Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

Ja zou opzich wel kunnen maar de pijn is soms zo heftig dat ik echt denk, nu komt me menstruatie er echt aan.

 

Heb de bijsluiter nog even goed doorgelezen het staat er wel bij ja maar we zullen vrijdag zien.

 

Het wachten lijkt wel jaren maar nog eventjes.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Mmmmm, ik begin ook last van krampen te krijgen. Kan het niet herkennen als het een of ander, dus ......... wachten .......... maakt je wel onzeker h� Bij die bolletjes had ik heel veel last van m'n buik, de hele 2 wachtweken. Nu met de pregnyl valt het echt reuze mee. Het voelt nu eigenlijk niet echt als menstruatiekrampen , meer als steken ...... mmmmmmmmm ...... nog 3 nachtjes wachten ...........

 

 

 

Meiden, ik wens jullie ZO ENORM VEEL succes !!!!!!

 

 

 

LIEFS HOPE HOPE

Link naar reactie
Delen op andere sites

TK

 

een eerste poging verloopt inderdaad heel zenuwachtig en is spannend omdat je nog niet weet hoe alles gaat verlopen en je weet ook niet hoe jouw lichaam gaat reageren op alles. Ik hoop voor jou dat je geen tweede poging nodig hebt en dat jouw eerste poging al onmid raak is.

 

Veel sterkte meid en vooral heel veel geduld!

 

groetjes

 

object

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey TK,

 

Spannend, ook voor jou komt het nu allemaal snel dichterbij! Ik hoop ook heel erg dat je eerste poging meteen raak is. Ik heb nu voor het eerst 2 emmies, omdat dit de 3e poging is en ik de kans iets wilde vergroten. Bij mijn eerste pogingen werd het juist afgeraden, vanwege de risico's van een meerlingenzwangerschap. Ik hoop heel erg

 

dat er in ieder geval eentje is blijven zitten.

 

 

 

@Hellen: heel veel succes morgen, ik hoop dat je een toppertje kan gaan uitbroeden!

 

 

 

@allen: vreselijk die kwaaltjes die van alles kunnen betekenen, he? Het enige wat je kunt doen is afleiding zoeken, en dan gaat er heeeeel langzaam elke dag weer een wd voorbij...

 

 

 

Ik ben heel erg opgelucht dat ik deze dag goed lijk door te komen. Ik zit nu op wd 12 en dat was de dag waarop ik bij poging 2 ongi werd. Vanavond wat testjes gekocht zodat ik die morgenavond kan doen. Ik probeer maar zoveel mogelijk poging 1 na te doen (die was raak, al was het maar voor even), toen testte ik op woensdagavond positief terwijl vrijdag mijn testdag was. NU ook, dusssss...

 

Morgen ben ik vrij dus kan ik even lekker rustig doen. Heel erg lekker voel ik me nl. niet, ik hoop als gevolg van een prille zwangerschap met bijbehorende kwaaltjes. Mijn gevoel blijft positief (heb ik eigenlijk al vanaf wd 5), dus hoop maar dat mijn gevoel me dit keer niet bedriegt!

 

 

 

Aafke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaa, morgen begint de septembermaand. Hopelijk begint deze hartstikke groen!!!

 

Aafke zet 'm op meid.

 

Knap hoor dat je niet in de verleiding komt om vanavond al stiekem te testen, nu je de testen in huis hebt.

 

Andere meiden, good luck...... ennuh..... GROEN, GROENER, GROENST!!!!

 

 

 

Komt ie:

 

 

 

:wav::wav:

 

 

 

En natuurlijk succes met die killing wachtweken!!!

 

 

 

Groetjes Sonja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh :nerves:morgen is het dan zover: SEPTEMBER!!!

 

Ik moet dan nog wel ruim een weekje wachten, maar ik vind het nu toch wel spannend worden hoor!!

 

Ik wens iedereen nogmaals heel veel succes (en Aafke als '1e' in het bijzonder) en ik hoop echt dat het een SUPERGROENE maand wordt!!!

 

Mijn duimen draaien iig overuren!!!

 

Groetjes Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Bij mij nog steeds geen rode duivels.

 

Ik weet het niet de hoop wordt groter maar de angst om teleurgesteld te raken ook.

 

heb hier wel al een zwangerschapstest liggen maar durf hem niet te doen.

 

 

 

De koella ligt vol en ik wil ook gewoon beginnen aan mijn tweede IVF.

 

maar een spontane zwangerschap zou toch geweldig zijn.

 

Ik weet het niet ben gewoon ff in de war.

 

gr Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog heel even en het is SEPTEMBER !!!

 

 

 

Meiden, allemaal heel veel succes met wachten, en testen. Op naar

 

GROEN - GROENER - GROENST

 

 

 

:wav::wav:

 

 

 

Liefs Guusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

 

 

Op de laatste dag van augustus wil ik me graag op het wachtbankje voor september plaatsen.

 

Ik heb afgelopen vrijdag een cryo TP gehad en mag de 10e testen.

 

 

 

Ik zie dat het voor sommige van jullie al echt dicht bij komt, spannend hoor!

 

Heel veel succes allemaal met het lange wachten en inderdaad hopen op een mooie groene bank!

 

 

 

Isa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther: Meid, wat spannend. Het zou zo fijn zijn ! Ik duim met je mee.

 

 

 

@ Aafke: Vandaag de grote testdag ! Ik wens je een prachtige uitslag toe !! Ik zal de site heel vaak in de gaten houden vandaag. Op naar een dikke vette PLUS of 2 STREPEN !

 

 

 

En de rest van de meiden die nog in de wachtweken zitten: Succes met de laatste loodjes. Wat zijn ze zwaar h� Alles voel je, overal denk je bij na.... om soms gewoon gek van te worden.

 

Ik zit vandaag op wachtdag 8, dus dat begint ook spannend te worden.

 

De eerste week had ik steeds een zeurderig en weeig gevoel onderin mijn buik, maar dat is eigenlijk afgelopen. De vorige ICSI had ik dat zeurderige gevoel 2 weken lang, dus nu is het weer anders en dat geeft me wel hoop. Alhoewel ik weet uit allerlei verhalen en eigen ervaringen helaas dat je er geen peil meer op kan trekken. Je lichaam houdt je soms �t voor de gek.

 

Maar goed, we blijven positief.

 

Meiden op naar een GROEN gekleurde sepembermaand. Het is iedereen z�gund !

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther dat zou wel mooi zijn als je nu zw bent.

 

Ik gun het je van harte meid!

 

 

 

En de eerste groene regel is inzicht dat zou een mooi begin zijn van september, augustus was een verschrikkelijk wb dus we hebben het verdient dat deze groen wordt. Ikzelf heb gisteren de eerste Deca gezet en mag donderdag beginnen met 75E Puregon. Ik begin met de laagste dosis omdat ik al 2 x bijna overstimulatie heb gehad.

 

We gaan voor GROEN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Object; dank je wel. Ik hoop ook dat het de eerste keer raak wordt. Hoop ik voor iedereen die ermee bezig is trouwens...

 

 

@aafke; ik mocht kiezen hoeveel embrio`s ik terug geplaatst wilde hebben. Ik heb voor 2 gekozen. Niet om een tweeling maar puur omdat je dan meer kans hebt om een zwangerschap. Ik ben 25 heb een gezonde buik, goede cyclus volgens mijn arts en baarmoeder is jonger. Probleem is bij manlief. Hoop dat het de eerste keer raak wordt maar we zien het wel..

 

 

Ook jij succes met testen, ik hoop op een vette zwangerschap voor jou. Ik ga me suf duimen haha..

 

 

@Isa; Welkom en succes. Ik hoop dat je 10 september positief test..

 

 

@Esther; Spannend nog steeds geen rode duivels:)..

 

 

@Gerlinde; SUCCES...

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje late reactie, maar ik heb afgelopen maandag de TP gehad. De cryo was 8 cellig voor invriezen en 8 cellig na ontdooien. Klinkt goed dus, maar het blijft afwachten...

 

 

 

Laten de testers vandaag ff iets horen?

 

In het GROEN!!!

 

 

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

 

 

Nee, ik heb nog niet getest vanmorgen omdat ik echt nog tot vanavond wil wachten. Ik wil erg graag dat manlief erbij is want vind het echt doodeng! Ik durf dus niet zo goed...

 

 

 

Gisteravond schrok ik wel even omdat ik wat flinke steken voelde, maar tot nu toe is er nog steeds niets aan de hand. Ik heb wel nog even gerekend in hoeverre ik overtijd zou zijn met mijn 'normale' cyclus (gemiddeld 26 dagen). Ik zit nu op dag 30 maar ik weet niet of dat eigenlijk wel iets zegt omdat deze cyclus natuurlijk gestimuleerd is?

 

 

 

Geen bloed geeft moed zoals op dit forum vaak gezegd wordt, dus ik hoop jullie vanavond uitsluitsel te kunnen geven!

 

 

 

 

 

@Tess: fijn dat je tp is doorgegaan. Wanneer mag je testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden