Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi, opgedroogd sperma... Sorry, moest er erg om lachen. Overigens erg herkenbaar hoor. En nu ik eenmaal zwanger ben durf ik niet. Als de dood dat ik een miskraam krijg. Echt zielig, na ons trouwen gelijk ongesteld, toen de behandeling en zwanger....wat men zegt: als je eenmaal getrouwd bent heb je nooit meer sex :happydance:

Advies van mijn acupuncturist was om een aantal maanden geen sex te hebben rond je ovulatie. Dan gaat de functie zeg maar er een beetje af en wordt het weer meer sex omdat het leuk en lekker is. Bij ons heeft dat trouwens niet gewerkt hoor, ik kon het toch niet goed loskoppelen, je blijft stiekem hopen op dat ene wondertje. Tegen beter weten in, maar toch...

Geplaatst

Toch Henne, ja sorry maar moet het even zeggen, hebben de meeste vrouwen de beste orgasmes als ze zw zijn, dan is alles heel intens, zeg maar....

Echt een aanrader :-)

Geplaatst

Hmmm, misschien moet ik me dan toch even over de angst heen zetten..... hihi. Aan de andere kant, na die 12 weken ben ik ook nog 6 maanden zwanger dus ach ;-)

Geplaatst

Nee, we zijn helemaal niet melig :happy8: Ik ga maar even een tukkie doen, kan ik mijn man straks uitgeslapen verwelkomen :clap2:

Geplaatst

Goed gesprek weer... Ik heb toch meer zin rondom de ovulatie, volgens mij is dat door de natuur zo geregeld...

Maar goed Henne, maak je borst maar nat want in de laatste maanden van de zwangerschap heb je (had ik tenminste) veel vaker zin dan anders en was het ook inderdaad heftiger!

Geplaatst

Heb eens even een beetje bijgelezen....die laatste posts...hahahaha wij gaan het voorlopig lekker zo proberen...weer eens wat anders dan een (poging tot) bevruchting door een vrouw ;-)

Witje zag dat je vakantie er bijna opzit, fijn dat in je huis de boel voorspoedig verloopt.

De evaluatie zou via het ASZ moeten gaan, en niet in in EMC, naar het EMC moet ik nog een brief versturen met de uitslag...en dáár heb ik geen zin in (lekker dwars:happy8:) Heb vandaag ook niet gebeld met het ZH miss dat ik maar eens een mooie mail ga dichten op een goeddemutste dag..

Geplaatst

Idd heerlijk gezellig hier. Wat een humor hihi.

Nou hier is de beloofde "Olifant" gekleurde muur foto.

[ATTACH=CONFIG]127[/ATTACH] Hij is echt heel gaaf, kan niet wachten tot onze witte meubels ertegen staan en onze muurversiering.......

Geplaatst

Spaatje Ik heb ook de TP altijd in het EMC (en de rest in het Maasstad/Zuider) en heb het EMC geloof ik alleen de eerste keer op de hoogte gesteld van de mislukking. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze het wel doorgeven aan elkaar als ze het willen weten...

Ik zie dat jullie erover denken om te stoppen. Dan juist lijkt het me heel belangrijk om nog eens erover te praten!! Maar alles in je eigen tempo natuurlijk. Succes!

Mooie muur Sandra!

Geplaatst

gezellige mutsen hier...hahahaha..pufje stof...moet er erg om lachen...hahahaha...:laughing9:

Sandra...mooie kleur!! ben benieuwd hoe het eruit ziet als de meubels er bij staan (neuh...ben niet nieuwsgierig...hihihi).

zijn net klaar met eten: zelf gemaakte frieten, blinde vink, sla en als toetje...en heerlijke abrikozenflap...hihihi...af en toe moet je je verwennen...

na 4 jaar lukt het met eigenlijk niet meer om het knuffelen :hug:rondom de vruchtbare dagen (want na 4 jaar weet je wel wanneer die zijn:tongueP:) niet te zien als een stiekeme poging...gelukkig dat we nu wel weer plezier in het knuffelen hebben. toch blijft in mijn achterhoofd de hoop op een wondertje...

we komen er wel...wij zijn sterke vrouwen:bb:die bijna de hele wereld aankunnen...

Henne...hoop dat je uitgerust bent voor als je man weer thuis is...van mijn buurvrouw/meisje heb ik ook begrepen dat het juist in een zwangerschap extra intens is...en mocht het zover zijn, dat je bijna uitgeteld bent, en hij/zij wil maar niet komen, dan werkt sex ook wel eens als een opwekker voor de bevalling (heb ik me laten vertellen...)...

girls...ik wens jullie een hele fijne avond...ik ga dadelijk cakejes bakken, want ik geef morgen officieel mijn laatste body balanceles en de week daarop ga ik uiteten met dit groepje...

liefs,

Nico:positive energie:

Geplaatst

Hoi dames

ik moest echt erg lachen om de berichten hier (ookal waren er ook serieuze berichten bij)

Syvlie, jouw man maakt het helemaal spannend met zijn stof....behalve zijn handen is een kruimeldief misschien ook erg handig.....

Henne, zowel ik als mijn man waren zeer voorzichtig, moet ook zeggen dat ik niet echt in de mood was, ook niet na die 13 weken!

Sandra, de muur is inderdaad erg mooi, de witte meubels zullen mooi afsteken, Wat de "na-controle" betreft, erg goed hoor, en zeker omdat er niet eens een afspraak gemaakt was. Die strijdkracht herken ik ook wel, moet zeggen dat als ik in een periode zit van "stilstaan" ik me echt veel minder voel. Ik wens je alvast heel veel succes met je volgende cryo-tp!!!

Nico, veel plezier vanavond!!! wel grappig, cakejes en bodybalance in een zin...

liefs

Babeth

Geplaatst

Sandra mooi! Ik ben erg van de inrichting (heb ooit een cursus interieurarchitectuur gedaan), altijd weer leuk om te zien hoe huizen opknappen en persoonlijk worden. Als jullie nieuwbouwhuis klaar is, is dat ook heel erg leuk. Je begint allemaal samen met dezelfde betonnen doos en langzaamaan wordt het bij iedereen totaal verschillend.

Meiske, kruimeldief....ik zit hier te schudden van het lachen...

Geplaatst

Sandra.....gaaf kleurtje, kan niet wachten op de foto met meubels...ben ook erg nieuwschierig:laugh:

Caroline, we gaan nog wel voor en evaluatie (als het zh daar in mee gaat natuurlijk) maar voorlopig nu geen geBAHandel aan mijn lijf en als we er nog één gaan doen dan wel een ander ZK, wil zeker voorburg overwegen.

Sylvie en Nico, veel plezier vanavond.

Ik ga nog wat werken en dan denk ik nog even zonnebankje liggen.

Geplaatst

Ik ben vrij uitgebreid aanvullend verzekerd, volgens mij ging er bij mij alleen wat van mijn eigen risico af. Mijn vriend moest wel iets betalen voor de labonderzoeken geloof ik. Ik zou het na kunnen zoeken, maar dat kan wel even duren met mijn energielevel op het moment ;-0

Geplaatst (aangepast)

@ Sandra, mooi kleurtje hoor, Olifantengrijs36_33_14.gif

@ Caroline, wanneer mag jij weer beginnen? Gaan we een beetje gelijk op? Wel zo gezellig toch...

Haha, pufje stof. Tijdens de ww en m'n zwangerschap was ook bij mij de zin ver te zoeken. Die "arme" kereltjes van ons toch...

Hier nog even wat anders en minder gezellig als hierboven (sorry).

Toen ik terug kwam van vakantie kreeg ik te horen dat m'n vader last had gehad van z'n hart.

Ze hebben hem toen met medicijnen naar huis gestuurd en een week later moest hij bloed laten afnemen.

Daar kwam uit dat hij diabetes heeft, vervelend, maar het leek mee te vallen.

Ook moest hij nog naar de cardioloog en dat was vandaag.

We gingen er eigenlijk vanuit dat hij een kleine waarschuwing had gehad en dat het met de medicijnen wel onderdrukt zou worden.

Nu blijkt dat hij toch een hartinfarct heeft gehad.

Een van zijn hartkamers functioneert niet meer door het dichtslippen van een van z'n aderen.

Een kant pomt nog en de andere kant staat dus helemaal stil.

De cardioloog was dan ook absoluut not amused dat hij naar huis was gestuurd twee weken terug.

Dit had hem wel fataal kunnen worden.

Hij heeft nu nog meer pillen meegekregen en behoort nu plotseling tot een echte hartpatiënt.

Deze week krijgen ze nog bericht over een katheterisatie.

Gelukkig is hij er nog en voelt hij hem wel redelijk, maar al met al zijn we we erg geschrokken.

Wat mij betreft mag er wel weer 's leuk nieuws op m'n pad komen!

aangepast door Mart
toevoeging
Geplaatst
Ik ben vrij uitgebreid aanvullend verzekerd, volgens mij ging er bij mij alleen wat van mijn eigen risico af. Mijn vriend moest wel iets betalen voor de labonderzoeken geloof ik. Ik zou het na kunnen zoeken, maar dat kan wel even duren met mijn energielevel op het moment ;-0

Doe maar rustig aan hoor...kan er in mijn polis niets over vinden, we hebben ook even geen haast.

Geplaatst

He Mart dat is idd schrikken en nu. Kan daar iets aan gedaan worden?

Spaatje lees ik nu dat jullie misschien gaan stoppen, wat een moeilijke beslissing zeg.

Babeth mijn man kon de kruimeldief niet waarderen. Ik moest meteen denken aan die satire op Scream, Scary movie dat die hulpagent de hele tijd met de stofzuiger op zijn kamertje zat......

zit nu weer te lachten......

Geplaatst

We moeten nu wachten tot ze gebeld worden voor de katheterisatie. Geen idee verder wat dit gaat doen.

We zijn hier totaal onbekend mee.

In ieder geval denk ik dat hij wel aan de medicijnen zal moeten blijven, maar ook dat weet ik niet.

@ Spaatje, ga je stoppen? Wat een moeilijke beslissing, maar ik snap het wel! Ergens moet het ophouden. In ieder geval sterkte met jullie keuze hierin.

Geplaatst

hihi Sylvie, kruimeldief was natuurlijk voor het stof he....haha, bliuj dat we hier toch ook kunnen lachen!!!

hoe was het etentje? wat leuk dat jullie dat zo vaak doen!

Martha, jeetje wat een bericht, daar schriik je norm van!!!Niet te geloven zeg, wat een kanjer is je pa toch dat hij deze 2 weken nog zo goed door gekomen is.

heel veel sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Mart,

Hetzelfde is de schoonvader van een vriendin overkomen. Hij voelde zich niet lekker, de huisarts zei dat hij waarschijnlijk last had van spierpijn!! Hij had namelijk een heg gesnoeid... Ik heb hem gezien op een verjaardag en hij leek erg afwezig en moe. Ook twee weken later, net als bij jouw vader, bleek inderdaad een hartinfarct! Het komt dus vaker voor. Hij zit nu ook aan de medicijnen en wacht op een afspraak met de cardioloog. Wat ik niet begrijp, ik weet niet hoe oud jouw vader is, maar deze man is 65 en dan zoek je toch wat verder? Of stuurt 'm minstens door? Ik hoop dat het allemaal goed gaat en inderdaad je kunt wel wat goed nieuws gebruiken.

Ik word volgende week ongesteld en de keer daar op ga ik als het goed is beginnen. Dus dat is over ongeveer 5 weken. Jij?

Sterkte met alles!

Caroline

Geplaatst

Caroline,

Dat lijkt inderdaad wel bijna hetzelfde verhaal.

Mijn vader is 68. Het heeft iets meer dan 2 weken geduurd voor hij een afspraak met de cardioloog had.

Nu is het afwachten tot ze hem bellen voor de verdere behandeling.

Ik vind het ook raar.

Ze zitten toch in een risico leeftijd.

Ik ben nu ongesteld aan het worden en begin dus over een dag of 3/4 met de pil.

Dan mag ik op 14 november starten met lucrin en 26 november met puregon. 3 dec. de 1e fm.

Komt dat een beetje overeen? Of start je mids november pas met de pil?

Geplaatst

Ja dat komt aardig overeen Mart! Alleen hoef ik gelukkig niet aan de pil, ik volg altijd het korte protocol alleen ben een langzame starter dus heb meestal de punctie pas op dag 17 ofzo.

Geplaatst

jeetje Mart...dat is behoorlijk schrikken...gelukkig dat je vader die twee weken doorgekomen is en dat het uiteindelijk toch ontdekt is. Aan de medicijnen zal hij ook wel moeten blijven. Mijn vader is ook hartpatiënt en heeft ook al een hartaanval en een bypassoperatie gehad...en de hartaanval is ook gebeurd toen hij nog begin 60 was. Hij is nu 72...en gelukkig nog steeds onder ons...hoop dat hij snel een oproep krijgt voor de catherisatie!

ik lees trouwens dat je binnenkort weer kunt beginnen...ik duim en hoop zo dat het deze keer gaat lukken...

Caroline...jij kunt ook binnenkort weer beginnen...gezellig samen met Mart...moeten jullie wel maar even zelf beslissen wie het estafettestokje als eerste krijgt...of je breekt hem doormidden...of hou m gezellig samen vast...dat lijkt me nog het beste...hihihi

Spaatje...sterkte met het nemen van een beslissing...wel of niet stoppen...lijkt me heel zwaar om te moeten doen...en ik vrees het moment als het bij ons ook zover is...:knuf:

Meiske...heb jij vandaag de tp??? succes!!!! en ik ga alvast voor je duimen!!!:toppie:

aan de cakejes ben ik gisteren niet mee toe gekomen...ben op de bank in slaap gevallen...:sleepy2:...dus ik zal straks als ik thuis ben flink aan de slag moeten...

Henne...ik las dat jij binnenkort de 2e echo hebt...succes meid en veel plezier!

dat was het voor mij geloof ik zo'n beetje...

oh nee, toch nog iets:goodnews:.......

voor onze vakantie zei mijn vriend opeens...zeg...zullen we :smiley_wedding:??? ik viel zowat van mijn stoel...want hij zei altijd dat hij niet wilde trouwen...en wie ben ik dan om nee te zeggen...hahahaha...dus waarschijnlijk volgend jaar ergens gaan we trouwen...ik hou jullie op de hoogte!

liefs,

Nico:aaaflowersmiley:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden