hem niet intrekken, want dan steekt het overal :(

Herkend iemand dit?

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Anouk wat erg dat het weer niet gelukt is.

Annemarie, gevoel van mijn buik bij de ongi is ook heftig en opgezet. Ik zeg altijd maar de laatste troep van hormonen wat eruit komt.

Als je het niet vertrouwt zou ik even de arts bellen.

Geplaatst

Hey dames,

bedankt voor jullie reacties. Ik voel me al weer wat beter. Gisteren had ik echt een dip. Begon mijn schoonmoeder ook nog te lachen terwijl ze me sterkte wenste aan de telefoon. AARCH :crafty:die snapt er dus geen snars van. Gelukkig is er dit forum waarop iedereen weet hoe zwaar en verdrietig het soms kan zijn.

Alle wachtenden: heel veel succes, ik blijf voor jullie duimen!!!

Geplaatst

Jammer zeg, dat er weer rode regels bij zijn gekomen, heel veel sterkte meisjes!! t is zo'n tereurstelling!!!

Zelf ben ik gisterenochtend ongi geworden, k zat niet (meer) op het wachtbankje, omdat de IUI niet door was gegaan, maar we hadden nog wel zelf geklust. En k weet heus wel dat het medisch gezien haast niet mogelijk was om zwanger te raken, omdat het zaad zo slecht was, maar toch..... hoop is er wel!!

En vorige keer (en eigenlijk in m'n eigen cycles altijd) word ik te vroeg (dag of 2) ongesteld, en prompt nu liep ik overtijd.....grrrr.... k voelde me zo onzeker!!

En m'n buik zat al 2 weken te zeuren zeg maar, t voordeel van die utrogestan is wel dat ik dus geen buikpijn heb als ik ongi moet worden, normaal altijd ff n paar pillen en als de buikpijn dan afzakt word ik ongi, maar nu werd ik ineens gewoon ongi, zonder verder gezeur!!!

Maar goed, t is weer ff slikken hor, alst zover is. Nu n maandje zonder hormonen, ook wel fijn!! Dinsdag hebben we de intake voor IVF, heel snel, 2 weken nadat onze IUI niet gelukt was, de dok had het over 6 weken ofzo. maar goed, k hoop dat we dan in m'n volgende cycles kunnen beginnen.

heeeeeel veel sterkte voor de meiden die weeeeeeeeeeeeeeerrrrrr ongesteld zijn geworden!!

Anouk, erg he?!! van die mensen die er geen bal van snappen??!!!!!!!!!! kweet ut, je zou ze af en toe......En lekker af en toe is aan je dip toe geven hor, mag best!!

liefss

Geplaatst

Hallo Dames,

@Anouk, Egeltje, Trijnie en Annemarie.. sterkte! Dikke knuff vn mij

@babeth, draai me duimen blauw voor je!

@Konijn, welkom en suc6

Hier stijgt de spanning...vrijdag wd 12 (vroeg)getest en zeeer licht positief(Kruitvat 2 voor 5,-)..vanmorgen al vroeg wakker (4u:O)en wederom getest(Kv)...test ongeldig!! pff..ben weer gaan slapen en om 8.30 nog eens getest (Kv) negatief.. Wel heb ik zeer gevoelige borsten, lam gevoel in me benen, zweten, kan zeer vel om de bocht komen. Woensdag kreeg ik een enorm steekgevoel van enkele minuten daarna niets..Voel me uitermate goed enzo ook gestemd..Had donderdag bij het afvegen gelei-achtig afgeveegd..(daarvoor was het dunner)maar ook een minislier bruin..vrijdag weer een enkeleminuutsteekgevoel en weer over.. Ik begrijp er maar weinig van.. Wel weet ik nog dat de gyn tegen me zei, nadat ik dr vroeg wanneer ik mocht testen.. 14 dgn na de TP..anders ben je allang?! ongi... nou voel en zie geen ongi..laat staan dat ik het gevoel heb dat het eraan komt ..

Toen ik gister de test(en) kocht had ik een medewerker aangesproken vóór ik de winkel uit was en ze zei ik zal he melden. Ben vandaag dus terug gegaan naar Kruitvat en de ongeldige test laten zien en verteld dat dát vorige wk ook al het geval was..en dat ik dat gemeld had..dit laatste was niet bekend..maar goed, ik kreeg zonder problemen een nwe mee; KV lange staaf (+/-) en mocht gewoon weer terug komen wanneer zich zoiets weer zou voor doen..

Nou ..op naar morgen..

Liefs

Geplaatst

@ Lafinah wat naar zeg van die testen alsof de wachtweken al niet erg genoeg zijn. Hoop dat je snel duidelijkheid heb.

@ zwagere gefeliciteerd!! @ ongie meiden veel sterkte! @ wachtende, Ik wacht met jullie mee! We gaan voor groen natuurlijk!

@ iedereen Morgen word een spannende dag! Om half 10 mag ik bellen of ons cryo teruggeplaatst mag worden. en las dat deze maand een goede cryo maand is

dus word erg spannend!

Geplaatst

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 28 september

positief getest;

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

negatief getest/ongi

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Geplaatst

Norwegian-sky idd zenuwslopend...maar goed..geen ongi dus dat gaf me moed ;) Welkom en suc6

Babeth, nee geen bolletjes.. heb alleen op 30-08 pregnyl 5000 gezet..

Ben heeel blij dat we weer "in de lucht zitten" was zoo van de kaart van het gebeuren..toen merkte ik eigenlijk hoeveel steun ik aan dit forum en jullie heb :positive energie:

Liefs

Geplaatst

Lijkt me idd erg rot als je zulke testen hebt. Ik haal ook altijd die van kruidvat maar gelukkig nooit een ongeldige test gehad.

Hier word het nu wel echt spannend. sinds wd 2 heb ik al een beetje drukkend gevoel onder in mn buik. Soms een klein steekje erbij. Maar word er wel enorm zenuwachtig van, want nog 7 dagen voor ik pas mag testen....

Dikke kus,

denise

Geplaatst

Goedemorgen dames,

bij mij wordt het nu heel spannend. Morgen is mijn officiele testdag, maar ik kon het vanmorgen toch niet laten om te testen. En ik testte positief! Heb CB digitaal gebruikt. Maar ja, is dat nog een restje pregnyl of toch een zwangerschap? Ik merk dat ik mijn gewone menstruatieklachten nog niet voel en ik heb al een dag of 3 heel pijnlijke borsten. Vannacht merkte ik het zelfs elke keer met omdraaien. Zou het dan toch????

Ik moet vandaag gewoon nog doorkomen, hopen dat de ongi uitblijft en dan morgen vroeg weer testen.

Lafinah: hoe is het bij jou? Jij mag vandaag toch testen?

Voor de andere wachtenden: veel succes! Ik duim voor jullie.

liefs,

sissy

Geplaatst

Hoi Sissy, dit is niet meer de Pregnyl anders zou morgen niet je testdatum zijn. Dus het is toch echt positief.....

Wat bijzonder, doe morgen nog een test voor de zekerheid, maar alvast gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Lafinah, bah wat vervelend, geen positieve test en niet ongi. Dan kun je beter zekerheid hebben.

Gebruik je Utrogestan dan kan het zijn dat daardoor de ongi wegblijft. Kan ook zijn dat je cyclus van slag is.

Er is ook nog een mogelijkheid dat er een late innesting is en dat je test misschien niet zo gevoelig is voor het hcg. CB slaat pas uit bij 50 hcg en andere zijn gevoeliger.

Morgen nog een keer testen.

Succes!

Geplaatst
Lafinah, bah wat vervelend, geen positieve test en niet ongi. Dan kun je beter zekerheid hebben.

Gebruik je Utrogestan dan kan het zijn dat daardoor de ongi wegblijft. Kan ook zijn dat je cyclus van slag is.

Er is ook nog een mogelijkheid dat er een late innesting is en dat je test misschien niet zo gevoelig is voor het hcg. CB slaat pas uit bij 50 hcg en andere zijn gevoeliger.

Morgen nog een keer testen.

Succes!

nee geen utrogestan.. kan idd hier helemaal niets mee... behalve afwachten.. bel morgen (als ik niet alsnog ongi wordt..) het zhuis maar ik denk dat zij zeggen wat ik al weet..over een paar dgn nogmaals testen.. heb een prikkend gevoel aan mn linkerzijde (eierstokhoogte) het zal toch niet buiten mn baarmoeder zitten?? maa ik ga zo maar een eind lopen met mn logeetje (hondje) om mn hoofd leeg te maken..wordt hier wel heeel onzker van..en praat mezelf in; maar ook geen bloed dus houd moed!

Liefs

Geplaatst

ahh lafinah! wat naar die onzekerheid! hoop dat je snel meer weet!

Ik heb vanmiddag de terugplaatsing van ons ukkie! de ontdooing is gelukkig goed gegaan.

Om 12 uur heb ik eerst voor de eerste keer accupunctuur en om 14.00 is de terugplaatsing

en daarna weer accupunctuur. dus allemaal spannend vandaag!

xx sky

Geplaatst

@ Sissy81, volgens mij mag ik je gewoon feliciteren hoor! Je bent gewoon zwanger :D

@ lafinah, wat een onzekerheid! probeer morgen eens te testen met de kruidvattest. 2 voor 5 euro. die heeft maar weinig HCG nodig om positief te testen. Su6!

@ sky, Heel veel su6 vanmiddag!

Geplaatst

@Norwegian-Sky, wat super dat het cryootje goed ontdooit is,!!! heel veel succes!!!

@Lafinah, wat ellendig zeg, je cyclus kan inderdaad wat ontregeld zijn door de pregnyl, ieder lichaam reageert anders, ik hoop voor je dat de test nog niet gevoelig genoeg was, sterkte en succes!!

@Sissy81, van harte gefeliciteerd meis!!!!!!! super, je bent gewoon zwanger, de toegediendehcg is echt wel uit je lichaam, wat je veolt is van de zwangerschap anders had je het wel eerder gemerkt, super meis!!!!

Geplaatst

Hai Annemarie

Het gaat wel, moeilijk om "er niet mee bezig te zijn" maar dat zal iedereen wel herkennen.

alles is nog steeds heel tegenstrijdig, voel wel weer lage rugpijn, wat ik bij het begin van de zwangerschap ook had maar het gerommel onder in mijn buik is stukken minder: naderende mensruatie?

Verders geen bruinverlies of wat dan ook maar goed, dat zegt niets, na de verse tp werd ik pas op dag 18 na de punctie ongesteld, toen ik gestopt was met de utrogestan.

Werd vanochtend wakker van de warmte en heb het nu nog erg warm, ik weet het allemaal niet meer...wachten maar gewoon af.

Hoe gaat het met jou, mag je snel (wil je snel?) met de cryo´s verder of ewven een pauze?

groetjes

Babeth

Geplaatst

@Alle meiden die negatief getest hebben............... heel veel sterkte gewenst.

@Alle meiden die positief getest hebben............... van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

@Meiske: Wat ontzettend spannend weer voor jullie. Ik blijf duimen, nog 6 daagjes volhouden.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Gerlinde, Sylvie, Barbara,

Dank voor jullie steun! Ik heb nog steeds iedere ochtend iets van bloedverlies maar heel minimaal. Ik voel me ook niet meer zwanger; heb geen gevoelige borsten meer en ben 's morgens ook niet meer misselijk. Ik heb wel buikpijn en met name ter hoogte van mijn eierstokken, een stekend gevoel, geen krampen en ik heb een echte opgeblazen buik, mijn buik lijkt wel een maand of 3 zwanger.... Zelf denk ik, dat zodra ik stop met de bolletjes Utrogestan, de menstruatie op gang komt en de vruchtjes ook af zullen komen. Soms als ik toch weer misselijk ben, krijg ik weer een beetje hoop dat het toch nog goed zit. Vanmorgen viel ik bijna flauw. Ik denk dat ik dinsdag al opnieuw ga testen ipv donderdag, want donderdag zouden we op vakantie gaan en als ik dan moet testen en de test is negatief, heb ik daar dus helemaal geen zin in. Als de test dan negatief is, stop ik ook met die rotbollen. Zal wel die week vakantie de hele tijd rondlopen met maandverbandjes. Ook fijn (niet dus!!!). Groetjes van mij.

Geplaatst

@ Lafinha, je kan dan beter ongi worden want dit is te slopend. Sterkte.

@ Mori, het blijft een trieste bedoeling, toch kun je nog even last blijven houden van misselijkheid dat is heel frustrerend, toch een fijne vakantie toegewenst, probeer het van je af te laten glijden.

Nou Sky frigo zit bij je, heel veel succes.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden