Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo dames,

ik las in een ander topic het bericht van Egeltje dat haar pogign niet gelukt is, vind het enorm klote!!!

Lieve Egeltje, sterkte!!!!

liefs

Babeth

Anouk, hoe gaat het met jou????

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Op de wachtbank

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

positief getest;

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

negatief getest/ongi

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

Vanaf maandag al roze afscheiding, vanmorgen ongesteld geworden,...:sad:

Geplaatst

ahhhhhhhhh Annemarie,

verdorie zeg!!!! wat een grote domper!!!! fijn dat er nog cryootjes zijn natuurlijk maar het is wel even flink slikken!

veel sterkte!!!

ik ben ook wat huiverig, had gisterenmiddag 1x een sliertje bruinsig op het toilet, daarna niets meer gelukkig maar toch, de moed is flink gezakt meiden, ik houd mijn hart vast.

Geplaatst

Meiden hou vol!!!

Enne....ik mag groen hoor. Zat niet echt op het bankje, maar een extra groene regel is misschien wel welkom ;-)

Tp gehad op 2 september, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291). Zwanger, na vier jaar en vijf icsis.....ongelooflijk....

Geplaatst (aangepast)

Op de wachtbank

positief getest;

Henne: 2 september tp, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

negatief getest/ongi

aangepast door Annemarie84
aanpassen
Geplaatst

henne

hier ook nog even, van harte gefeliciteerd!!!!!!!

was een erg lange weg, kan me zo goed voorstellen dat het moeilijk te bevatten is!, geniet ervan

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve mensen,

Forum erop Forum er weer af maar hier ben ik even tussendoor, Ik heb deze week al 3 dagen mega koppijn incl. vandaag ik word het een beetje zat want ik zie allerlei vlekken kan dat met een eventuele zwangerschap te maken hebben ???? Aan de andere kant denk ik iets met m'n voorhoofdsholte aangezien het ook zeer doet als ik buk en ik flink verkouden was. ( en ik heb een migraine achtergrond maar dit zit aan de hele andere kant van m'n hoofd) Vandaag wachtdag 8 en ik ben erg nieuwsgierig maar wil toch nog wachten met testen tot volgende week. Ik wil iedereen een fijn weekend toewensen !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Ik heb weer iets goede moed...las dat Annelies waarmee ik in uitgerekend juli 2010 zat van wachtdag 7 t/m 10 last had van bloedverlies van de innesteling....wachten rustig af, had me voorgenomen om niet te vrieg te testen, ben bang dat ik me niet kan inhouden.. zucht

:whistling_girl:

Geplaatst

positief getest;

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

negatief getest/ongi

Geplaatst

Hallo meiden,

Heb hier niet meegeschreven, zit normaal op het PESA forum. Daar is al eeuwen geen groene regel te zien :-(. Mooi om te zien dat ze hier wel ontstaan!! Henne, van harte. Na al die pogingen, heerlijk! Geniet ervan.

Ik had eigenlijk een vraag. Zit zelf nu ook al op mijn 5e terugplaatsing, van een cryo. Na drie dagen had ik al verkleuring, dag later beetje rood bij afvegen, nu al wat 'slijmeriger' (sorry...).

Dit is wel heeeeeeeel erg vroeg. als het nou bij een of twee dagen was gebleven had ik me nog iets kunnen wijsmaken in de zin van innesteling. Maar omdat het aanhoudt geloof ik daar niet meer in (nu dus op dag 5 na tp van zondag).

Heeft een van jullie dit al eens gehad????

Nou ben benieuwd.

Meiske74, zie dat het bij jou ook erg spannend is. Ik duim voor je, je hebt al zoveel achter de kiezen.

En voor iedereen natuurlijk....STERKTE!!!!

Hartelijke groet Megan

Geplaatst

Ik kom uiteindelijk op het wb in oktober, hmm september begon zo goed. Maar ja uiteindelijk ook een iui ipv ivf, deze keer loopt alles anders.

Denk niet dat ik in okt er actief ga opzitten. Even voorzichtig.

Geplaatst

Hai Megan

ik ben er niet bekend mee, ik ben na de tp´s pas laat gaan menstrueren, de laatste keer op dag 18 na de punctie (was een verse poging).

je wordt er wel behoorlijk onzeker door.

In mei 2009 heb ik de eerste cryo-tp gehad en toen werd ik 16 dgn na de eisprong ongesteld

Zoals je wellicht gelezen hebt had ik gisteren een friemeltje bruin verlies waardoor mij direct de angst om het hart sloeg, toch probeer ik me maar vast te houden aan een drupje van de innesteling.

Destijds was ik in juli 2010 uitgerekend en daar was ook een nu gelukkige moeder die bloedverleis had van wachtdag 7 t.m 10... het kan dus zeker wel.

houd moed meis, hoe lastig ook!

Veel succes

groetjes

Babeth

Geplaatst

Lieve meiden,

ik ben erg verdrietig. Vandaag een negatieve bloedtest gehad. We hebben nog 6 cryo's maar ik merk dat ik de moed begin te verliezen..

Geplaatst

He dames,

gelukkig, we kunnen weer op het forum.

@ egeltje en Annemarie: wat naar voor jullie. Veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie.

@ Henne: wat super. Echt gefeliciteerd! Ik hoop dat je er een beetje van kan genieten.

@ Babeth: hoe gaat het nu met je? Ik hoop zo dat het goed gaat deze keer en dat het bij dat kleine beetje blijft. Duim voor je.

Ik zit zelf nog steeds op het wachtbankje. Maandag is mijn officiele testdag en het komt nu dus echt dichtbij. De spanning neemt daardoor ook toe merk ik. Gisteravond had ik echt een baalavond en zag ik het niet echt meer zitten. Kon ik helaas ook mijn ei niet kwijt op het forum....

Vandaag gelukkig weer iets betere dag en peptalk gehad van mijn moeder. Echt fijn, al die mensen in mijn omgeving die meeleven.

Ik ben nu ook heel bezig met wat ik allemaal in mijn lijf voel. Ik ben heeeel moe, heb rugpijn, ben bij vlagen misselijk enz... Maar ja, komt dat door de pregnyl (heb op dag 3, 6 en 9 na TP 1500 moeten spuiten), of door een nadere menstruatie of toch misschien door een zwangerschap? Ik weet het allemaal niet meer en word er af en toe behoorlijk gek van. Ach, jullie herkennen het vast allemaal wel. Ik moet 'gewoon' nog even geduld hebben.

Liefs en goed weekend voor jullie,

sissy

Geplaatst

@Anoek: ik zie nu net je berichtje langskomen. Wat een k...zooi weer. Jeetje, kan me goed voorstellen dat je de moed een beetje begint te verliezen. Veel sterkte nu in elk geval en een knuffel voor je.

liefs,

sissy

Geplaatst (aangepast)

Annemarie, Anoek en Eegeltje sterkte!

Henne gefeliciteerd!

Sissy moed houden, fijn dat je moeder je op heeft kunnen peppen.

Babeth, jij ook moed houden! heb jij trouwens altijd een cyclus van 30 dagen (staat onder je ticker)? ik wou ook een ticker maken maar heb onregelmatige cyclus

Voor de rest; de duimen draaien hier.

Ik ben ook wachtend...en eigenlijk tot mijn bruinverlies begint, dat verwacht ik morgen toch wel. Vorige keer had ik er een goed gevoel over en was het niet gelukt, nu heb ik geen goed gevoel....

Liefs Disi

aangepast door Disi
iets toegevoegd
Geplaatst

Hoi Anoek,

Wat een vervelend nieuws ! Ik zou willen dat ik wat voor je kon betekenen. Je krijgt in ieder geval een hele dikke knuffel van mij.

Liefs,

Jeanine:grommit:

Geplaatst

Lieve Anoek laat je verdriet lekker gaan! Ik snap wel dat je de hoop kan verlizen in zo'n momement van verdriet! Maar blijft gewoon positief!!!! Je hebt nog 6 cryo's straks lekker zonder de vervelende hormonen en geen punctie.....wie weet zit er je golden ei tussen!!!!

Je krigt van mij ook een hele dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi dames,

Ik zit nu ook op de wachtbank:

TP 2 verse embryos (geen toppertjes) op 10 sept , testdatum 25 sept.

ik krig nu steken aan de rechterkant , in de ochtend had ik het rechts,,, ook pijnlijke borsten.. pfff

Geplaatst

Hoi dames

Anoek, meis wat een grote teleurstelling!!!! een grote domper, maar houd moed meis, nu zie je het even niet emer zitten maar dat gevoel komt weer terug, ik hoop van harte dat het met een cryootje mag gaan lukken!!!

Konijn, welkom op het bankje, dat het geen toppers zijn wil niets zeggen hoor, heel veel succes!we lopen qua data gelijk.

Disi, mijn cyclus is ook min of meer ontregeld sinds de bevalling maar met die gegevens klopt de banner....het gaat puur om de testdatum.

Sissi, killing he die laatste dagen, je lichaam kan behoorlijk reageren op pregnyl maar je kan ook zomaar zwanegr zijn, succes met de laatste dagen!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

positief getest;

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

negatief getest/ongi

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Geplaatst

ja spannend meiske 74... Het is echt zenuwslopend omndta ik juist sinds gisteren die verschijnselen dan denk je gelijk aan de ongesteldgheid...

ik zie je niet op de lijst staan, hoo dat het groen worden voor alle dames...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden