Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Sylvie, misschien moet je even teruglezen... groepsseks??? Je bedoelde groepsyel??? Ben ik nou de enige die dat gezien heeft? HAHAHAHA

Word helemaal vrolijk van de groepsseks. Wordt er helemaal sentimenteel van.:clap2:

Ik leg de schuld bij mijn iphone, die gaat zelf woorden zoeken. De groepsyel staat niet in het woordenboek maar groepsseks blijkbaar wel.....oeps.

Hahaha dat niemand dat heeft gezien, Caroline een 10 voor het opletten.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahahaha...had het wel gezien, maar verder niet meer aan gedacht...hahahaha...maar wel een goeie van je caroline...hihihihihi

Geplaatst

En dan die toevoeging dat je er sentimenteel van wordt, ik moest er erg om lachen... Tja, ik heb een tekstbureau dus het is mijn werk om op spelling e.d. te letten...

Geplaatst
En dan die toevoeging dat je er sentimenteel van wordt, ik moest er erg om lachen... Tja, ik heb een tekstbureau dus het is mijn werk om op spelling e.d. te letten...

Misschien kun je deze inkopper nog eens gebruiken. Geen wonder dat het jou meteen opviel, je verdient er je geld mee.

Moet het mijn man nog laten lezen, denk dat ik het volgend jaar nog hoor.

Deze zal het goed doen op feestjes.

Geplaatst

Haha, had het wel gelezen gister, drie keer maar liefst, tot het echt tot me doordrong (WATTTT!!!!!).....maar ik dacht het zal wel een geintje zijn....

Geplaatst

Hi Meiden, ik wil graag weten wat jullie vinden van de reactie op mijn mail die ik naar het zh moet sturen met het resultaat.

(mijn mail persoonlijke gegevens weggelaten)

Icsi (3de poging)

Uitslag negatief op testdatum 12-10-2010

Menstruatie op 15-10-2010

de reactie

Wij vinden het heel jammer voor jullie dat deze punktie niet tot goed resultaat heeft geleidt.

Wij wensen jullie veel sterkte toe.

Fertiliteits poli

thats it....geen evaluatie niks...wat moet ik hier mee..

Geplaatst

Spaatje dat is dus de reden dat wij naar een kliniek zijn gegaan. De onpersoonlijkheid van sommige zkh valt soms zwaar.

Martha dat was niet de bedoeling, waar zie je me voor aan. Zingen prima maar de rest skippen we.

Geplaatst

Spaatje heb je niet een datum waarop je een evaluatie gaat hebben? Na elke icsi behandeling hadden wij een evaluatiegesprek, zo ook na de derde behandeling.

Mocht dit bij jou niet het geval zijn dan vind ik dat wel erg vaag en niet patientgericht hoor!

Geplaatst

Na de tweede keer heb ik (teon ik belde dat ik een kopie van mijn dossier op kwam halen voor mijn huisarts) het advies gekregen om toch maar even met de Gyn te komen praten....omdat de huisarts ws niet begreep wat het allemaal inhield, denk dat ik anders niet van de kant van het zh de mogelijkheid van een gesprek gekregen zou hebben....zoals ik het zie is het ZH er klaar mee.

Geplaatst

@Spa, ik zou morgen eens ff bellen zeg! Is dit het EMC geweest? Tsja, academisch ziekenhuis denk ik dan.. gewoon bellen en erop staan die evaluatie. Da's wel het minste.. blijft iig kl*te dat je uberhaupt zo'n mail hebt moeten sturen..

Dikke knuf!

San

Geplaatst

Belachelijk! In welk ziekenhuis loop je dan?

Kunnen ze toch niet maken? Het minste wat je als zh kunt doen is even fatsoenlijk een gesprek hebben waarin je alles samen op een rijtje zet en op basis daarvan keuzes kunt maken!

Geplaatst

ASZ (zwijndrecht) tp in EMC, moet zeggen dat dit de tweede maal is er iets niet loopt en de tweede maal dezelfde persoon, ik belde eens om te vragen hoe het zat met wel of geen twee terugplaatsen reactie van L was " een groot risico en wie wilt er nu een googelmobieltje in of een veel te vroeg of doodgeboren kindje, dan is je moeite voor niks en ben je blij en later dubbel teleurgesteld " ben hiermee naar de Gyn gegaan, die zou het met haar bespeken...ben nu in staat om er morgen heen te gaan en haar zelf aan te spreken. Ander verpleegkundigen en arts zijn echt ontzettend lief en zo maar dit blijft dan net even beter hangen...

Geplaatst

hallo meiden

ik moest even heel wat teruglezen.....Martha en Sylvie, ik heb echt moeten lachen om jullie diepgaande conversatie...enne blij te lezen dat die groepssex een foutje van de I-phone was hahaha

Spaatje, wat een zeer onprofessionele reactie van het ziekenhuis waar jij loopt!!! totaal geen inlevingsvermogen, wat moet je nu toch met deze info!??

Zo kunnen ze toch niet met patienten omgaan.....

liefs

Babeth

Geplaatst

He bah Spaatje wat een behandeling zeg, je bent toch geen ding?????? Verdorie alsof het niet niks is om zo'n mail te moeten sturen.

Hier gelukkig wel een heel positief verhaal over een ziekenhuis. Gelukkig hebben we in Gent alleen maar goede ervaringen.

Vanmorgen eerst gevraagt om nieuwe bloedflap vanwege de controle voor de ontstekingswaardes. We moesten even wachten en werden even later opgehaal door een arts. Deze nam ons mee en nam alle tijd voor ons. Eerst vroeg ze hoe het nu was en na mijn verhaal te hebben aangehoord zei ze dat ze toch nog even een echo wilden maken. Mijn eierstokken zijn flink geslonken en er zit geen vocht meer tussen de follikels. Geen pijn tijdens de echo en het baarmoederslijmvlies was te dun voor een zwangerschap. Dat hadden we wel verwacht en ook naar haar uitgesproken.

Ze heeft een nieuwe bloedflap uitgeprint en ben gaan bloedprikken. Vanmiddag belde ze zelf en vertelde dat alle bloedwaardes goed waren, maar als ik koorts of meer pijn zou krijgen direct weer contact moest opnemen.

Dat noem ik nog eens service met een smile!!!! Volgende menstruatie bellen voor afspraken omtrent onze cryo. Ze was echt heel lief en meelevend. Wat konden we nog meer wensen in deze klotesituatie??? Gewoon even wat begrip en een luisterend oor van hun kant af. En gewoon alle tijd voor ons genomen, terwijl we niet eens een afspraak hadden!!!!!!!

Als ik een warme douche uit kon reiken via dit forum is het wel aan de fertiliteits afdeling van het UZ Gent!!!!!!!!!!!

Ik had verwacht dat ik heel emo zou zijn na de officiele uitslag, maar ben er erg nuchter onder gebleven..... wat zit een mens toch raar in elkaar. Kijk zelfs uit naar de cryo tp???? Vorige week dacht ik er heel anders over...... wat een veerkracht en strijdlust...

In ons huisje gaat het voorspoedig. We hebben 1 lange muur in de woonkamer de kleur Olifant gespoten, een soort van paars/grijs. Echt super geworden!!!!!! Als ik foto's heb zal ik proberen er 1 te plaatsen.

Liefs van een verdrietig maar strijdlustige lotgenote.............

Geplaatst

Spaatje volgens mij heb je toch recht op een evaluatie na iedere behandeling? Lijkt me toch, ik werd steeds als ik doorbelde dat ik ongesteld was geworden meteen uitgenodigd voor de evaluatie en de eventuele voortgang. En bij de laatste keer werd er gezegd dat ze nog genoeg vertrouwen had en dat een vierde poging nog een goeie kans had, mede daarop heb ik de beslissing genomen dat we verder gaan.

Ik zou er zeker achter aan gaan! Je moet toch een behoorlijke beslissing kunnen nemen hoe nu verder? Misschien was dit een standaard antwoord en gaan ze er van uit dat je zelf belt voor een afspraak?

Succes!!

Caroline

Geplaatst

Ben het helemaal met caroline eens...ik zou er nog eens even achteraan bellen. En idd duidelijk maken dat dit niet kan, op zo'n manier bejegend en te woord gestaan te worden.

Sandra...wat goed zeg dat je alweer zoveel spirit hebt...strijdlustige vrouw!

Geplaatst

Spaatje...wat een onpersoonlijke reactie...ik zou zelf bellen en om een evaluatie vragen. Dit kan toch niet zomaar...ik zou zeker ook nog eens terugkomen op die opmerking van die ene arts...dat zeg je toch niet? Ik heb vorig jaar ook zoiets meegemaakt bij de mk...en uiteindelijk was het ook zij die me gecurreteerd had... moest wel effe slikken toen ik haar zag terwijl ik op de operatietafel lag...

Sandra...wat goed van jou zeg!!! gelukkig dat alles goed was en zo'n fijn gesprek met de arts, dat moet goed doen en heeft ook goed gedaan als ik lees dat je alweer klaar bent/uitkijkt naar de cryo-poging...klasse meid!!! en ik ben zeer benieuwd naar die olifantgekleurde muur!!!

mijn schoonzusje was gisteren naar het ziekenhuis om te kijken of ze kon worden ingeleid (ik had het verkeerd van mijn moeder begrepen), maar hoorde van mijn broer dat de baarmoedermond nog niet rijp was, dus ze moeten nog tot volgende week vrijdag wachten...

girls...ik ga weer verder met werken.

liefs,

Nico

Geplaatst

Nog even wachten dan Nico voor je wéér tante wordt.

Ik heb nog 4 daagjes vrij en moet weer aan de slag vanaf zaterdag. Heb 5 weekjes thuis geweest. Heeft me goed gedaan tijdens de behandeling en heb alles voor de verhuizing op het gemakje kunnen regelen. Nog een paar klusdagen en dan is het voorbij met het luie leventje. Wat hebben thuis(moeders) zitters het toch heerlijk zeg in deze wereld. Lekker alles op je eigen manier en je eigen indeling........... wat vandaag niet afkomt is voor morgen!!!

Liefs

Geplaatst

Hoi Sandra,

blij te horen dat je alweer wat vrolijker bent.

Gisteren gebeld naar de kliniek, ben nog steeds niet ongi, nog 1 wk wachten en anders krijg ik een echo.

Heb er last van, temp. blijft ook hoog.

Vandaag weer op de zaak met een iphone aan spelletjes en de nieuwe Allerhande, we hebben er zin in......niet!

Einde middag vergadering en daarna met personeel eten, wij doen dat 1x in de maand, heb er wel zin in, ben nu al toe aan een borrel :-)

Geplaatst

Spaatje wat vreemd zeg. Ik heb zelf 3 pogingen helemaal in het EMC gedaan en wat ik ook tegen ze heb, we kregen wel altijd een gesprek. Wel waren ze erg terughoudend na poging 3, vandaar dat we toen zijn overgestapt. Als jullie een nieuwe kans overwegen en het is qua reistijd te doen, dan kan ik je Voorburg echt aanraden. Heel persoonlijk, ontzettend meelevend en gewoon lief zoals mijn man zegt.

Sylvie ik vroeg er net in het andere topic naar. Wat klote dat je zo lang moet wachten terwijl je je niet lekker voelt. Lijkt me geen lekker idee ook.

Sandra meid, je bent een kanjer. Super dat de bloedwaardes goed waren en op naar die cryo. Strijdlust is de remedie tegen verdriet. Herinner me mijn man die na de 3e poging door het huis liep te vloeken 'en we gáán door *****' Dat was tien minuten na de negatieve test..... ;-)

De misselijkheid komt hier weer op en aangezien ik lekker vrij ben kruip ik snel nog even in een warm bed. Meiden, keep up the good spirit (vooral die seksyell ;-)))

Geplaatst

krijg zojuist een mailtje van een kennisje van me die gelijk met mij in maart/april begonnen is met ivf/icsi.

De eerste keer was het bij haar gelukt, helaas een mk bij 9 weken en nu had ze de tweede poging en helaas ongesteld geworden. wel een cryo...

is toch altijd shit als je zo'n nieuws krijgt...waarschijnlijk kan ze in december alweer verder...

Sylvie. balen dat je nog steeds niet ongi bent...hoop dat je volgende week dan wel ongi wordt! veel plezier vanavond met het etentje en de borrel....leuk dat jullie die maandelijks doen!!

hier verder niets te melden...behalve behoorlijk wat steken aan mijn linkerkant

raar is dat eigenlijk...ik had na de tweede ivf gezegd dat ik echt geen zin meer had in die moetjes en dat hebben we ook niet gedaan, we hebben geknuffeld als we er zin in hadden, maar je gaat toch ongemerkt extra knuffelen op de vruchtbare dagen...echt loslaten kan ik niet...want niet geschoten is altijd mis...en ik heb toch zo het idee/gevoel dat we tijd laten ontglippen...dus ik zit nu in de 1e wachtweek zeg maar, luister iedere avond naar de cd van Zita West en dat helpt toch wel moet ik zeggen...

maar diep van binnen denk ik toch dat ik volgende week ongi ga worden...

en nu weer een positief iets: het zonnetje is zojuist doorgebroken...alles ziet er weer heel anders uit...:laugh:

liefs,

nico

Geplaatst

Nico ik skip dat knuffelen juist op de vruchtbare dagen, na 5 jaar hopen dat het lukt en telkens teleurgesteld worden had ik er geen zin meer in.

Ben nu helemaal a-sexueel, mijn man zegt als hij nu een hoogtepunt zou krijgen er een pufje stof uitkomt omdat het zolang niet gebruikt is.

Zeg ik: doe er dan wat aan, God heeft je 2 handen gegeven en daar kun je meer mee dan alleen schrijven......

Geplaatst

Hahahaha Sylvie die vind ik leuk, dat pufje stof. Zo is het bij mijn mannetje ook.

Dit hele circus is echt een killer voor een goed sexleven. Ik ben ook altijd erg verdrietig de eerste paar keer sexen na een misluking.

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden