Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ach Sonnie, wat een vreselijke teleurstelling zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier geen rekening mee had gehouden, je hoopt toch idd op zijn minst op 1-tje. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik het echt heel erg vind voor je. Je gunt het iedereen op dit forum zo!

 

 

 

Het is wel belangrijk dat je een positieve instelling hebt (en houdt!), die kan je ook hier doorheen slepen. Ik hoop dat de evaluatie straks meer duidelijkheid gaat opleveren zoat jullie weer met hernieuwde moed en vertrouwen voor evt. vervolgbehandelingen kunnen gaan.

 

 

 

Sterkte voor nu :hugg:

 

 

 

Aafke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden:

 

 

 

Vanmorgen de 1e fm gehad. er waren 18 grote te zien. de kleinere zijn niet geteld.

 

moest bloed prikken en morgen weer terug komen. (hopelijk geen overstimulatie... het blijft dus spannend!!) morgen weten we hopelijk meer.

 

 

 

@ sonnie: wat ongelooflijk teleurstellend!! Wat een grote klap moet dit voor jullie zijn!! ik heb zo met je te doen.... heel veel sterkte

 

 

 

@ Hope: wat veel zaadjes! daar moet er inderdaad toch wel 1 de weg van kunnen vinden zou je zeggen!

 

 

 

iedereen succes gewenst!

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Sonnie wat een vreselijk nieuws! Wij krijgen morgen te horen hoe het gegaan is maar de kans is bij ons erg klein dat er een bevruchting is. Hebben jullie ICSI of IVF gedaan? Meid heel veel sterkte en houd moed!

 

Schrijf je vragen op voor het gesprek. Heb ik de laatste dagen ook gedaan want ik laat niet meer over me heen lopen.

 

 

@ Aafke,

 

Ik heb hier op dit forum een discussie gezien over de verschillende hormonen. Als jullie nu al 3 pogingen hebben gehad met Puregon is dan geen oplossing om eens te stimuleren met Menopur. Er stonden ook verwijzingen in die discussie naar onderzoeken met de verschillende hormonen en daar komt Menopur beter uit de bus. Meer bevruchtingen en uiteindelijk meer zwangerschappen. Dit had ik ook aan mijn gyn laten zien maar zij zegt dat er ook andere onderzoeken zijn die hetzelfde beweren over Puregon. Maar het is een vraag waard toch?

 

Bij mij gaat het stimuleren erg moeilijk. Ik vind dat zo vreemd. Ik ben een gezonde jonge meid maar ik maak bijna geen eitjes. Ik vind dat zo'n raar verhaal....

 

Denk er goed over na. Lees je in en veel succes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Boogie,

 

 

 

Ja, ik denk dat ik bij de evaluatie de nodige vragen ga stellen over medicatie enzv. Aan de andere kant is het niet zo dat ik slechte resultaten heb behaald met Puregon. Ik heb tot nu toe steeds een aantal top-embryootjes mee verkregen. Maar het is abslouut de moeite waard om naar te vragen dus dat ga ik ook zeker doen!

 

Ik hoop ook echt dat er bij jullie toch wat moois ontstaan is en er wat bevrucht is!

 

 

 

@ Naomi: echt super zeg, dat belooft veel goeds!

 

 

 

@ hope: jouw gouden ei komt vast dat ene gouden :sign17: zwemmertje tegen!

 

 

 

 

 

Pfff, ik zit welgeteld 1 dag op het bankje en ben het wachten nu al een beetje beu...

 

Ik hou me wel heel rustig (moet nog wat stukken schrijven, dus dat komt op zich wel uit) en heb gelukkig weinig last. Teruglezend op het forum las ik dat de innesteling gemiddeld 2 tot 5 dagen na de tp plaatsvindt, dus vooral geen risico's tot na dinsdag.

 

Niet tillen is geen probleem maar dat niet bukken blijft lastig. Vandaag noodgedwongen een oplossing gevonden, haha: hurken! Vindt mijn hond ook leuk bij het aanlijnen, duwde me zo omver :)

 

 

 

Nog 2 weken, zucht...

 

 

 

 

 

Aafke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben vanochtend voor de uitgangsecho geweest en heb volgende week woensdag de eerste fm. Hopelijk vrijdag of zaterdag (20 of 21 aug.) onze laatste iui. Daarna evt. nog de laatste ivf, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.

 

 

 

Waarschijnlijk wordt de 4 september de testdag.

 

 

 

Ik hoop dat dit bankje groener wordt dan augustus, want dat is echt het meest rode bankje dat ik tot nu toe gezien heb.

 

 

 

Meiden, WE GAAN ERVOOR !!!!!!

 

 

 

4 september testen? Moet goed komen!! Dat is namelijk de verjaardag van mijn dochter (geboren dmv ICSI)

 

 

 

Succes in deze verschrikkelijke wachtweken!

 

 

 

Liefs Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was ik zenuwachtig voor het telefoontje maar.... we hebben 4 embryo's!!!!

 

Vanmiddag krijgen we er 1 teruggeplaatst en er worden er 3 ingevroren.

 

Wat heerlijk zeg. Nu maar gaan duimen. Wij mogen na 18 dagen testen als je nog niet ongesteld bent. Ik ben helemaal :blob6:

 

Hoe ze het voor elkaar gekregen hebben, geen idee. Misschien dan toch ICSI maar ik ben gelukkig. Vanmiddag nog lekker een paar dagen naar Valkenburg. Kan ik wel gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Boogie: dat is super nieuws!! wat fijn dat je ook nog cryo's achter de hand hebt! succes met de tp vanmiddag!! m'n duimen draaien volle toeren!!

 

 

 

 

 

Vanmorgen weer naar t ziekenhuis geweest, uitslag van het bloed was gelukkig goed. Geen overstimulatie, dus maandag de punctie!! spannend!!

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik heb in augustus een mislukte ivf gehad en woensdag hebben we een gesprek in het ziekenhuis.

 

Ik hoop dat we weer verder mogen en ik dus ook op wachtbankje september terecht kom.

 

In augustus was hij erg rood, dat september maar erg groen mag worden.

 

gr Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Boogie, goed!! hoe is TP gegaan en zet jezelf op het wachtbankje!

 

 

 

@Naomie, succes morgen! krijg je pijnstilling? Hoop dat ze we veel kunnen weghalen!

 

 

 

@esther, welkom!!

 

 

 

liefs allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden en knuffels!!

 

 

 

1 september hebben we een evaluatiegesprek in het ziekenhuis, daar horen we ook waarom het mis is gegaan.

 

Het lab in Zwolle gaat dat de komende dagen onderzoeken.

 

Hopelijk zijn er nog mogelijkheden voor ons op een 'biologisch kindje'.

 

Anders gaan we voor een spermadonor, daar zijn we al wel uit.

 

 

 

Ik wens iedereen uiteraard heel veel succes hier!!

 

Laat het een mooi groen wachtbankje worden. :yeswink-1:

 

 

 

Liefs, Sonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MLH: Bedankt! moet een uur voor de punctie 2 pilletjes innemen. (diclofenac en??)

 

tijdens de punctie krijg ik een infuus. (lijkt net of je aangeschoten bent!)

 

Ben erg benieuwd hoe het deze keer zal gaan, spannend!!

 

Hoe gaat het verder met jou?

 

 

 

@Sonnie: Succes met jullie evaluatiegesprek!!

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi,

 

 

 

Heeeeel veel succes morgen!!! Zo'n roesje is wel perfect hoor, ik weet niet wat er bij mij in zat maar ik kon er na afloop heerlijk op 'uitslapen'. Op een geslaagde oogst!

 

 

 

@Esther: welkom en succes woensdag. Altijd goed om eerst even goed te evalueren en dan natuurlijk het liefst z.s.m. verder!

 

 

 

@Sonnie: ik hoop dat het lab jullie meer duidelijkheid kan geven!

 

 

 

Aafke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo hope hope

 

 

 

heel misschien hebben we de tp rond 3 september maar 1-9 is pas de afspraak met onze arts. Voor de zekerheid laat ik op maandag en dinsdag de echo�s maken en bloedafnames doen (cd13 en 14) indien ik een lange cyclus heb kan er misschien een tp komen, anders wordt het oktober.....

 

 

 

we wachten geduldig af.....

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

De punctie is achter de rug. 15 eitjes en 17 miljoen bewegende zaadcellen.

 

Nu bidden en hopen dat er bevruchting plaats zal gaan vinden.

 

woensdag worden we gebeld hierover. zo ja, dan waarschijnlijk vrijdag de tp!

 

 

 

SPANNEND!! nu ff bijtanken

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden