Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas zit er voor ons geen punctie onder gehele narcose in aangezien we in een kliniek zitten en niet in een ziekenhuis!

Maar goed ondanks dat ik er erg tegenop zie ga ik er voor de volle 100% voor hoor.

t.k gelukkig is het nog goed gekomen! en spannend al bijna de punctie! heel veel succes!

hermien fijn dat de punctie goed is gegaan! dat heb je dan weer achter de rug! en ik hoop voor je op goed nieuws en snel een tp!

Pien wat vervelend nieuws zeg! dat moet een teleurstelling zijn geweest! hopelijk volgende maand een mooie tp!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ TK > wat goed, dinsdag al de punctie!! Succes straks met je laatste spuit :):)

@ Pien > wat vervelend!! Nu moet je nog een maand wachten... sterkte daarmee..

@ Huane > fijn dat de punctie niet erg zwaar was! En nu 6 eicellen... zal met jullie meeduimen! Hoop dat je een beetje afleiding hebt zodat het wachten wat sneller gaat!

@ Raba > ook aant spuiten... heb t zelfde als jij, rechts een geweldige blauwe plek. Soort spierpijn erbij :S spuit nu vooral links, zal t nog maar eens proberen rechts..

@ Hermien en Loes > gaat 't goed?? Allebei in bezit van een emmy :)

Geplaatst

T.K.

Wat een geweldig nieuws zeg!

Ik had het ook zo voor je gehoopt...maar goed

nu op naar dinsdag en daarom wil ik je dan ook even

veel succes wensen!

Huanne,

Dit heb je gelukkig weer achter de rug en nu maar afwachten hoe

het gaat met de 6 emmies.

Veel succes en sterkte!

Sonnie,

Ja, dat is grappig ook mijn rechterkant is gevoeliger, maar daar

zaten ook de meeste eicellen.

Het gaat nu al een stuk beter hoor, in ieder geval bedankt!

Hoe gaat het met jou? En het spuiten?

Pien,

Hopelijk volgende maand beter, veel succes!!

Rosaly,

Alles goed hier hoor, hahaha

De 1e week vind ik nooit zo moeilijk, maar vanaf wd 9 wordt

het vaak spannend!

We moeten maar gewoon afwachten.....

Lief dat je het vraagt trouwens!

En hoe gaat het deca spuiten bij jou?

Liefs Hermien

Geplaatst

Hey TK

Dan gaat het nu eindelijk voor je gebeuren meid.

Heel veel succes alvast dinsdag met je punctie en hopelijk een mooi aantal bevruchtingen.

@Huanne: Fijn dat je punctie wel meegevallen is. En 6 rijpe eicellen van de 9 totaal is helemaal niet slecht hoor.

Nu nog even een paar spannende dagen voor je tot woensdag. Hoop iig op mooie bevruchtingen voor je.

@Pien: Wat een teleurstelling voor je meid dat je je eisprong al hebt gehad.

Vooral omdat je je natuurlijk helemaal ingesteld had op een cryo TP deze maand.

Kom alvast gezellig kletsen op het december wachtbankje als je wilt.

@Priscilla: Wat vreemd. Normaal zou je zeggen dat ze juist in een kliniek sneller algehele narcose geven.

Kan je het ook niet krijgen door wat extra's te betalen?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

ff correctie op mijn vorige berichtje haha

Hermien moet huanne zijn!

@Daniella, bij ons in de kliniek hebben ze geen anesthetisten geloof ik.. dus daar zal dat wel door zijn.

Ik heb het er wel over gehad maar dat kon niet! heel erg jammer! maar goed dan maar weer ff op mijn

tanden bijten haha.. einde van de dag ben je het ook al weer grotendeels vergeten hoor! komt goed!

Wanneer mag jij weer beginnen? weet je dat al?

Lfs Priscilla

Geplaatst

Dank jullie wel voor de reacties, en ja de teleurstelling is weer even groot maar tegelijkertijd kijk ik maar weer vooruit naar december. Probeer toch positief te blijven. Heb me alleen van tevoren nooit gerealiseerd uit hoeveel wachten al dit soort behandelingen bestaan....

Danielle, ik kom in ieder geval even kijken op het wachtbankje van december.

Meiden, nogmaals heel veel succes voor jullie allemaal!

Geplaatst

Hoi Priscilla

Als het goed is word ik rond 30 november weer ongi en dan start ik de 3de dag van mijn cyclus. (korte protocol)

Heb helaas geen cryootjes meer over, dus wordt weer een hele nieuwe behandeling, net als bij jou.

Hoop dat we beide deze keer meer geluk zullen hebben.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo, hier even een update..

@ Hermien, hoe voel je je? Wij lopen gelijk he!

De dagen gaan zooooo langzaam! Ik heb wat last van mijn eierstokken, denk ik. Het is niet goed aan te wijzen, wat krampjes regelmatig.

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen daarom schrijf ik het, 3 keer is scheepsrecht toch?

Ik heb vanaf het moment dat ik mijn pil mocht gaan gebruiken voor aanvang van de behandeling al een goed gevoel erover. Alles viel mee en uitslagen waren beter dan de eerste pogingen.....Is dat vreemd om zoiets te denken?

Ik weet t ook niet, misschien dat jullie daar ook ervaring mee hebben?

Ik zie dat een aantal meiden ook weer zoverzijn met hun puncties en laatste fmetingen. Zullen we er een flinke groene rij van gaan maken?

Ik hoop het, meiden, positief blijven hoor!

Loes

Geplaatst

Goedemorgen Dames,

Huane; Jij hebt gisteren ook je Punctie gehad. Ik hoop op mooie bevruchtingen... Veel succes

Raba; Dank je wel.. Hoe gaat het met jou? En prikken???

Pien39; Ik wil jou veel sterkte wensen..IK hoop dat december jou maand wordt..

RPB; Veel succes. Go Girl.. en Dank je wel..

Rosaly, Daniella en Hermien; dank je wel..

Loes1975; Blijf positief... Ik hoop ook dat we dit maand/december een groene maand gaan maken.

Gisteren dus pregnyl gesproten. Dat deed zeer joh. Nog steeds..

Morgen mijn punctie.

IK voel me raar, en vind het eng.. Het is mijn eerste poging.

Ik lees veel over ervaringen van anderen betreft de punctie. Maar ik weet niet hoe het voelt. MOrgen dus..

Iedereen succes..

groetjes T

Geplaatst

Hey Daniella

Spannend! dan mag je ook bijna weer gaan starten! Ik hoop echt dat deze ronde voor ons bijde raak zal zijn

en dat het dan echt 9 maanden blijft zitten! maar goed eerst nog ff door deze elendige periode heen haha!

Ik denk wel eens, dat de kinderwens van ons allemaal echt super groot moet zijn als je bedenkt wat we er

allemaal voor over hebben! maar we hebben het er allemaal voor over! en nu hopen dat het ook een x goed komt!

T.K Morgen de punctie!!! Spannend!! ik wens je alvast heel veel succes morgen en duim voor je voor een mooie

opbrengst en mooie bevruchting!! en wat betreft de pijn of geen pijn dat kun je toch niet voorspellen en het gevoel

is haast niet te beschrijven! ik ga voor je duimen dat het je allemaal mee gaat vallen!

Lfs Priscilla

Geplaatst

Hoi TK,

Eindelijk een punctie! We zijn ongeveer gelijk hier op de site en met het traject begonnen volgens mij.

Heel veel succes morgen, ik hoop dat de pijn meevalt en laat de emoties maar lekker gaan!

op naar een goede oogst

Geplaatst

Even een berichtje van mij vanuit USA. Gaat goed hier geen krampen en bruine afscheiding meer. Heb nu angst dat het niet goed is en durf niet te testen donderdag. Maar hoort er bij denk ik wel raar voel niks en mijn plas stinkt ook niet. Ben nu wel met de utrogestan gestopt.

Ik hou jullie op de hoogte hier in huis is gratis internet.

Liefs Roosie

Geplaatst

Heej vakantieganger Roossie!!

Das juist goed, dat je geen bruine afscheiding meer hebt gehad! Wel testen hoor donderdag :-D

Ik duim voor je!! Ik ga er morgen eentje tegenaan gooien.

Liefs Elke

Geplaatst

@ Hermien > spuiten gaat goed. De tweede x een grote blauwe plek maar nu niet meer :) Nu 18 dagen tot de echo... tel nu al af!

@ Roossie > wat lekker, op vakantie!! Gaan jullie rondreizen? Heerlijk :) mooi land, Amerika!

@ all > wat spannend, al die mensen die (bijna) moeten testen... Vind het al zo spannend voor jullie.. volgens mij moet ik in die weken ook maar een vakantie boeken! Beetje afleiding :)

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

Miekske:
start Menopur 16 nov.

NKM:
start Deca 12 nov

Mart:
start Puregon 26 nov.

Huanne:
start Deca 25 okt, start Gonal-F 8 nov

Rosaly:
start Gonal F 2 dec

Raba:
start Deca 16 nov.,
start Gonal F 3 dec

Esther: start Deca 18 nov
,
start Gonal F 3 dec

Priscilla:
start Deca 19 nov,
start Gonal F 24 nov

Dees:
start dec 24 nov, stop pil 27 nov, start puregon 6 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

Miekske:
15 nov.

Lottepot: 16 nov

Sonnie: 16 nov.

Dees: 6 dec.

FM (Follikelmeting):

Esther/EDR:
10 november (1ste)

Huanne:
17 november (1e), 19 november (2e)

Livali: 17 november (2e)

T.K..: 17 november (1e), 20 november (2e)

Jett: 18 november (1e)

Meiske74: 22 november (2de)

Miekske: 22 november (1e)

Sonnie: 26 november (1e)

Mart: 3 december (1ste)

Rosaly: 10 december (1ste)

Esther: 12 december (1ste)

Raba : 12 december (1ste)

Punctie
:

Huanne: 21 november

Meiske74: 24 november

Cryo cyclus:

Guusje:
16 nov ontdooien 2 eskimo's

TP (Terugplaatsing)
:

Guusje:
17 november, TP 2 eskimo's

Kaykay 17 november tp 1 cryo

Norwegian-sky
:
18 november

Hermien: 19 november

Loes: 19 november

Testen
:

Chantal:
15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Guusje: 26 november bloedtest zkh

Kaykay: 26 november

Babii: 28 november

Norwegian-sky: 30 november bloedtest in ZH

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Geplaatst

Hoi meiden

ik heb even het lijstje ge-update

er mogen er al weer heelo wat gaan testen bijna...Roosie, Elke, KayKay en Guusje, heel veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Heej meiden,

Ik de bank niet groener maken.

Hier gaat het niet goed. Zie net bij mijn ouders wat bruins in mijn ingekruisje en bij het afvegen roze... Fouteboel!!

We zijn meteen naar huis gegaan en een test gedaan, maar zoals ik verwachte: negatief. Baal echt ontzetten!!

Mag ik nu stoppen met die bollen of moet ik hier nu nog mee doorgaan?

December slaan we over, want anders (als het lukt) zitten in dezelfde maand als Tess.

Alles andere dames: succes en op naar groen!!

Liefs Elke

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

Miekske:
start Menopur 16 nov.

NKM:
start Deca 12 nov

Mart:
start Puregon 26 nov.

Huanne:
start Deca 25 okt, start Gonal-F 8 nov

Rosaly:
start Gonal F 2 dec

Raba:
start Deca 16 nov.,
start Gonal F 3 dec

Esther: start Deca 18 nov
,
start Gonal F 3 dec

Priscilla:
start Deca 19 nov,
start Gonal F 24 nov

Dees:
start dec 24 nov, stop pil 27 nov, start puregon 6 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

Miekske:
15 nov.

Lottepot: 16 nov

Sonnie: 16 nov.

Dees: 6 dec.

FM (Follikelmeting):

Esther/EDR:
10 november (1ste)

Huanne:
17 november (1e), 19 november (2e)

Livali: 17 november (2e)

T.K..: 17 november (1e), 20 november (2e)

Jett: 18 november (1e)

Meiske74: 22 november (2de)

Miekske: 22 november (1e)

Sonnie: 26 november (1e)

Mart: 3 december (1ste)

Rosaly: 10 december (1ste)

Esther: 12 december (1ste)

Raba : 12 december (1ste)

Punctie
:

Huanne: 21 november

Meiske74: 24 november

Cryo cyclus:

Guusje:
16 nov ontdooien 2 eskimo's

TP (Terugplaatsing)
:

Guusje:
17 november, TP 2 eskimo's

Kaykay 17 november tp 1 cryo

Norwegian-sky
:
18 november

Hermien: 19 november

Loes: 19 november

Testen
:

Chantal:
15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Guusje: 26 november bloedtest zkh

Kaykay: 26 november

Babii: 28 november

Norwegian-sky: 30 november bloedtest in ZH

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Geplaatst

Elke,

Meid, wat jammer nou!

Ik wens jullie sterkte en veel succes bij een

volgende poging!

Roossie, Kaykay, Guusje

Hoe gaat het met jullie?

Bijna testen!!

Loes,

Met mij gaat het prima, soms nog wel een beetje last van de eierstokken

maar ja, dat gaat ook wel weer over!

Ik ben trouwens ook vrij positief hoor, we gaan gewoon voor een

prachtig sinterklaas cadeau!!

En deze 1e week ben ik er vaak nog niet zo mee bezig maar dan....

De 2e week dan wordt het spannend!!

Kijk je trouwens wel eens bij de wachtbank van december?

Groetjes Hermien

Geplaatst

hai Elke

wat een ellende!!!! in ons ziekenhuis moeten we altijd de officiele bloeduitslag afwachten maar kan me voorstellen dat je er weinig voor voelt om de bollen nog langer te gebruiken, en de test was immers negatief....veel sterkte!!! fijn dat je nog heel wat cryo´s hebt maar het is nu erg ellendig!

liefs

Babeth

Geplaatst

@Meiske, bij ons doen ze geen bloedtest, maar een urinetest.

Bah bah, wat een klotezooi....

Succes met je punctie woensdag!

Liefs Elke

Geplaatst

@ Elke

Wat vreselijk voor je! Vloek, tier,scheld ven lekker rond! Lekker brullen en je afvragen wat het allemaal nog voor zin heeft! Ik heb ook twee keer zo gezeten en ik moet zeggen dat het goed is om je gevoel,verdriet en frustatie voor de buitenwereld te laten merken. In ieder geval naar elkaar toe...

Sterkte meid...

@ Hermien

Nee, ik weet niet goed waar je zit met de wachtbank want er zijn er verschillende toch?

Ik zal ns kijken. Ik heb vooral vandaag wat meer last vd eierstokken, een zwaar gevoel af en toe. en de hele dag al ijskoud!

Voel me verder goed!

@ meiske

Heel veel succes met jullie punctie! Dat er maar een goed aantal mee naar buiten mag komen!

Geplaatst
Elke,

Meid, wat jammer nou!

Ik wens jullie sterkte en veel succes bij een

volgende poging!

Roossie, Kaykay, Guusje

Hoe gaat het met jullie?

Bijna testen!!

Loes,

Met mij gaat het prima, soms nog wel een beetje last van de eierstokken

maar ja, dat gaat ook wel weer over!

Ik ben trouwens ook vrij positief hoor, we gaan gewoon voor een

prachtig sinterklaas cadeau!!

En deze 1e week ben ik er vaak nog niet zo mee bezig maar dan....

De 2e week dan wordt het spannend!!

Kijk je trouwens wel eens bij de wachtbank van december?

Groetjes Hermien

Hey Hermien,

Het wachten gaat me nu nog goed af. Ik heb alleen al een paar dagen een raar gevoel in mijn onderbuik, wat ik niet echt ken. Menstruatie kan het volgens mij niet zijn, daar is het nog te vroeg voor. Mijn darmen mischien? Of....... ik durf niet zo te hopen. Vrijdag zal ik het weten. Ik ga denk ik niet eerder testen, omdat vrijdag al erg snel is (wd 9) de kans dat een thuistest negatief is, is groot.

En hoe is het met jou dan?

Geplaatst

hoihoi, ik wilde toch al vast reageren, alhoewel ik nog niet uitgelezen ben op dit forum :), maar ik ben nieuwer dan nieuw hier, dus...neem het me niet kwalijk :). Ik ben vandaag begonnen met de eerste keer lucrin prikken voor ivf....vond het superspannend, want ik ben echt bang voor naalden, maar het deed helemaal geen pijn of zo, de plek was een beetje dik, rood en jeukerig, maar was verdwenen na een uur....ergens begin december moet ik beginnen met menopur en dan rond de 10de echo en hopelijk rond de 16e de punctie...kan niet echt zeggen dat ik er na toe leef, ja, ik leef er wel naar toe, maar wilde dat ik de punctie kon overslaan, helaas werkt het niet zoals bij mannen :) die hebben het leukste gedeelte, altijd al trouwens, haha...nee...vind het superspannend, en een beetje angstig, maar tis voor een goed doel he :), ik ben iig begonnen in november dus :)

Geplaatst

Benbri, Welkom hier! Het is fijn om zaken te delen en ervaringen uit te wisselen. Jij gaat echt voor een kerstkindje, althans rond die datum zal je weten of jouw poging is gelukt. Good luck!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden