Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Angel & Guusje: weer zo ontzettend jammer....

Veel sterkte,

Lot

Het is nog niet zeker hoor dat het niet goed gaat, dat weet ik pas woensdag, maar ben bang dat het klaar is voor dit keer.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Raba en Angel,

Laat jullie tranen maar gaan. Het doet elke keer weer pijn op de dag dat je merkt dat het niet gelukt is.

Ook al kun je misschien van te voren al merken dat je ongesteld zult gaan worden, zolang je nog niet ongesteld bent blijf je toch wat hoop houden. En dan, als je naar het toilet gaat........KLOTE!!

Sterkte lieve meiden!

Guusje,

Wat een shitzooi dat je denkt dat het niet gelukt is.

Mijn duimen draaien nog!

Sterkte en succes nog.

Louise,

Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig bericht!

Wij mogen donderdag naar de gyn. Eigenlijk morgen, maar zaterdag ben ik gebeld dat er morgen veel puncties zijn en dat onze afspraak verzet moest worden.

Nu gaan we dus donderdag.

Geplaatst

@Guusje: Ik hoop niet dat het door gaat zetten meid. Nog heel veel succes tot woensdag en ik duim voor je.

@Angel: Bah, wat een teleurstelling weer voor je. Het is zo oneerlijk allemaal.

Heel veel sterkte gewenst.

@Wish: Succes alvast donderdag bij je gyn. Wanneer denk je dat je weer van start kunt met je cryootjes?

@Raba: Hoop dat je ongi snel komt en dat je weer verder kunt met een nieuwe poging.

Hoop dat die poging je meer geluk gaat brengen.

@Ellen: Ik hoop dat je je cryo('s) woensdag mag gaan verwelkomen. Alvast heel veel succes.

@Mia: Hoe is het met je meid? Jij gaat morgenochtend testen toch? Alvast heel veel succes en ik duim voor je.

Hier bij mij niet veel te melden. Nog 2 dagen tot de bloedtest, dus de zenuwtjes beginnen nu toch wel te komen.

We hopen het beste, maar heb toch weer die ontzettende angst voor weer een teleurstelling.

Maar we proberen het allemaal nog maar even positief te zien. Maar dat is niet makkelijk en daar weten jullie helaas ook alles van.

Meiden.......... allemaal heel veel succes verder.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Daniella,

Oef, nog maar 2 dagen. Maar wat kunnen die voor je gevoel lang duren....

Succes!

Ik hoop dat we meteen door mogen met een cryo tp. Zit donderdag op cd11, misschien dat ik dan een echo krijg.

Afgelopen keer had ik op cd13 een grote follikel en mocht ik die avond meteen de Pregnyl zetten.

En anders moet ik neem ik aan zaterdag of maandag terug komen.

Geplaatst

@Kaykay: Ik gebruik in iig tarwekiemolie capsules en "zwanger worden" capsules. (Baadt het niet, schaadt het niet)

Verder drink ik geen cola, want dat schijnt ook niet goed te zijn.

Vrijen staat ook op een heel laag pitje momenteel, want mijn gyn adviseerd om geen sex te hebben in de wachtweken.

Voor de rest doe ik alles wat ik normaal ook doe. De eerste dagen na de TP wordt alleen geadviseerd om het een beetje rustig aan te doen.

Ik wens je heel veel succes met die "slopende" wachtweken en ik hoop dat dit cryootje je gaat verbazen.

@Dublin: Hey meid, killing he die laatste daagjes.

Met mij alles goed, maar de zenuwtjes beginnen nu ook wel te komen hoor voor woensdag.

Nog heel veel succes deze laatste dagen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Dank je voor jullie lieve berichten.

Heb het zh gebeld en moet volgende week ma di woe en do. Me 2de urine op vangen en dan 4-11 een echo.

En dan kijken ze wanneer ik me cryo terug krijg.

Dacht eerst dat ik een maand rust moest maar dat hoefde niet.

Dus gaan we gelijk door

We zijn nog aan het denken of we 1 of 2 terug plaatsen

Liefs

Geplaatst

Hoi Angel

Wel fijn dat je zo snel weer verder kunt met je cryo TP.

Weet even niet meer of dit je eerste cryo TP wordt?? (sorry hiervoor, maar je hebt niets in je handtekening staan)

1 of 2 terugplaatsen...................... idd even goed over nadenken.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Dank je voor jullie lieve berichten.

Heb het zh gebeld en moet volgende week ma di woe en do. Me 2de urine op vangen en dan 4-11 een echo.

En dan kijken ze wanneer ik me cryo terug krijg.

Dacht eerst dat ik een maand rust moest maar dat hoefde niet.

Dus gaan we gelijk door

We zijn nog aan het denken of we 1 of 2 terug plaatsen

Liefs

Angel, wat fijn dat je gelijk door kan.

Maar hoef je nu geen bloed te laten prikken? Als ik nu echt ga menstrueren dat moet ik zo wie zo bloed laten prikken om te kijken of er echt geen HCG aanwezig is.

Als het bij ons nu mis gaat hoop ik ook dat ik gelijk door kan voor een cryo, of misschien ga ik vragen om een volledige behandeling te doen. Maar ik weet het allemaal even niet.

Geplaatst

@daniella dit word onze eerste cryo tp

Staat nog idd niet in me handtekening moet ik nog aan passen.

@ guusje nee hoef geen bloed te prikken

Waarom weet ik ook niet. Ben aan de ene kant wel blij hoor dat ik gelijk door kan.

Liefs

Geplaatst

Angel wat mooi dat je door mag gaan! Heel veel succes met de volgende tp!

Guusje gaat het?Ik lees dat je geen goed gevole hebt.....Ik hoop toch dat je je zich vergis en dat je 27 okt een positieve uislag krijgt!

Daniella,Dublin nog twee dagjes! Ik duim voor jullie net zo hard als voor iedereen ;)

Mia je gaat morgen testen....Veel succes!

Bianca ik lees dat een tp hebt gehad wat mooi!Heel veel succes met wachten!

Ik hoop niet dat ik iemand vergeet

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en ik heb gehuild maar niet van blijschaap......

Ze hebben het vruchtzakje in de baarmoeder gezien,maar hij is heel erg hoog ingenest...dus moeilijk te bereiken,volgens mijn arts hij is niet leeg maar ze hebben ook hart niet zien kloppen.....Was even slikken......De arts kon niet defenietief zeggen dat er over is,het kan nog....klein kans,maar wel bestaat,dus ik moet volgende week maandag middag weer voor een echo.

Ik ben kapot van,ik weet dat het niet defenitief shlecht nieuws is,maar dit was voor mij geen optie....zulke nieuws had ik echt niet verwacht....

Dus nu moeten we wachten.....ik heb de hoop opgegeven.Volgens de echo ben ik 7 weken 0 dagen,dus overal waar ik lees er moet een haartje kloppen tot de tijd....

Maar ja...wat doe jij dan....nog wachten....

Liefs,Violeta

Geplaatst

O nee, Violeta, dat meen je niet??!! Het gebeurd toch wel eens vaker dat het pas later is??

Maar ik kan me voorstellen dat je puur uit zelf bescherming zo denkt.

Wat ontzettend moeilijk, en wat zul jij een zware week tegemoet gaan meis,

ik wil je heel veel sterkte wensen.

liefs

Geplaatst
@Guusje: dan ga ik HEEL HARD voor je duimen!

Succes,

Lot

Thanx ;-)

Geplaatst

Oh nee!!!

Violeta, dit mag toch niet.

ik hoop echt dat het er volgende week beter uitziet maar wat zal jij een k.t week tegemoed gaan.

Sterkte meid.

Lieve groet esther

Geplaatst

Jeetje meiden,

wat is er een hoop gebeurd hier!

Angel, hoe gaat het nu? Je mag snel weer door met je cryootje, fijn.

Guusje, ik schrok ook van jou berichtje over wat bloedverlies, hoe is het nu?

Violetta, jeetje zeg dat is balen. Ik kreeg de vorige keer met 8 weken een echo omdat je dan veel meer kans hebt een hartje te zien, ik ga heel hard voor je duimen meis!

ik heb nog niet getest, vind het moeilijk, zeker na al deze berichten hier. Morgen gaan we het maar eens doen.

Fijne avond lieve meiden!

Geplaatst

ben zo benieuwd mia zal morgen op me werk in de pauze ff komen gluren hoor

het is je zo gegund...

liefsssssss

Geplaatst

Violetta, verdorie wat een bericht zeg, ik snap dat de hoop erg klein is! zo´n naar bericht is al ellendig genoeg en dan die onzekerheid erbij...veel sterkte!

Mia en Daniella, heel veel succes met jullie aankomende testen!!!

alle dames bij wie deze pogign niet geluk is, heel veel sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Mia,

Vandaag veel wezen broek loeren, vanmorgen wel een beetje bruine afscheiding, en daarna niets meer. Ik hoop zo dat het niets was.

Jij gaat morgen testen begrijp ik! Spannend hoor, ik hoop op een positieve test voor jullie.

Ik ga weer op de bank hangen, heb koppijn van alle spanning!

Liefs Guusje

Geplaatst

Bedankt meiden!

Als ik morgen ochtendurine opvang, kan ik dan 3 uur later een test doen? Wordt eventueel aanwezig hcg daar niet minder van, of kan ik beter plassen wanneer het nodig is? Stomme vraag misschien, maar we worden gefilmd door bb. Om het nog extra spannend te maken, pfff!

Kissie Mia

Geplaatst

@ Violeta81, dat ie een hoog plekje heeft uitgekozen is lastig. Maar het is nog geen definitief slecht nieuws. Is meer op privacy gericht, dus verder weg gaan zitten om te groeien!! Ik duim heel hard voor je volgende week op goed nieuws!!!

@ Mia, succes met testen morgen!!!

@ Guusje, ben nog steeds aan het duimen voor je. Dat woensdag de uitslag wel degelijk HCG oplevert!!!

@ Daniella, nog 2 nachtjes slapen en dan een lange dag wachten. Begrijp ik nou dat je alleen een bloedtest doet en niet zelf ook met ochtendurine???

Morgen weer werken, dus mijn afleiding. Maar veel toiletbezoekjes denk ik zo.. Gelukkig alleen nog 's ochtends die bollen dus dat scheelt weer. En dan woensdag testen...Still waiting....

Geplaatst

Mia wat spannend morgen!!! Volgens mij kun je best met ochtendurine 3 uur later testen hoor! HCG 'vervliegd' denk ik niet want als je bij de huisarts urine inleverdt voor het een of ander kunnen ze ook gewoon later testen....

En bij Moeders voor Moeders halen ze toch ook pas later de HGC eruit.....Dit is mijn logische denkwijze maar misschien denk ik te simpel haha

(En anders doe je gewoon 2 potjes, van s'ochtends en van 3 uur later voor de zekerheid!)

Succes en ik ga heeeel hard voor je duimen!

X Miekske

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden