Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal!

vanmorgen om 06:20u is onze zoon Ties geboren! Een prachtige manneke van 3150 gr, alles erop en eraan! Goede bevalling gehad, vanaf 00:00u regelmatige ww dus binnen 6,5 uur was de klus geklaard. Wilde thuis bevallen maar uiteindelijk met 9 cm met ambulance nog naar ziekenhuis omdat zijn hartslag enorm begon te kelderen na het breken van de vliezen! Even een spannend moment, gelukkig in het ziekenhuis een mooi CTG en niet veel later een prachtige zoon met een goed start geboren. Wel een knip gekregen helaas, maar die nemen we op de koop toe. Het is het allemaal waard, wat overweldigend mooi om zo'n klein wonder na zo lang wachten en hopen eindelijk in je armen te kunnen sluiten. We zijn zielsgelukkig!!

Borstvoeding ging na de bevalling super, maar sindsdien is Ties misselijk en spuugt hij en slaapt hij verder alleen maar dus heeft hij niet meer willen drinken. Hopelijk gaat het morgen beter.

Pauline en Jeanine, nu jullie nog: zet hem op meiden! Het is zwaar en afzien maar het is het waard!!!

Lees later jullie verhalen, nu proberen wat te gaan slapen....zal moeilijk worden want ik zit nog vol adrenaline.

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leeuw ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van Ties. Supernaam! 3150 gram ishelemaal niet zo groot toch, voor 41 weken?

Hoop dat ie snel niet meer misselijk is!

Moppie hier heeft het zo naar dr zin in mijn buik, ze beweegt nog steeds heel veel, was een weekje iets minder maar nu houdt ze weer hele dansfeestjes ;-)

Babyboom was weer aangrijpend, man en ikzeiden al tegenelkaar, wat heerlijk dat we niet meer hoeven te spuiten en geen puncties meer! Echt fijne gedachte, ookal moetde bevalling nog komen.....

Geplaatst

Jaaaaaa leeuw!!!

Van harte meid!! Leuke naam hoor!!! Super!!

Ik moet slapen dus reageer ook even kort!!!

Liselot. Leuke naam Stan en maud!!! ik wilde dat weten hihi!! Fijn dat hij zo zoet is!! Onze dochter van 2 moest ook wennen hoor!! Is nu, 3 weken later, al veel beter!!

Marjan

Geplaatst

Leeuw, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ties ! Heerlijk dat de bevalling achter de rug is ! Idd nu Pauline en ik nog ! Ik zie er zo tegenop inmiddels omdat ze gisteren zeiden dat het een groot kind is en ik het gewoon goed zat ben. Mede door mń zere knie en gisteravond lag ik in bed en weer rennen naar de pot....zucht.....daar lag het avondeten weer en natuurlijk pieste ik weer in mń broek. Ik ben vreselijk chaggy, Vandaag weer naar de gynaecoloog.

Paulien, kunnen we niet gewoon op dezelfde dag bevallen, hi hi we gaan toch al naar hetzelfde ziekenhuis !!!!

Babyboom was zeker aangrijpend. Nu weer een stel waar de man botkanker had in zń arm en het ziekenhuis in Nijmegn kwam in beeld zelfs de wachtkamer waar ik 10 jaar heb gelopen voor controles van mijn bottumor en nasleep en ik zag zelf de arts op de achtergrond lopen die mij destijds zo goed geholpen heeft zodat ik tegen alle verwachtingen in mń been heb kunnen behouden. IVF is een zwaar traject maar dat was het ook. Mń tranen zaten hoog. Zeker nu ik elek keer zoń last heb van mń andere knie.

Zal vanmiddag weer even een update plaatsen als ik terug ben uit Utrecht.

Geplaatst

@ Leeuw, Gefeliciteerd met Ties. Wat fijn dat ook jij een snelle bevalling hebt gehad.

Geniet van de kraamdagen!! Laat je maar lekker verwennen.

@ Liselot, wat fijn dat Stan het zo goed doet. Heerlijk hoor zo'n tevreden mannetje. Maud vind ik ook inderdaad een leuke naam en ja het is voor haar ook wel een hele moeilijke tijd.

@ Jolieneke,

Ik heb een subtotaalruptuur waar ik totaal geen last van heb. Ik heb alleen wel soms jeuk van onderen maar dan geneest het zullen we maar denken. Wel nog steeds bloedverlies. Het was bijna weg maar is nu weer helder. Hoe lang duurt dat?? Ben het nu wel zat.

@ Jeanine,

Wat een schrik dan weer. Wel vreemd trouwens dat ze geen verklaring voor dat bloed kunnen vinden maar je toch naar huis laten gaan. Tuurlijk is het goed met de 'grote' man maar toch.... By the way onze gyn zei dat ze er zeer regelmatig naast zitten met het schatten van het geboortegewicht. En net wat Jolieneke zegt 8 pond is tegenwoordig niet vreemd meer hoor. No worries je werkt hem er gewoon uit.

@ Aafke,

Ben je lekker aan het genieten van Morris? Doet hij het goed verder??Hoe gaat het herstel??

Jammer, heb geen babyboom kunnen kijken want .... we hadden weer kraamvisite ;-)) Vandaag heb ik lekker vrij. Alleen vanavond maar dat is een nicht en die vind ik erg leuk :happy:

Mijn man en ik hebben allebei een errug grote familie en iedereen lijkt langs te willen komen. Ik vind het ook wel weer erg leuk want ze waarderen ons wel dan.

Ik ben net met Evi op het bureau geweest om te wegen en meten. Haar geboortegewicht en lengte was 4020gram en 51 cm en ze weegt nu 4495 en is 56cm lang. WIj dachten al dat de lengte niet klopte in het ziekenhuis nou dat blijkt wel want 5 cm in 17 dagen is wel erg veel. Ik ben wel soort trots dat ik dit allemaal zelf met de BV voor elkaar heb gekregen. En opgelucht dat ze in ieder geval voldoende binnenkrijgt. Tegelijkertijd bang dat ik misschien wel een verkeerd eetpatroon heb waardoor ze en tijdens de zwangerschap zo dik is geworden en nu van de borstvoeding weer. Maar ik ga zo op pad met ons meissie. We gaan die bedverhogers wegbrengen en wat informatie vragen over kolven...

Geplaatst

Super boogie dat Evi zo gegroeid is!! Netjes hoor. Niks mis met jouw eetpatroon. Ze doet het gewoon super. :-)

Jij had idd een behoorlijke ruptuur. Ik had ook wel veel hechtingen!! Ze is een uur bezig geweest. Heb bijna geen bloedverlies meer. Gisteren was het 3 weken geleden dat ik bevallen ben. Maar ik begreep ook al dat het even weg kan gaan en dan weer terug kan komen (als je zelf weer wat mobieler wordt en meer gaat bewegen).

Nog maar 2 in ons topic!! Spannend hoor!!

Zijn er, buiten boogie en mijzelf om, nog meer vrouwen actief op Hyves?? Kunnen we elkaar daar ook volgen en wat makkelijker foto's kijken!!

Marjan

Geplaatst

Ik ben net weer terug uit Utrecht. Ik zat bij de arts en barstte ineens in tranen uit. Alles kwam eruit want ik ben het zo zat. Al 8 maanden overgeven , zo moe maar het ergste in momenteel m’n knie. Ik heb er zo’n pijn aan dat ik geen oog dicht doe ’s nachts amper kan lopen en ik het genoeg vind geweest. Ik ben zo moe dat ik als een berg opzie tegen de bevalling ik heb daar zo geen energie meer voor. En toen zeiden ze gisteren ook nog dat het een groot kind zou zijn, pffft !!! Ga d’r maar aan staan. De arts was zo begripvol en heeft mij 2 receptjes voorgeschreven. 1 met slaappillen en een goede pijnstiller ( iets waar de huisarts niet aan wilde maar paracetamol helpt echt geen drol !) Ik heb wel gevraagd of beiden geen kwaad konden maar dat was gelukkig niet zo. Inleiden doen ze liever niet voor week 41 en ze wil gewoon dat ik een goed nachtrust heb zodat je ik alles weer wat beter aan kan. Toen nog een echo en een inwendig onderzoek. De baarmoedermond is al aan het verstrijken, de baby ingedaald en ik heb al ruim een centimeter ontsluiting. Ik heb gerommel in m’n buik en draderige licht bloederige afscheiding. Je gaat niet meteen bevallen zei ze maar er is al wat aan de gang. Dus wie weet, ik hoop dit weekend. En toen lag er net een lief kaartje op de deurmat van 1 van de meiden van de "pufclub" zo lief ! Dat maakt m'n dag weer goed.

Tot zover het laatste nieuws.

Geplaatst

Jeanine, wat fijn dat de arts zo begripvol was. Had je dr Vogelvang of Manger? Bmm die aan het verstrijken is en ruim 1 cm ontsluiting klinkt veelbelovend, die afscheiding had IVFmoeke toch ook en toen begon de bevalling. Weet nou vrij zeker dat ik de hekkesluoter zal zijn in juni, want hier gebeurt echt nada noppes, niets. Ergens wel shit want ik ben echt klaar voor haar komst, maarja, nukan ik lekker nog op de bank 2 uur tukken zoals ik net heb gedaan. Succes jeanine en als we je niet meer horen dan weten we waar je mee bezig bent. Hoop dat het snel verloopt. Ik blijf wel in mijn eentje achter ;-)

Geplaatst

leeuw van harte met Ties, ook weer zo een vlugge bevalling en een lekker gewichtje

jeanine ik leef enorm met je mee maar het klinkt enomr veelbelovend, ik had dat ook die afscheiding en het vervolg ken je

marjan jaaaaaaaaa ik heb ook hyves! hoe vinden we elkaar, privéberichten? is ook makkelijker en ik denk dat ik hier niet meer veel ga schrijven, jullie wel?

boogie gaat het allemaal nog lekker

aafke en surf bij jullie?

pien wat een ellende he de laatste zijn, niet leuk je wilt haar idd nu heel graag zien, ik begrijp het helemaal! Ik hoop dat ze niet meer lang op zich laat wachten!

caz doet het super, hij is wel tussen 23.00-1.00 een beetje aan het spoken. We gaan vandaag eens laat in bad met hem en hopen dan op een betere nachtrust, misschien had hij wel een regeldag.

zat de afgelopen twee dagen op 9 voedingen met soms maar een anderhalf uur ertussen. Vandaag netje om de 3 uur een melding dus duimen dat het zo door blijft gaan!

ben bang dat ik een koortslip krijg, duimen van niet want daar kan een baby dood aan gaan. Kraamzorg is om 14.00 uur weggegaan en vandaag ook laatste bezoekje VK gehad. I k mis het getrappel in mijn buik sinds gisteren.

inmiddels ben ik 13kg kwijt op 1 week en 2 dagen! borstvoeding vreet me leeg, maar er mag nog HEEL VEEL ervan af!

Geplaatst

Pauline, normaal heb ik Manger maar nu zou ik van Rheenen hebben maar die was er ook niet dus kreeg ik .........ik ben haar naam even kwijt. Ze heeft destijds bij mij ook de eicelpuncties gedaan. Donker kort haar en heel aardig. Ik vanmiddag naar de apotheek om de medicijnen te halen. Volgende probleem ging niet samen met de medicijnen die ik nu al allemaal slik. Ze hebben een half uur lopen zoeken in de computer en belllen en overleggen. Uiteindelijk toch voorgeschreven gekregen. Maar ja nu durf ik het niet te slikken dus morgen eerst maar even weer met Utrecht bellen. Misschien heeft ze vanmiddag niet gekeken in het scherm wat ik al slikte. Het kindje kan het benauwd krijgen met de paroxitine die ik al slik en de medicijnen die ik nu voorgeschreven kreeg. Dus vannacht nog maar even pijn lijden. Nou Pauline het kan bij jou ook zo ineens gebeuren hoor dan ben ik de hekkensluiter ! Denk maar zo er moet er 1 de laatste zijn !

Ivfmoeke, ik hoop ook op een snelle bevalling. Ik heb nu af en toe van die pijnscheuten in mń onderbuik. Maar ja je kan natuurlijk ook een tijdje op 1 cm blijven hangen. Nou ja we zien wel ben het wel goed zat.

Geplaatst

Misschien nynke Huisman? Die heb ik nl normaal, maar die waamet vakantie dacht ik.

Wat balen dat je zoveel slikt dat het nu niet met elkaar matches...

Is ook zo dat er een de laatste moet zijn, maar is zo saai als ik dan nog 10 dagen moet wachten of zo. Lijkt me gezelliger, als we tegelijkertijd daar liggen of zijn ;-)

Succes met de pijn vannacht en ik hoop dat de bevalling doorzet!

Geplaatst

Jeanine ben benieuwd of je nu aan het bevallen bent of dat je zoon er zelfs al is....

Hier niks, al is Finn nog steeds van mening dat ze vanavond komt. We wachten rustig af....

Geplaatst

hoi meiden,

Eindelijk even een momentje om een berichtje te sturen.... kanonnen wat hebben we het druk. Het is aan de lopende band luiers verschonen, voeden, zelf eten, rusten enz... Maar tot nu toe doen de jongens het goed. Ik voelde vandaag bij Lev in zijn nekje een opgezette klier..... ik weet niet zo goed wat ik daar mee moet. iemand een idee?

Onze kraamverzorgster is weg, we draaien het nu met zijn tweeën.. heel spannend. Kunnen jullie je kind al goed lezen? Ik weet soms echt niet wat er loos is.. heel zielig vind ik dat! Ze kunnen zo onbedaarlijk huilen... dat is niet goed voor mijn moeder hart.:happy:

Miep hoe doe jij het allemaal???

Pauline: oh meid ik hoop zo dat je snel en voorspoedig mag bevallen! Het is toch heerlijk om je hummel in je armen te houden. Is het al een beetje aan het rommelen??

Jeanine, spannend, je hebt al wat ontsluiting, ik hoop dat je snel los mag.. Wat lastig van je knie? ik hoop echt dat die medicatie wat voor je gaat doen.

Leeuw heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ties. Wat een leuke naam. Ik wens jullie a het geluk van de wereld toe en hoop dat je nu lekker aan het genieten bent.

Ivf moeke: Wat fijn dat caz zo lekker gaat, dat spoken hoort er bij denk/hoop ik. onze jongens spoken rond die tijd in het kwadraat........Onze buren blijven beweren dat ze ze nog nooit gehoord hebben... haha, ik geloof er echt geen barst van:happy7: het zijn zulke schatjes..

Liselot en Aafke, hoe gaat hetbij jullie??

Marjo

Geplaatst

Ha Marjo,

Wat gezellig dat er zich toch nog iemand meldt vandaag, kijk regelmatig maar ben steeds zelf degene die als laatste gereageerd heeft ;-)

Nee hier rommelt nog helemaal niets, gaat echt nog 2 weken duren, ben ik dus geen mei mama maar een juni mama...

Denk dat Jeanine nu bezig is, die heeft zich hier niet meer gemeld sinds gisteravond.

Ben maar beetje op mp aant zoeken naar babboe bakfiets, want ik kan natuurlijk niet met de baby in een draagzak fietsen...

Geplaatst

Jeanine, en???? Spannend!

Leeuw, gefeliciteerd met jullie mannetje Ties!

Jolieneke, slaapt Selma al beter nu? Minder aan het huilen? Frusterend als ze zo huilt en niks lijkt te helpen,..

Surf, haha, druk hè? Tot nu toe was Miepman meestal nog thuis, maar maandag gaat hij weer aan het werk... Ik kan ze gelukkig aardig lezen inmiddels, maar daar heb je nOg weinig aan als er twee tegelijk huilen omdat ze even aandacht willen/ getroost moeten worden, heb maar twee handen ;). Ze liggen hier dus regelmatig een tijdje te huilen, moeilijk om je daar af entoe voor af te sluiten. We hebben een strak schema en ik merk dat dat voor zowel mij als de kids wel rust geeft. En niet teveel bezoek!

Hier vandaag controle gehad in het zh - voor het eerst sinds ze thuis zijn. Noor was 3090gr, Anna 3190 en Rutger 3440 (!). Goed aangekomen dus, ze mogen stoppen met de fortifier die ze nog door hun melk kregen - ze moeten het nu dus helemaal op mijn melk doen.... Ook hebben ze hun tweede vaccinatie gehad, lijken er weer weinig last van te hebben gelukkig. Wat een ondernong trouwens, zo'n ochtendje ziekenhuis.....

Geplaatst

Hoi allemaal,

bedankt voor al jullie leuke reacties! Heb ook nu pas tijd om hier weer even te kijken, wat slokt zo'n mannetje je op zeg, we zijn er de hele dag mee in de weer! Maar het gaat gelukkig super goed allemaal. Ties drinkt prima aan de borst, gaat echt heel makkelijk allemaal. Slaapt ook daarna lekker een paar uurtjes door, vannacht zowaar in totaal 7 uur geslapen!

Pien bij jou nog steeds niks? Word je het wachten al zat? Hoop dat ze zich snel aandient, ik voelde ook steeds maar niks dus was echt verbaasd dat ik bij 40+4 opeens spontaan weeen kreeg. Het kan zomaar....hoe ver ben jij precies nu?

Jeanine, je bent inderdaad vast heftig in de weeen nu, of je kindje is er al. Want het is niks voor jou om zolang niks te laten horen. Spannend hoor, ben benieuwd hoe het allemaal gaat, ik hoop voorspoedig!!

Mama's, geniet van jullie kroost. Wat is het fantastisch he, om dit mee te maken. Ik ben helemaal verliefd en in de gloria. Supergelukkig!!'

Tot later naar weer. Duurt vast weer even voor ik me meld, moet echt even tijd ervoor vinden. Maar dat hebben alle mama's denk ik?

Geplaatst

hey meiden,

hoe is het met iedereen, het is zoals je zegt leeuw je bent er de hele dag mee bezig en dan hebben wij 1 kindje :) respect voor miepie en surf!

ik zit een beetje met mijn handen in het haar. Geloof dat Caz gisteren een regeldag had, mijn god die heeft vaak gedronken. Vaak is hij verzadigd maar blijft hij zuigbehoeften hebben.

we hebben de avent speen gebruikt, de difrax combi -2/+2 en de difrax daarna. De dental bibi i love mama maar niets van die spenen snapt hij en blijft hij op zuigen.

het enige wat helpt is de pink maar ja daar wordt je ook moe van, iemand nog een goede tip?

verder slaapt hij bijna niet in zijn bedje, continu tussen ons in en juist IK wilde dat niet, iemand ook nog goede tips?

Geplaatst

Hoi IVFmoeke.

Ja, ik zou je de puckababy aanraden. Op mp even zoeken. Het is een soort van inbakeren maar minder heftig. Je moet dan kijken naar puckababy piep 0 -3 maanden. Wij zijn zeer tevreden. Ze vinden vaak meer rust door zo'n bakerzakje.

Baadt het niet, schaadt het ook niet ( nOu ja, het kost je wat centjes ;)

Marjan

Geplaatst

Helaas, de voorspelling van mijn lieve zoon dat de baby vannacht zou komen is niet uitgekomen. Heb nog steeds nergens last van...

En jullie gaan al kletsen in ander topic... Hoop jullie snel te mogen vergezellen...

Geplaatst

Marjo, zoou er wel even mee naar de ha / de ha even bellen of die Lev wil zien. Het hoeft natuurlijk niks te zijn, maar ze zijn nog zo kwetsbaar, ook een griepje kan er al hard inhakken. Heeft hij koorts?

Ivfmoeke, wat moeilijk dat hij de speen zo slecht pakt. Ik lig 's avonds ook vaak op bed met Anna naast me - speen in haar mond houden tot ze in slaap valt. Ze houdt 'm wel steeds wat beter zelf vast, dus zal ws ook gewoon vanzelf wel komen (maar daar heb je nu niks aan, haha). Inbakeren zou idd misschien kunnen helpen. Je kan als je erbij bent ook zorgen dat er bijv. een knuffel tegen de speen aanligt waardoor die makkelijker in zijn mondje blijft - maar dan moet je er wel zelf echt bij zijn.

Ze liggen bij ons 's avonds vaak even in bed, maar na de laatste voeding gaan ze echt naar hun eigen bedje. Als ze dan nog onrustig zijn blijf ik er zelf naast zitten tot ze slapen (ook om de speen dus in hun mondje te stoppen elke keer dat ie eruit valt). Vermoeiend, maar ze leren daardoor wel in hun eigen bedje slapen, gaat nu eigenlijk heel goed.

Geplaatst

Pauline, jammer dat ie geen gelijk had... en er wordt nog weinig gekletst in het andere topic hoor ;)... en je zal hoe dan ook gaan volgen, die kleine komt er echt een keer uit!!

Geplaatst

Hey!!

Ik ga ook nog effe niet kletsen daar zolang er hier nog dames zijn die moeten bevallen!! Eerst effe de meimaand uitzitten.

Ik vind het initiatief wel erg leuk!!

Ik ga even een dutje doen, proberen.... Manlief met selma en hond aan het wandelen. Ik thuis met jolien. Die overigens al een uur in bed ligt te kletsen en gek doen. Hoop dat ze zo in slaap valt!!

Marjan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden