Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden

Ik heb het idd niet met ochtendurine gedaan ik hou nog een een beetje hoop heb geen bloedverlies maar wel pijn in me lage onderrug ik weet het ff niet hoor ik hoop dat ik gewoon te ongeduldig ben geweest.

EN dan nog geef ik de hoop niet op wie weet moet het dan dat eene cryotje n de vriezer zijn.

ben nog niet helemaal verdrietig hoor

bedankt voor de lieve woorden.

alle meiden sterkte

xxx

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sharon: Laat je iig nog niet uit het veld slaan, want je ongi is ook nog helemaal niet doorgezet.

Naarmate de testdatum dichterbij gaat komen wordt het idd steeds moeilijker.

Nog veel succes deze laatste daagjes en ik duim voor je.

Geplaatst

Hoi Raba

Ik heb net op een ander topic gelezen dat de uitslag negatief is.

Wat ontzettend klote meid, ik had het zo gehoopt voor je.

Heel veel sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling.

Liefs

Daniella

Geplaatst

hoi allemaal....

@hope wat een geweldig nieuws zeg...... succes

hier gaat het wel heb een beetje een dubbel gevoel.. heb altijd last van witte afscheiding en meestal paar dagen voor dat ik ongi moet worden is het anders zeg maar dan weet ik dat me ongi er aan komt (sorry voor de details) hoop dat ik het helemaal mis heb dit x maar het is 9 van de 10 x wel zo.... ik baal echt enorm al weet ik wel zolang je geen bloed verliest is er nog wel hoop. maar me hoop is al een beetje weg aan het gaan.....

hoop dat het zo blijft want anders is gelijk heel me verjaardag naar de *******

sorry voor het gezeur maar moest het ff met jullie delen...

liefs

Geplaatst

Raba, Wat balen dat het niet gelukt is....heel veel sterkte hoor!

Angel, ik begrijp je helemaal hoor, ik zit in hetzelfde schuitje....... ook de 11e terugplaatsing gehad, alleen heb ik al wel last van bruin bloedverlies.

ik ben er de hele dag mee bezig, pfffff.. wel 5 keer in het uur naar het toilet om te kijken, maar dat zal jij ook wel herkennen!sterkte en succes hoor!!

Geplaatst

ja dat herken ik ook zeker zodra je iets voelt gelijk na de wc pfff.

je staat er mee op en je geet er mee naar bed... 24/7

jij ook succes en sterkte we houden elkaar maar een beetje op de been...

liefssssssssss

Geplaatst

Lieve meiden!

Zo herkenbaar! Heb er ook last van, niet van bruinverlies, maar wel wat meer afscheiding, lage rugpijn en onrustige buik, spannend he meiden!

Sharon, blijft het bruinverlies hetzelfde?

Louise, houd moed!

Dikke knuffel

Geplaatst

Raba, wat een kl*te nieuws. Heel veel sterkte.

Angel, Meid, wat een onzekerheid, en zo begrijpelijk. Maar hou moed! Ben je vandaag jarig?

Liefs Guusje

Geplaatst

Mia, ja erg he.. het blijft wel hetzelfde.... iedere keer denk ik, nou zal het wel rood zijn, maar nee... het blijft een beetje grijzig/bruin(sorry voor de details) ;).pfffff

Geplaatst

@guusje ja dat is het ergste die onzekerheid en ja ben jarig vandaag..

@mia nee heb niet meer getest... morgen krijg ik als het goed is weer nieuwe binnen.. heb ze gisteravond besteld

liefsssssssss

Geplaatst

Brrrrr lieve meiden wat een spanning om al jullie berichten te lezen!

:goodluck::positive energie::myfignerscrossed:

Geplaatst

@Raba, wat verschrikkelijk klote meid!!! sterkte, het zag er zo goed uit.....

@Angel, van harte gefeliciteerd!

Meiden, veel sterkte met de slopende (laatste) wachtdagen, wat is het heftig he

houd moed meiden

liefs

Babeth

Geplaatst

Daniella

houd nog goede moed hoor, deze cryo´s gaan jullie welicht verbazen, ik hoop het!

de reden om eens uit te wijken naar DD is echt vanwege de zaadselectie, we zijn heel erg benieuwd. Manlief zit verder al weer geruime tijd aan de supplementen dus we hopen dat dat ook (weer) effect heeft.

liefs

Babeth

Geplaatst

Gefeliciteerd Angel!

Ik hoop dat je alsnog een beetje een leuke verjaardag hebt/had.

Liefs Guusje

Geplaatst
@ Guusje, ben je al geslaagd voor je winterjas?

Ja, hahaha. Van de zomer heb ik bijna geen kleding gekocht, want als........ Maar dat doe ik dus niet meer. En het is even zo HEERLIJK om even te shoppen!

Geplaatst

Hoi Angel

Nog van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag. :blowkisses:

Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.

Liefs

Daniella

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden