Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Guusje, toen ik nog jong was (haha) nee zo rond de 16 , auwa dat is toch 20 jaar geleden.... had ik nogal eens flinke last van de menstruatie, bij mij hielp de ibuprofen toen erg goed. Misschien het proberen waard? of anders inderdaad 2 paracetamols tegelijk,

Wellicht nu pijnlijker/heftiger omdat je cyclus langer was?

beterschap!!!!

Hey Babeth,

Voor mij ben je nog steeds jong hoor ;-) ik mag me zelf bijna 39 noemen! Maar ik heb van jongs af aan altijd enorm veel last van de bongi gehad, maar sinds ik accu doe gaat het een stuk beter. Ik heb gelukkig geen buik krampen meer, maar zo af en toe die rug! Ik had al 2 paracetamolletjes ingenomen, voorheen gebruikte ik Naproxen. Maar sinds ik zwanger probeer te raken probeer ik die niet te nemen. Maar omdat paracetamol nu niet echt helpt heb ik maar een Naproxen ingenomen, het maakt voor komende maand toch niet uit. Gelukkig gaat het nu goed.

Ik heb geen idee of het met de lange cyclus te maken heeft.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ohhhhh wat erg he als je op zo´n belangrijk telefoontje zit te wachten....Zara, iedereen leeft met je mee!

Guusje, groot gelijk dat je nu iets sterkers genomen hebt en kwaad zal het nu zeker niet kunnen, mogelijk wordt het wat minder als je op dag 3 zit, ik hoop het voor je

Syl, je diner voor vanavond klinkt erg goed!

Geplaatst

Ik zit ook iedere keer te kijken of er al nieuws is van Zara

geen bericht, goed bericht???

Geplaatst

Terug van mijn lunch en meteen even kijken, maar helaas nog niets hier...

Krijg net wel gvd het bericht van een oud collega/vriendin, dat de eerste echo niet goed is gegaan. Ze is/was zwanger van de tweede via IUI, maar het vruchtje is 5w5d terwijl ze op 7w zou moeten zitten..

Godver godver godver.......

Bah.. waarom is het allemaal zo oneerljik...:mad:

Geplaatst

Hahaha, ik had ook even terug gekeken. tussen 2 en 4.

Jeetje Simba, wat enorm klote zeg voor je collega/vriendin. Verschrikkelijk!

Geplaatst

Simba...dat is triest nieuws...sterkte voor je oud collega/vriendin.

tussen 2 en 4 idd....ga nu naar huis...probeer straks nog in te loggen en anders moet ik tot morgenochtend wachten...

liefs,

Nico

Geplaatst

pff, wat ik net had: ik wil mn autosleutels in mn jaszak doen, waait mn jas weg, autosleutels in de put!!

Ik had gelukkig n og een plasticzak liggen, dus hup, putdeksel omhoog, arm in zak en zo zoeken naar sleutels. Wat zijn putten diep!!! Zak liep over, maar sleutels gevonden. Die het vervolgens dus niet meer deden, want de afstandsbediening was nat geworden. Ik dus lopend op en neer naar huis (valt mee hoor, 2x 10 min) voor reservesleutels. Eindelijk thuis, struikel ik over de drempel en breekt de hak van mn lievelingslaarzen af. Pfff ik blijf binnen de rest van de dag!

Geplaatst

Jee fren.... Moet lachen om je manier van schrijven, maar kan mr voorstellen dat er bij jou minder prettige woorden uit je mond kwamen : wat een pech!!! Ik zou zeggen: die auto

Laten staan waar die staat en zelf lekker op de bank kruipen en niet meer eraf komen :-)

Geplaatst

Ik zie het helemaal voor me Fran! Als er dan iets niet gaat zoals je wilt, gaat alles mis.

Geplaatst

Fren, al het goeie en slechte komt in drieën zeggen ze wel eens... dus je kunt nog iets verwachten vandaag! Lekker thuisblijven lijkt me de beste optie! Beter vandaag dan morgen op je feestje moet je maar denken...

Geplaatst

Syl ik wilde het nou net niet aankaarten dat mijn bloeduitslagen diezelfde dag nog niet binnen waren om geen onrust te kweken. Hopelijk is Zara wel gebeld voor 16 uur....... met goed nieuws:zwanger:

Fran lekker dan, maar kun je je sleutels niet in het slot aan de bestuurderskant gebruiken als de batterij het niet meer doet????? Balen zeg van de hak van je laars. Beter idd maar thuisblijven de rest van de dag hihi.

Hier alles ook betaald. Hotel voor weekend van 16 april, rekening van de bruiloft (duurder dan gedacht, maar dat is altijd zo en zeker als je zelf van tevoren niet goed berekend hebt, dom dom) dus voorlopig op een houtje bijten hihi. Nico je bent niet de enige dus!! voel je niet alleen hihi.

Lekker op gemakje gedaan vanmiddag, koffie bij vriendin gedronken. Met de kleine man gaat het naar omstandigheden goed. Nog wel verhoging en veel slapen. Maar slapen is het beste medicijn toch????

Ik voel de kleine steeds meer en heftiger bewegen, o ik gun jullie dit ook allemaal zo.......

Geplaatst

Ohhhh Simba wat triest voor je vriendin zeg, jeetje.

Fren, wat een toestand, je was erg inventief moet ik zeggen, misschien kun je probere de sleutel droog te fohnen?

trouwens, doe maar niet.....dadelijk vat ie nog vlam..

Binnenblijven op de bank !!!!

Zara, we wachten vol spanning meid!

Geplaatst

Ik hoop zo dat Zara feest aan het vieren is en de koffie en al die andere dingen voorlopig moet laten staan.......

Geplaatst

Moeten wij de lunch niet wat down sizen, gaat niet goed met de pauze meisjes financieel dan.

Ik hoop dat Zara nu wel iets weet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden