Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik kom de meiden die negatief getest hebben en de meiden die nog op het wachtbankje zitten even sterkte wensen

meiden die positief getest hebben gefeliciteerd, geniet ervan!

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jeej officieel op het wachtbankje! Ik ben trotste bezitster van een blastocyste van heel goede kwaliteit beter dan vorige maand.

vorige maand was trouwens een morula ik dacht ook een blasto. maar kan nu het verschil wel goed zien.

heb ook acupunctuur erbij gedaan en dat beviel goed ben nu erg relax.

nu maar wachten of de uk wil blijven zitten

1106270546_5_7LJ9.jpeg

Geplaatst

Jeetje meiden, wat een spannende en voor sommige onzekere tijd weer!!

Ik blijf voor jullie duimen en hoop dat jullie allemaal GROEN kleuren!!!

Jullie verdienen het!!!

En voor de meiden bij wie het niet gelukt is: heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!!

Wij mogen morgen voor onze 2e IUI; dus het worden voor ons ook weer 2 spannende wachtweken!!!

Geplaatst

Denise, nog een weekje meis...spannend ik duim voor je.

Sissy, een voorzichtige felicitatie!

Lafinah, zolang je niet ongesteld bent...ik duim voor je! Hopelijk was het HCG nog net niet genoeg om de test positief uit te laten slaan.

Norwegian-Sky, wat een mooie cryo en ok nog goede kwaliteit. Hier gaan de duimen voor je draaien.

Mori, sterkte

Annemarie ga je gelijk door?

Meiske, kom op hè...jij gaat positief testen hoor!

Bij mij heeft het vandaag doorgezet...de 2e cryo-poging is dus mislukt. Dinsdag was m`n officiële testdag maar goed da`s niet meer van belang.

Morgen maar weer bellen...nog 2 cryokansen...

Liefs Disi

Geplaatst

ahhhhhhh Disi dus toch, verdorie zeg!

geweldig natuurlijk dat je nog cryootjes hebt, maar het was zo geweldig geweest als het met deze cryootjes gelukt was!

Ik hoop voor je dat je snel door mag gaan

liefs

Babeth

Geplaatst
Gerlinde, Sylvie, Barbara,

Dank voor jullie steun! Ik heb nog steeds iedere ochtend iets van bloedverlies maar heel minimaal. Ik voel me ook niet meer zwanger; heb geen gevoelige borsten meer en ben 's morgens ook niet meer misselijk. Ik heb wel buikpijn en met name ter hoogte van mijn eierstokken, een stekend gevoel, geen krampen en ik heb een echte opgeblazen buik, mijn buik lijkt wel een maand of 3 zwanger.... Zelf denk ik, dat zodra ik stop met de bolletjes Utrogestan, de menstruatie op gang komt en de vruchtjes ook af zullen komen. Soms als ik toch weer misselijk ben, krijg ik weer een beetje hoop dat het toch nog goed zit. Vanmorgen viel ik bijna flauw. Ik denk dat ik dinsdag al opnieuw ga testen ipv donderdag, want donderdag zouden we op vakantie gaan en als ik dan moet testen en de test is negatief, heb ik daar dus helemaal geen zin in. Als de test dan negatief is, stop ik ook met die rotbollen. Zal wel die week vakantie de hele tijd rondlopen met maandverbandjes. Ook fijn (niet dus!!!). Groetjes van mij.

Lieve Mori

wat een ellendig bericht, vootral die onzekerheid en de tegenstrijdige symptomen!!!

Ik wens je veel sterkte

groetjes

Babeth

Geplaatst

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 28 september

positief getest;

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

negatief getest/ongi

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Hallo meiden,

heb nog even het bankje naar voren getoverd.....

:wav::wav:

Geplaatst

He meiden,

ben nu toch wel weer heel verdrietig. Heb vanmorgen de test gedaan op mijn officiele testdag en hij was nu negatief! Ik snap er niets meer van. Ik ben ook nog niet ongesteld. Was het gisteren dan toch nog een restje pregnyl dat me valse hoop heeft gegeven? Ik denk het.

Heb het UMCG al gebeld en doorgebeld dat de test negatief was. Volgens haar zal ik dan vandaag wel ongesteld worden. Ik wacht het wel af. Ben nu verdrietig, boos en in de war. Ach, jullie herkennen het allemaal wel.

Voor de wachtenden: succes nog! Ik duim voor jullie.

liefs,

sissy

Geplaatst

Helaas, de ongi komt nu ook door. Net naar de wc geweest en heb bloed ontdekt. Het is nu dus definitief niet gelukt.

Wel een harde les geleerd voor de volgende poging. Ik ga niet meer eerder testen.

Lafinah: hoe is het bij jou? Nog niet ongi geworden?

liefs,

sissy

Geplaatst

Sissy! Wat ontzettend rot, en raar?!!? Heel veel dames hier testen toch hartstikke vroeg? En dan heb jij de dag voor je testdag een vals-positieve test?! Wat vreselijk k*t en oneerlijk, die valse hoop...

Zou het kunnen dat er een innesteling heeft plaatsgevonden en er dus wel hCG is aangemaakt, wat je gisteren hebt gezien met de positieve test, maar dat het toch een hele vroege miskraam is geworden, zodat je vandaag niks meer ziet? Wat en enorme teleurstelling na zo'n positieve test!

Heel veel sterkte! Misschien wil het ziekenhuis nog een bloedtest doen voor de zekerheid??

Liefs,

Barbara

Geplaatst

oo sissy en Disi :CYBER_HUGS: ..wens je heel veel sterkte en kracht toe..heb er geen woorden voor dikke knuff van mij

Ik ben nog steeds niet ongi......heb het zhuis gebeld en het kan nog alle kanten op (wat ik al dacht dus) voel me goed en het advies is; als ik niet ongi wordt, vrijdag nog eens testen :):gekruiste vingers 4 :positive energie:

Gister tijdens me wandeling met Otje (hondje van mn zwager) om mn hoofd leeg te maken..wou ik gewoon een stap vooruit doen en daar lag ik..voet klapte dubbel en ving de val op mt mn knie..lucky me :S voorzichtig w naar huis..op de bank met ijs erop, vamorgen zittend de trap af :O en straks naar de huisarts.. goed ik heb nu wel mn afleiding zal ik maar zeggen;)

ik gooi 'm er maar weer 's in

:wav::wav:

Heel veel liefs

Geplaatst

Ha meiden,

Ben nieuw hier, lees al een tijdje mee en wil 'gezellig' ook op het bankje. Heb op 11 september TP gehad van 2 topemmy's na IVF met AH in Gent. Het is onze 1e poging ná de geboorte van ons zoontje in februari 2009. Hij is geboren na de 7e IVf behandeling, (de 1e behandeling in Gent i.v.m. AH). Voel me goed, ondanks dat het natuurlijk weer lange en killing weken zijn nu. Iedereen heel veel succes, laten we september een mooi groen staartje geven ;-)

Jett

Jett: 11 september tp 2 topemmy's IVF met AH, testen 24 september

positief getest;

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

negatief getest/ongi

Geplaatst

Hoi iedereen,

Wij zijn zo'n 5 jaar bezig, 2 operaties en 7 tp van IVF behandelingen verder. Vanmiddag hoor ik de uitslag van de laatste terugplaatsing: gisteren was mijn thuistest positief, dus ik heb hoop al durf ik niet zo goed...

Ik hoop op een knalgroene bank voor iedereen....

nog een uurtje wachten voor het belangrijke telefoontje...

Succes en sterkte iedereen

Surf:good1:

Geplaatst

positief getest;

negatief getest/ongi

Ahhh Zonde zeg sissy81 en disi.... elke x is de teleurstelling weer zo groot als het weer eens niet is gelukt...Sterkte!!!

@ Surf: Uurtje is al voorbij;)

Hier gaat alles nog goed...De vage menstruatieklachten van vorige week zijn weer weggetrokken. Af en toe nog eens een krampje dus kan nog alle kanten op.

Zit nu op wd8, merk wel dat ik sinds gister een heel nerveus en zenuwachtig gevoel heb. Zal wel niks betekenen en de zenuwen zijn van is het nu wel of niet gelukt, maar toch....

Nog 6 daagjes dan kan ik testen. Had de hele tijd geroepen dat ik eerder zou gaan testen. Nou heb de tests inmiddels in huis, maar nu durf ik het niet haha.... Misschien morgen of overmorgen, zie wel... Weet wel dat ik af en toe schijtziek van mezelf word hihi...

Nou wachtende dames, zet hem op!!!

Dikke kus,

Denise

O ja, hoe is het met de knie afgelopen?? :D

Geplaatst

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september

positief getest;

negatief getest/ongi

Surf: dat klinkt heel goed, hopelijk een extra groene regel erbij??

Hoe maken jullie trouwens dat extra stukje over je behandelingen etc?

Jett

Geplaatst

Hoi Jett,

Onder je profiel zit een link instellingen/settings en daar vind je oa wijzig handtekening. Daar kan je je behandelplan etc invullen. Succes !

Groetjes,

Jeanine

Geplaatst

Haai lieve Sissy,

Wat een vervelend nieuws las ik net. Niet dat het helpt maar ik heb hetzelfde gehad tijdens m'n 1e ivf poging ook vroeg getest positief en daarna negatief en ongesteld dus laat die boosheid en het verdriet er maar uit je hebt er alle recht toe ! Het is niet eerlijk en ik vind het zo rot voor je. Dikke knuffel !

Jeanine

Geplaatst

@Sissy, wat ontzettend klote zeg, jeetje, dat verwacht je inderdaad niet!!!! normaliter is pregnyl na 10 dagen uit je lichaam, een een kleine dosering (1500) eerder. het kan natuurlijk een beginnende zwangerchap geweest zijn, maar hoe dan ook, het is erg ellendig!! ik wens je heel veel sterkte!

@Jetje, welkom hier!!!! zou geweldig zij als er een broertje of zusje voor je klein bij komt! heerlijk dat het uiteindelijk bij de 7de poging gelukt was, ik hoop dat je nu niet zoveel geduld hoeft te hebben! wat betreft de tekst onderaan iemands bericht: als je bovenaan de pagina naar "jouw profiel" gaat en vervolgens naar "wijzigen handtekening" dan kun je daar het eea. kwijt.

Veel succes!

@Denise, het lijkt wel of jij beschreven hebt wat ik voel, ook sinds vanmorgen een nerveus gevoel in mijn lijf, af en toe een krampje in mijn buik, en steeds het gevoel of er eten in mijn keel is blijven hangen. ook ik durf nog niet te testen, zit nu op dag 10 na tp... zucht

@Lafinah, wat ellendig die onzekerheid, ik hoop voor je dat het alsnog goed zit! en beterschap met je knie!

@Surf, ik hoop echt dat je groene naam hier dadelijk van het scherm knalt!

@Jeanine, hoe gaat het met jou? de datum kon ook al dichterbij.....

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden