Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Jola,

Moed houden hoor ! Moeilijk hè dat wachten en je wordt zo heen en weer geslingerd met die emoties. Het ene moment kan je de hele wereld aan en het andere moment zakt de grond onder je voeten vandaan. Wens je straks een mooie positieve test toe en dat al je wachten wordt beloond.

@ Sky,

Al die hoop is ineens onder je voeten weggezakt. Getver wat ongelooflijk BALEN en dat is nog maar zacht uitgedrukt.

@ Lafinah, ook voor jou een dikke knuffel.

We kunnen heel veel aan, maar soms wordt het gewoon teveel. Al die stres van de afgelopen periode.....Dat je even uit je dak gaat met winkelen is heel herkenbaar en heb je ook verdiend. Het voelt ondanks alle ellende even lekker. Maar dat neemt niet weg dat het allemaal heel oneerlijk is.

Knuffel,

Gerlinde

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb een cryo, sky. Bij een cryo tp tot nog toe altijd pas 2 dagen na bloedtest ongi, dus bloedtest geeft pas enige zekerheid. Pfff nog 2 dagen ....

Geplaatst

sorry voor korte antwoorden maar zit via mobiel, en kan dan niet veel tekst kwijt. Lig in bed, voel me niet top vandaag of dat van de stress komt of ..,

Geplaatst

Sky wat lees ik nu, dit komt nogal onverwacht. Er was een licht positieve test.

Ben toch wel benieuwd naar het hcg.

Kl*te veel sterkte.

Geplaatst

sky, wat een teleurstelling! een digitale knuffel voor jou.

Jola, spannend meis!! voor mij is het morgen ook 14 dagen na eisprong en zit dan op wachtdag 11. Maar ik heb er (bijna) geen hoop in omdat

ik gisteren al ongi gevoel had, vandaag weer niet.

Maar ja, zolang ik nog niet ongi ben hoop ik stiekum toch een beetje...., maar als ik eerlijk ben voel ik me 100 % NIET zwanger.

this toch wat..., dan nog 1 maandje kans met de laatste 2 cryo's.

En als dat ook niet lukt dan zal het circus wel weer opnieuw beginnen.

liefs joske

Geplaatst

NS, wat kl*te zeg :(. Toch raar hoor, ik vond je testen best duidelijk. Zal dat dan toch nog van de pregnyl zijn geweest? Kan toch bijna niet... sterkte meid!

Babeth, wat heftig dat het ook nog eens echt op weeën lijkt... brengt ook weer veel boven lijkt me. Heel heel veel sterkte voor jullie allebei.

Maand loopt nu echt op z'n einde. Superveel groen, maar helaas toch ook weer veel te veel rood :(. Hopelijk voor jullie allemaal ook snel een positieve test, succes allemaal!

Geplaatst

Hoi dames

Sky, wat ontzettend klote!!!! er is inderdaad dus wel een innesteling geweest, veel sterkte en ik wens je tevens veel succes met jullie 2de poging!!!

Lafinah, het is een emotionele achtbaan he, groot gelijk dat je jezelf gaat verwennen, ook jij heel veel succes met de volgende poging, houd moed hoor!

Joske houd nog hoop, je hebt het vast al vaker gejoord, het gevoel van een naderende menstruatie kan jsuit duiden op en zwangerschap! en dat je je nog niet zwanger voelt is geen slecht teken.

Jola,ook jij heel veel succes!!!

iedereen die nog moet testen, veeeeeel succs!

lieve meiden, van wb september, uitgerekend mei2011 hoop ik over een week of 2 plaats te kunnen nemen op het achtbankje oktober. Vandaag contact met de arts gehad, omdat mijn waardes zo snel goed gedaald zijn mag ik deze cyclus direct de cryo-tp doen.Hij was overigens optimistisch dat er toch een prille zwangerschap geweest is, we houden nu goede hoop op ons volgende cryootje!

Geplaatst

hai Arzu

dank je, inderdaad, fijne arts!!! en zo heerlijk bescheiden altijd.

Nee serieus, je kan ook gewoon het eea. bespreken en dat is prettig.

groetjes

Babeth

Geplaatst

Wachtbankje:

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

positief getest:

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

negatief getest/ongi:

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september (vroege mk?)

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 29 september bloedtest (vroege mk?)

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest HCG waarde 23, vroege mk 5 wkn.

Geplaatst

Hoi dames

ik heb het lijstje weer opgeschoond, verdorie toch teveel rood hoor!

Kwam er net ook achter dat het bij Jett ook foute boel is!!

Jett, sorry, ik had het nog niet eerder gelezen, enorm klote!!! wens je heel veel sterkte!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth!!

Bedankt voor het opschonen van het lijstje. Maar ik mag er al weer lang van af. Hoor al weer bijna een week tot het rode lijstje helaas. Over 2 weekjes hebben we een evaluatiegesprek en dan gaan we volgende cylcus (over zo'n 5 weekjes) weer beginnen met onze cryootjes. Dan krijgen we er (als het goed is) per keer 2 terug geplaatst. Kijk er al weer naar uit. Het liefst was ik meteen door gegaan, maar misschien toch verstandig om naar de doktors te luisteren.

Geplaatst

ohhhhh meis!!!

ik begon al zo te twijfelen, had net al gereageerd op je vraag mbt. de cryo tp!

is er een oud lijstje gekopieerd? ik pas het direct aan, dit is zo pijnlijk!!!

alvast veel succes met de cryo tp, ik doe met je mee!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wachtbankje:

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

Nikkie: 13 september 1ste IUI, testen 30 september

positief getest:

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

Leeuw: 1 september TP van 1 cryo testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Henne: 2 september tp van 2 emmies, 14 september positieve thuistest, 16 september positieve bloedttest (hcg 291)

Surf

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september, 21 september positieve thuistest.

negatief getest/ongi:

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september

Anoek: 6 september tp van 2 emmie´s, testen op 17 september

Sissy81 : 5 september tp van 1 emmy, testen 20 september

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

KrisKras: 11 september 2010 IUI(7), testen, 25 september 2010

Wannabemom: 13 september tp 1 topemmy, testen 26 september

Jett: 11 september TP 2 topemmy's, testen 24 september (vroege mk?)

Norwegian-sky: 19 september tp 1 Cryo, testen 29 september bloedtest (vroege mk?)

Babeth: 10 september tp van 1 cryo, 20 +21 september positieve thuistest, vrijdag 24-9 bloedtest HCG waarde 23, vroege mk 5 wkn.

Geplaatst

@ Babeth, wat fijn dat je zo snel weer verder mag! Natuurlijk had je dat het liefst niet gehad, maar ja...

@ Miepie, wat zie ik nou in je onderschrift? Verwchten jullie een 3-ling??? Wat geweldig!

Isa

Geplaatst

@ Miepie80; ik zie nu in het mei topic dat het allemaal nogal onzeker is, sorry voor mijn enthousiaste reactie...

Heel veel succes in deze onzekere tijd.

Isa

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Jola, heel veel sterkte en kracht toe gewenst! Knuff van mij!

Nikkie, ik hooop zo dat je een mooie positieve test in handen hebt!! en het bankje mooi groen mag afsluiten ;)

Gisteren op de echo was te zien dat m'n ongi eraan komt..heb een recept duphaston mee gekregen maar ik wacht het af (als het toch eraan komt..) Ben blij dat er duidelijkheid is..en het nu kan afsluiten.. Mentaal was deze laatste week zo zwaar dat we het niet eens erg vinden om nu ook de rust te nemen en zo weer tot ons zelf te komen. Er is zoals al eerder gezegd een wachtlijst ontstaan in ons zhuis en het zal januari/februari 2010 zijn als we weer starten.

Babeth, geweldig dat je meteen door mag!! Heel veel succes! (zou je me van het bankje willen halen?)

Ik neem een even beetje afstand maar blijf rondhangen alleen al vanwege de enorme steun en toeverlaat die ik aan deze site en JULLIE heb (en heb gehad ;) )

Mijn dank is zoo groot!!

Heel veel liefs

Geplaatst

Voor alle nagatieve testers wat kl*te, vooral als je nog niet ongi bent heb je toch hoop.

Ik mag morgen officieel testen maar gebruik de beruchte bollen, wat een onzekerheid hebben we toch dames.

Gelukkig is september wel groener als augustus dat was belabberd slecht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden