Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal! Dat begint mooit hier met twe groene regels! Ik zal hier over een weekje ook aansluiten, want ik ben net voor de tweede keer van het wachtbankje in augustus gevallen..

Ik hoop dat het zo groen blijft hier!!

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi, ik ben Sheenara, lees al een tijdje mee maar schrijf nu pas mn eerste bericht. Ik zit ook op het wachtbankje, heb maandag 30-8 TP gehad en word helemaal gekkkkk van het wachten. De dagen duren zoooo lang en elke keer denk je dat je wat voelt (of niet). Ik kan me helemaal niet meer concentreren op mijn werk en ook thuis ben ik afgeleid en lees de hele dag op dit forum. ook ben ik vandaag een beetje gestresst/down want ik hoorde net dat mn schoonzus haar 2e krijgt (1e kindje net 1, 1 maand pil gestopt). Ik weet wel dat dat het leven is maar niemand begrijpt hoe het voelt tenzij je het zelf meemaakt (logisch dat is met elke situatie). Behalve jullie dus, vandaar dat ik me hier even lucht, hoop dat er veel zwangeren deze maand bijkomen, zag dat er al een aantal 'groenen' zijn! Sterkte allemaal

Sheenara

Geplaatst

Heey Esther, heel veel succes het volgende IVF avontuur!

Kris kras, tot snel!

Sheenara, nou hier kun je je frustraties mooi kwijt, maar we hopen natuurlijk dat je snel met goed nieuws komt! Dan bekijk je het vast heel anders en vind je het vast heeeel leuk om samen met je schoonzus zwanger te zijn...

Tess

Geplaatst

@Sheenara: schrijf het maar lekker van je af hoor! Je bent op de goede plek.... Het is inderdaad wonderlijk hoe sommige vrouwen zwanger schijnen te worden door er zo ongeveer alleen maar naar te kijken...... Het blijft een grote loterij voor ons allemaal!

Succes met wachten en probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden!

Groetjes,

Lot

Geplaatst

Ik baal als een stekker zag gisteren echt een heel klein beetje bruin bloed toen ik me utrogestan inbracht de menstruatie pijn is inmiddels ook verdwenen dus ik verwacht gewoon elk moment me menstruatie.

Morgen bloed prikken maar heb me er al op voorbereid dat de uitslag negatief is.

Dan heb ik geen embryo,s meer over en zal ik wel horen van de gynecoloog wanneer ik weer opnieuw moet gaan spuiten.

Alle andere meiden sucses en voor de zwangere dames gefeliciteerd.

Moekie

Geplaatst

@Tess tuurlijk lijkt het me leuk om samen zwanger te zijn! Jammer dat het bij de een zo makkelijk gaat en de ander niet...

@Lot69 toch lekker zo'n forum, lijkt net of je de mensen ook kent, en je voelt je minder alleen in deze situatie

Nou allemaal op naar...groen!

x Sheenara

Geplaatst

H�oeki, ik hoop voor je dat het valse voortekenen zijn ..... Ik heb morgen ook de bloedtest ..... zie jij er ook zo tegen op .......... ik weet liever NIETS dan dat ik weet dat het mislukt is haha. Ik voel af en toe van alles en af en toe helemaal niets ..... af en toe echt last van m'n buik en borsten ..... maar dan opeens is alles weer weg ...... ik weet het niet hoor ..... Weet je, ik word ook liever gewoon ongesteld dan dat je telefonisch hoort dat het niet gelukt is. Toch heb ik ook wel een beetje het gevoel dat het wel eens WEL gelukt kan zijn ..... Tja, er zit niets anders op h�..... die bloedtest MOET.

Veel succes morgen.

Kriskras ... ik zag dat het bij jou helaas weer mislukt is ... heel veel succes hier in september !!!!

liefs hope hope

Geplaatst

Moeki en hopehope, succes morgen!!! Moeki ik hoop dat het bruinverlies niet is wat je denkt...

Sheenara, snap ik, maar ik bedoel te zeggen, als je straks zelf zwanger bent dan voelt het allemaal denk ik heel anders.. Ik snap je gevoel wel hoor.. Je gunt het iedereen, maar wilt het zelf ook zo graag!

Tess

Geplaatst

Wachtbankje September 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Trijnie: 1 September IUI; Testen op 19 September

Dit wb verdient het om naar voren gehaald te worden.

Gefeliciteerd Miepie, alle rode regels van aug. worden hier gecompenseerd door groen.

Jippie!!!

Geplaatst

k heb mezelf er ff afgehaald, ook al hebben we dan toch nog wel 'geklust' gister, k ga er toch liever op zitten als het �t 'nut' heeft.

Dus k wacht wel naast het bankje!!

Geplaatst

Sheenara,veel succes met wachten!Ik hoop voor je dat je ook een posietieve uitslag krigt zodat je tegen de hele wereld kan schreeuwen "IK OOK"(dat zal ik namelijk doen)

Liefs, Violeta ;)

Geplaatst

Hoi Violeta,

Ik zie dat jij bijna mag testen!!Spannend meid!!

Hoe voel jij je??Succes met de laatste loodjes!!

Liefs Bianca

Gooi hem er nog eens in voor jullie!!

:wav::wav::wav:

Geplaatst

he dames,

vandaag pas op wachtdag 2, maar ik heb echt een rare pijn/trekkerig gevoel in mijn buik al de hele middag, om gek van te worden

ik ben echt benieuwd wat dit is, voor innesteling te vroeg maar voor ongi ook.

misschien nog van de punctie?

Geplaatst

Hey Hellen,

dat kan volgens mij van alles zijn hoor. Misschien nog nawee van punctie maar ik las ook ergens dat de innesteling gemiddeld tussen wd 2 en 6 plaats vindt. Ik had zelf vanaf wd 4/5 vage ongikrampen en toen al het idee dat dat misschien de innesteling was. Het blijft heel erg lastig, de wachtweken zijn gewoon vreselijk! Sterkte, en bedenk dat er elke dag weer langzaam 1 wd voorbij gaat!

@Violeta: hou jij het nog vol?

@Hope en Moeki: heeeeel veeel sterkte en vooral succes bij de bloedtest van morgen!

@Gerlinde: blijf dat positieve gevoel vasthouden, hoor! Bij mij werkte het, en je weet: 3 x is scheepsrecht!!!

@ Kriskras: welkom op het wachtbankje van september, ik hoop dat je nu meer geluk hebt dan in augustus (ik heb daar je verhaal gelezen). Verlies de moed niet, jullie helpen elkaar door dit proces heen en worden vast een keer beloond!

Ik vergeet nu vast een paar mensen, sorry daarvoor, maar ik zal wel op afstand mee blijven lezen hier. Dit moet gewoon een volledig groene maand worden!

Heel veel succes, meiden!!!

Geplaatst

Door het stimuleren en de punctie zetten je eierstokken op. Als die weer gaan slinken kun je behoorlijke kramp krijgen. Bovendien werkt utrogestan op je darmen, die door de opgezette eierstokken ook al wat in de verdrukking komen. Kortom: allerlei mogelijke oorzaken van buikpijn en kramp. Ik had zelf nu zelfs al v�de punctie flinke ongi krampen.

Henne

Geplaatst

Lieve Miepie

van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, wat goed van cryo�s nog wel!!!!!geniet ervan meis, ik hoop je snel te volgen!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hei Bianca ik zag net dat je in oktober tp krijgt,super meid!Ik zal je in de gaten houden ;)

Aafke ik hou het wel vol,geen probleem,alleen ik heb wel ongi pijn en ook geen goed gevoel bij.....

ik heb ook maandag vrij genomen van mijn werk geen zin om weer te "rennen" om op tijd te zijn,lukt toch niet.Iedere keer 45 min rijden heen en weer.....pff...

Ik ben wel door mijn arts gebeld vandaag en we hebben afgesproken dat als het niet lukt,dat we gewoon door gaan zonder rust maand,dus het was wel "goed nieuws".

Maar eerst maandag middag voor de uitslag!!!!

Geplaatst

Geplaatst

WOW Boogie GEFELICITEERD!!!!!! :good1:

Meiden wat een geweldig begin van de maand!!!!! En iedereen test zo vroeg?!?!

Ik ben zo blij voor jullie!!!!!!Ga zo gewoon door allemaal!!!

Geplaatst

Het voelt nog zo raar maar ik dacht waarom zal ik niet testen.

EN :bf_new:, hoe is het mogelijk? Ik heb nog steeds krampen maar ik kreeg maar geen temp daling dus vandaar deze test.

Helemaal beseffen doen we het niet. Ben bijv bang voor een BBZ, of miskraam maar hij is positief!!!!!!!

Geplaatst

Wauw, wat een geweldig mooi groen begin van de maand op dit wachtbankje!

Voor de zwangeren Gefeliciteerd en voor alle wachtenden succes met afwachten!!!

Geplaatst

Oh Miepie en Boogie; WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!!! :woohoo:

Van harte gefeliciteerd!!

En wat een SUPER begin van de maand!!

Laten we hopen dat deze groen vibe doorzet!!! :myfignerscrossed:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden