Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

SYLVIE!!!!!!!!! Yes yes yes, geef het stokje maar door hoor!!!!!

Van harte gefeliciteerd, je bent er al net zo vroeg bij als ik.

Jij van de positieve spanning en ik vanwege wat er komen gaat, over een uur of 3 ben ik aan de beurt. Van de spanning voel ik nu bijna niks in mijn buik, heb slecht geslapen en ben zo benieuwd hoeveel eitjes we hebben.

Liefs en al die kaarsjes, olielampjes en open haarden hebben toch nu al hun werk weer gedaan. Blijven aansteken hoor!!

:positive energie:

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gezellig Sandra dat je er ook al bij bent, wel balen dat je niet goed slaapt, maar dat kun je daarna inhalen.

Ik heb dat ook altijd, het is toch spannend en weer afwachten wat er geoogst gaat worden.

Zal aan je denken en hier een kaarsje voor je aansteken.

Ik ga proberen om dadelijk nog even naar bed te gaan, al is het maar om tv te kijken, kan het nog steeds niet geloven.

Heel veel succes en we horen het straks.

Geplaatst

Ja, tot straks. als het meezit zijn we weer lekker vroeg thuis, om een uurtje of 11, half 12. Vanmiddag gaan we om 14 uur ons huurhuisje bekijken. Ons paleis is per gisteren officieel verkocht, dus laat de verhuizing maar komen!!!!!

Alles komt nu tegelijk, het goede komt in 3 toch?? Huis verkocht, huurhuis gevonden en het 3e...................tja dat wordt natuurlijk de zwangerschap!!!!!!!!!!

Geplaatst

Gister de verkoop gevierd met onze beste vrienden, met een groot stuk slagroomtaart en alcoholvrije kinderchampagne, mijn vriendin loopt immers een weekje voor die heeft afgelopen maandag de tp gehad. Hoop zo dat we samen zwanger zijn!!

Geplaatst

Dat zou wel bijzonder zijn om samen zw te zijn. Ik ben nu zw samen met mijn schoonzusje, zij is nu 22 weken.

En ja alle goede dingen in 3. Hoop wel dat je fit genoeg bent om gaan te kijken.

Wel fijn dat alles rond is met de verkoop, geeft toch wel rust.

Geplaatst

geeft idd een hoop rust. Als ik niet fit genoeg ben dan ga ik niet mee, maar dat zal wel loslopen, na de eerste punctie zat ik 's middags op de kermis poffertjes te eten omdat ik die zo graag wilde hebben. Ben er later wel voor afgestraft maar who cares????? heb toch vakantie hihi

Geplaatst

Nou ik ga maar eens lekker douchen, dan gaan we straks de pad op. Lekker vroeg weg, lekker vroeg thuis........ Tot straks

Geplaatst

Sylvie!!!!!!!!!!!!! Oh wat goed, wat goed.... ben helemaal blij voor jullie. Die estafette gaat werken hoor. Who's next?!

Geplaatst

Sylvie! gefeliciteerd, wat en duidelijke strepen op die testen. Ik hoop dat je ook nog bloed kan laten prikken.

Sandra en spaatje , succes vandaag! Op een mooie opbrengst en dat jullie henne en sylvie snel mogen volgen. Zou geweldig zijn, kunnen jullie een eigen, pauze af meisjes nu zwanger topic openen.

Geplaatst
Sylvie! gefeliciteerd, wat en duidelijke strepen op die testen. Ik hoop dat je ook nog bloed kan laten prikken.

Sandra en spaatje , succes vandaag! Op een mooie opbrengst en dat jullie henne en sylvie snel mogen volgen. Zou geweldig zijn, kunnen jullie een eigen, pauze af meisjes nu zwanger topic openen.

Toch vind ik zelf de strepen wat licht, komt ook bij de vorige zw was ik 1 week later met testen en was ik zw van een tweeling. Kan ik niet echt vergelijken met dit.

Ik loop te miepen daarom wil ik ook een bloedtest.

Geplaatst

Sylvie, wat een mooi rijtje testen!! Alvast gefeliciteerd van mij ook. Nu de positive vibe er in houden hier!

(Wilde een wave toevoegen maar weet niet waar de smileys zijn gebleven??)

Caroline

Geplaatst

in het vakje waar je tikt optie MEER OPTIES (zit rechts onderin)

Rechts van het vakje waar je dan in tikt staan van die smiley's daaronder staat MEER

Die klik je aan en dan open je een scherm vol van die dingen...:av-31:

Geplaatst

Henne en Sylvie...jullie bezorgen me kippevel...wat geweldig!!! gefeliciteerd meiden!!! wow...echt super!!!

Sandra/Witje...je hebt de punctie al achter de rug...hoe is het gegaan meid???

Spaatje...heb je de tp al gehad??? hoop dat ze nu nog zeker 8 maanden blijven zitten (als je er twee hebt teruggekregen)...de kaarsjes branden hier ook op het werk...hihihi...

ben ook helemaal emotioneel en wil ook weer beginnen...maar we moeten nog een aantal maanden wachten...

wij gaan ons de komende maand weer hervinden, net als op vakantie, maar dan zal ik nu dus wel helemaal alcoholvrij, energydrinkvrij en hopelijk ook stressvrij zijn...dat wordt dus veel vakantiefoto's kijken, lekker gezond eten, genieten van elkaar, de katten en van ons huisje, de omgeving, de mensen om me heen...familie, vrienden, etc...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico,

We gaan vanmiddag naar het EMC...

Witje ???? jij was heel vroeg al in het ZH...hoop goed nieuws van je te lezen al ik terug ben!!:gekruiste vingers 4

Geplaatst

Hallo meiden hier ben ik dan.

Was om half 12 thuis en ben gelijk mijn bedje ingedoken. De punctie is vlot en zonder pijn verlopen, helaas napijn maar ach dat kan ik wel hebben want we hebben maar liefst 12!!!!!! rijpe eicellen!!!!

Wij zijn helemaal blij....... morgen tussen 11 en 12 bellen voor bevruchtingsresultaat. Mijn dag kan echt niet meer stuk. Straks weer een pijnstiller, dan gaan kijken in ons huurhuisje en de maten opnemen en dan weer terug mijn bedje in.

Helemaal happy!!!!!!!

Geplaatst

Goed nieuws Sandra, zoveel rijpe eicellen heb ik nog nooit gehad.

Fijn dat jullie morgen al te horen krijgen hoeveel er bevrucht zijn.

Lekker uitrusten en veel plezier vanmiddag.

Geplaatst

hihi ja het was lekker vroeg vanmorgen. Ben zo hyper dat ik niet kan slapen, dat haal ik vanmiddag/vanacht wel weer in.

Geplaatst

Bij mij is het hyper gevoel weggezakt naar moeheid.

Ben je onder de invloed van medicijnen? Dat helpt ook wel om lekker te slapen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden