Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nog geen nieuws van Zara? Hier een rampendag, al haal ik het niet bij Fren ;-) Project op werk loopt van alles bij mis, heb een half uur in de clinch gelegen met webbureau dat de vragenlijst heeft geprogrammeerd. Toen ze om half vijf weer terugbelden heb ik laten zeggen dat ik al weg was want na het eerste telefoontje was ik zo boos dat ik bijna zat te janken. En dat gebeurt niet vaak. Ook gedoe met m'n mobiel. Abonnement liep gisteren af. Ik heb expliciet gevraagd bij Belcompany of ik op moets zeggen, nee dat hoefde niet, het loopt automatisch af. Nou mooi niet dus. Alleen als je en maand vantevoren nummerbehoud aanvraagt en daarmee op laat zeggen. Ik loop nu dus met twee telefoons, twee nummers en straks twee rekeningen. Waarvan belcompany er mooi eentje gaat betalen! 't Is maar goed dat zij na vijfen niet meer bereikbaar zijn want ik ben echt zo boos. Verder nog niet ongesteld, verwacht ik morgen of zondag. Maar dus wel een zeer kort lontje en nog een handvol van die hormonale klachten. Mocht het alsnog positief uitpakken dan kan ik de 1 aprilgrap van onze kids niet op prijs stellen!

Ga nu maar koken, hopen dat dat wél goed gaat. Koreaanse bonenpannenkoekjes met rijst.

P.S. Simba heb je berichtje gezien, stuur je straks of morgen de mail met info door!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè bah Henne klotedag dus. Lekker makkelijk 2 telefoons en 2 rekeningen. Zou wel leuk zijn als het idd een 1 april grap is.

Esther was je nog op tijd, het zat geloof ik vanmorgen niet mee.

Ben op Jeroen aan het wachten dan eten. Heb een slokje wijn genomen maar lig al bijna knock-out, moe.

Ik vanmiddag gezellig met Kayla in de duinen wandelen krijg ik me toch een partij buikpijn. Zag mezelf al helemaal zitten daar......Hond meegetrokken en snel terug naar de camping.

Geplaatst

He henne, wat vervelend, zo'n baaldag. En fren durft het huis ook al niet meer uit.

Ik hoop maar dat zara met goed nieuws komt.

Geplaatst

Hmmm we hebben bleu monday ingruild voor disaster friday geloof ik?

Hier weer heel fout zijn en bij de snackbar frietje met hamburger speciaal halen. Hebben nog potje appelmoes dus dat wordt onze maaltijd vandaag. Voel me nog steeds niet lekker na de bloeddruk daling van vanmiddag. Getver mijn hele lijf is van slag bah..

Geplaatst

Nou, lieve meiden ga rechtstreeks posten zonder eerst al jullie berichten van vanmiddag te lezen. Daar reageer ik later op ok?

Pfff... wat een spanning. Heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang moeten wachten op het verlossende telefoontje. Zelf al vanaf half 3 iedere minuut aan het bellen maar kwam er gewoon niet tussendoor. Toen ze eindelijk belden, ging ik eerst van de stress een heel verhaal houden dat ik zel al zo lang had proberen te bellen en dat ik er niet tussendoor kwam, bladiebla, soort nervousbreakdown ofzo en dwars er tussendoor hoor ik opeens "proficiat".

Ik ben dus zwanger maar het dringt nog totaal niet tot me door. Ik kan op het moment alleen maar verdrietig zijn voor Ruth en Femmie...

Denk dat ik in een soort zelfbeschermmodus zit ofzo. Geloof het pas echt als ik 18 april een echo met kloppend hartje zie. Breken dus weer wachtweken aan.

Nu ontzettend veel hoofdpijn.

Nou ja meiden jullie horen het, nog steeds geen zinnig woord. Ik ga nu eerst proberen te eten en ik kom later hopelijk "helderder" terug.

Geplaatst

Van harte zara! Ik berijp van de meeste meiden dat deze wahtweken nog ergee zijn, maar hou vol!, de eerste horde heb je genomen: JE BENT ZWANGER!!!!

Geplaatst

Wooow, Zara, je bent zwanger!!! Gefeliciteerd meid, dat is goed nieuws. En nu komt er een andere onzekerheid om de hoek kijken, wat ik me wel een beetje kan voorstellen.

Meid, probeer te genieten, en op naar 18 April.

Geplaatst

@ Zara: GEFELICITEERD! Weer dezelfde maand, alleen loop je nu 1,5 week op mij achter i.p.v. 3 weken. Super joh! En al zo snel een echo, nog mooier. Hoop dat je eten gesmaakt heeft.

Geplaatst

Gefeliciteerd Zara, wat bijzonder.

Henne sta ook even stil bij jou want ik vind het zo erg voor jullie. Zo zie je maar weer dat verdriet en geluk zo dichtbij elkaar staan.

Geplaatst

Zara, Gefelictieerd!!!!! Wat een fantastisch nieuws, mooi mooi mooi, dat zal wel een heel raar telefoontje geweest zijn, lekker bijkomen nu en hoop dat je vooral gewoon kan genieten!

xxx Eef

Geplaatst

Zara, van harte meid, nu goed vast houden en broeden maar (Toch handig dat pasen... zo toepasselijk)

Henne, jij heel veel sterkte hoor, maar als ik het zo hoor, nog geen rode duivels... we weten allemaal hoe verrassend een bloedonderzoekje kan zijn of heb ik iets essentieels gemist?

Martha, ik was zo blij weer wat van je te horen, maar wat breng je een slecht nieuws... hoop dat hij snel weer een beetje opkrabbelt!

Eef, ik bewaar het even totdat je je gesprek hebt gehad. Het is zo 21 april, echt waar!!!! Hold on!

Esther, hoe is het bij jou gegaan? Je ging vandaag toch? Heb voor je geduimd!

Meiden, die angry birds die klinken zo aantrekkelijk! Ik zou het graag eens op de pc spelen, kan dat ook? Weten jullie misschien op welke site dan?

Hoop dat jullie me kunnen tippen, ik ben er helemaal niet in thuis, maar vind het ZO leuk!

liefs,

jeegeetje.

Geplaatst

Jeegeetje Angry Birds kan op sommige smartphones zoals iPhone of Samsung. Het werkt via een touchscreen daarom ook zo leuk. Geloof dat het binnenkort wel op de Wii komt. Anders even googelen.

Geplaatst

Dank je Syl-vie, heb het even gegoogeled, wel in het japans, maar dat maakt het extra spannend! hahaha

Ben niet zo modern met iPhone, samsung of Wii... ouderwets op de laptop haha.

ga nog even een paar vogels in de pastei werken!

liefs,

Jeegeetje

Geplaatst

Hoi meiden.

Henne wat een drama dag!!! Bah bah bah, ik hoop dat tenminste een emmietje een geweldig gevoel voor humor heeft, wat een slopende toestand !!

Zara, van harte!!!! Wat een mooi nieuws zeg, op naar de echo!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Henne, potver wat een onzekerheid, wat is dit toch slopend. Ik hoop met heel mijn hart dat je niet ongesteld wordt, te vroeg hebt getest en dinsdag gewoon heel goed nieuws hebt.

Zara, gefeliciteerd!!! Ik begrijp enorm goed wat je bedoelt, de wachtweken naar de eerste echo zijn hel, hel, hel. Maar je hebt inderdaad wel de eerste horde gehad en ik hoop dat het heel snel 18 april is en dat je dan goed nieuws krijgt. Zorg goed voor jezelf, lekker gezond eten en drinken, rust nemen en positief blijven denken!

Liefs, Laika

Geplaatst

Schakel nog even in maar zal niet voor lang zijn. Ben helemaal op. Net al even liggen slapen.

Nogmaals iedereen hier heel erg bedankt voor jullie steun, interesse en support! Echt fijn dat mensen zo met je meeleven. Heb net even alle emoties eruit gegooid en een flink potje gejankt. Doorgedrongen is het nog steeds niet.

Simba, wat erg van je collega. Is er wel een kloppend hartje gevonden of dat ook niet? Hebben ze nog hoop?

Fren, wat een dag heb jij gehad! En dan morgen nog een feest voorbereiden. Wens je veel sterkte! En die soesjes op tafel staan superleuk joh!

En het klopt dat ik geen koffie meer drink. Ben ik in de 1e wachtweek mee gestopt met hulp van die lieve meiden hier. Was even lastig want er is maar één ding waar ik echt verslaafd aan ben en dat is/was dus koffie...

Sandra, wat heerlijk dat je je kleintje voelt bewegen. Tuurlijk wens je iedereen hier dat ook toe! Ook goed nieuws van je vriendin. Wel zielig dat zo'n kleintje dan binnenkort weer naar het ziekenhuis moet maar hopelijk knapt hier er mee op.

En "ons" ziekenhuis heeft vandaag weer geen extra punten verdiend maar ach daar ga ik me nu niet druk om maken.

Henne, klinkt alsof jij ook niet je geluksdag hebt gehad. Heel begrijpelijk! Alles is nu teveel en dan kun je er zulke dingen zeker niet bij hebben.

Vandaag veel aan je gedacht maar ik blijf echt moed houden. Dinsdag is pas je officiële test. Als ik nog eens teruglees, heb jij toch veel meer verschijnselen dan ik? Gun het jullie zo! Ga je van het weekeinde iets leuks doen? Ff gedachten proberen te verzetten.

Sylvie, is je buikpijn doorgezet of ben je er al vanaf? Jij ook een beetje rustig aan doen dit weekeinde meis! Kun je overdag wel wat slapen?

Dublin, jeetje we lopen wel erg gelijk op. Wel bijzonder eigenlijk. Hoe is het nu met jou? Wanneer krijg jij je eerste echo? Hoe kom je de "tweede ronde wachtweken" door?

Eef, Ursela, Guusje, Jeegeetje, Babeth, Laika bedankt voor alle lieve woorden!

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

Voor nu alvast welterusten van mij. Hoop dat jullie allemaal lekker slapen.

Geplaatst

Zara gefeliciteerd!!!!!! Wees blij dat ze jou in ieder geval gebelt hebben. Wij hebben deze laatste keer in een hel gezeten tot de volgende dag 9 uur. Ze hadden de uitslagen van het lab niet eerder binnen en daar kan de fertiliteitsafdeling niks aan doen natuurlijk. Het is ook zo ontzettend druk daar. Als wachtende hebben we daar geen boodschap aan maar in Nederland is het volgens mij niet anders. Kreeg hier in ons eigen ziekenhuis een keer te horen dat na een week de huisarts kon bellen voor de uitslag van mijn HCG test. Toen was het de vraag of ik een miskraam had of niet op dat moment, dus het is overal wel wat.

Gelukkig alleen maar goed nieuws voor jullie!!!! Hoe hoog was je HCG?????

En idd dit wachtbankje waar je nu op zit is minstens zo spannend, maar probeer te genieten je bent zwanger!!!!!!!!!!!!

We hebben vanavond heel ons dressoir leeggehaald en uitgezocht. Pff wat een rotklusje zeg, maar wel lekker dat het weer eens is uitgezocht.

Morgen allemaal van het mooie weer genieten hoor!!!!!!

Welterusten voor straks..

Geplaatst

Hoi dames,

Ik kwam nog even Gauw lezen want I'm ga naar bed, ben op.

Hebben jullie nog leuke Plannen zo met het mooie weer morgen?

Henne ik hoop dat je een beetje afleiding zal hebben

Liefs

Babeth

Geplaatst

Goedemorgen, hoop dat we over 2 wk ook dit weer hebben.

Wij gaan beetje in het zonnetje zitten en bbq, oh nee man heeft de bbq thuis laten staan :-(

Lekker niets doen, krijg alleen wat bongi krampen.

Geplaatst

Zara, gefeliciteerd! Zoals gezegd, de eerste horde heb je genomen. Wat een fijn nieuws. Op naar de volgende mijlpaal. wanneer hebben jullie de eerste echo?

Henne, alles ok? Een beetje goed geslapen?

Sylvie is er vroeg bij. Geniet van het zonnetje. Hier ook zon, ik ben gisteren zelfs al een beetje verbrand in mijn gezicht. Tja, sneeuwreflectie, dunne ozonlaag in deze maand, had ik kunnen bedenken.

Geplaatst

Zara, van harte! Je klinkt nuchter en reeel, heel knap van je. Op naar een mooie echobevestiging.

Henne, ook even via hier een knuf. Hou vol, jullie tijd komt. Soms is er meer ongeluk nodig om geluk mogelijk te maken.

Meiden, ik kan het momenteel niet opbrengen om echt mee te schrijven. Ik ben gestopt met de baan, wil er openbaar niet teveel over uitwijden, maar komt erop neer dat ik niet achter het beleid kon staan en er dus niet paste.

Wil nu gaan verkennen of ik als zelfstandige aan de slag kan, komende week al diverse gesprekken daaromtrent. Om nu net weer vol in het forum te schieten, dek ik me vast wat in. Heb alle tijd nodig voor een zakelijke toekomst opbouwen! Wil echt niet kinder- EN werkloos zijn.

Gelukkig wel weer meer ruimte voor hormoonpoginkjes, cryo en wellicht zelfs nog een verse poging, als dat nodig mocht zijn. Ook hoesten bijna weg en daarmee bjkomende problemen ook.

Babeth, dank voor de tip nog. Ik breek een nieuw pak Suprefact aan! Cyclus echt te lang momenteel.

Knuffel, geniet van het weer iedereen, xxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden