Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]141[/ATTACH]

Dit is op Rotterdam Airport met een van onze vliegtuigen......

Nee hoor, we hebben er 2 maar die zijn "iets" kleiner.

Zal ook nog een foto van de achterkant van de jurk plaatsen maar die staan thuis op de laptop.

Dit is natuurlijk mijn schermafbeelding zie ik net....zucht.

Maar deze is wat groter met klikken.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hebben jullie nog wel eens heimwee naar die tijd...trouwen enzo? Achteraf veelte weinig van genoten.

Zo...schermafbeelding gewijzigd...

En foto toegevoegd....toch meer techneut dan ik altijd van mezelf dacht :)

Moet zeggen dat wij erg hebben genoten en geen stress hebben gehad. Uiteindelijk waren wij de hele dag met 24 mensen, alleen directe familie waar je ook contact mee hebt, de kerk en de receptie zaten we rond de 80 mensen. Veel zakenrelaties dat hoort er nu eenmaal bij als je een zaak hebt, maar natuurlijk alleen de leuke uitgenodigd.

In de avond weer met de vaste dag club gegeten, restaurant afgehuurd, en om 22.30 richting huis. De volgende dag zijn we naar het Amstel hotel gegaan voor een korte honymoon. Een paar dagen later naar het zkh voor de uitgangsecho en toen eerste ivf gedaan. Zo romantisch na je huwelijk......

Geplaatst

Wat vind ik het leuk al die foto's. Iedereen heeft toch zo z'n voorstelling van iemand.

Over het algemeen denk ik altijd dat iedereen veel langer en slanker is dan ik.

Door al die hormonen is dat helaas niet bij iedereen meer het geval, maar ja "what else is new?"

Op de foto's lijk ik dan ook ietsje slanker dan ik in het echie ben (vind ik zelf).

Zelf ben ik maar een kleintje van 1.63, maar met een paar hakken aan van zo'n 10 centimeter, lijkt het natuurlijk meteen heel wat (hihi).

@ Sandra, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Voor je alles weer wat zonniger in ziet, moet je alles dan ook eerst goed verwerken. Neem daar maar goed de tijd voor, anders blijf je je rot voelen. Daarom is het goed van je dat je even beetje afstand neemt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Sterkte meis!

@ Esther, Ik had jou wel ongeveer zo voorgesteld als op de foto alleen dan zonder bril..

En v.w.b. heimwee naar trouwen...nou nee eigenlijk niet. Ondanks dat het een fantastische dag was, heb ik na m'n scheiding besloten niet meer te zullen trouwen.

Achteraf gezien had het helemaal geen meerwaarde voor mij en kostte het alleen maar veel centjes...

Ons trouwboek ligt dan ook nog bij m'n ex. Soms zou ik er nog wel 's doorheen willen bladeren, maar ja, das toch best een beetje lastig nu.

@ Babeth, ik had jou wel met donker haar voorgesteld, maar dan met halflang boplijntje en een beetje krul. Wat goed dat je al bijna weer mag beginnen. Heel veel succes!

@ Sylvie, ook jou had ik zonder bril gedacht en met lang, stijl blond haar en lang. Dat heeft ook te maken met je foto, die eerst een beetje te klein was om er goede voorstelling van te krijgen.

@ Nico, jouw eerste foto vond ik ook wel al aardig duidelijk, maar deze zijn natuurlijk nog duidelijker. En voor wat betreft het korte haar, dat vind ik toch wel mooier dan het lange hoor. Verder lijk je me een gezellige meid. Beetje lang leve de lol...

@ Henne, van jou weten we inmiddels hoe je er uit ziet. Ook jou had ik me in eerste instantie iets anders voorgesteld, maar wel blond (maar dan stijl). Moeilijk uit te leggen hoe. Je hebt in ieder geval een wat zachtere uitstraling dan ik in eerste instantie dacht. Positief toch?

@ Caroline, ik denk dat jij half lang haar hebt (lichtbruin) met een slag er in en qua lengte ben je redelijk lang volgens mij...

@ Spaatje, hoe gaat het met jouw? Volgens mij ben je ook niet zo groot en heb je kort blond haar?

@ Rubster, wat fijn dat je het weer wat zonniger in ziet. Dat is toch een lekker gevoel of niet. Hopelijk helpen de pijnstillers een beetje!

@ Nel, wat fijn dat je al weer zo snel mag beginnen. Heel veel succes!

Geplaatst

@ Mart, op dit moment, kort en donkerviolet...daar voor bobline rood, bob blond, daar voor kort, blond, rood, zwart, highlights en daarvoor lang blond, rood.....en ik ben 1.68

Sandra, kruip lekker in je eigen wereldje, als het nodig is, ik denk wel te weten hoe jij je voelt, rustig aan meis, ga jezelf niet "slopen" het helpt je niet, het maakt het erger, neem je tijd en doe het op jouw manier maar pas op jezelf dikke knuffel.

Geplaatst
@ Mart, op dit moment, kort en donkerviolet...daar voor bobline rood, bob blond, daar voor kort, blond, rood, zwart, highlights en daarvoor lang blond, rood.....en ik ben 1.68

Sandra, kruip lekker in je eigen wereldje, als het nodig is, ik denk wel te weten hoe jij je voelt, rustig aan meis, ga jezelf niet "slopen" het helpt je niet, het maakt het erger, neem je tijd en doe het op jouw manier maar pas op jezelf dikke knuffel.

Haha, bij jou valt het dus niet mee om er een voorstelling van te maken. Ben je kapster of zo? Die hebben het ook bijna elke maand anders...

Geplaatst

oja...ik ben trouwens 36 (in april 37 alweer) en ben (dat dacht ik tenminste altijd) 1.72....maar volgens een fitnesscollegaatje moet ik toch echt wel groter zijn, want zij is 1.72 en we hebben ons gisteren even vergeleken en ik kwam een stukje boven haar uit...oeps...sta ik ook nog verkeerd in mijn paspoort...illegale Nico...hahahahaha...

mart...bij mij is het zeker tijdens de lessen, lang leve de lol...zelfs bij de Club Yoga/Body Balance...ook al is dat iets serieuzer...maar zo kan ik nu eenmaal geen lesgeven...zo serieus...daarvoor entertrain ik te graag...

Sylvie...ik dacht al...is wel een groot vliegtuig dat ze hebben...ik vind die van ons al groot...hahahaha...gelukkig dat jullie iets kleinere hebben...voel ik me wat meer op mijn gemak...hahahahaha...complete onzin wat ik hier nu uitsla, maar heb even een melige bui...

dadelijk lekker al weekend...jippie...

xx

Nico

Geplaatst

Lieve sandra, snap dat je jezelf nog beschermd. Het is ook zo'n groot verdriet, dat je dat misschien beter in kleine stukjes kan behappen. Veel sterkte ermee! het komt ooit goed voor jullie!!!

Babeth, oei, cryo niet goed ontdooit, wat jammer. Maar ik lees dat je alweer opgeladen bent voor DD.

En..leuk al die foto's. Ik had van iedereen een ander beeld. Dat komt denk ik doordat iedereen zo sterk is hier bij de pauzemeisjes dat ik meteen aan lara croft denk met bijbehorende sterkte, lichaam en haren, hahaha. Ik ben een bangerd wat betrefd foto's. Ik heb er ooit eentje hier geplaatst, de kachel vol met hoop maar die heb ik later verwijderd omdat ik niet meer durfde. Misschien dat ik er wel eentje in het mei-junimoeders2010 durf te plaatsen aangezien dat een 'niet openbaar' topic is. Vandaag heb ik merelvrijedag. Deze kersverse moeder vond dat niet zo leuk en ben toch even op bezoek gegaan bij pappa en merel, stond met tranen in mijn ogen toen ik ze samen bezig zag (ze zagen mij nog niet). Ik hoop zo enorm dat het jullie allen ook gegund is. Wilde dat ik als ik maar hard genoeg wenste, de wensen uitkwamen.

Geplaatst

Die kachel vol met hoop was er wel één met een hele mooie gedachte hoor Ursela...ben ook niet zo van de foto's. Wel van mijn katten....heb ik er heel veel van en van het werk en alle gedane klussen in en om ons huis, maar van mezelf zijn er niet zo veel:happy3:

Geplaatst

Nico ik ben ook 1.72 en jij hebt ook een vliegtuig wat leuk.....;-0

Zou willen dat we zo'n grote hadden, iets kleiner mag. Ben niet zo'n vlieger, Jeroen krijgt me meestal mee als hij eten en een borrel belooft. Op zich wel leuk dan vliegen we even naar Ameland voor de lunch, en Sylvie daarna met een kotszakje op haar schoot terug.

Spaatje en Ursula ik ben ook niet zo van de foto's maar je deelt hier al zoveel dus dan kunnen die plaatjes er ook nog wel bij.

Als jullie een keer zin hebben om te delen dan zien we dat vanzelf.

Geplaatst

Zo na mijn rotdag gisteren en de korte nacht me lekker uitgeleefd in mijn huisje. Vandaag gaat het al weer wat beter. Zie er nu ook minder tegen op om te gaan werken morgen, weer gezellig met de collega's kletsen en weer eens wat anders.

Morgen gaat mijn vriend de muren spuiten en dan is het verfwerk klaar. Dan de vloer er nog in en dan kunnen we verhuizen. Helaas moet hij de komende 2 weken veel overwerken dus dat is wel jammer. Zou graag zien dat het snel af is hihi. Ben zo benieuwd hoe de vloer bij onze Olifanten muur staat. 13 november gaan we helemaal over, heb er zin in!!!!!! Een nieuwe start.

Nu maar hopen dat ze snel voor de cv ketel komen. Boiler is helemaal verkalkt, dus geen warm water grrr....... Tja het is een huurhuis hé, ze hebben een aanvraag voor een nieuwe ketel gedaan. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor we daar wat van horen. Wie weet willen ze in dat oude ding toch nog het nodige repareren, dat is op korte termijn goedkoper natuurlijk.

Wat dat betreft ben ik blij dat het huurhuis maar tijdelijk is, met een koopwoning mag je toch meer. En geen toestemming hoeven vragen dat is pas lekker. Ach alles heeft zijn voor en na delen nietwaar!!!

Ik zal eens graven naar een foto van mezelf, vind mezelf ook niet echt fotogeniek hihi.

[ATTACH=CONFIG]145[/ATTACH]Nou hier ben ik dan en ik ben ook niet groot hoor maar 1.62 en ook ik heb teveel vlees om me heen om van te houden. Knuffelvet hihi.

Liefs

Geplaatst

Haha Mart wat grappig, want als mensen me zien dan denken ze vaak dat ik liever ben dan ik ben...nou ja niet dat ik zo'n bitch ben, maar ze denken toch vaak slank meisje, blond haar, blauwe ogen ... En dan wil dat nog wel eens tegenvallen ;-)

Overigens heb ik normaal geen krullen hoor, daar is de kapster op m'n trouwdag een uur mee bezig geweest ;-p

Geplaatst

Hallo dames

wat ongelofelijk leuk al die foto´s!!! ik moet zeggen dat ik me nooit echt en beeld hebt gevormd van de mensen hier. Wel grappig als je zo leest wat voor beeld men van elkaar heeft haha.

Sandra, gisteren had je een echt off-day, ik denk zelf dat het alleen maar goed is, dat je op die manier al je verdriet eruit gooit! wat is het trouwens erg fijn dat je een vriendin hebt die weet wat er in je omgaat en op de juiste manier reageert (door de kinderen thuis te laten), scheelt wellicht omdat ze het taject kent maar toch, een topper!

vandaag heb ik de cd van Zita West binnen gekregen, ik ben erg benieuwd!!!

Martha, hoet gaat het met je vader?

en nu weekendddddddddddddddddddddddddd!!! dames, neem het ervan!

liefs

Babeth

Geplaatst

Sandra wat leuk dat je ook een foto hebt verstuurd en fijn te horen dat het weer wat beter gaat.

Alvast fijne dag morgen, ik hoop dat het meevalt terug keren naar de werkvloer.

Toch valt het me op dat we allemaal wel de winter doorkomen met ons "knuffelvet" zoals het wordt genoemd.

Ik ben pas echt gaan uitschieten toen wij met de behandelingen begonnen terwijl ik altijd maatje 36/38 heb gehad.

Zal de dietitste weer eens gaan bellen....

Geplaatst

Wat grappig dat je aan het raden bent Mart... Ik zit nog te denken over een foto maar ben daar ook een beetje huiverig voor op dit forum... Niet dat jullie me niet mogen zien maar is zo openbaar terwijl niet veel mensen weten dat we bezig zijn... hmmm.

Overigens wil ik wel verklappen dat ik 1 m 75 ben, halflang tot lang bruin haar heb (je zat er dus niet zo ver naast Martha) en knuffelvet... laten we het daar niet over hebben, jullie zijn allemaal een stukkie slanker dan ik... Maar... ik ben weer goed bezig, ga twee , deze week zelfs drie keer in de week baantjes trekken in het zwembad en heb er alweer 3,5 kilo af! Wilde namelijk minstens 5 kilo afvallen voor de volgende poging dus ik heb nog ruim een maand en probeer er iets meer van te maken. Maar ja... Sint en Kerst = veel chocola en lekkere dingen... wordt nog lastig.

Fijn weekend allemaal!

Caroline

Geplaatst

@ Sylvie....trouwjurk 10jaar geleden maat 34..gelukkig iets bijgekomen toen 34/36..gestopt met roken en een andere leuke(re) baan...36/38....begonnen met icsi 38/40 maar ik wil toch weer naar 38, is maar nét een kilo of drie en buikje even op zijn duvel geven....ik ga morgen beginnen ;-)

Geplaatst

Hoi Spaatje,

ik ben ook gestopt met roken, toen ben ik in een korte tijd 10 kilo bijgekomen, snel daarna werd ik zw met veel blijdschap en verdriet dus dat heeft ook de nodige kilo's gekost.

Het scheelde ook toen ik 30 werd, mijn lichaam veranderde.

April 2009, trouwjurk maat 46 (italiaanse, nogal klein uitgevallen, ja echt hoor...)

Probeer op te letten maar soms van die schronsbuien, snoep niet gelukkig.

Geplaatst

Ik ben ook zeker meer gaan eten nadat ik ben gestopt met roken, niet eens snoepen maar grotere maaltijden....maar maat 34 is ook niet echt "gezond" toen at ik gerust dagen niet alleen een mierenbeetje avondeten, geen snoep geen vet alleen veel sigaretten en koffie....voel me nu toch echt beter, had het toen altijd koud veel hoofdpijn etc

Ben gestopt met mijn rare neigingen toen ik met de pil ben gestopt, heb eerst mijn zwaarderworden angst moeten overwinnen, daarna gestopt met roken, drie jaar verder nog niet zwanger..heb wel eens zoiets daaaaag ik rook niet ik drink niet heb een aardige strijd met mezelf moeten voeren en dan na drie keer icsi nog NIETS....oneerlijk allemaal bah!

....maar die trouwjurk van je is errrruuugg gaaf, en ziet er idd niet uit als maatje 46....eerder zelfs 40/42.

Geplaatst

Dat denk ik dus ook, we proberen alles zo goed mogelijk te doen,en toch die tegenslagen en waarom.

Helaas zullen we daar nooit een antwoord op krijgen.

Ondanks dat ik dikker ben zit ik goed in mijn vel en dat was toen ik dun was niet, dus ik wil niet meer terug naar die tijd.

Was erg blij met mijn trouwjurk, zal kijken voor een foto van de achterkant.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]147[/ATTACH]

De laatste, tegen de vrachtwagen.

Deze hangt uitvergroot op mijn kantoor, moet er alleen nog een kaartje boven hangen met "De Directie"!

Geplaatst

Sandra...ik herken zo wat je zegt over hoe je je voelt. Het is zo heftig...elke keer die enorme teleurstelling, die achtbaan van hoop en wanhoop, daar door heen moeten, je kan immers niet anders. Je moet door. Bah, vind het zo rot voor jullie. Het enige wat je nu kunt doen is toegeven aan hoe je jezelf voelt denk ik. Je niet anders voordoen dan dat je je voelt. Heel veel sterkte meis.

Leuk leuk leuk al die foto's!!! Grappig inderdaad hoe je je een voorstelling maakt bij mensen. Raar wereldje in die zin toch, die virtuele wereld.

Wat betreft trouwen...onze trouwdag was 1 groot drama, we waren hardstikke jong (21) en ik was vol twijfels. Veel tranen die dag. Het regende enorm, s'avonds gooide een serveerster een glas rode wijn over mijn jurk en knapte er een airco kapot boven een tafel met daggasten die helemaal op hun paasbest waren. We hebben samen de eerste twee jaar een moeilijke start gehad maar nu ben ik knotgelukkig met mijn man. Ik hou zo enorm veel van hem! Maar die trouwdag zou ik graag over willen doen. We hebben al wel gezegd dat we, als we 12,5 jaar getrouwd zijn, we een enorm knalfeest gaan houden. Dan gaan we het over doen. Maar goed...we hebben er nog maar acht opzitten dus dat duurt nog even. Wij zijn 30 trouwens.

Op die vorige schermafbeelding had ik trouwens ook kort haar hoor, dus die gedachte was niet zo heel erg raar...en kwetsbaar...och nee denk het niet. Wel ben ik een onzekere trien hoor over heel veel dingen...een piekerhannes zeg maar, altijd onzeker over hoe ik eruit zie, mijn gewicht...

Mart...jouw foto's bevestigen eigenlijk wel mijn beeld wat ik van je had, ik heb bij jou altijd het idee dat je een stoer mens bent. Ik weet niet zo goed hoe dat komt.

Sylvie...jou had ik me wel zo voorgesteld...prachtige trouwjurk trouwens (zou ik ook graag over willen doen, trouwjurk uitzoeken!!!).

Ursela...ik heb die foto gezien van jou bij de kachel...mooie foto hoor! Trouwens al jouw foto's zijn mooi, die van je kindje en de natuur bij jullie, super!

spaatje...je maakt me wel nieuwschierig met al die verschillende coupe's!

Nico...jou had ik me trouwens anders voorgesteld...lang haar en korter.

Geplaatst

Oh sandra...zie nu ook jouw foto...Ik dacht dat jij lang haar zou hebben en niet blond...Leuke foto hoor.

Wie is er allemaal echt aangekomen door de behandelingen? Echt door de hormonen dan hoor, niet door snoepen :) Ik kwam vorig jaar tijdens de tweede behandeling een paar kilo aan, die zijn er wel weer af, maar ik ben wat dat betreft een beetje benauwd voor straks weer hoor. Ik heb vroeger een eetprobleem gehad en mijn gewicht blijft toch wel een zwak punt hoor.

Geplaatst

hallo allemaal, mijn eerste werkdag zit er weer op. Met een traan en een lach. Gelukkig is het me meegevallen. Zag er toch best tegenop. Morgen weer een dag.....

Ja leuk al die foto's, heb zelf geen recentere dus daar moet maar snel verandering in komen. Loop de laatste tijd ook niet echt opgedoft rond, geen behoefte aan en voel me toch lelijk met mijn gewicht. Dat is een strijd van vele hier geloof ik.

Ik ben 5 jaar gestopt met roken en ruim 10 kg aangekomen door ook idd meer te gaan eten. Snoepen doen we hier met periodes. Bij het begin van het hele medische circus woog ik 82 en nu 4 icsi's verder 86 dus eigenlijk valt het nog mee met aankomen door de hormonen. Maar met een lengte van 1.62 is het toch echt veel te veel. Ach als ik maar gelukkig ben nietwaar, heb toch al verkering zeg ik altijd maar.

Het wordt eigenlijk wel weer tijd om wat meer aan mijn uiterlijk te besteden. Toch ook wel weer leuk om er mooi voor mijn ventje uit te zien. De laatste tijd loop ik ook veel in kluskleding, ook niet echt charmant hihi.

De betere tijden komen vanzelf. Hopelijk snel verhuisd, kunnen we weer een beetje tot rust komen samen.....

Prettig weekend verder!!!!

Geplaatst

Ik ben denk ik een kleine 10 kilo bijgekomen wat ik op de behandelingen kan schuiven. Ga bonnen kort ook weer naar de dieitiste.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden