Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Babeth

Laten we hopen dat deze cryootjes ons zullen gaan verbazen. Dat zou echt een hele verrassing zijn.

Liefs

Daniella

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Raba wat een kl*te zooi zeg. Sterkte....

Voor de andere wachtende dames, jeetje wat een spanning. Hopelijk is al dat bruine verlies beneden tussen de beentjes van een innesteling en hebben jullie allemaal een posie test!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs

Geplaatst

hoi meiden

nog bedankt voor de felicitaties. heb wel een gezellige avond gehad gelukkig....

wel een paar x weeste loeren hihi..

en ze vonden het natuurlijk beetje raar dat ik niet dronk.. dus moest ik maar wat verzinnen hahha....

liefs

Geplaatst

Goedemorgen!

Angel wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!

ik had bijna de nijging om te gaan testen vanmorgen! Chicken, ik heb het niet gedaan! Vandaag krijgen we onze vrienden op bezoek met hun kleintjes, heel gezellig! Heb dus geen zin in een sip gevoel als die niet positief is. Misschien morgen? Ik word veel wakker s'nachts en droom de gekste dingen, die moeheid kom waarschijnlijk daar van, ha ha!

Hoe gaat het met de andere bijna testers? Nog in kunnen houden?

Kissie Mia

Geplaatst

Mensen zijn ook altijd in shock als ik geen borrel neem.....

Smoesje wat ik gebruik is medicijnen voor een ontsteking daarbij mag je niet drinken.

Geplaatst

Oja, die smoes moet ik dus vanavond ook verzinnen! Of gewoon Jip&Janneke champagne drinken!

Geplaatst

Ik ga vanavond wel kip in witte wijnsaus maken voor onze visite, had ik niet helemaal over nagedacht, de alcohol vervliegt toch wel als het een 40 minuten in de oven heeft gezeten?

Kissie

Geplaatst
Oja, die smoes moet ik dus vanavond ook verzinnen! Of gewoon Jip&Janneke champagne drinken!

Ben je ook jarig Mia of moet je naar een verjaardag?

Geplaatst

Onze vrienden komen bij ons eten, ik vind het altijd erg leuk om uitgebreid te koken. Zal ook een niet drinken smoesje moeten verzinnen!

Geplaatst

Gezellig maar het valt wel op, had hierboven al geschreven dat je in combinatie met ontstekingsremmers niet mag drinken, die gebruik ik altijd.

Veel plezier vanavond.

Geplaatst

Helaas ben ik nu echt ongesteld geworden, ik had me er al een beetje op voorbereid dus gelukkig kwam het niet hard aan.... hopelijk kunnen we snel door met de cryo`s, we hebben er nog 7 die op ons wachten, deze keer maar gelijk 2 terug laten plaatsen als het mag..;).... vandaag even leuke dingen gaan doen als afleiding!

anders dames succes nog even met wachten en testen, hopelijk hebben jullie iets beter nieuws de komende dagen!!! xxx

Geplaatst

Mia, wat goed dat je je nog in kon houden!!!!maak je niet druk om de kip, de alcohol vervliegt in de oven, ik neem aan dat de oven boven de 150 graden zal gaan?

een gezellige avond gewenst!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Sharon, balen meis. Je had je er al een beetje op voorbereid, gelukkig scheelt dat een klein beetje voor je. Uit die 7 cryo's moet gewoon een mooi babietje voor jullie komen!

Dikke knuffel Mia

Geplaatst

Hallo meiden ,

Vandaag is al een beladen dag voor ons omdat het de vorige keer op dze dag mis is gegaan.

Net ging ik naar het toilet en het papiertje was heel licht roze ,het zal toch niet weer zo zijn?

Ben al twee dagen heel erg misselijk (compleet met overgeven)grotere borsten etc etc

Ik ben helemaal overstuur ..............

Liefs H

Sterkte voor jullie allemaal en gefeliciteerd voor diegene die positief getest hebben

Geplaatst

Hè meiden,

Jeetje h! Op welke dag zit je nu? Heb je al een test gedaan? Zware dag meis, ik begrijp het. Dikke knuffel!

Babeth, ja gaat boven de 150 graden hoor! Ik denk dat ik morgen ga testen, 1 dag eerder. Ik voel niet zoveel meer. Ik hoop dat ik niet ongesteld ga worden. Wat een onzekerheid.

Dikke kus Mia

Geplaatst

@ Mia , ik zit op wachtdag 10 en nee ik heb nog niet getest ik ben alleen en wil niet alleen zijn voor het geval dat het negatief is .

ik ben net weer naar het toilet geweest rn nu was er niks te zien ik word er gek van .

Ik was er zo zeker van dat het deze keer zou lukken .

Ik wens je veel succes met testen morgen ,ik denk dat wij ook morgen gaan testen dan is mijn vriend er ook weer

Liefs

Geplaatst

@ MommysoonIhope, hoop zo voor je dat het vals alarm is! Heel veel succes!

@ Sharon76, ontzettend balen voor jullie. Maar gelukkig nog wel in het bezit van 7 cryo's. Daar zal echt de juiste tussen zitten!

Ook ik merk dat de nachtrust iets minder rust oplevert. Slaap onrustiger en heb net zo goed de neiging tot vaker controleren of het er echt niet aankomt. Maar ja, die bolletjes geven net zo'n gevoel! Naar mate de datum dichterbij komt wordt het toch steeds onzekerder. Maar goed, we houden HOOP!

@ Guus, Daniella en Angel: gaat een van jullie eerder testen??? Of wachten jullie netjes tot woensdag...

Geplaatst

@raba: jeetje meid, wat een domper, je had er zo'n goed gevoel over.

@sharon: fijn dat je idd nog 7 cryo's hebt, dat geeft moed!

@de dames die nog mogen testen: sterkte en heel veel succes.

En wat het weekend verder ook brengen zal, maak er wat van.

Liefs,

Lot

Geplaatst

@Dublin, Ik weet nog niet of ik eerder ga testen. Als ik het doe, dan denk ik pas dinsdag, omdat ik nu pas op WD7 zit.

En jij, jij wel?

@H, hou moed he? Nog niet opgeven hoor!

Geplaatst

@h hoop dat het niet door ga zetten meid

@dublin ik heb morgen een week geleden me laatse pregnyl gedaan haha en had op wd 9 al een x getest en ga als het goed is vandaag nog een x doen kijken wat ie nu aangeeft me testen zouden vandaag weer binnen komen hoop ik ...

@mia hoe gaat het nu met jou meid?? ik denk aan je.

ik word gek hier van de onzekerheid pfffffffffffffffffffffffff weer buikpijn weer weg en dan weer hele erge steken en weer weg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

jullie horen als ik me testen binnen heb..

en voor de rest veeeeeel succes

liefs

Geplaatst

hey meiden..

Even een berichtje van mij.. zit vandaag op wachtdag 17 maar gisteren negatief getest.

Ik mocht ook gisteren testen, maar tsja nog geen red devils te zien..

Hoop dat ik gewoon te weinig hcg heb op dit moment maar dat ik toch zwanger ben..

Gisteren ook gestopt met Utrogestan dus als het dan goed mis is zal het dit weekend er wel uit komen denk ik..

Pff wat kun je je dan kut voelen he!

Liefs Yvonne

Geplaatst

Hoi Meiden

Ik word gek hier

van de week pijn in me onderrug en dacht nou komt het wel maar nee hoor nog niet ongi.

Misschien ga ik morgen nog een keer testen dan zit ik op wd 13 dus we blijven nog ff hopen.

Meiden die negatief hebben getest sterkte om alles weer op een rijtje te krijgen

Meiden die positief getest hebben Gefeliciteerd.

Meiden die ook nog moeten wachten succes.

xxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden