Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Sharon: Meid wat een teleurstelling voor je. Echt waardeloos dat het deze keer niet gelukt is.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je cryootjes je meer geluk zullen brengen.

@Yvonne: Ja, dan kan je je behoorlijk kut voelen ja. Daar weten we helaas alles van.

Was dit je eerste behandeling? En heb je nog cryootjes?

Heel veel sterkte gewenst.

@Angel: Succes met testen vandaag. Hoop dat hij weer positief zal zijn.

@Mommysoonihope: Heel veel succes morgen met testen en ik hoop dat het rose vandaag een vals alarm was.

@Dublin: Ik ga absoluut niet eerder testen dan woensdag.

Ik krijg dan een bloedtest 's morgens, maar kan 's middags na 16.00 uur pas bellen voor de uitslag.

Dus die dag gaat dan heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam voorbij, haha.

En jij? Ben jij van plan om eerder te gaan testen?

@Mia: Alvast heel veel succes morgen met testen. Ik zal voor je duimen.

@Bianca: Hoe is het met je meid? Beginnen de zenuwtjes al te komen voor maandag?

Hier bij mij alles rustig eigenlijk. Voel niet zo veel nog. Ik voel me ook anders dan de andere keren, maar weet dat dat ook niets zegt. Het begint wel steeds spannender te worden naarmate 27 oktober dichterbij komt.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hoi meiden,

Yvonne en Sharon, wat ontzettend klote dat het niet gelukt is!!! heel veel sterkte meiden!

Yvonne, ook zo ellendig dat de menstruatie zo lang weg blijft, daardoor kreeg je uiteraard hoop. Helaas was na onze verse poging ook pas op wd18 de menstruatie gekomen nadat ik op wd17 een negatieve (bloed) test had en gestopt was met de utrogestan.

Mommysoon, houd nog goede hoop hoor!! wellicht is het nog wat van de innesteling?

dames die nog aan het wachten zijn, heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes!!!!

:goodluck1:

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Louise

Die wachtweken zijn echt killing.

Pijn in je onderrug kan ook veroorzaakt worden door de Utrogestan als je die gebruikt.

Wanneer mag je officieel testen? Ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

meiden bedankt voor jullie medeleven. Voelen ons verdoofd.

Vind het moeilijk om actief te zijn in dit topic het is zo druk en mijn hoofd is vol

meiden allemaal veel succes of sterkte gewenst

Geplaatst

Hoi Raba

Neem lekker de tijd meid om dit weer te verwerken. Is zeker niet makkelijk, daar weten we helaas alles van.

Heel veel sterkte gewenst.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hoi zit je te wachten op de testen zijn ze nog niet eens binnen heb het donderdag avond besteld. Nou dan zal het maandag miss wel zijn. Morgen maar miss ff na de winkel.

Raba en sharon heel veel sterkte voor jullie

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen,

uitslapen zit er niet in hoor, ben gelijk klaarwakker en denkt aan onze maybe baby! Ik heb niet getest, ik durfde niet, als het niet zo is, dan is de illusie beter! Ik zie teveel pech hier om het te durven, het is allemaal te mooi om waar te zijn.

Mijn man wil netjes wachten. Dus het zal wel dinsdagochtend worden ipv maandag. Disndag zijn we allebei lekker vrij. Kunnen we huilen of heeeeel blij zijn! Dus nu maar niet ongesteld worden!

Hoe gaat het met de andere bijna testende meiden?

Pregnyl is nu wel uit je lichaam, dan houdt het toch niet je menstruatie meer tegen? Hoe zit dat met de bollen?

Fijne zondag meiden!

Kissie Mia

Geplaatst

Nou, ik kom mezelf nu toch maar Groen melden, ik heb niet op het wb gezeten, want ik was er al te vaak afgelazerd, maandag 18 okt al pos. getest, maar afgelopen zaterdag was mijn officiele testdag, nog steeds dik positief!!

Alle meiden die positief getest hebben, gefeliciteerd.

Iedereen die negatief gestest heeft of ongi is geworden, heel veel sterkte.

Alle wachtenden, heel veel succes met deze slopende weken/dagen.

Geplaatst

Marielle,

van harte meid, helemaal top! Ik hoop dat ik binnenkort bij jullie op het 12 weken bankje mag zitten en kletsen!:duimen draaien:

Geplaatst

Ik heb die bollen niet, bijna iedereen heeft ze hier, hoe kan dat? mis ik er iets aan?

Kissie

Geplaatst

Gefeliciteerd marielle

Toen ik die bollen gebruikte hield het mijn ongi wel tegen. maar dat is ook niet bij iedereen.

Vind het knap dat je kan wachten mia.

Hoop dat je dinsdag heel blij mag zijn.

Liefs.

Geplaatst

@Marielle: Van harte meid met je zwangerschap en geniet ervan.

@Mia: Dat is nu precies de reden dat ik niet eerder test. Je durft niet want je bent zo bang voor een teleurstelling.

Daarom wacht ik ook netjes mijn bloedtest af.

Ik hoop dat jullie dinsdag heeeeeeeeeeeeeel blij zullen zijn. Succes nog de laatste daagjes.

@Angel: En ga je vandaag nog een test halen en testen????

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Goedemorgen meiden ,

Helaas hier nog altijd lichtrose verlies (is wel slijmerig)

Ik geloof dat ik vandaag er toch maar een test tegenaan gooi maar ik ben zo bang dat het weer mis is gegaan .......

Aan alle meiden die negatief getest hebben :ik weet hoe jullie je voelen

Aan alle meiden die positief getest hebben :Proficiat en ik hoop ook nog eens dat geluk te hebben

Aan de meiden die nog aan het wachten zijn:ik duim me te pletter voor jullie !!

Hier is wel nog een lichtpuntje(hoe klein dan ook) we hebben bericht van het AZM gekregen dat we nog 2 cryos in de vriezer hebben

Veel liefs en een fijne zondag ;H

Geplaatst

Meiden, ik heb de stoute schoenen aangedaan en getest, maar negatief. Maar het is ook veel te vroeg denk ik, ik zit pas op WD8 (als tp WD1 is, ander nu WD7) Ik denk dat ik het niet meer doe, wacth het gewoon woensdag af.

En ja Daniella, ze gaan me dan bellen tussen 14.00 en 17.30 !!!! Dit gaat een heeeeeeele lange middag worden.

@Marielle, gefeliciteerd!

@Mia, sterkte nog even met wachten meid! Ook ik gebruik nu geen bolletjes.

Liefs Guusje

Geplaatst

Hoi Meiden

Ik zit nu op wd 13 zit te twijfelen of ik nog een keer ga testen aan de ene kant denk ik doe maar niet dan is de teleurstelling er nog ff niet.

IK vind de wd slopend je weet niks grrrrrrrrrrrrrrr op wd 10 getest was negatief dus ben bang.

Nog geen tekenen van ongi buiten af en toe wat krampen in me buik.

Er zijn wel wat veranderingen in me lichaam.

Ik kan eindelijk eens goed naar het toilet en word misselijk van koffie.

Vanmorgen bijna over me nek gegaan. Ik geloof dat als 1 van ons s'morgens misselijk is wij daar heel blij mee zijn terwijl "gewone" zwangere er over klagen hahahahahahah

sterkte voor de test meisjes ik duim net zo hard voor jullie als voor mezelf

en voor de meisjes die teleurgesteld zijn sterkte met verwerken

xxxx dikke knuffel

Geplaatst
Ik heb die bollen niet, bijna iedereen heeft ze hier, hoe kan dat? mis ik er iets aan?

Kissie

Mia dat is ter bevordering van de innesteling, het kan ook zijn dat iemand nog extra Pregnyl moet spuiten, heb jij dit dan helemaal niet gehad?

Geplaatst

Hoi allemaal heb net getest. De test is zo veeeeel lichter geworden dan afgelopen woensdag. Je moet echt in het licht kijken. Dus dat betekend dat de pregnyl nu zo goed als uit me lichaam is.

De buikpijn is er nog wel

Verwacht er dus ook maar niet te veel van

@h wat fijn dat je nog 2 cryo's achter de hand heb.

@guusje. Wil nu idd niks zeggen. Duim voor je dat je straks wel een posi test hebt.

Liefs

Geplaatst

Hoi dames

wat spannend hier!!!

Marielle, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een geweldig nieuws en mooi dat de test nog donkerder was, top!!!!

Mia, ik snap dat je nog niet durft te testen, wat apart overigens dat jij geen utrogestan hoefde te gebruiken, net wat Sylvie zeg, het is meestal Utrogestan of pregnyl.

Maar wie weet is er wel een reden voor, ik hoop dat je samen met je man dindag een mooie test in handen hebt! 7-10 was jouw punctie (eisprong) de toegediende pregyl zal dan allang uit je lichaam zijn (5-10 toegediend?), je hebt verder geen utorgestan of andere hormonen die je gebruikt ter bevordering van de innesteling....het is nu de 24ste 17 dagen na je eisprong...ik heb goede hoop voor je meis!!!!!

Angel, de toegediende pregnyl zal inderdaad wel zo goed als uit je lichaam zijn, houd nog even moed hoor!

Mommysoon, gelukkig nog geen roodverlies, houd moed

alle aankomende testers, heeeeeel veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo Meiden

Weer een berichtje van mij.

Heb toch maar getest en mag nu me zelf op het groene lijstje bij voegen weet niet wat ik moet voelen ben zo vreselijk opgelucht maar nu word het meteen weer spannend dit was de vorige keer ook dus nu maar hopen dat ze blijven zitten

Ben zo blij kan wel janken.

xxxx

Geplaatst

He meiden, wat een spanning hier!

Louise, helemaal top, je bent gewoon zwanger!!!! Gefeliciteerd!

Babeth en Sylvie, ik heb wel pregnyl bij gespoten, nog 3 keer na de punctie. Het werkt dus hetzelfde?

Angel, je maakt het wel spannend, nog even geduld dus. Rustig aan meis.

MommySoon, he jekkie, misschien zet het gewoon niet door. Ook nog even geduld?

Guusje, jij bent er echt vroeg bij, kijk maar naar louise, die heeft nu ook een positieve test op dag 13, op 10 was deze negatief.

Ben lekker met man en hond het bos in geweest, heerlijk herfstig weer! Ben helemaal opgefrist. Nu even op visite bij een oom en tante, die 1 van de eerste icsi's baby in Nederland hebben gekregen (14 jaar)! Nooit geweten dat we nog op een andere manier een bijzondere band zouden krijgen.

Ik heb nog steeds een soort buikpijn, maar ja , ik voel nu ook van alles!

Kissie Mia

Geplaatst

wat fijn dat er ook wat positieve berichtjes zijn vandaag........ geeft me weer veel hoop voor de volgende keer!

Gefeliciteerd allemaal....... :clap2:

wat leuk Louise!!!! geniet er mooi van.....het duimen heeft toch geholpen;).

ik bel morgen naar het ziekenhuis om te vragen of we gelijk door kunnen. Weten jullie of je dan nog een keer zou moeten menstrueren voor je verder gaat met de cryo`s?? ik weet er eigenlijk nog niks vanaf...... dus als iemand nog info voor mij heeft, dan graag!

fijne dag nog

lfs sharon

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden