Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Nou vanmorgen (zeer pijnlijke) punctie gehad. 2 van de 3 waren al gesprongen.... had ik al verwacht, helaas. Toch besloten om de punctie te doen op 1 follikel en gelukkig zat daar een eitje in!

We hebben dus weer een heel groot wonder nodig! we hebben al eens bewezen dat het kan met 1 eitje, dus wie weet!

vrijdag om 3 uur kunnen we bellen of er een bevruchting is en dan eventueel zaterdag om 12.00 de terugplaatsing!

We gaan dus heel veel kaarsjes branden en heel hard duimen!

X sanne

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

-

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

-

FM (Follikelmeting):

Sarahtunis, 8 december (2e)

Rosaly: 10 december (1ste)

NKM: 10 december (3de)

Priscilla: 11 december(2de)

Esther: 12 december (1ste)

Raba : 12 december (1ste)

Dees: 13 december (2de)

Punctie:

Martha: 8 december

Sanne: 8 december

NKM: 13 december

Cryo cyclus:

-

TP (Terugplaatsing):

Martha: 10 december

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Guusje: 26 november bloedtest zkh

Babii: 28 november

Kaykay: 29 november

Norwegian-sky: 30 november bloedtest in ZH

meiske11 30 november

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Angélique: 7 december

Meiske74: 8 december

Sonnie: 19 december

Sanne, super dat er toch een eicel in die ene follikel zat. Ik hoop dat het jullie 2e wonder mag worden. Wat heeft bij jou de doorslag gegeven om toch door te zetten met de punctie? Hoe wist je dat je al een ovulatie had gehad?

Martha, ik hoop dat het is meegevallen en dat jullie een goede opbrengst hebben.

RPB, fijn dat de FM mee is gevallen. Was je opbrengst bij de 1e IVF minder dan? Ik zit ook bij Geertgen en heb wrsl. maandag de punctie. Veel succes bij je FM van zaterdag!

Hier inmiddels van 1 naar 4 tot 6 follikels gegroeid. Dat was dus enigszins nog een opluchting al is het niet al te veel natuurlijk. I.p. was vrijdag de punctie maar dan kunnen de 2 kleinste follikels niet geoogst worden vandaar dat het maandag wordt in de hoop er 6 te hebben.

Groetjes, NKM

Geplaatst

xxxsanne@ ik zal voor je duimen dat dit jullie jaar word.:myfignerscrossed:

Naar dat het zo pijnlijk was.:CYBER_HUGS:

Martha en ben zo benieuwd

rpb@ wat een goed 1ste fm.

Voor de zwangeren gefeliciteerd. Mogen er nog velen volgen.

Geplaatst
Hey meiden!

De 1e fm ging hardstikke goed! totaal 8 folikels, 4 aan elke kant!

Grootste nu +/- 13,5 en de kleinste +/- 8,5.

Zaterdag moet ik terug komen voor de 2e fm en dan waarschijnlijk maandag of dinsdag de punctie! Heel spannend!

En voor mij dit keer geen bollen maar pregnyl spuiten en daar ben ik heel blij mee!!

Op naar Zaterdag!

Hoe is het met de puncties van vandaag gegaan? Ik hoop een mooie opbrengst!

Liefs Priscilla

Wat grappig we gaan bijna gelijk.

Geplaatst

Hey meiden. Vandaag had ik de 2e follikelmeting tot nu toe heb ik 12 follikels alle tussen de 8 en 11 mm. Slijmhuid ziet er nog steeds super uit. Vrijdag 20 december moet ik de tese materiaal van me man langs brengen dan heb ik ook direkt de 3e follikelmeting. Als alles goed verloopt zal 13 december de punctie zijn. O ja en ik moet gewoon 125 IE doorspuiten

groetjes sarah

Geplaatst

Sarah en Priscilla,

fijn te horen dat de metingen zo goed gaan en de puncties al in beeld komen, gaat snel hoor!! heel erg veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Sarah > fijn dat alles goed was! Mr heb je a.s. vrijdag je derde fm?? De 10e?

@ Sanne > wat spannend!! Zal met jullie meeduimen!!

@ Raba > hoe gaat t met jou?? Jij moet zondag voor een fm?? Last van de spuiten?

@ Elin > ik had vorige week toevallig dezelfde vraag als jou over de folikkelmetingen. Meestal zijn het er wel meerdere zeiden de anderen toen! Ik hoop stiekem ook op 1 meting... aan m'n buik te voelen gebeurt er wel wat :s

Geplaatst
Sarah en Priscilla,

fijn te horen dat de metingen zo goed gaan en de puncties al in beeld komen, gaat snel hoor!! heel erg veel succes!!!

liefs

Babeth

Dankjewel lieverd.. Ja ben blij dat alles goed verloopt en de punctie doe ik onder narkose dus dat moet wel meevallen.. had jij eigenlijk last van je eierstokken na de punctie?? En ik zie dat je een positieve test had wat geweldig zeg!! Kun je al zo snel na de terugplaatsing testen? Is me eerste icsi dus heb er niet zoveel verstand van

Geplaatst
@ Sarah > fijn dat alles goed was! Mr heb je a.s. vrijdag je derde fm?? De 10e?

@ Sanne > wat spannend!! Zal met jullie meeduimen!!

@ Raba > hoe gaat t met jou?? Jij moet zondag voor een fm?? Last van de spuiten?

@ Elin > ik had vorige week toevallig dezelfde vraag als jou over de folikkelmetingen. Meestal zijn het er wel meerdere zeiden de anderen toen! Ik hoop stiekem ook op 1 meting... aan m'n buik te voelen gebeurt er wel wat :s

Ja aanstaande vrijdag de 3e follikelmeting inderdaad

Geplaatst

Even een update van mij.

Vandaag de punctie gehad. Vrijwel geen pijn, maar de napijn momenteel is vreselijk. Het is m'n 6e keer, maar dit heb ik echt nog nooit gehad.

Het maakt me een beetje ongerust.

Morgen wacht ik maar even af, misschien dat de pijn dan afgezakt is.

Oh ja en ik had 7 eicellen. Dus dat is een mooi aantal!

Sanne, wat gek dat de eitjes al geprongen waren. Weten ze daar ook een oorzaak van? Gelukkig heb je er nog eentje en wie weet is dit wel jullie wereldwondertje!

Geplaatst

@boogie, dankjewel!!! Jij schiet al op zeg, bijna je 20 weken echo, spannend meis!

@Meiske hahaha, nee ik was niet in Egypte, ik was in Florida en in de Carribean. Heb geen haai gezien, ohjawel in een aquarium in een hotel en in Searworld. Echt super dat je zwanger bent!

@Liek, ontzettend balen meis, veel sterkte!

@Sonnie en Lottepot, wordt spannend voor jullie! Succes met de laatste wachtdagen!

@Sarah, welkom hier, wat een mooie score zeg, wat spannend succes met de punctie!

@EmvElin, het is moeilijk te zeggen of je het met 1 fm af kan, meestal niet denk ik hoor. Vaak heb je na 1 week spuiten een eerste fm en dan zijn de follikels vaak nog niet rijp genoeg. Denk dat je op minstens 2 fm moet rekenen.

@Dees, ja dat klopt ik heb bruin verlies gehad. Ik ben daar toen enorm van geschrokken en dacht dat het over zou zijn. Maar het bleef bij bruin verlies en na een paar dagen was het over!

Oh wat mooi zeg al dat geluk op de 19e! Ik hoop dat de punctie de 19de heel veel geluk zal gaan brengen! En dan dubbel feest met je ouders. Je kunt ook gewoon ergens lekker zitten en feestelijk zijn en lekker verwend worden, er is altijd wel een mouw aan te passen toch? Maar hopelijk is de punctie op de 19de!

@RPB, wat een mooie score! Succes zaterdag!

@Sanne jemig, wat naar dat er 2 follikels al gesprongen waren! Hebben ze dan niet te lang gewacht met de punctie? Ik hoop heel erg dat dit jullie gouden eis is meis!!

@NKM, wat fijn dat er nu meer follikels gegroeid zijn, hopelijk gaan de 2 kleintjes nog meegroeien!

@Mart, wow wat goed zeg 7 eicellen! Ik duim voor vele mooie bevruchtingen meis! Maar wat naar dat de napijn zo heftig is, als je het niet vertrouwd aan de bel trekken hoor! Sterkte met je buikkie!

Met mij gaat het goed, eerste werkdag zit erop.

Ik ben wel erg moe van die ene werkdag, heb ook nog last van de jetlag. Ik had even een paar uur niets te doen en toen stortte ik toch een beetje in. Maar het zit er weer op. Ik was ook even misselijk maar na het eten ging het weer goed, moet gewoon op tijd eten. Ik voel me er verder ook rustig onder, heb gelukkig geen angsten van dat het mis zou kunnen gaan, ben ik wel blij om. Op een of andere manier heb ik er alle vertrouwen in nu en heb ik een soort rust gevonden, even geen ziekenhuis behandeling alleen spannend echo's.

Ik stuur wat Zwangerschapshormonen naar jullie toe, wie weet helpt het!!!

Liefs Roosie

Geplaatst

Sarahtunis, wat een mooie opbrengst to nu toe. Zo doorgaan zou ik zo zeggen.

Geplaatst

@ sanne, 1 tja er is maar 1 goede eicel nodig natuurlijk, hier gaan de duimen voor jou ook draaien hoor!

@RPB: dat ziet er al goed uit 8 is goed genoeg toch?

@ mart, balen dat je napijn hebt, dat had ik de laatste keer heel erg!

Ik heb nu de 3de dag 250ie puregon gespoten en ik voel gewoon mijn eierstokken al. ik zei al tegen mijn man ik vind het wel veel hoor wat ik nu moet spuiten, maar ik heb het even nagevraagd waarom ik nu 250ie moet spuiten en de vorige 3 keren 200, maar dat komt omdat ze zagen dat er na een zwangerschap meer hormoon nodig was. dus ben benieuwd hoe het er uit ziet maandag. Ik voel me iig al de paashaas met zoveel eieren:P hahaha.

liefs

Desiree

Geplaatst
Sarahtunis, wat een mooie opbrengst to nu toe. Zo doorgaan zou ik zo zeggen.

Echt is het een mooie opbrengst? Ik heb er namelijk helemaal geen ervaring mee ik spuit ook heel weinig de 1e vier dagen 100 IE puregon en sinds dag 5 125 IE dit omdat ik nog jong ben en da arts bang is voor overstimulatie

Geplaatst

@ dees

Ik voel me eierstokken ook heel erg een soort van drukkend gespannen gevoel maar ik zit ook al op dag 6 met spuiten.

Ik lees veel over napijn na de punctie heeft iedereen dit gehad of is dit zelde?

Geplaatst

haha Roossie,

dan ben ik dus tóch met iemand anders in de war, niet meer bij te benen hier op het forum.... zij ging naar Egypte, juist om te duiken of te snorkelen....

Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad in ieder geval!

Sannie , spannend hoor of deze eigenwijze eicel het gaat doen, ik hoop dat het geluk weer aan jullie zijde is!

Marth, pas goed op jezelf hoor! , dat je nu zoveel last hebt zou dat ermee te maken kunnen hebben omdat het de zoveelste keer is? dat her daardoor steeds gevoeliger wordt?

ik weet het niet hoor, in ieder geval een goed herstel gewenst!

liefs

Babeth

Geplaatst

@mart: Ik heb ook echt nog een ongelofelijke pijn van de punctie gisteren. Had gehoopt dat het een heel eind over zou zijn na een nacht slapen, maar helaas niet het geval... En een goed resultaat voor jou! dat daar maar een boel mooie emmies uit mogen komen!

De arts wist ook niet goed meer wat ze met me aan moest... Dit is al de derde keer dat dat ik begin met veel eitjes en uiteindelijk met niks (1) overblijf.. erg frustrerend ook. Ze gaat het nu weer bespreken, maar had het er al over om ivf in eigen cyclus te doen. Dan heb ik ook maar 1ei op het einde, maar dat heb ik nu ook, maar dan hoef ik al die hormonen niet te spuiten. Hopelijk is het niet nodig en groeit ons eitje/zaadje uit toch een mooi kindje! Weet dit pas morgenmiddag, word dus een lange dag!

Over het feit dat er toch voor gekozen is om de punctie te doen terwijl ze al gesprongen waren... tja, er zat er nog 1 en ze waren bang dat die ook elk moment weg kon zijn. We hadden al besloten het te doen en de vorige keer was het ook gelukt met 1. Maar het was natuurlijk geen garantie dat er in de follikel ook daadwerkelijk een eitje zat. We hebben dus hele erge geluk gehad!

Xsanne

Geplaatst

meiske.. denk dat je met otjes die ging naar egypte om te duiken en snorkelen.. :D die is hier ook op het forum,(maar kheb dr op hyves)

zo weer een blauwe plek erbij, heb nu natuurlijk wel even iets meer buikvet(helaas 30kg aangekomen tijdens de zwangerschap) maar de spuiten opzich doen me echt geen pijn. wel erg veel last van me darmen. naja we hebben het er weer voor over! Denk wel dat ik niet meer dan 3x wil gaan voor een brusje hoor, ben er nu eigenlijk al behoorlijk zat van, het is zo vermoeiend en ook geestelijk gewoon zwaar. Maar we gaan nu voor de eerste keer en dat het dan mag lukken. we hebben er alle vertrouwen in.

@sanne vervelend die napijn! hoop dat het allemaal voor een goed doel is geweest! suc6 voor morgen!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hey Meiden!

@ sanne: wat raar zeg dat er al 2 gesprongen waren.. hier heb ik nog nooit van gehoord! komt zoiets wel vaker voor?

erg klote voor je zeg! Maar ik hoop dat het ene eitje gelijk je gouden ei is! veel sterkte en succes!

@ NKM: Leuk dat je ook bij geertgen zit! en we lopen haast gelijk op ook nog! Ik weet alleen niet wat je bedoelt met wrsl sorry!

Bij mijn 1e punctie had ik er 3 meer.. maar ben altijd al blij dat het er meerdere zijn, omdat je ook vaak hoort van 1 of niks! dus ik

ben cker al blij met 8 folikels! maar goed uiteidelijk heb je er maar 1 nodig! Ik zelf zit normaal bij Dr R en de laatste 2x heb ik die nieuwe gehad

Dr C. Zaterdag heb ik Dr W die zul jij maandag met je punctie ook hebben! ik heb zelf miss maandag ook de punctie. Ik wens je iig heel veel

sterkte en succes! en op naar een mooie opbrengst maandag!

@ Sarah: we gaan idd haast tegelijk op! Ik wens je dan ook veel succes en sterkte bij je evt punctie maandag! Hopelijk ook een mooie

opbrengst!

@ Mart: Vervelend dat je er zoveel last van hebt! Maar wat een mooi aantal zeg! Op naar een mooie bevruchting en dan je tp!

Sterkte en succes verder!

@ Dees: Ja 8 vind ik een mooi aantal hoor! en is cker genoeg! Spannend maandag je 2e fm! Ik hoop dat alles goed gaat! Succes!

Ik ben zelf erg moe! volgens mij kan ik de hele dag wel slapen haha.. gelukkig kan ik deze poging in alle rust doen en me lichaam rust gunnen wanneer het daar om vraagt en wanneer het nodig is! De enige drukke dag voor mij zal 1e kerstdag zijn aangezien mijn ouders dit keer bij ons komen dus mag ik lekker koken wat ik erg leuk vind!

Ik probeer me daarop te concentreren en niet teveel aan de aankomende punctie te denken! dat zien we dan wel weer!

Lfs Priscilla

Geplaatst

Hi Dames,

mag ik me aansluiten bij jullie????

Wij hebben afgelopen maandag de terugplaatsing gehad en zitten nu in de spannende wachtweken.

Al een opluchting om te lezen dat er meerdere van jullie last hebben gehad na de punctie.

Ik had zo een krampen, dat ik bang was dat er iets helemaal niet goed was. Maar 't schijnt dus redelijk normaal te zijn!

Lfs...

Geplaatst

@ Laloutje > spannend, dat wachten!! Op naar hele fijne feestdagen!

@ RPB > ik ben ook ontzettend moe van de medicijnen, na een uurtje of 7 's avonds lig ik heerlijk voor de tv. Kreeg als advies om rust te nemen... doet wonderen (ook met mijn man trouwens :) )

@ Dees > er zit best veel tijd tussen jullie 1e en 2e fm of niet?? Ik dacht dat er altijd 2 dagen tussen zat.. Vervelend dat 't je zo zwaar valt! Hoop dat 't bij 1 poging kan blijven!!!

@ Sanne > hoe gaat het wachten je af?? Morgenmiddag toch... Duim met je mee!

@ Mart > hoe gaat t met je?? De pijn al wat minder? Hoop dat jullie goed nieuws krijgen van het ziekenhuis!

@ all > wij moeten morgen voor de eerste fm. Gaan om 6.15uur al weg.. :s Maar een fm, dat is toch eigenlijk net zoiets als een inwendige echo, zoals bij de intake?? Maar nu had ik ergens iets gelezen over een volle/lege blaas. Voor een fm moet je een lege blaas hebben toch??

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

-

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

-

FM (Follikelmeting):

Sarahtunis, 8 december (2e)

Rosaly: 10 december (1ste)

NKM: 10 december (3de)

Priscilla: 11 december(2de)

Esther: 12 december (1ste)

Raba : 12 december (1ste)

Dees: 13 december (2de)

Punctie:

Martha: 8 december

Sanne: 8 december

NKM: 13 december

Cryo cyclus:

-

TP (Terugplaatsing):

Martha: 10 december

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Guusje: 26 november bloedtest zkh

Babii: 28 november

Kaykay: 29 november

Norwegian-sky: 30 november bloedtest in ZH

meiske11 30 november

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Angélique: 7 december

Meiske74: 8 december

Sonnie: 19 december

Martha: 24 december

Geplaatst

@ Sanne > nog een paar uurtjes!! Snap dat het ontzettend lang moet duren voor jullie!!

Wij komen net terug uit Nijmegen. In totaal 26 follikels geteld,

10/11mm 7

12mm 3

13mm 1

14mm 2

15mm 4

Ik heb aardig last van mijn buik, dus ze hebben bloed geprikt om te zien hoe hoog mijn bloedwaardes zijn. Ik spuit vrij weinig, dus dat ze zo goed gegroeid waren was super. Zondag of maandag terugkomen voor een echo, en dan gaan ze ws een punctie plannen!!!

Geplaatst

Hey meiden even een update vandaag de 3e follikelmeting gehad.. in totaal ongeveer 16 follikels alle tussen 10 en 16 mm waarscheinlijk zal de punctie pas dinsdag plaats vinden omdat ze nog even moeten doorgroeien. Ik ben nog jong dus ik spuit vrij weinig 100 of 125 IE vanmiddag hoor ik of ik verder met 100 moet spuiten of het minder word 75 IE

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden