Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ff snel een berichtje van hier...

violeta wil jou heel veel sterkte wensen

hier gaat het wel weer goed donderdag zh dus ben benieuwd wanneer ik me cryo's een warm plekje mag geven...

liefsss

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaykay@huil maar goed uit. Wat onzettend k. Veel sterkte en een dikke :knuf:

Violeta@wat vreselijk oneerlijk. grrrrrrrrrrr. Veel sterkte :CYBER_HUGS:

Louise@ hoe gaat het nu met je? Schrikken zeg die bloeding.:CYBER_HUGS:

Inderdaad wish wat een rot maand. November en december moeten het jaar mooi afsluiten :gekruiste vingers 3

Geplaatst

Violeta, wat een rotnieuws ..... wat is het toch gemeen ...... heel veel sterkte ....

Meiden, dit is inderdaad een hele slechte maand, het leek zo goed te gaan de eerste weken ...

Ik wens iedereen heel veel sterkte om het verdriet te verwerken !!!

liefs hope hope

Geplaatst

Hey Hope hope,

Super! Jij mag morgen testen, wat spannend! Hou je het nog een beetje uit? Zet jezelf er dan maar bij in het november wachtbankje, als het groen is he. Je mag dat nu ook al natuurlijk.

liefs,

Ellen

Geplaatst

Dank je wel Ellen. Ik had zondagavond en gisteren hele emotionele buien, ik denk dat de spanning van de allerlaatste behandeling me ff teveel werd. Nu ben ik eigenlijk wel weer heel rustig. M'n lichaam geeft weer de meest 'gemene' signalen, daar trap ik natuurlijk niet meer in (ahum) ...... het voelt eigenlijk wel goed ..... maar ook dat heb ik de afgelopen jaren al meerdere keren gehad ..... ik moet gewoon nog 21 uur wachten !!!!

liefs hope hope

Geplaatst

Meiden,dank jullie wel voor jullie lieve berichten!

Hier een beetje bloedverlies,maar nog geen mk....volgens mijn het gaat ook lang duren.Ik heb gister cytotec ingenomen wat deed pijn,zeg....en vanochtend stopt de pijn en de menstruatie,dus moest ik een echo doen,nou ons embryo was nog in mijn baarmoeder,dus nog niks aan de hand,moet ik tot mordenavond wachten en dan weer de pillen innemen....wat een moeilijke tijd komt.....

Hope, Ik wil je heel veel succes wensen morgen!!!!

Ik denk aan je!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Meiden wat een verdriet om te lezen allemaal.

Met mij gaat het wel goed heb nog steeds lichte bloedingtjes maar nog geen klachten verder buiten het zwanger voelen.

morgen naar het zh om weer bloed te prikken dus morgen weten we meer.

Ik probeer wel positief te blijven hoor. Heb vandaag wel moeders voor moeders over de vloer gehad dus we houden nog hoop

dikke knuffel allemaal xx

Geplaatst

@ Violeta80. wat ontzettend balen zeg! Hoop voor je dat het maar snel en zo pijnloos plaatsvindt.

@ Kay kay, ook voor jou balen zeg. Heel veel sterkte de komende tijd.

@ Hope, zorg maar dat november gelijk GOED en GROEN begint.

Geplaatst

violetta, mijn hart gaat uit naar jou!!!!!!!!!!!!!

Ik wil iedereen onwijs bedanken voor alle lieve reacties voor iedereen op deze site! Ik moet zeggen dat t mij echt veel doet. Ik schaam mij dat t mij weer niet is gelukt.... Maar jullie geven mij een heel ander gevoel. Een gevoel van begrip! Ik ben echt heel blij met jullie!

Lots of love! Carey

Geplaatst

Lieve Carey, schamen omdat het je weer niet gelukt is??? Ben je helemaal gek!!!

Het is al erg genoeg dat het mislukt is, daar moet je alleen maar vreselijk boos en verdrietig om zijn verder niet.

Want je kunt er zelf echt helemaal niks aan doen, behalve dan je best. En volgens mij doen wij dat hier allemaal!

Het is gewoon oneerlijk dat het ons niet gegund is op een normale manier.

Sterkte lieverd!!!!!

Geplaatst

Hope,

NOG 13 UUR! en eenmaal de nacht voorbij is het binnen een hupje zover. M'n duimen draaien dol en we leven allemaal met je mee, daar ben ik zeker van.

slaap zacht en goeiemorgend!

Ellen

Geplaatst

Hallo meiden

Carey, je moet en mag je niet schamen hoor, precies wat Martha zegt, het is al erg genoeg als het niet lukt!! veel sterkte!!!

Hopehope, ......ik hoop voor je!

liefs

Babeth

Geplaatst

Helaas ...... ook hier geen leuk bericht .......

Ik bedacht me vanochtend dat een thuistest geen zin had ivm de pregnyl, maar dat ik het natuurlijk evengoed wel kon doen want als hij negatief zou zijn, hoefde ik in ieder geval niet tot 12.00 uur te wachten om het dan alsnog telefonisch te horen, ik heb daar echt zo'n enorme hekel aan, aan die telefonische mededeling op zo'n moment ......

dus ........ na het bloedprikken heb ik een test gehaald en die heb ik gedaan toen ik thuis was .... negatief dus ..... vervolgens heb ik de poli gemaild en gevraagd of ze me wilde per mail wilde bevestigen dat de bloedtest ook negatief was, dat heeft ze snel daarop bevestigd. Er is wel een minimale hcg aanwezig, maar dat noemen ze chemische waarde tgv de pregnyl. (ik wil morgen toch wel nog even vraag hoe laag deze dan was).

Nou ....... dit was de laatste behandeling .....

We gaan de laatste 2 maanden van het jaar wel nog zelf 'klussen' en per 31-12-2010 deze levensfase afsluiten.

Bedankt voor jullie medeleven ! Jullie zijn echt toppers hoor. Ik blijf nog wel wat doorlezen, maar vind het altijd moeilijk om iedereen bij te houden. Maar dat betekent niet dat ik niet met jullie meeleef hoor !!!!

Wat ik vandaag meerdere keren (ook tijdens de behandelingen trouwens hoor !) bedacht en verteld heb:

wij hebben twee superzonen !!!! Ik leef zo mee met degene die dit alles moeten doorstaan voor hun eerste en/of tweede kindje !!!!!

De wens is er bij ons niet minder om, maar de pijn toch wel wat minder !!!!

heel veel liefs,

hope hope

Geplaatst

Hope,

NEE, wat erg!!!! Ik had zo hard op groen gehoopt, en ik jij waarschijnlijk nog véél meer!!!!

...

Het is misschien weinig troost op dit moment, maar alvast veel sterkte gewenst aan jou en je gezin. Ik hoop dat jullie samen de mooiste momenten nog kunnen beleven zonder enige last te voelen, want jullie hebben je best gedaan, dat staat buiten kijf!

Geniet van elkaar en vooral van jezelf. Nu heb je het wel verdiend..

liefs,

Ellen

Geplaatst

Lieve Hope

wat ontzettend jammer, groot gelijk trouwens dat je zelf al een testje had gedaan... verdorie zeg!!

ik geloof het direct dat je een gote wens hebt voor een derde kindje, ik hoop voor je op een natuurlijk wonder!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hope hope,

Wat een klote bericht dat het niet gelukt is!

Het zal zeker pittig zijn om dit te gaan verwerken, sterkte!!!

Lieve Hope hope, bedankt voor al jou lieve en steun gevende berichten die ik van jou heb mogen ontvangen.

Geplaatst

Ja Ellen, je hebt helemaal gelijk, zo voelt het ook echt: MEER kunnen we niet doen ! We hebben er echt alles aan en voor gedaan !!! Zo voel ik het ook. Het is niet anders .....

Jij in ieder geval nog een weekje volhouden, ik ga voor je duimen hoor !!!

Babeth en Wish, ook veel succes, jullie hebben allebei ook al zoveel moeten doorstaan .....

Ik hoop jullie uiteindelijk van het geluk van een kindje mogen gaan genieten !!!

liefs hope hope

Geplaatst

Hope@ wat een moeilijke beslissing. En veel sterkte.

Geniet van je 2 kids en maak er een heel mooi leven van:CYBER_HUGS:.

Kaykay@je mag het jezelf nooit kwalijk nemen. Jij kan er niks aan doen.:knuf:

Louise hou het positieve gevoel vast

Emvlin/Esther gezellie dat je er ook bij komt. Vind het zo bijzonder dat we samen van start gaan. We hebben elkaar via internet leren kennen. Wonen in dezelfde woonplaats. Hebben dezelfde behandeling. Lopen in hetzelfde ziekenhuis. En nu gaan we gelijk op zo bijzonder. We gaan voor Groen.

De medicatie ligt weer in de koelkast. Vrijdag een weekendje lekker weg naar Parijs. Heb er zin in.

Geplaatst

Hopehope,

Getverdemme wat lees ik hier nu toch.

De laatste ronde ook mislukt. Wat is dit erg voor jullie.

Ik leef met je mee.

Heel veel sterkte!

Geplaatst

Raba dank je

Hope hope. Wil je heel veel sterkte wensen

Ben er gewoon helemaal stil van.

Dikke knuffel voor jou meid

Liefs

Geplaatst

Hoi Hopehope

Wat ontzettend klote dat het niet gelukt is en dan ook nog je allerlaatste behandeling.

Ik wens je heel veel sterkte en probeer het een plekje te geven.

Liefs

Daniella

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden