Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hij belt net, joepie is onderweg, maar gaat eerst mensen assisteren met autopech.

Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren, wil een wijntje maar eerst wat eten anders val ik meteen om.

Mart hoe smaakt je snert?

Sandra al aan het eten?

Geplaatst

Ik heb mijn eten al op. Zag dat de kaassaus over de datum was. Die maar in de kliko geknikkerd. Wel lekker hoor, verse kaaspasta met een uitje fruiten, champignons even oppakken, teentje knoflook en wat peper en zout en spinazie erdoor. Wat parmezaanse kaas erover...helemaal goed.

Arme jullie...ik had om vijf uur al honger. Heb vanmiddag een pot augurk gekocht, daar maar wat van genomen.

Ook ik heb 9 april genoteerd. Komt goed uit, ik moet voor eind december mijn rooster inleveren dus ik hou dat weekend vrij.

Geplaatst

Nou ik ben toch maar aan het pannekoek bakken. Ventje weet niet hoe lang het nog gaat duren op de fabriek en ik heb echt honger dus dan maar in mijn eentje genieten van een pannekoek met stroop hmmmm

Geplaatst

Lekker sylvie...wij hebben eergisteren chinees gehaald. Nou ja...ik lust eigenlijk alleen maar nasi met sate van de chinees en gerard heeft een loempia gehad. Maar ik kan enorm van nasi met sate genieten, ondanks dat dat nou niet bepaald een culinair hoogstandje is!

Eet smakelijk meiden!

Geplaatst

Mart, lekker snert. Mijn man lust het niet

Witje, pannenkoeken kan je me altijd voor wakker maken.

Sylvie, geniet maar lekker van de chinees.

Wij hebben gebakken eieren met kaas gegeten op brood. Wel lekker, maar heb nog trek.

Ik ben wel in voor een gezellige meeting met de meiden. Ik zit al centraal in het gooi, dus het maakt mij niet uit. Rotterdam lijkt me ook wel eens leuk.

We hebben altijd van het wenskaartenidee forum 1 dag in het jaar dat we bij elkaar komen. Altijd heel gezellig.

9 april staat genoteerd. Wie weet ben ik dan ook kotsmisselijk en moe. We zullen het moeten afwachten. Heb er wel zin in!!!

Fijne avond nog dames, ga straks rene froger kijken op nederland 1.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

Gezellig Rubster zou het echt leuk vinden als we het ook definitief rond krijgen met zoveel mogelijk meiden.

Esther nasi met sate is niets mis mee. Heerlijk! Ben toch al sate verslaafd.

Lig al te bed, vermoeiende dag en het worden pittige dagen dus even wat voor rusten.

Tot morgen en fijn weekend allemaal.

Geplaatst

Snert was heerlijk! Ben er gek op...

Maar zo te lezen hebben jullie ook allemaal lekker hapjes gehad.

Vooral Esther, een pot augurken, is dat niet een beetje vroeg haha???

Meiden lekker slapen, wij gaan zo ook lekker naar bed.

Alvast even voorslapen voor morgen, want dan hebben we een klein feestje en kleine feestjes kunnen vaak wel erg laat worden...

Geplaatst

poeh dames, jullie zijn flink actief geweest met schrijven...

lijkt me leuk om af te spreken, maar helaas kan ik 9 april niet...heb alweer veel afspraken in mijn nieuwe agenda staan en helaas ook op deze datum...

Sylvie...nee...erg zeg dat ingebroken is in jullie auto en dan ook nog de laptop waar alle foto's op staan van jullie huwelijksreis...balen man...kan me voorstellen dat het even flink geknalt heeft bij jullie.

hoop dat het eten bij jullie allemaal gemaakt heeft...heb twee sneetjes brood in ei gedompeld en dat lekker gebakken in de grillpan gegooid...en daarop suiker...heerlijk...hihihi...en effe zondigen..maar dat heb ik er ook alweer afgesport (power en yoga)...

weet het effe niet meer wie wat allemaal geschreven heeft...ben een beetje moe, dus ga me dadelijk ook douchen en naar bedje toe...morgen weer een workshop, nu een houten kerstboom maken en 's avonds naar de film: harry Potter en vooraf lekker eten in de bistro die bij de bioscoop zit...

girls, weltrusten alvast en tot morgen!!

liefs,

nico

Geplaatst

Haha, Nico, kan me voorstellen dat je het niet meer kunt volgen. Ik kon het al niet toen ik er midden in zat zo snel ging het... Het was meer chatten dan berichten plaatsen.

Maar even lekker relaxen nu Nico!!!

Trouwens, hebben jullie ook een privéberichtje gehad van ene Karina (nickname) i.v.m. De Beeldbrigade van de KRO?

Ik heb het even nagezocht, maar haar echte naam (tenminste staat in haar mail) Christien klopt wel als je haar googled (Christien van der Aar geloof ik).

Zelf ben ik altijd wat huiverig voor zulke directe vragen.

Je weet nooit met wie je te maken hebt toch?

Geplaatst

Hoi Martha,

Het was inderdaad meer chatten, ging wel erg snel ineens... Iedereen enthousiast natuurlijk.

Nico, heb je nu al een afspraak op 9 april volgend jaar? Wauw... de enige afspraak die ik heb is in maart bij de tandarts...

Ja ik heb dat berichtje ook gehad en gezegd dat ik er niet aan mee wil werken. Lijkt me helemaal niks, bovendien weten mijn ouders niet dat ik bezig ben, ik heb haar veel succes gewenst.

Welterusten!!

Geplaatst

Ik heb ook zo'n mail gehad. En gegoogeld natuurlijk hihi. Ze is Eindredacteur van De Beeldbrigade en heb verder mailcontact gehad. Ze willen een documentaire maken over ivf en je volgen e.d. Volgens mij gaat het over Babyboom.

Niks engs dus want ik heb er verder contact over gehad, maar wil niet met mijn gezicht op tv. Mijn verhaal mag de hele wereld weten, maar geen beeld bij hebben hihi.

Wij zijn toch bijna bij het eindstation van onze reis dus ik vond dat ze aan ons verhaal niks meer hebben. Alleen een tp 14 dagen wachten, bloedtest en uitslag. Verder niks.

Er zijn een paar dames van dit forum die wel aan babyboom mee gaan doen, is ook een topic van geloof ik. Cristien heeft in ons mailcontact de naam van het programma niet genoemd.

Ik vind het knap als mensen hun verhaal op tv durven vertellen, maar ik ben ook nog bang voor de reacties van zie je wel te dik allebei dus daarom lukt het zeker niet gewoon en zijn ze een dure klant voor de verzekering. Kromme gedachte maar ja mensen hebben nu eenmaal vooroordelen nietwaar?

Ik schaam mijn trouwens heel diep............. Ik zei dat mijn mannetje 16 april jarig is dat is niet waar, dat is de 19e. Van het begin van onze relatie heb ik al de 16e in mijn hoofd en dat krijg ik er niet meer uit............ Sorry dus misschien kan Nico de 16e wel en de rest ook, kunnen we het nog verzetten........................................

Prettig weekend allemaal!!!!!!!

Geplaatst

Mart ik geloof dat ze Sandra ook gevraagd hebben, of was dat weer wat anders, ik heb iets voorbij zien komen.

We kunnen altijd nog wat schuiven met datum, er is nog 23 april, Nico zou leuk zijn als jij ook zou kunnen.

Of wordt dat dan weer te onhandig, nou we zien het wel.

Gelukkig vanmorgen geen ruiten ingeslagen bij de auto......

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik heb redelijk goed geslapen. De datum maakt voor mij niet zoveel uit. Zou toch een wedstrijd van waterpolo moeten missen. Speel zelf niet, maar ben teammanager.

Ik hoor wel welke datum het wordt. Hou jullie in de gaten.

Ga nu naar Amsterdam Noord om daar de intocht van sinterklaas te doen met de drumband. Succes iedereen.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

Haha Sandra schaam je, wel gezellig 19 april jarig, mooie dag want dan ben ik ook jarig :-)

Dus dan hebben we weer een datum erbij ik vind 16 april ook prima.

Jeroen heeft trouwens 3 plekken vrij voor mannen om eventueel te gaan vliegen, als die meewillen en jullie zouden naar Rotterdam komen.

Elk excuus om te vliegen pakt hij aan dus. Vriend Mart zou eventueel meekomen dus 2 plekken.

Sandra snap wat je bedoelt met veroordelen door andere mensen terwijl die er niets vanaf weten. Ik ben toch ook flink aangekomen door de mm en echt niet alleen van het eten.

Maar dat is moeilijk uit te leggen aan een vreemde en ze hebben er ook niets mee te maken.

Wij hebben Babyboom overwogen maar vindt het toch te eng.

Geplaatst

Hmm zal het ff met mijn ventje bespreken. Misschien vind Paul het dan ook wel leuk om mee te komen. Moet er nog vandoor je hoort het wel.

Dikke knuffel voor iedereen!!

Geplaatst

Hoi hoi, met dat vliegen vindt Jay misschien ook wel leuk. En stiekem hoop ik dan dat de mannen er onderling misschien ook nog een beetje over praten. Voor hen in het ook heel wat dit traject en de meeste mannen zijn van die binnenvetters...

De mail over dat tv programma heb ik ook gehad. Is niet Babyboom want dat is van NCRV en dit was de KRO. Wij denken erover na. Ben wel eens eerder op radio en tv geweest en heb met voor-, achternaam en foto in de Flair gestaan dus ach.... Het hangt alleen wel erg van de insteek van het programma af. We zitten er niet zo op te wachten om te testen met een camera erbij ;-) Ik hou jullie wel op de hoogte of het wat wordt.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

De 16e is voor mij ook geen probleem!

Ik heb Jan er al even op voorbereid en een weekendje weg is natuurlijk altijd leuk!

Het vliegreisje is natuurlijk altijd leuk, maar hij zei daarbij...ik ben natuurlijk wel Jan boerelul (bouwvakker), met andere woorden past dat wel (haha).

Wat die Christien betreft, dan zal ik haar ook even antwoorden. Ik sta er hetzelfde in als Sandra. Iedereen mag het weten wat zo'n traject inhoudt, maar ik wil liever niet in beeld...

Niet dat ik echt iets te klagen heb, maar dat is toch wel erg confronterend!

Geplaatst

Hé meiden. Ben zo nerveus. Zit nu in de auto opwegen naar zusje. Is 14 weken zwanger em heeft sinds gisteren weeenactiviteit. Ze is drie jaar geleden ook een kindje verloren met 20 weken zwangerischap. Ze heeft een streptococcenbacterie.heel rot allemaal. Ik heb tel contact gehad met christien van de kro. Het is een heel ander programma dan babybpom. Het is ee- documantairereeks over infertiliteit en vruchtbaarheidsbehandelingem. Reageer later uitgebreidn lastig vanaf telefoon.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden