Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas heb ik ook steekjes in mijn lies gehad maar dit was geen zwangerschapsklacht.

Maar volgens mij heb ik toen via google gevonden dat dit wel een positieve klacht kan zijn.

Pffff, heftig he om je onzekerheid onder 'controle' te houden.

Succes!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Helaas heb ik ook steekjes in mijn lies gehad maar dit was geen zwangerschapsklacht.

Maar volgens mij heb ik toen via google gevonden dat dit wel een positieve klacht kan zijn.

Pffff, heftig he om je onzekerheid onder 'controle' te houden.

Succes!

Ja, heel lastig. Ik voel nu dingen die ik eerder niet had!!! En ik kan me herinneren dat over de lies ergens eens gesproken is. En dan gaan die gedachten weer alle kanten op Pffffffff

Geplaatst

Hey Guusje

Dat heb ik ook wel eens gelezen over steekjes in de lies, dat dat positief kan zijn.

Killing he die wachtweken. Hopelijk is het snel 27 oktober, dan weten we tenminste wat.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@sharon wat balen meid sterkte.. maar toch duim ik voor je dat het niet door zet

@mia leef echt met je mee het is ook emotioneel en dan nog met al die hormonen..

vandaag heb ik wat krampen die komen en gaan pfff weet niet wat ik ervan moet denken zit nu op wd 10

liefsssssssssss

Geplaatst
Hey Guusje

Dat heb ik ook wel eens gelezen over steekjes in de lies, dat dat positief kan zijn.

Killing he die wachtweken. Hopelijk is het snel 27 oktober, dan weten we tenminste wat.

Groetjes

Daniella

Killing ja, ga jij eigenlijk eerder testen? Ik weet het nog niet.

Geplaatst

Ha meiden,

Hier toch nog even een leuk oktober-nieuwtje voordat ik door schuif naar de novemberwachtbank.

Ik ging voor maximaal 5 folikels naar de punctie afgelopen woensdag en wat denk je: maar liefst 9 eicellen geoogst !!!

Helemaal goed dus. Wat een verrassing. Nu morgenochtend bellen of we een terugplaatsing hebben. Die is dan zaterdag.

Ik wens iedereen nogmaals veel sterkte in die ellendige wachtweken en heeeel veel succes met testen !

En veel sterkte als de uitslag negatief is !!!!

Geplaatst

Hope Hope,

Jippie, wat een geweldig bericht!

Super dat er 9 eicellen gevonden zijn, dit zal inderdaad een hele verrassing geweest zijn omdat het in het begin niet goed wou groeien.

Je bent gewoon een laatbloeier geweest!

Ik duim voor je dat er morgen een tp zal zijn!!!!

Succes!

Geplaatst

Hope hope, wat onwijs goed, 9!!!! wat een topscore. Veel succes op het november wachtbankje!

Guusje, ik kan je niks vertellen over steekjes in de lies, sorry.

Angel, ik heb ook krampen. Heb geen idee! Ik zit op wachtdag 11. Pff, om gek van te worden. Heb jij er een bepaald gevoel erbij?

Meiden, wie gaat er eerder testen? Ik had vandaag even de neiging, ik was alleen te bang voor een teleurstelling! Het is misschien ook nog te vroeg.

Kissie Mia

Geplaatst

hoi mia erg eej die stomme ww....

ik denk aan de ene kant dat het niet gelukt is.. maar men (.)(.) worden steeds gevoeliger moet ik zeggen.. kan ook wel van de pregnyl zijn maar dan zou het toch steeds minder moeten worden lijkt mij toch...

en jij???

liefssssss

Geplaatst

hai meiden

bedankt voor jullie lieve reacties, wij zijn al niet meer zo met de cryo bezig, erg apart hoe het momenteel bij mij gaat, kan er gelukkig goed mee omgaan. Het scheelt denk ik ook dat we snel doorkunnen....

Jett, ik ga graag met je in het december topic maar de kans bestaat dat bij mij alles in November is.

Sharon,ik zou nog maar de slag om de arm houden, het bruinverlies is gestopt, wie weet!!! houd nog even moed hoor!

Raba: Heeeel veel succes morgen!!

Mia, wat is het slopend he! ik herken zowel de verleidig voor een test als de angst voor de uitkomst. bij de laatste tp (met de cryo) deed ik de eerste test op dag 8 na tp, ik voelde me anders en had met mezelf afgesproken om te testen MAAR dat ik me niet uit het veld zou laten slaan bij een negatieve test: ik was immers 1 week te vroeg, de test was negatief, ik was even een uurtje sjaggie maar goed, het was nog vroeg.Op dag 10 na tp hield ik het niet meer en deed een nieuwe test: zwanger.....

Volge je gevoel en houd goede moed!!!!!

Guusje, Bij mij zeggen steekjes niet, heb ze gehad bij de zwangerschap (ook de prille) maar ook in mijn eigen cyclus....heel veel succes!

Hopehope, wat een goede score! dat geeft goede hoop .-))

Daniella, hoe gaat het met jou, succes meid!

liefs

Babeth

Geplaatst

He meiden,

Babeth, wat fijn dat je er niet zo mee bezig bent. Je bent een sterke vrouw! Op naar de volgende poging!

Angel, ik weet het niet, ik heb veel krampen, geen zere (.)(.), ben heel huilerig (komt denk ik door andere dingen). Beetje gek, ik heb rechts meer pijn, laag in mijn buik? Ik ben erg zenuwachtig.

Ik ga zo maar eens relaxen op de bank!

Kissie Mia

Geplaatst

Meiden ik heb een vraagje aan jullie ,

Ik ben zo verschrikkelijk misselijk (vooral als ik koffie ruik)

En ik ben zo verschrikkelijk prikelbaar en vergeetachtig...........................

Ik zat op wd 8 en mag ook de 27e testen

Is dat nou een goed teken of komt dat allemaal door de mutsebollen?vorige keer had ik dat nl helemaal niet

Ik ben deze keer niet echt erg actief aan het meedoen op het forum ,maar ik leef met jullie allemaal mee

Liefs H

Geplaatst

hoi h

moeilijk te zeggen...

het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent

uit ervaring weet ik dat iedere zwangerschap anders is

probeer steeds kleine beetjes te eten en langzaam op te staan

succes en hopelijk op naar een positieve test

Geplaatst

@Hope: Wat een verrassing was dat dan voor je meid 9 eicellen, geweldig.

Ik hoop dat er mooie bevruchtingen tot stand zullen komen. Alvast heel veel succes zaterdag met de TP.

@Guusje: Nee, ik ga absoluut niet eerder testen. Heb dat wel eens gedaan en ik voelde me daarna gelijk zo klote dat ik besloten heb om netjes af te wachten totaan de bloedtest. Valt soms niet mee, maar ik hou me sterk.

Ik vind alleen die dag van de bloedtest zo killing, want 's morgens mag ik bloedprikken........ maar 's middags na 16.00 uur kan ik pas bellen voor de uitslag................ en dan duurt die dag zo ontzettend langggggggggggggggggggggggg.

@Mommysoonihope: Wat je vorige keer niet gehad hebt, dat kan je nu krijgen aan klachten.

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat je zwanger bent, maar die mutsenbolletjes nemen je lichaam zo in de maling.

Ik duim iig voor je voor een positief resultaat 27 oktober.

Wat wordt dat toch een ontzettende spannende dag meiden.

@Babeth: Ja meid, wat kan ik zeggen. Het gaat goed met me, maar natuurlijk voel ik ook van alles.

Ik probeer me daar deze keer niet op te focussen, want het wordt allemaal veroorzaakt door die mutsenbolletjes.

Maar het valt niet altijd mee hoor, haha.

Het enige waar ik vertrouwen in heb is straks in de bloedtest.

Fijn iig dat jullie weer zo snel doorkunnen voor een nieuwe behandeling. Waarom wordt het deze keer DD als ik vragen mag?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Daniella, wij gaan deze keer naar DD omdat ze daar de Imsi methode kunnen toepassen, het zaad 6500x vergroten om de beste te kunnen selecteren, verder is het fijn dat er geen wachtlijsten zijn. Over Brussel zijn we verder ook erg tevreden hoor.Ik kan me voorstellen dat je vanalles voelt, verschrikkelijk maar ik moet bekennen dat ik ook vanalles voel in mijn lijf na de eisprong zonder dat er sprake kan zijn van ene zwangerschap....grrrrr..Maar ik duim voor jullie, heel veel succes!!

Mia, zo logisch dat je emotioneel bent, er gebeurt zoveel en je bent onder invloed van de hormonen. Zelf heb ik het idee dat mijn lichaam overal heftiger op reageert sinds de bevalling.

Houde goede hoop meis!!! beloof me wel dat als je vroeg gaat testen je je niet gek gaat maken, alleen als die positief is goed? veel liefs!!!

Mommysoom, het zou zomaar kunnen zijn.....ik hoop het !!!! helaas is het zo dat je lichaam je ook flink voor de gek kan houden, nog een weekje, succes met de laatste wachtdagen!!!

Geplaatst

Hoi Meiden

Ik kon ff niet meer wachten om te testen helaas negatief maar goed we zitten dan ook op wd 10 ergens zit nog een beetje hoop.

De teleurstelling is wel groot ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden maar hoop ook dat me lichaam me voor de gek houd ik weet het ook ff niet meer hoor.

Ik hoop gewoon dat ik te vroeg heb getest.

groetjes Louise

Geplaatst

Hoi louise. Hoop idd dat je te vroeg was. Duim voor je dat ie over een paar dagen wel posi is.

Liefs

Geplaatst

Louise je bent vroeg en als je late innesteling hebt kan het even duren voordat het hcg op gang komt.

Was denk ik niet met ochtendurine?

Sterkte, ik hoop dat het alsnog positief uitslaat.

Geplaatst

Jippieeeee !!!!!!! De terugplaatsing is morgen !!! Ik had er met 9 eicellen natuurlijk wel veel vertrouwen in, maar puntje bij paaltje kneep ik 'm toch wel een beetje, maar ...... het is nu een feit !!!!!

Mia en Babeth, ik heb voor jullie allebei bewondering hoor !!! Jullie zijn allebei sterke vrouwen !!! En zo lief voor de rest hier, ik kan het lang niet altijd opbrengen om op iedereen te reageren hoor. Er zijn er hier ook zoveel ..... en dan zonder lijstje is het overzicht wel ook helemaal weg. Alhoewel het toch ook prettig is zonder lijstje.

Nou, meiden ........ alle geluk van de wereld voor jullie !!!!

Het kriebelt in m'n buik van blijdschap, alleen al doordat we een terugplaatsing hebben morgen.

veel liefs, Hope hope

Geplaatst

Louise, nog even hoop houden hoor. wie weet was het te vroeg, en je menstrueert nog steeds niet toch? ik heb helaas nog steeds bruinverlies..

Hope, wat goed, gefeliciteerd!!! ik ga duimen ;).

Zijn er niet een aantal die vandaag kunnen testen??? succes iniedergeval...

Geplaatst

@Louise: Ik hoop dat je te vroeg getest hebt meid. Heel veel succes nog deze laatste daagjes.

@Hope: Fantastisch meid. Hoeveel bevruchtingen heb je? Misschien hou je er nog wat cryootjes aan over.

Heel veel succes alvast morgen met je TP en op naar de wachtweken.

@Sharon: Hoe lang heb je al last van dat bruinverlies? Kan misschien innestelingsbloeding zijn.

Wanneer mag je officieel testen? Heel veel succes nog deze laatste daagjes.

@Babeth: Dat is wel fijn idd dat DD geen wachtlijsten heeft.

Ik zit er zelf ook aan te denken, dat als het deze keer niet gelukt is met de cryootjes, ik bij de volgende ICSI behandeling ook iets anders wil proberen. Misschien assisted hatching, maar daar moet ik het dan nog met mijn gyn over hebben.

Je wilt toch van alles geprobeerd hebben he.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

daniella, Ik heb het vanaf woensdagavond, maar ook lage rugpijn, dus ik denk dat ik ongi ga worden.. de test was negatief vandaag, officieel mag ik maandag testen....

Geplaatst

jaaaaaaa... pff slopend hoor de 2de week.. Hou jij het nog een beetje vol? ik hoop ook dat het te vroeg is, ik heb het ook niet met mijn eerste ochtendurine gedaan... dus ik heb nog ietsje pietsje hoop...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden