Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

CB is minder gevoelig en slaat volgens mij pas boven de 50 hcg uit. Maar het begin is goed.

Ik zit nu 9 dagen na de tp van een iui maar wacht nog maar even met testen.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ sylvie bij een cryo kan je wat eerder testen op dat ik een cryo van 5 dagen oud in me baarmoeder geplaatst heb gekregen.

ben namelijk 12/13 dagen na me eisprong. rond die tijd krijg je je iui toch?

xx sky

Geplaatst

Sky, ook hier

alvast van harte met het mooie begin!!!

houd er rekening mee dat de test nog niet perse donkerder hoeft te zijn(stijgign gaat per 48 tot 72 uur) en ik zou je aanraden om met hetzelfde merk te blijven testen, stel je test met een minder gevoelige test en je hetb een "slechtere" uitslag dan ben je wellicht ten onrechte teleurgesteld.

heel veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Babeth, vanwege onze 'eigen klusmaand' lees ik slechts nog nu en dan hier mee deze maand. Helaas lees ik nu dus jullie goeie, maar vervolgens ook het trieste nieuws ..... ik krijg het er koud van ...... waarom nou toch hè ?? ..... ik hoop dat het uiteindelijk goed gaat komen bij jullie !!!!!

Kriskras, jou kom ik ook alweer maanden tegen ..... meid ..... sterkte !!!!!

Alle anderen ...... succes, geluk & sterkte ..... geluk en verdriet liggen hier heel dicht bij elkaar.

Ik laat het allemaal wat meer los, dus ben hier niet zo vaak.

liefs hope hope

Geplaatst

Echte jammer Meiske74/\babeth. ik wens je sterkte.... ook wens ik sterkte aan alle dames die rood zijn... ik leef cht met jullie mee..

ik heb postief getest op mijn offciele testdag ( ja wat een wonder na 3 jaar bezig te zijn) maar wij hebben geen bloedtest. Ik wordt daar nu wel onzeker van...

ik kan het niet geloven nee niet accepteren dat ik zwanger ben, ik ben zo bang dat het weer van mij afgenomen wordt....

Geplaatst

@Jeanine & Konijn

Gefeliciteerd meiden!!!

@ Norwegian Sky

Alvast een voorzichtige felicitatie!! Ik hoop dat je groen blijft!!

@ Kriskras, Denise, Lafinah, Jett & Wannabemom

Wat een klote nieuws weer!! Ik wens jullie heel veel sterkte!!

@ Babeth

Ik vind het echt vreselijk voor jou en je man!! Ik had het jullie, na alles wat jullie hebben meegemaakt, zó gegund!!!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!!

En nog even voor alle meiden die nog aan het wachten zijn: SUCCES!!!

Wij hebben net onze 1e wachtweek achter de rug en afgelopen donderdag had ik een heel klein beetje bloedverlies...

Elke keer als ik nu 'iets' denk te voelen, ren ik naar de wc om het te controleren... Met andere woorden: ik maak me zelf dus helemaal gek!!

Aangezien mn cyclus de afgelopen 3 maanden steeds 25 dagen was en ik na de vorige IUI al na 10 dagen ongesteld werd, ga ik waarschijnlijk as donderdag testen!!!

Nou maar hopen op een positieve uitslag en dat ik voor die tijd niet ongesteld word!!!!

Geplaatst

lieve Babeth, nee dit kan niet waar zijn! Wat een verdriet. Eerst je grote vreugde en dát na alles wat jullie meegemaakt hebben. Dit is zo oneerlijk! Ik heb er géén woorden voor! Wens jou en je man heel veel sterkte! Dikke knuffel gerlinde

Lieve Meiden

hoe optimistisch ik en mijn man ook waren, ik ga het lijstje aanpassen....gisteren had ik het gevoel dat het weleens niet goed kon zitten: had minder last van misselijkheid en voelde mijn buik ook minder, gisteravond een test er tegenaan gegooid, schrik: lichter!!!

Vanochtend de bloedafname gehad, mijn hcg was 23! wel zwanger maar in een grijs gebied, mijn progesteronwaarde en E2 was ook veel lager in vergelijking met de zwangerschap van de jongens.

In eerste instantie adviseerde ze mij om de progesteron nog verder te gebruiken maar toen ik vertelde dat mijn test gister lichter was in vergelijking tot dinsdag en woensdag toen werd het wel helemaal duidelijk, zelfs als zou mijn hcg nog gaan stijgen dan is de stijging nog niet genoeg voor een gezonde zwangerschap.

We zijn er behoorlijk kapot van, verdorie eindelijk met het enorme verdriet een lichtpunt! moet zeggen dat als het dan mis moet gaan dan nu en niet later...maar goed we hebben niet alles voor het zeggen....

Mijn ticker heb ik weer verwijderen maar er komt er tzt echt weer een mooie voor terug!!!!

Ik hoop dat het bloedverlies snel gaat doorzetten, heb sins vanmiddag ook meer een stekend / scherper gevoel, echt totaal anders als in het prille begin van de zwangerschap.

Het is een vroege miskraam zegt men, wat een akelig woord zeg!

dames op die nog positief getest hebben, van harte proficiat!!!

Meiden die nog moeten wachten, houd goede moed

en de dames die negatief getest hebben, heel veel sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve konijn,

Gefeliciteerd met je positieve test ! Ik heb het zelfde hoor kan het ook nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. Het is nog zo pril. 12 oktober heb ik de 1e echo. Ik zou zeggen geniet van het moment en zorgen zijn voor morgen !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Lieve Konijn (moet altijd wel even lachen als ik dit lees, hihi)

Wat fijn dat je ook een positieve test hebt zeg ! Wat een geluk ! Van harte meid en geniet van dit mooie dat jullie zó gegund is !

Liefs Gerlinde

Geplaatst

konijn gefeliciteerd!! Vanmorgen een toch een test gedaan maar 1tje van sensitest hetzelfde idee al kruitvat ook zo'n cassete.

kreeg binnen een paar minuutje een 2de streepje maar wel lichter dan gister. pff hoop dat dit goed blijft gaan.

morgen of woensdag is me nod dan nog maar een testje wagen. dus ik juigh nog maar niet

Geplaatst

Hoi Sky,

Het is een andere test, dus misschien iets minder gevoelig. Maar toch weer een streep !!!!!!!!!!

Blijf positief hoor !

Dikke knuffel,

Gerlinde

Geplaatst

Hey Sky,

Wederom een positieve test. Je kunt de testen niet met elkaar vergelijken, omdat je gisteren een andere hebt gedaan. Als ik jou was zou ik morgen 1 van dezelfde testen gebruiken, zodat je beter 'vergelijkingsmateriaal' hebt.

Hoop voor je dat deze dan wel donkerder is.

Geplaatst

Konijn en Sky; Van Harte gefeliciteerd!!! :woohoo:

Heb een leuk weekend gehad en de nodige afleiding van m'n verjaardagsbezoek. Alle dames hier hartelijk bedankt voor de lieve berichtjes..ze deden me ook zoo goed!!

Hier nog steeds geen ongi....vanmorgen nog een KV test gedaan > negatief..ben wezen bloedprikken nadat ik gebeld heb vmorgen met het F-team en krijg denk ik eind vn de middag de uitslag..ik verwacht er maar niet veel van... Waarschijnlijk krijg ik duphaston om het op te wekken maar dat hoor ik vanmiddag dan wel..

een vriendin van me had hetzelfde als ik..lage hcg waarde en toen werd het ook opgewekt met de medicijnen..bleek later dat ze wél zwanger was.. Dat is wel een uitzonderlijk geval..maar moet er steeds aan denken..ze heeft dat bij elke zwangerschap nog gehad (lae hcg)...stel je voor ik heb dat ook..dan zou ik toch nog even moeten wachten met de medicatie..?? het enige waar ik nu nog 'last' van heb zijn migraine aura's..en kleine steekjes..

Weet al wel dat er een wachtlijst is onstaan in ons zhuis..en in dat geval laten we ons er op zetten..maar wil sowieso minimaal een cyclus (duurt bij mij 5 tot 5,5 wk) rust..

Alle wachtende zet 'm op!!; :wav::wav:

Liefs

Geplaatst

Lieve mensen,

Vandaag een telefonisch consult gehad met de internist ivm m'n bloedstollingsafwijking. Hij was blij verrast dat ik zwanger ben en heeft even uitgezocht hoeveel en wat ik nu moet spuiten en slikken. Naast de fraxiparine ga ik nu ook weer ascal slikken ( antistollling/bloedverdunners die de kans op een miskraam aanzienlijk moeten verkleinen). Over 6 weken bloedprikken en een afspraak bij de internist. Maar eerst op 12 oktober de eerste echo bij de gynaecoloog, ik kan niet wachten ! Ik heb nog steeds dagelijks lichte buikpijn maar daar schijnen meer mensen last van te hebben in het begin. Ik vind het nog steeds heel apart dat ik zwanger ben en kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Bij elke wc gang check ik mijn onderbroek op bloed ! Die afwijking blijf ik houden ha ha !! Verder heb ik vandaag voor het eerst de kachel aangehad ik had het koud ! Terwijl ik 's nachts m'n bed uit zweet ! Het zullen de hormonen wel zijn.

Ik wens iedereen het allerbeste !

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

lieve meide,

watr geweldig dat er weer een positief bericht is, Konijn, van harte!!! Ik snap je onzekerheid, helaas moet iedereen door deze eerste zware tijd maar meis keep the faith!! en echt waar het gaat veel vaker goed dan niet goed!!

Sky, je niet gek laten maken he!!! nben het met Sowiebo eens, test, (als je gaat vergelijken) met hetzelfde merk, de een is gevoeliger als de ander, ik duim voor je!!!

Ilona, wie weet was het van de innesteling!! houd goede moed hoor (deze prille zwangerschap had ik ook eenmalig een friemeltje bloed verloren : op dag 9 na de eisprong

dames die nog moeten testen, heel veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

pff dank je wel meiden, krijg echt tranen in mijn ogen... Ik vind het zo jammeer voor degene die wel ongesteld zijn geworden. en ja ik ken het gevoel dat je niet durf af te vegen als je moet plassen...pfff

jeanine ook gefeliciteerd...

ik heb als het goed is op de 14de.

Ben zo benieuwd of het er 2 zijn of 1 , er was een emmie met 5 cellen en 1 met 8 maar geen toppertje.. vraag mij af of die met 5 het wel gered heeft..

Geplaatst

@Sky: Alvast een voorzichtige felicitatie. Ik duim voor je.

@Konijn: Van harte met je zwangerschap en geniet ervan.

@Ilona: Succes met je laatste wachtweek.

Groetjes

Daniella

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden