Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth wat heerlijk dat jullie gelijk doormogen!!

Sylvie wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ga jij als eerste groen tikken. Van mij hoeft een lijstje niet zo erg, wordt zo depri van die rode regels elke keer.............

Hier gisteren de pregnyl laten zetten, wat een drama was dat zeg......... Ik ging tijdens het gifmengen helemaal over de rode, kon het niet meer aan, wilde niet meer, vroeg me af waarom ik mezelf dit toch allemaal aandoe. Tot overmaat van ramp kneep ik de ampul met injectievloeistof kapot dus er zat glas in de vloeistof, onbruikbaar. Mijn mannetje snel naar huis gereden om nieuwe ampul. Bij terugkomst was ik weer wat gekalmeerd en ging alles alsnog voorspoedig, wel 10 min te laat gespoten. Dat zal wel niet zo veel uitmaken.........

Ben het echt zo zat allemaal, ben zo blij dat dit de laatste keer is, ben moe in mijn hoofd en lijf. Dit moet gewoon goed aflopen en dan de cryo's die we overhebben schenken aan de medische wetenschap. Dat is waar wij nu zo op hopen.......... Nog 1 dag en dan weten we hoevel kansjes we nog hebben, we willen zo graag...............

Liefs van een wanhopige, verdrietige lotgenoot die er even helemaal doorheen zit....... het kon ook niet goed blijven gaan, alles liep zo gesmeerd.......

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Witje,

Vind het zo sneu voor je heb zo met je te doen ! Het is ook allemaal niet niks ik gun je zo graag een baby ! Je hebt al zoveel moeten doorstaan. Last best ! Dit moet hem gewoon gaan worden hoor !!! Ik ga me suf duimen !

Dikke knuffel !

Jeanine

Geplaatst

Wat blijft het toch een fijn forum met fijne mensen, we weten allemaal wat het is en dat geeft zoveel steun.

Bedankt voor jullie positieve reacties.

Hier nog steeds veel onzekerheid, ik vergelijk het met mijn eerste zw en ik weet het dat moet je niet doen alles voelt anders.

Durf nog niet te testen, morgen mag ik officieel. Proberen om nog even te wachten, door de bollen kan ik nog wel eens van een koude kermis thuiskomen.

Geplaatst

hallo Wish,

Ik heb IVF en ze plaatsen dan ( als de bevruchting goed gaat natuurlijk ) 2 embriootjes terug.

Geplaatst

Beste allemaal,

Witje; wat vervelend dat jij je zo rot voelt! Ik hoop dat het goed afloopt en dat je later weet waar jehet allemaal voor gedaan hebt. Succes met de spannende tijd die komt.

Sylvie; wacht in spanning af op nieuws

Het is al een aardig club die in oktober gaat starten/moet wachten!

Ik hoop zelf vlg week ongesteld te worden en dan gaan we los voor de allereerste behandeling, vind het enorm spannend. Denk zo rond half oktober een terugplaatsing, als er een (bevrucht)eitje is. Morgen haal ik alvast alle medicatie op, kan ik me er even op voorbereiden.

Groet Karin

Geplaatst

Lieve meiden,

ik wil graag mee kletsen met dit wachtbankje zonder lijstje! Morgen heb ik de eerste follikelmeting, er gaat dus nog wat tijd overheen voor ik daadwerkelijk op het bankje zit.

Ik vind het toch spannender dan ik verwacht had! Bij mijn vorige poging (1e) had ik bij mijn eerste meting erg weinig follikels, na het ophogen had ik er 8 en bij punctie 5 eicellen. Nu begin ik gelijk met 300 eh Gonal f. Stap voor stap gaan we voor de resultaten.

Vorige keer had ik maar 1 top embryo, die is toen wel blijven zitten, grote aantallen zeggen dus niet heel veel, maar wat in de vriezer zou toch wel lekker voelen!

Hopelijk hebben we snel een zichtbaar lijstje, dat zou namelijk betekenen: GROEN!

Sylvie, wat spannend meis!!!! De eerste groene?!!!!

Babeth, wat fijn je hier tegen te komen! Weer een nieuwe kans voor jullie. Ha ha, geen testen voor jullie dus, nou over testen plassen was bij mij de vorige keer echt wel mijn hobby! Ik heb er wel 7 gedaan!

Hebben jullie ook een zwaar gevoel in je onderbuik met het stimuleren? Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Het zit in het midden van mijn onderbuik, gek?

Ik vind het weer fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen!

Kissie Mia

Geplaatst

Hallo allemaal.

Ben maandag naar het ziekenhuis geweest en ik mag onverwachts deze maand al weer mee doen met een cryo tp!!!!!!

Woensdag 6 okt. fm meting.

Ben zooooooooooooooooooo ontzettend blij!!!

@Silvie: Wouw meid, wat ontzettend spannend!!!

Ik ga voor je duimen dat je morgen of overmorgen een positieve test in handen hebt!!!

Sterkte nog even...

Liefs SnoesPoes

Geplaatst

Witje,

Wat vind ik het klote om te lezen dat je er door heen zit.

Hoop dat je er samen met je man goed over kan praten en dat jullie elkaar hier door heen kunnen slepen!

Heb je nog gesprekken met de psycholoog?

Natuurlijk mag je regelmatig flink balen, huilen, schreeuwen en vloeken, maar daarna moet je jezelf weer moed inspreken en er weer voor gaan! En dit valt echt niet altijd mee.....

Kom op Witje, probeer het meid!

En wij proberen je hier zo goed mogelijk te steunen waar we maar kunnen steunen!

Succes!!

Jetje,

Hoe gaat het met jou?

Sylvie,

Pffff, ik duim nog steeds zo hard voor je!

Zoals je schrijft blijf je realistisch en behoed je jezelf voor een tegenslag.

Maar wat hoop ik zo dat het morgen een super fijne dag voor je zal zijn!

Sterkte!

Karin,

Welkom hier in het lijstjesloze oktober.

Mia,

Allereerst wil ik je nog heel veel sterkte toe wensen met het verlies van je dochter Phileine.

Een jong leven,

te weinig kunnen geven,

te vroeg op deze aarde maar van onschatbare waarde!

Voor nu wil ik je succes wensen voor de volgende ivf poging!

Gisteren avond de Pregnyl gezet.

Het is nu wachten of dat we zondag gebeld gaan worden met goed nieuws, dat we maandag een tp zullen krijgen van 2 cryo's!!!

Geplaatst

Wat een gezellige drukte hier...welkom nieuwe dames...ik wil even wat leuks met jullie delen, gewoon omdat het fijn is om de zo nodige steun te krijgen zelfs uit de toch wat onverwachte hoek...mijn baas belde zojuist...om te vragen hoe het is, en te vertellen dat ik niet zo eigenwijs (om één of andere reden denkt hij dat ik dat ben :-P)moet zijn en rustig aan moet doen, en om succes te wensen voor morgen. En ik kan je zeggen dat geeft veel rust, te weten dat je alle tijd kan en mag nemen die nodig is.

Wat minder...nog vrij veel pijn en toch maar even het ZH gebeld, ws een kleine bloeding gehad en dat voelt als een flinke blauwe/beurse plek...ze omschreef exact wat ik voel, advies rust nemen en veel drinken...

@ witje..je zit maar in mijn hoofd ;-)...denk om je zelf meisje, gooi desnoods je servies aan diggelen nogmaals een dikke knuf!!

@ wish het gaat hem worden deze keer heey....ook jij gaat straks groen tikken!

Geplaatst

Spaatje,

Zo'n fijne bazin heb ik ook, ontzettend fijn om te weten dat je de tijd moet nemen die je nodig hebt en/of wil nemen!

Doe je rustig aan Spaatje!

Wanneer krijg je te horen hoe laat de tp is?

Geplaatst

morgen ochtend tussen 09:00 en 10:00 een telefoontje en dan krijgen we gelijk de tijd door van de TP als alles goed is ...begin hem toch te knijpen..en zijn er maar drie nu

Geplaatst

Hey dames

Ik vind dat lijstloze ook een heel goed idee.

Silvie ik hoop dat je groen mag beginnen zal hart voor je duimen.

Witje denk goed op je zelf.

Wish het word deze maand gewoon de groen maand heel veel sterkte en dat de cryoos mooi blijven plakken.

de rest van de meiden succes en dat we allemaal groen mogen eindigen.

Dat is ook wel appart in juni was ik zwanger mooi huwelijks kado en als het nu goed gaat dan is het toch juni?

Babeth hopen dat we samen in een andere topic te zien zijn.

Liefs jessica

Geplaatst

Jessica,

Het dan idd juni als je deze maand zwanger zult worden.

Dat is wel een dubbele gedachtegang voor je......

Wanneer verwacht je dat je kan beginnen?

Spaatje,

Als er geen bevruchting opgetreden zou zijn, hadden ze je hopelijk vandaag toch wel gebeld?

Ik ga ervan uit dat je morgen een prettig telefoontje gaat krijgen!!!!

Geplaatst

wow wat is er weer veel geschreven, alle 'nieuwe' dames welkom op het wachtbankje. Merk dat iedereen het wel prettig vindt zo zonder lijstje, toch weer wat minder confronterend he.

Dames die TP krijgen morgen; heel veel succes, dat ze lekker blijven zitten.

Dames die nog moeten voor punctie/TP, ook veel succes!

En de meiden die wachten wachten wachten hmmmmmmm volhouden, we gaan nog steeds voor groene regels he deze keer!

Sylvie, ik hoop het zo dat je dan de eerste bent van de maand juni 2011, sterkte succes met nog heel even wachten en testen.

Violeta zit nog lekker in Turkije, hoop dat ze ook terugkomt met goed nieuws!

Geplaatst

@Wish, met mij is alles prima, heb alleen een soms een beetje moeite positief te blijven maar dan pep ik mezelf weer op dat het WEL gaat lukken deze keer! Dus ik hoop dat mn emmies het naar d'r zin hebben! Gelukkig hoef ik maandag pas weer te werken dan zit mn vakantie erop. Alle ziekenhuis bezoekjes zijn in mn vakantie gevallen, goed gepland dus.

Weet je hoe laat je gebeld kan worden zondag? Het lijkt me killing om de hele dag op een telefoontje te moeten wachten!

@Sylvie, ik hoop zo dat jij mag openen met groen. Ik duim voor je.

Geplaatst

@Spaatje, spannend nu he! Ik zal je zeggen dat ik de vorige icsi 22 follikels had en maar 1 bevruchting en nu 5 uit 5.. Het kan dus heel goed(daar gaan we vanuit) dat ze alle 3 op je liggen te wachten hoor!!! Jij zat toch in het Zuider als ik goed gelezen heb?

Geplaatst

Hoi Meiden,

nou wat een dag, kon het niet meer uitstellen en heb getest deze was licht positief. Helaas gaat het volgens mij niet de goede kant op. Kreeg opeens verschrikkelijke rugpijn en afscheiding waar nu ook wat bloed bij zit.

Meteen weer getest en deze was ook weer licht positief. Ik had MC Kinderwens al gebeld en al een afspraak voor een echo maar ik zie het somber in.

Nog maar weer meer afwachten en kijken wat er gaat gebeuren.

Geplaatst

He jeetje silvie maar het is wel positief de test zal heeeeel hart voor je duimen

wish ik denk ongeveer 19 okt ja wel dubbel gevoel maar wel een goed gevoel.

ik denk dan eind juni begin julie

meiden heel veel succes!!!

liefs jessica

Geplaatst

Oh Silvie wat spannend. Ik hoop heel erg voor je dat het streepje iedere dag wat donkerder wordt!

Witje: nog even volhouden meid. Hopelijk is het het achteraf allemaal waard geweest! Ik duim voor je op veel mooie eitjes en een paar topembryo's.

Geplaatst

@ Wish, geen idee of ze dan eerder belln...zou wel fijn zijn de werkdag is op dat punt wel om daar

@ Jetje nee punctie en echo's in een transportkliniek, inleveren, bevruchting en TP in Erasmus. Mijn vorige was ook niet slecht (op dat punt) 11/10 bevrucht en 17/13 bevrucht dus beide keren een score van ongeveer 66 %. maar ja laatste keer heey...stressss wat als stel dat al nu maar niet dit..blablabla. Aan de andere kant voel ik me prima en ben redelijk relaxed, ben alleen zo slecht in wachten...

@Silvy...sterkte meid!

Geplaatst

Lieve meiden,

Sylvie, je maakt het wel spannend hoor, ik ga heel hard duimen. Ik had ook echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden toen ik zwanger was. Mijn eerste testen waren ook heel licht en ik testte pas laat! Ik hoop dat het rode niet doorzet!

Hou vol dames!

Kissie

Geplaatst

Meiden wat fijn dat jullie zo met me meeleven, doet me goed. Jullie weten precies hoe ik me voel........

Gelukkig heb ik een goede dag gehad. Ben tot 11 uur in mijn bed gebleven en heb de boel de boel gelaten, ik ben nu belangrijk!!!!!!!

Vanmiddag lekker een boterham gegeten bij mijn petekindjes en ze zijn zo lief en ondernemend en ........ ben er gewoon verliefd op. Vanmiddag filmpje gekeken met 2 vriendinnen en het beste komt het laatst...... De makelaar heeft niet gebeld vandaag dus ons huis is nu OFFICIEEL VERKOCHT!!!!!!!!!!! Vanavond aan de slagroomtaart en daarna nuchter blijven voor morgen!!!!!!!!!

Sylvie nogmaals heel veel sterkte de komende dagen dat vlammetje brand hier ook voor jou!!!!!

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden