Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje september 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Huh, wat is dat toch met dat wb, al die mooie groene kleuren weer weg.

Ik hou op met kopieren anders vliegt dadelijk mijn laptop door het kantoor......

Negeer het zwarte wb maar ik laat het aan iemand anders over.

Over en uit.

Geplaatst

Op de wachtbank;

positief getest;

negatief getest/ongi

Geplaatst

Ik ben zo vrij geweest om een ander lijstje te maken want het is zo vervelend dat de andere lijst op de één of andere manier niet mee werkt. Misschien dat jullie er iets aan hebben en anders gewoon negeren hoor, het is maar een probeerseltje.

Groetjes Lamijo

Geplaatst

ik ben helemaal voor het laatste lijstje....jammer dat er nu geen kleuren zijn, maar nu kan iedereen het tenminste aanpassen dus lamijo bedankt!!!!

Sterkte voor diegene die negatief getest hebben...

En ook weer feli voor degene die wel positief getest hebben. Zijn er volgens mij meer dan de afgelopen 2 maanden...

ik heb ook ff een vraag.....

Ik heb maandag de tp gehad en vandaag voelt het niet helemaal lekker in mn buik. Voor een innesteling zou het te vroeg zijn toch? menstruatie kan het nog niet zijn... En de pregnyl ook niet want daar heb ik nooit last van gehad en daarbij zit ik nu alweer op de 9de dag na het zetten van de pregnyl, dus die is er toch bijna uit...

iemand een idee?

xxxx

denise

Geplaatst

Hallo allemaal,

Alle nieuwe zwangeren: van HARTE gefeliciteerd en alle anderen: moed houden! Wij zijn zelf ook al 3 jaar bezig en nu heb ik 7 september positief getest! Ik kan het nog steeds niet geloven. Eerst die vreselijke 2 wachtweken, die zijn nu voorbij en dan nu weer wachten op de 1e echo. Het duurt zooooooooooo lang he.

Veel succes allemaal!

Liefs, Mo.

Kinderwens sinds juli 2007

06-12-07: spontaan zwanger

24-12-07: helaas miskraam…

13-12-08: 1e IUI; mislukt

08-04-09: 2e IUI; mislukt

AZM Maastricht:

27-07-09: 1e IVF: tp 2 emmy’s; mislukt

06-11-09: 2e IVF: tp 2 emmy’s; mislukt

04-03-10: tp 1 cryo; mislukt

27-08-10: 3e IVF: tp 2 emmy’s

07-09-10: POSITIEVE TEST!!

01-10-10: ECHO

Geplaatst

Op de wachtbank;

positief getest;

negatief getest/ongi

Geplaatst

Hoi dames

de kleurtjes zijn er weer, handig lijstje zo met deze indeling moet ik zeggen!

Denise, een innesteling zou mogelijk kunnen zijn, tussen de 5 en 8 dagen na bevruchting, maar los van een innesteling kan je buikt ook wat vreemd voelen nog van de hele hormonenbehandeling en het aanprikken hoor. Voor naderende ongi is het echt te vroeg, succes!

Egeltje, klinkt goed, alvast heel veel succes voor morgen!

liefs

Babeth

Geplaatst

Sylvie het is andres wat je verwacht had.....wel jammer dat ivf afgebroken is(had te weinig eitjes?) ,maar je zei het zelf positief blijven! Ik ga voor je duimen dat je esc IUI de goede nieuws brendt! Veel succes vrijdag!!!

Mori Gefeliciteerd!!!De 3-de keer IVF,WOW wat zal jij(jullie) blij zijn!Op naar de echo!

Geplaatst

Ja maar 1 grote follikel, de rest is achter gebleven. Ik had een lage dosis omdat ik de vorige poging van 13 follikels naar 35 ging met als gevolg bijna overstimulatie. Maar ja dit was ook geen succes. De volgende poging, als onverhoopt de iui mislukt, ga ik weer Menopur spuiten. Hopen dat dit wel goed gaat.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Alle nieuwe zwangeren: van HARTE gefeliciteerd en alle anderen: moed houden! Wij zijn zelf ook al 3 jaar bezig en nu heb ik 7 september positief getest! Ik kan het nog steeds niet geloven. Eerst die vreselijke 2 wachtweken, die zijn nu voorbij en dan nu weer wachten op de 1e echo. Het duurt zooooooooooo lang he.

Veel succes allemaal!

Liefs, Mo.

Mo,

van harte gefeliciteerd met deze prachtige uitslag, op naar de eerste echo, wordt erg spannend!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo dames,

Is er nog een plekje vrij op het wachtbankje?

Ik heb vanmiddag een terugplaatsing gehad van 1 embryootje, onze 2de is niet goed

genoeg voor terugplaatsing jammer genoeg.

Dit is onze 3de IVF behandeling en die ging al niet echt super. Ondanks de hoge dosering Gonalf (300IE)

maakte ik niet veel follikels aan en hebben er zelfs aan gedacht om deze poging te staken maar dat had niet

zoveel zin zei onze arts omdat ik al aan de maximale stimulering zit. Er waren 2 grote follikels en nog wat

kleinere toen de punctie gepland werd en op de dag van de echo waren er nu tot onze grote verbazing en die van de arts 6 grote follikels. Daaruit zijn 5 eicellen gevonden, iets wat ook niet verwacht was door ons en onze arts.

Gisteren kregen we telefoon van de laborante dat er van de 5 2 bevrucht waren en dat die dan woensdagmiddag werden teruggeplaatst.

Echter kregen we er nu dus 1 omdat de 2de ook niet goed was gaan doordelen en die nu teruggeplaatst is loopt ook bijna een dag achter maar goed dat zegt ook niet alles natuurlijk.

Nu weer de 2 spannende en lange wachtweken

Groetjes Mariëtte

Geplaatst

hey allemaal

Jippie, Ik zag dat er best wel veel zwangeren zijn!! hartstikke goed! juli en augustus was zoooo rood.

En zelfs van cryo's...., dat stemt me helemaal blij!!

Hier gaat alles naar wens, afgelopen dinsdag 1e FM gehad op dag 10.

Ik verwachte er niet zoveel van, maar tot onze en onze dok zijn verbazing, was er een follikel van 18 á 19 mm! Dus kon ik sávonds de pregnyl zetten.

als het goed is worden er zondag de cryo's teruggeplaatst.

Dat was een verrassing dus. Ik had verwacht dat het langer zou duren omdat ik de vorige cyclus medicatie heb gehad.

liefs Joske

Geplaatst

@Joske, wat een snelle ronde voor jullie deze keer, super! nu duimen voor een goede ontdooiiing, pfff ik weet niet hoe het in jullie zkh. gaat maar ik vond het zenuwslopend hoor. Alvast veel succes!

@Mariette, jammer dat je een mooi embryootje hebt teruggeplaatst ggekregen maar wie weet meid is het een topper!!! heel veel succes, wil je trouwes aan het lijstje toegevoegd worden?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hey dames,

Fijn dat er weer wat groene regels bij zijn gekomen (gefeliciteerd Mo!) maar ook weer heel spijtig voor de dames bij wie het niet is gelukt. De 2e helft van september kan niet groen genoeg zijn!

@Sylvie: een escape IUI? Dat betekent dan ook dat dit je geen IVF poging kost? Wel teleurstellend dat de opbrengst zo tegen viel dit keer, maar dan is dit misschien wel de beste oplossing inderdaad. Wie weet, ik hoop dat j die IVF helemaal niet meer nodig blijkt te hebben omdat je escape juist het schot in de roos is!

@Mariette: ik kan me je teleurstelling voorstellen, maar bedenk dat je er uiteindelijk maar eentje nodig hebt! Dat is dan je gouden ei!

@iedereen: Ik heb de laatste dagen hier minder gelezen en dus vast heel veel mensen overgeslagen maar ik wens alle wachtende dames hier heel veel sterkte in deze wachtweken en de dames met rode regels veerkracht om er in een evt. volgende ronde weer vol goede moed tegenaan te gaan!

Geplaatst

@ Willy, Yola & Heidds

Wat een kl#te nieuws zeg crybaby2.gif; sterkte!!!

@ Leeuw, Hellen & Mori

Wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd!!! confettistars.gif

En voor alle wachtende meiden; SUCCES EN IK DUIM VOOR JULLIE!!! wav.gif

Ik heb dinsdag mijn 1e FM weer gehad en mn eitje was 12 mm.

Vrijdag moet ik weer en dan horen we waarschijnlijk wanneer onze 2e IUI kan plaatsvinden!!!

Spannend weer dus!!!

Geplaatst

Hoi Aafke en Jeanine,

bedankt voor de reacties.

Ik hoop dat ivf idd niet meer nodig is en omdat er geen punctie is geweest telt dit niet mee als een poging.

Daar ben ik dus weg blij mee.

Geplaatst

Hoi Sylvie,

Dat was bij mij ook de 2e poging die telde ook niet mee. De eerste voor de helft omdat het lab de eitjes had zoek gemaakt ( lab kosten worden hoogstwaarschijnlijk vergoed dat is wel het minste ! Ik had er een beste klap van. Kijk als een embryo nou niet pakt in je lichaam is dat erg verdrietig maar zoek maken buiten jou schuld was voor mij intens verdrietig) mochten er na onze huidige poging er nog 2 nodig blijken te zijn dat willen we natuurlijk de 1e poging geheel vergoed. Het is echt niet onze schuld dat ze in het lab zoek raakten. Kortom duimen dat dat allemaal niet nodig is. Wens jou nogmaals sterkte met je escape IUI.

Lieve groetjes,

Jeanine

Geplaatst

@ Hellen en Mo: YES!!! Gelukt meiden! Fantastisch!!

@Annemarie: kan me je stress goed voorstellen... Balen he, dat je gewoon niet weet wat je aan je fiets hebt hangen door al die hormonen..

@Egeltje, klinkt goed meid, jij gaat gewoon positief testen! Succes!!

@ Sylvie, wat jammer dat je IVF is afgebroken, je had je er natuurlijk helemaal op ingesteld. Maar zie het maar zo: het is eigenlijk gewoon een rondje van de zaak.

@ Mariette, aantal cellen zegt niet alles, hoor. Je hebt gewoon een kanshebber teruggeplaatst gekregen!!

Hier loopt de spanning op blink.gif ... Morgen is de dag dat ik mijn tweede poging ongesteld ben geworden. Dus eerst die heelhuids door zien te komen voordat ik evt. vrijdag kan testen. ZUCHT!

Geplaatst

@ Anoek, Spannende dag morgen dus!

@ meiske74, Ik zag dat je tegen Denise zei dat het nog te vroeg was voor een menstruatie. Ik heb vanaf dag 5 roze afscheiding en het wordt alleen maar donkerder. Ik denk dat ik ongesteld ga worden, alleen zet het niet door.

Vanaf wanneer kun je dan ongesteld worden?

Liefs Annemarie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden