Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik zou tussen 10 en 11 gebeld worden maar om 09.30 ging de telefoon al gelukkig, er waren 10 eicellen, 8 goed voor bevruchting, 7 bevrucht, 2 worden er teruggeplaatst en we hebben 5 cryo´s.

Het klinkt goed zo ver maar inmiddels heb ik ook de androloog gesproken en het zaad was slecht. Er is gewoon een reële kans dat er geen innesteling komt maar goed, we hopen gewoon op een mooi wondertje.

TK. succes met het eerste slopende wachten op het belletje.

liefs

Babeth

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiske, zeggen ze ook hoeveel cellig het is. En hoe goed of slecht de sperma was..

Hoelaat heb je een terugplaatsing m orgen dan..

Ik ben nog niet gebeld. ze zeiden dat ik dodnerdag gebeld wordt, maar er is geen tijdstip opgenoemd.

Geplaatst

Babath, wat super zeg..... 7 stuks.

En ik wist niet dat als het zaad slecht is, en er wel een bevruchting is, dat de kans op innesteling dan toch nog kleiner is. Ik dacht, als een eicel bevrucht is, dan is dat gewoon goed, maar niet dus.

En morgen toch 2 terug laten plaatsen, spannend allemaal weer. Hoelaat mag je?

Liefs Guusje

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb net mijn verlossende telefoon gehad..

Ik had 24 eiblaasjes. 19 gingen meedoen aan de bevruchting en uiteindelijk heb ik 12 embrio`s...

Morgen 15.30 uur worden er 2 terug geplaatst.

Alleen de kwaliteit en celdeling horen we morgen:)

Ik krijg het er warm van...

Geplaatst

oww TK wat een goed bericht!

wat de kwaliteit van de embryo´s betreft weet ik nog niet veel, ze prak over mooie bevruchtingen maar vandaag is pas dg 1 na de bevruchting dus verwacht dat ze morgen 4-cellig zijn en er dan ook meer over kunnen zeggen.

Ik heb om 11,15 de tp maar een half uur van te voren en een half uur na de tp nog een acupunctuur sessie, ben dan helemaal zennnnnnnnnnnnnn

Guusje, helaas wil een bevruchting niet alles zeggen en een emmie kunnen ze alleen van de buitenzijde beoordelen...maar we hebben gewoon goede hoop hoor!

jeetje, kun jij het vroeger testen weerstaan, wat knap! veel succes morgen!

Geplaatst

Roossie,

IK BEN ZO BENIEUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je al getest??

T.K.

Geweldig, mooie score!

Veel succes morgen en nu maar lekker 9 maanden

warm houden!

Meiske,

Positief blijven meid, en zoals je weet wonderen bestaan!

We gaan gewoon met z'n allen voor groen!

Veel succes morgen!!

Babij,

Ik wil je even heel veel sterkte toe wensen, denk goed

aan jezelf en veel succes als jullie weer verder gaan met de cryo's!

Guusje,

Morgen de bloedtest in het zh, oh killing!

Ga je nog eerst een thuistest doen of heb ja dat al gedaan?

In ieder geval veel sterkte!

Loes,

Geweldige uitslag, maar hopelijk ben je ze nog lang niet nodig!

Hoe gaat het met jou?

We zitten vandaag al op wd 6, gaat steeds iets spannender worden!

All,

Met mij gaat het prima, weinig nieuws te vertellen!

Gewoon rustig afwachten!!

Hermien

Geplaatst

Dank je voor je uitleg Babeth, ik heb er nooit zo over nagedacht.

En ja, ik kan me nog inhouden om zelf te gaan testen, maar ik mag nu heel vroeg testen, zit vandaag pas op WD 8, dus de kan dat het ""nog"" negatief is is erg hoog. Misschien morgen ochtend, maar dat bedenk ik me altijd op dat moment.

We zullen het morgen middag zeker weten :myfignerscrossed:

Geplaatst
Jaaa ik ben zwanger!

WOOOOOOOHHHHHHHHWWWWWWWWWW Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws.

Geniet er van.

Liefs Guusje

Geplaatst

Zucht, bruine afscheiding te zien tijdens het broekloeren ...........

Geplaatst

Roosie, van harte gefeliciteerd!!, wat geweldig, op naar de eeste echo!!!

Guusje, houd nog goede moed, wellicht oud bloed, ik weet het is lastig maar het is nog vroeg hoor.

sterkte en good luck!!!

liefs

Babeth

Geplaatst
Roosie, van harte gefeliciteerd!!, wat geweldig, op naar de eeste echo!!!

Guusje, houd nog goede moed, wellicht oud bloed, ik weet het is lastig maar het is nog vroeg hoor.

sterkte en good luck!!!

liefs

Babeth

Ik hou de moed er nog wel in, maar het is altijd zo schrikken. Ik weet ook dat het niets horft te betekenen, maar toch he?

Geplaatst

@ Roossie > Gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend gaaf :):)

@ Babeth & TK > heel veel succes morgen!! Duim voor jullie en hoop op 9 hele fijne maanden :) (Na die eerste 2 oneindige weken..)

@ Guussie > Nee hè, logisch dat je zo schrikt!! Morgen testen toch?? Wel vroeg, op dag 9, is dat met bijzondere reden??

@ Hermien > niets bijzonders is ook wel eens fijn ;) Rustig afwachten is dan wel weer iets moeilijker..

Geplaatst
@ Roossie > Gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend gaaf :):)

@ Babeth & TK > heel veel succes morgen!! Duim voor jullie en hoop op 9 hele fijne maanden :) (Na die eerste 2 oneindige weken..)

@ Guussie > Nee hè, logisch dat je zo schrikt!! Morgen testen toch?? Wel vroeg, op dag 9, is dat met bijzondere reden??

@ Hermien > niets bijzonders is ook wel eens fijn ;) Rustig afwachten is dan wel weer iets moeilijker..

Ik zou eigenlijk zaterdag moeten, maar dat doen de niet in het weekend, dus dan een dag eerder.

thanx Roosie, geeft me weer moed :-)

Geplaatst

@Roossie: Geweldig nieuws meid. Van harte met je zwangerschap.

Ik had er al een heel goed gevoel over bij je, weet je dat nog?

Geniet ervan.

@Guusje: Wat is dat weer schrikken voor je. Ik hoop echt dat het niets te betekenen heeft.

Nog veel succes deze laatste uurtjes.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Dank jullie wel!!! Ik heb al een paar keer naar de plus gekeken. We bevatten het nog niet helemaal. Het is zo bijzonder om na 4,5 jaar te kunnen zeggen ik ben zwanger!

Ik gun het jullie ook allemaal heel erg.

Liefs Roossie vanuit zonnig USA

Geplaatst

Roossie,

Jehhh, wat een geweldig nieuws!!

Van harte gefeliciteerd en nu op naar je

1e echo!!!

Heb je al gebeld met het zh? Of doe je dat na jullie vakantie?

Geniet ervan en nog een fijne vakantie, maar dat zal wel lukken, hahaha!

Guusje,

Houd de moed er nog even in meid, kan nog alle kanten op!!

Hoe moeilijk dat ook is......

Morgen heb je zekerheid!! sterkte!

Liefs Hermien

Geplaatst

@ Roossie van harte gefeliciteerd!!! Wat super zeg! Eindelijk weer eens groen in november joepie! Geniet er van!

@ TK wat een mooie score 12 emmy's! Daar zal ook vast nog wel wat voor de vriezer bij zitten! Hopenlijk alleen niet meer nodig de komende 9 maanden! Veel succes morgen!

@ Guusje logisch dat je zo schrikt!! Maar het wil dus niks zeggen want zie het resultaat van roossie! Hopelijk goed nieuws voor jou morgen!

@ Hermien je lijkt nog vrij rustig te wachten...Goed hoor meis laat je niet gek maken!

@ Babeth bedankt voor je antwoord ben wel weer wat gerustgesteld! Jij hebt ook al een mooi aantal emmy's! Ik dacht ook dat als er eenmaal bevruchting was de kwaliteit van het zaad er niet meer toe deed....Maar stel dat er een emmy een blastocyst wordt, was het dan wel van een goede zaadcel? Of werkt dat zo niet?

Ik heb vanochtend weer bloed moeten laten prikken en vanmiddag telefoontje gehad uit Brussel. Ik mag stoppen met de hormonen en moet vanavond om 22.00 uur de pregnyl zetten. Ik heb dus zaterdag om 10.00 uur de punctie!! Dus zoals jij had voorspeld Babeth!

Morgenvroeg ook nog een keertje bloedprikken om te zien of de pregnyl goed is aangekomen. Pffffff spannend hoor.

Morgenmiddag opnames in de studio voor Babyboom en daarna rijden we door naar Brussel. We nemen een hotel zodat we zaterdagochtend geen stress hebben om op tijd te komen. We moeten er namelijk om 8.00 uur zijn. Babyboom is er dan ook weer bij.

Hopelijk gaat alles goed zaterdag, en is ook het zaad voldoende en van goede kwaliteit. Als dit niet zo is krijgt mijn vriend een directe TESE dus dubbel spannend...

Liefs Miekske

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

Miekske: start Menopur 16 nov.

NKM: start Deca 12 nov

Mart: start Puregon 26 nov.

Huanne: start Deca 25 okt, start Gonal-F 8 nov

Rosaly: start Gonal F 2 dec

Raba: start Deca 16 nov., start Gonal F 3 dec

Esther: start Deca 18 nov, start Gonal F 3 dec

Priscilla: start Deca 19 nov, start Gonal F 24 nov

Dees: start dec 24 nov, stop pil 27 nov, start puregon 6 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

Miekske: 15 nov.

Lottepot: 16 nov

Sonnie: 16 nov.

Dees: 6 dec.

FM (Follikelmeting):

Esther/EDR: 10 november (1ste)

Huanne: 17 november (1e), 19 november (2e)

Livali: 17 november (2e)

T.K..: 17 november (1e), 20 november (2e)

Jett: 18 november (1e)

Meiske74: 22 november (2de)

Miekske: 24 november (2e)

Sonnie: 26 november (1e)

Mart: 3 december (1ste)

Rosaly: 10 december (1ste)

Esther: 12 december (1ste)

Raba : 12 december (1ste)

Punctie:

Huanne: 21 november

Meiske74: 24 november

Miekske: 27 november

Cryo cyclus:

Guusje: 16 nov ontdooien 2 eskimo's

TP (Terugplaatsing):

Guusje: 17 november, TP 2 eskimo's

Kaykay 17 november tp 1 cryo

Norwegian-sky: 18 november

Hermien: 19 november

Loes: 19 november

Meiske74: 26 november

T.K: 26 november

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Guusje: 26 november bloedtest zkh

Babii: 28 november

Kaykay: 29 november

Norwegian-sky: 30 november bloedtest in ZH

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden