Ga naar inhoud

Wauw, Bedankt Lieve Meiden

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai lieve meiden,

Om iedereen te bedanken open ik maar even een nieuw topic. Wat een hoeveelheid reacties op onze positieve test. Overweldigend en ook ontzettend tekenend voor hoe we hier met elkaar meeleven en het elkaar gunnen. Echt heel erg bijzonder. Ik heb hier de laatste twee jaar zoveel steun en begrip gehad, dat heeft me er vaak echt doorheen geholpen.

Op het moment ben ik nog heel onzeker, maar dat zal er ongetwijfeld bijhoren. Ik hoop maar gewoon dat het vanaf nu positief blijft en we in mei eindelijk ouders mogen worden. Het begin is er en meer kunnen we op dit moment niet verwachten.

Ik hoop dat nog heel veel meiden, een aantal speciaal maar dat weten ze wel, ons gaan volgen.

Jullie zijn topmeiden!

Liefs,

Henne

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De felicitaties zijn gewoon terect na zo'n lang traject met heel veel teleurstellingen.

Laten we met z'n allen gaan duimen dat het goed gaat.

Probeer er in ieder geval maar alvast van te genieten Henne, je hebt het verdiend!

Geplaatst

Henne! Door het nieuwe forum was ik even van slag maar wat een geweldig nieuws zeg!!

Je hebt er behoorlijk wat voor over moeten hebben en flink wat teleurstellingen moeten verwerken maar de aanhouder wint!

Gefeliciteerd en op naar mei 2011!

Liefs, Laika

Geplaatst

Nou het is je dan ook zeker gegund!

Ik blijf je ook volgen, wat moet dit fijn zijn na al die jaren strijd je toch moet leveren!

Geplaatst

Henne je positieve houding werkt, het motiveerd mij ook om ergens een lichtpuntje te zien in plaats van alleen donker.

Jij ook bedankt!

Geplaatst

Wow Henne, ik kan nog steeds niet echt wennen aan het nieuwe forum, maar ik zie nu al een paar keer voorbij schieten dat je toch eindelijk eens een positieve test in handen hebt, wat fantastisch!!!! Ik ben echt zóóóó blij voor je. Van harte gefeliciteerd meid. En natuurlijk ben je nu nog erg onzeker totdat die eerste echo je dat geweldige koffieboontje laat zien. Het genieten begint vast daarna pas, maar dan heb je sowieso nog héél wat heerlijke geniet-weken te gaan totdat die kleine dan toch echt in jullie leven verschijnt. Jihaa, wat een kadootje!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

lieve henne

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap het is jullie zo gegund.

we zullen hart voor je duimen en geniet er lekker van.

liefs jessica

Geplaatst

Hoi Henne,

wat lees ik nou, je bent zwanger!!! Gefeliciteerd meid, ook eindelijk beloond voor je eindeloze geduld. Het is je zo gegund!

Raar gevoel he, ineens die positieve test. Geniet er lekker van, maar ik snap ook je onzekerheid wel. Voor mij is het ook nog steeds onwerkelijk. Gisteren weer een hartje horen kloppen, dus er zit bij mij toch ook echt een kindje in mijn buik.

Op naar je eerste echo!

Liefs,

Anne

Geplaatst

Zooooooweeeeeeeeeeh, Henne zwanger!!!!

Wat een geweldig nieuws.

Gefeliciteerd!

Guusje

Geplaatst

Joehoe Henne en man van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap het is jullie erg gegund.

Probeer er heerlijk van te genieten.

Liefs Corina.

Geplaatst

Lieve Henne

hier ook mijn felicitaties en mijn dank aan jou! je schrijft dat velen hier jou tot steun zijn gewesst (en wellicht nog zijn) maar dat is wederzijds!!!!

Geplaatst

Henne, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij bent een van de voorbeelden hier op het forum dat de aanhoudster wint. Na zoveel pech, kan en mag je eindelijk genieten.

Geplaatst

Henne gefeliciteerd!!!

Ik snap dat je onzeker bent, en dat zal je wrs nog wel eventjes blijven!

Probeer toch te genieten!

Geplaatst

bpotda.gif Jemig Henne, Ik gun het je ook zooo verschrikkelijk!

Wat goed zeg, de aanhouder wint.

Wat zullen jullie blij zijn met de overstap naar het andere zkh!!!

Hopelijk krijg je snel de bloeduitslag en echo en kun je er echt van gaan genieten!

Liefs Yolande

Geplaatst

Henne, Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat een geweldig nieuws enne... die onzekerheid hoort erbij hoor, volgens mij heeft iedereen hier (vooral in het begin) last van!

Geplaatst

Henne!! wat fantastisch nieuws!! ik zat al te kijken of ik kon vinden of je al getest had, maar echt ik krijg er kippenvel van.. ik ben zooo blij voor je.. de aanhouder wint maar weer eens!!.. super super. enne we gaan hier voor je duimen dat je een prachtig klein mensje op de wereld mag zetten. maar eerst op naar de eerste echo!

liefs

Desiree

Geplaatst

waaauuuw! dit geweldige nieuws had ik even gemist! Wat een prachtig bericht.. ook ik krijg er kippenvel van...! Het is je zoooo gegund! Geniet geniet geniet!

Liefs Pien

Geplaatst

Henne elke dag wil ik ff kijken hier hoe het met je gaat, en hoe de test eruit zag, zelfs nu om 2.00 uur omdat ik vandaag nog geen tijd had om te kijken! Vind het gewoon zo spannend en dat komt vooral omdat ik het je zo gun! Altijd zag/zie ik jou tot steun zijn met je berichtjes en voor iedereen een antwoord of advies. En meis nu ben jij gewoon aan de beurt!!!

Nu een BFP en ik ga je gewoon van harte feliciteren met je zwangerschap!!!! Geen zorgen maken maar genieten! Is makkelijker

gezegd dan gedaan maar je moet maar zo denken; alles wat er nog gebeurd kan je niks aan veranderen, maar dan heb je er in ieder geval al wel van genoten! Dat heb je in The Pocket! Nu op naar een mooi HCG donderdag!

Liefs Miekske

Geplaatst

Henne, van harte ook hier nogmaals.

jij bent altijd een steun en toeverlaat voor iedereen en na al die keren net niet is het nu WEL.

Het ziet helemaal goed, proberen positief te blijven en op naar jullie eerste echo!!!!

Geplaatst

De Kruidtest vandaag was nog weer dikker dan gisteren en de Matcare echt overduidelijk positiever dan twee dagen geleden. Wat ontzettend onwerkelijk en vreemd en geweldig.

Ja en nu ga ik alle adviezen en informatie en tips van andere meiden weer nodig hebben. Want waar ik inmiddels een expert was op het gebied van behandelingen ben ik een complete nul op het gebied van zwanger zijn haha! Dus als morgen de bloedtest alles bevestigd dan stort ik me op het 'zwanger' gedeelte van dit forum met vragen, vragen, vragen ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden