Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier dus ook verkoudheid en griep zo te lezen.. ik ben ook al meer dan een week verkouden en mn kleine man ook. Moet maandag weer naar het consultatiebureau dan zal ik het toch eens vragen.. (hij is namelijk al best lang verkouden) ook krijgt hij maandag weer zn prikjes.. altijd spannend. Gelukkig gaat mn man mee.

Gaat hard he al weer kerst in aantocht.... wel leuk idee met een foto!

Hoe was het babyzwemmen???

Hier gaat verder alles goed. Overdag ook lekker in zn bed slapen.. en ik ben zelfs aangesproken door de creche en gastouders of er iets veranderd was met s-t-a-n.. hij is opeens zo ontspannen en zit beter in zn vel... jullie weten wel hoe dat komt he hahah. Ik merk ook dat ik zelf veel relaxter ben.. dus dat zal ook echt wel doorwerken op hem.

Allemaal fijn weekend!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus bevallen van ons wonder S-T-A-N

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kan het iedereen aanraden het babyzwemmen, heerlijk!!!!!

alleen was het er erg druk, niet normaal meer.

ik denk wel zeker 40 baby's en allemaal met een papa of mama in het water, en dat in 1 bad...pffff.

lig nu op bed, met de kleine, zo zn laatste voeding want zijn weggeweest en probeer ik hem nog wat te geven.

ben benieuwd hoelaat hij dan weer komt daarna......spannend, hahahahha.

welterusten X

Geplaatst

Hey Poppie,

t was dus een suc6 dat babyzwemmen?! Leuk!

Wat een boel zeg 40 stuks...overstroomde t bad niet? Kunnen ze dat niet beter in 2 groepen opsplitsen?

Nog een vraagje..als jij voedt ...neemt N_A_T_H_A_N dan 2 borsten of 1 ?

Hier wil ze altijd maar 1 borst. Ze vraagt er ook altijd na op t CB. Ik weet dat je nog een 2de moet aanbieden maar hier wil ze gewoon dan weer slapen vaak.

Heb t wel eens gehad een dagje dat ze wel 2 nam en dan ging er ook gelijk 4 tot 4,5 uur er tussen.

Ik denk dat ze gewoon een beetje wil chillen ;-).....beetje drinken...niet te veel..gewoon net genoeg en dan weer ff lekker tukkie en als ik weer wat dorst krijg ach...dan meld ik me weer..

Vandaag even met de kleine bij een cliënt op bezoek geweest. Heb mijn vervangster even ontmoet dus dat was leuk.Verder nog een andere collega die er ook was...allemaal mooi tutten met die kleine natuurlijk...leuk. Heb echt zin weer om te beginnen..ben aan t aftellen.

bye bye

Geplaatst

Manon, jou meid is aardig gegroeid zeg!! Lekker gevoel denk ik als je borstvoedig geeft en ziet dat ze lekker groeit. Gelukkig heeft ze geen last gehad van dr prikjes, maar zielig blijft het wel. Wij moeten 9 dec weer heen, ook weer prikjes....

Marretje prachtige foto van jullie meisje. Leuk idee hoor op de kerstbal. Zit er ook nog een beetje over te denken om dat te doen voor de opa's en oma of kerstkaartjes ofzo vind het erg leuk. Ben je weer helemaal opgeknapt?

Peggy jij en je kleine man ook weer opgeknapt van de griep? Gaat volgens mij rond...gaat ons huisje nog voorbij maar je hebt het zo. Hoe was het vandaag op CB? Is die lekker gegroeid? en alweer tijd voor tweede prikjes zeker?

Poppie super dat het succes was het zwemmen. Wel heel veel mensen hoor pff....Lijkt me ook zooo leuk babyzwemmen. Maar hier in de buurt is het op dinsdags en dan moet ik werken, vind het echt heel erg jammer, want lijkt me echt super leuk om met mijn kleine man te doen.

Hier een ontzettend vermoeiende nacht en dag gehad. Jesse werd tegen 1 uur wakker en wou gewoon niet slapen. Hazeslaapjes. Uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd, half uurtje rustig maar daarna ook weer brullen. En zo is het eigenlijk de hele dag geweest, erg vermoeiend...pfff....erg eigenlijk je went alweer zo snel eraan, dat je 's nachts lekker kunt doorslapen en als dat dan een keer niet lukt...helemaal uit het ritme...maar hoop dat het morgen beter is want dit is wel erg vermoeiend. Lig dus op tijd op bedje....

Nog 2 weekjes en dan weer aan het werk. Had er wel zin in, maar nu het zo dichterbij komt heb ik ook wel weer zoiets van het bevalt ook wel lekker thuis. De tijd aan jezelf, maargoed een beetje een vast ritme is ook niet verkeerd.

Iedereen fijne avond

liefs

Geplaatst

Klinkt heerlijk het babyzwemmen. Ik wil het ook gaan doen maar dan als s-t-a-n wat ouder is. Maandje of 6 ofzo.

Zwangerschapverlof loopt dus voor jullie ook ten einde.. geniet er nog maar even van hoor!! Werken is echt wel weer pittig. Vooral mega vermoeiend haha

Balen annie dat jesse zn rot nacht had.. hopenlijk vanacht weer beter!

Vandaag naar CB geweest, alles was weer prima. Goed gegroeid en mooi op gewicht. En hij was volop aan het lachen alleen niet toen die vervelende prikjes weer kwamen.. Even heel hard brullen. Gelukkig kon ik mezelf dit meer inhouden.. nu ligt hij lekker te pitten. Ik hoop dat hij er geen last van zal hebben!

Volgende keer is eind december en dan is het een hele tijd klaar.. gelukkig het is toch erg zielig hoor als je je kleine ventje zo verdrietig ziet. Het is wel snel over hoor.

Ik ga even een warme douche nemen.. het wordt weer flink koud buiten!

Veel liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

hier neemt de kleine ook maar 1 borst altijd.

al vanaf dat hij geboren is doet hij dat.

in het ziekenhuis en de kraamverzorgster hebben echt alles geprobeerd om hem maar aan die 2e borst te krijgen, maar helaas.

bied ik hem wel altijd aan, als toetje, maar heel zelden dat hij nog wat ervan neemt.

Peggy, heeft S T A N nog last gehad van de prikjes????

ben zo benieuwd, wij gaan pas in januari voor de 1e keer voor zn prikjes.

is hier in Duitsland allemaal anders geregeld.

zo ik ga snel aan de slag, om 12.00uur komt hier de fotograaf op bezoek.

iedereen een fijne dag, groetjes.

Geplaatst

hoi hoi

Noa moet volgende week weer voor haar prikjes (de tweede keer alweer)

Het gaat helemaal goed ze lacht veel en maak veel geluidjes echt leuk we genieten daar echt van ze gaat steeds meer doen

Ze drinkt ook lekker haar flesjes nu 5 x 150 cc.

ik geef nog steeds BV en dat kolf ik nog steeds af, gaat helemaal goed heb meestal 200 cc dus kan lekker invriezen voor straks als ik weer moet werken.

Ik ga der morgen weer wegen (doe dat op woensdag) vorige week 4600 gr (2580 geboortegewicht)

Mijn zorgteammanager belde van de week om te vragen hoe het gaat, nou ja alles gaat goed alleen druk en erg moe.

Toen bood ze aan of ik nog 4 weken extra vakantie wilde (heb nog heel veel vkdagen) en die heb aangenomen.

Nu begin ik begin januari nieuw jaar nieuw begin veel beter start voor mij.

Ik hoef met oud en nieuw dan ook niet te werken ben ik vrij van gesteld, helemaal geweldig allemaal geeft echt rust.

ook omdat er nog geen plek op het KDV was in december wel vanaf januari

Ik kan tot dan gewoon ook zeker zo blijven kolven en Noa BV geven dus alles valt als een puzzel in elkaar!

Helemaal top

Liefs Claudia

Geplaatst

Fijn dat je extra verlof hebt claudia!! Geniet er maar lekker van!

Hij heeft niet echt last gehad.. hoewel hij zn flesjes niet helemaal op drinkt en de afgelopen 2 nachten rond 5uur wakker was... dat is dan echt weer even vreemd.. echt vermoeiend als je dan moet werken.. maar verder gaat het goed.

Oja en we moeten s-t-a-n meer op zn buik aan leggen omdat zn nekje wat zwak is.. en die moet sterker worden..

Stil hier trouwens op het forum..

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

ja het is idd stil hier.

iedereen weer aan het werk, en verder genieten vd kleintjes, haha.

lijkt me maar lastig de kleine op de buik aanleggen of niet?

ons jochie wil zowieso bijna nooit op z'n buik liggen, laat staan met eten.

wij hebben weer heerlijk gezwommen vandaag, is zo leuk.

welterusten allemaal X

Geplaatst

Ik denk dat t een typfout is en dat Peggy bedoelt gaan leggen...ipv aan leggen ...euhh lijkt me

Moet ik ook meer gaan doen..vergeet t telkens. Ze heeft hier al wel van begin af aan een heel sterk nekje en dan denk je dat t niet nodig is..of tenminste je denkt er niet aan om haar op de buik te leggen. Dit is meer voor de schouders/rug spieren sterker te maken.

Ik had al wel wat gelezen hier.maar idd ook nog niks geschreven. Had gewoonweg eigenlijk niks te melden haha.Nog niet aan t werk..heb nog 2 weken vrij.

Ben aan t aftellen ;-).

Poppie..zwemmen was dus weer leuk..nog steeds zón grote groep?

Zo ga even de toko verder opruimen hier en dan op naar een verjaardag.

Iedereen fijn weekend!

Geplaatst

hahaha ik bedoel inderdaad op zijn buik leggen!!! hahahah Ik merk dat zn nekje nu wel sterker wordt.. maar ik vergeet het gewoonweg te vaak om het te doen. Of het is te snel na zn fles en dat is natuurlijk ook niet prettig en bovendien komt er dan ook melk uit.

Fijne zondag.

Liefs peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

hoi hoi

peggy misschien is het een idee om s.t.a.n voor de voeding even op zijn buikje te laten liggen, vaak zijn de babys na de voeding te moe om het hoofdje op te houden en te vol om op het buikje te leggen.

Liefs Claudia

Geplaatst

ik denk al, dat gaat toch wel lastig , op de buik eten, ahhahahahahahahahhaa.

ik heb ook verder niks te melden, drruk bezig geweest vandaag, en ben erg moe nu.

en ik moet nog vanalles doen....geen zin meer in.

morgen weer een dag.

groetjes X

Geplaatst

Goed idee claudia, dat ga ik doen. Merk dat zn nek al wel sterker wordt nu we het meer trainen.

Groeien jullie baby''s ook zo hard.. mijn vent zit al in 62. Zojuist zn kledingkast opgeruimd en uitgezocht.

Verder gaat alles goed hier. Alleen in de kinderwagen of maxi cosi vindt hij niet echt leuk.. soms wel, maar we waren het weekend bij winkels en het was weer brullen dus toen heb ik hem maar gedragen en toen ging ie lekker slapen, maar dat is niet echt handig.. want hij is toch al bijna 6kilo. Hebben jullie daar ook 'problemen' mee dat je kleine niet erin wil.

Groetjes peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hoi hoi,

Heb vandaag ook weer wat kleertjes opgeruimd..hier ook maat 62. Dame heeft de kast vol dus heb geen moeite om t kleine spul op te ruimen..dat had ik de eerste keer wel heel erg weet ik nog. Het is nu gewoon leuk dat ze weer wat anders aan kan iedere keer. Vandaag weer wat leuke broekjes gescoord en wat maillotjes gekocht..maar die zijn mega lang (maat 62/68)..bijna net zo lang als zij zelf haha. heb ze nu gewassen en in de droger in de hoop dat ze een stuk krimpen.

Dametje heeft geen last van niet in de kinderwagen/maxicosi willen. maxicosi eind van de dag vind ze minder maar als de motor van de auto loopt dan gaat ze lekker slapen.

In de kinderwagen mag ze ook best wel liggen..geen probleem.

Zo..ik zal eens even de chocoladeletters gaan inpakken..laatste dingetjes voor sinterklaas...

Fijne avond.

Geplaatst

hier ook geen problemen met de maxi cosi of kinderwagen, meestal slaapt hij heerlijk erin.

gister aan het raam met ons ukkie staan kijken naar de sneeuwvlokjes, erg interesant, haha.

vandaag ff een wandeling maken, hopelijk valt er dan ook nog wat sneeuw, anders ziet hij het niet vanuit de wagen.

liefs X

Geplaatst

Gistermorgen werd ik heel vroeg wakker....kramp!! ik dacht de weeën zijn begonnen!..euh..oh nee shit word ik dan nu toch echt weer ongesteld?

Kon af en toe niet recht op staan van de kramp links onder in...of misschien eierstok ontstoken dacht ik nog zo zeer. Ik heb mijn zoontje laten overblijven die dag en ben met kruik mijn bed ingedoken. Later op de dag ging t wel weer alleen af en toe met opstaan weer zón scheut. t was echt menstruatieachtig gevoel maar tot op heden zie ik nog niks aankomen..vandaag was t ook weer over. December alweer ...en ik ben een jaar niet meer opoe geweest ;-)..wat fijn.

Morgen weer nieuwe kansen Poppie..komt weer sneeuw aan!

Geplaatst

ja het sneeuwt alweer flink hier!

lig op bed ernaar te kijken, ben kapot.

sliep de kleine eerst goed door, nu alweer 3 nachten achter elkaar tussen 3 en 4 uur eruit voor te voeden...pfff.

hoe zou dat kunnen?

tja ik vorige maand, 1 dag ongesteld, en nu ook weer 1 dag ongesteld geweest, raar.

mijn hele lichaam is nog van slag geloof ik.

trouwens zijn er nog meer dames die de zwangerschapskilo's niet kwijtkomen????

echt ellende.

heb nog steeds een flinke buik en bovenbenen.

en het erge is, ik heb 's middags zo'n behoefte aan lekkere dingen, vooral chocolade.

iemand vertelde mij dat dit door de BV komt, dat je veel behoefte hebt aan zoete dingen.

echt dieeten mag ik niet met de BV, maar kan ook niet streng zijn op dit moment, heb het zooooo nodig, help!!!!

Geplaatst

Hoe herkenbaar poppie..ik wil ook alleen maar zoet!

Was nooit een zoetekauw maar wil nu alleen maar koeken,gebak ,oliebollen..pannenkoeken..noem maar op.

Eerder was ik meer van de hartige hap maar nu zoet.

8 dagen na de bevalling moest ik nog een halve kg om op t start gewicht te komen en na 10 dagen was ik weer op t start gewicht.(was 12 kg aangekomen)

En gekker..zelfde gewicht maar veel slanker...kreeg echt een smal bekkie ook. (had ik trouwens ook bij de eerste)

Nu zit ik af en toe op start gewicht en soms een kilo er boven..maar merk wel dat ik weer meer vet krijg door al dat zoet.

Voorheen dronk ik altijd oploskoffie met 2 zoetjes en melk...dit smaakte me niet meer tijdens de zwangerschap en ben ik thee gaan drinken...alleen wel met suiker.

(zonder vind ik niks en met zoetjes vies) Ben nu een beetje verslaafd aan thee...zet telkens een pot voor mezelf...dus ook telkens een schepje suiker per kop...tel maar uit over een dag...plus de bijbehorende bakje pepernoten (bijna per kop thee..ohhhh!!)

Ben daarom ook blij dat ik snel weer aan t werk kan..kom je niet in de verleiding om maar telkens te snaaien achter de computer bv.

Ga proberen dan ook echt niet meer te snoepen...denk dat ik dan wel verder kan afvallen zonder dat ik de nodige voedingstoffen laat staan.

Als ik met al die extra calorien in verhouding weinig aan kom dan moet t zonder dat verder naar beneden kunnen..plus weer de nodige beweging als ik weer aan t werk ben.

Dus poppie..herken me er heel goed in...lekker ZOET ! mwoehaahaha

fijne dag allemal!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben ik ook weer eens. Internet problemen vandaar.

Heb alles even vluchtig doorgelezen, maar teveel om op te reageren.

Nog een weekend voor de boeg en dan moet ik maandag weer aan het werk. Zie er eigenlijk best wel een beetje tegenop. Om alles te regelen, werk, huishouden, kleintje noem maar op, maar wie weet loopt dat ook wel gewoon.

Dinsdag weer naar cb geweest, tweede prikjes. Hij deed het weer keurig. Goed gegroeid bijna 5,5 kg nu. En lengte bijna 60cm dus de maatjes 62 kan hij nu ook echt wel in hoor. Vanmiddag nog even wat aan het shoppen geweest om wat maatjes 62 te halen, had ik niet zoveel. Zwangerschapskilo's heb ik ook hoor, en ik geef geen BV dus hahaha...Ben altijd al wel een zoete kauw geweest. Neem mezelf steeds voor dat als ik weer aan het werk ben ik er dan maar eens op moet gaan letten en weer een goed schema moet aanwennen...maar ik vraag me af of het me lukt.

Ik vergeet het ook steeds om Jesse op zn buikje te leggen. Na het eten niet zo handig idd...Wil het ook steeds voor de fles doen, maar vergeet het gewoon. Van de week de babygym uit de verpakking gehaald. Wat een lol heeft het kleine mannetje zeg, heerlijk. Begint er geluidjes bij te maken. Prachtig gezicht.

Iemand had ook over in maxicosi en kinderwagen liggen. Jesse vind het prima om in de auto in maxi cosi te liggen, zodra we thuis zijn brullen, want wil die eruit. Kinderwagen precies hetzelfde als we mar in beweging zijn is het goed, anders brullen.

Fijne avond

liefs

Geplaatst

onze kleine is nu bijna 3 mnd. dus zal er wel een regeldag aankomen.....grrr.

en dan nog ff en dan zullen ze wel last vd tandjes gaan krijgen, weet niet precies wanneer, de een is vroeg en de ander laat.

ik ga in ieder geval al voor de zekerheid iets in huis halen ervoor, want je zult zien, zoiets begint weer altijd in een weekend.

gisteravond was hij ff niet zo lekker, wat verhoging en schreeuwen, huilen met tranen, echt zielig.

wilde ook niet eten, dus wat het is geweest, geen idee.

we blijven maar temperaturen vandaag, en hopen dat weer alles normaal is.

zo niet, dan kan hij niet gaan zwemmen vanavond.

hebben jullie kleintjes ook weleens zo'n dagje, of dat ze niet willen eten????

en hebben jullie nog tips?

groetjes

Geplaatst

Was dat maar zo poppie..elke 3 uur raak hoor haha...nou ja behalve in de vroege avond van 7 tot half12/12 uur niet.

Kan gewoon een virusje zijn..gaat van alles rond natuurlijk..maar vervelend wel..doordat koorts zo in eens heel hoog kan oplopen bij jonge kinderen

ben je altijd bang voor t ergste. Mijn zoontje kreeg zijn eerste ondertanden met een half jaar...geloof dat dat ook zo de gemiddelde tijd is voor t krijgen van tanden..maar net wat je al schrijft de een is er eerder mee dan de ander. Moet er nog niet aan denken..wil nog wel even borstvoeding door geven.

Chamodent van VSM kun je dan halen. Wel slim om zo iets van te voren in huis te hebben idd net als paracetamol.

Huilt hij al met tranen?...ik vroeg me van de week al af van af wanneer was dat ook alweer. Ik dacht dat ik ook al tranen zag van de week maar dat was toch van haar ene oogje..die is heel iets geïrriteerd.

Nou hoop voor je manneke dat hij zich snel fitter voelt.

Annie ..had je al gemist...meestal ben jij wel de meest trouwe schrijfster hier ;-) !

Jij maandag alweer beginnen..weet nog zo dat je schreef nog 3 weken vakantie opgenomen...nu al weer om!

Back to reality ... life goes on ...weer aan de bak.

Ik maakte me ook druk van te voren van hoe gaan we dat doen straks met een 2de en de ander die naar school moet enz enz....

gaat vanzelf...je vindt snel genoeg je weg er in en dan is t zo weer een nieuw ritme.

J_esse ook al geluidjes aan t maken...leuk he?!

Hier ook hoor..dan lig ik op de bank met opgetrokken benen en leg haar dan daarop met gezicht naar me toe en dan gaan we ff beppen.

Als je dat gezicht dan ziet van haar..heel serieus..en antwoord geven..dan moet ze er zelf ook om lachen..heerlijke drol!!

Vandaag hebben alle basisscholen hier sinterklaasfeest. Moest zo lachen..we kwamen een leger tank tegen vanmorgen vroeg..helemaal vol behangen met pakjes

en zwarte Piet achter t stuur.Wat een schik zou die man gehad hebben..lijkt me iig erg lachen om zoiets te mogen doen.

Morgen vieren we Sinterklaas bij mijn zus. Er komt ook een sint met pieten op visite...ben erg benieuwd hoe onze zoon t gaat vinden. Hij is altijd erg stoer en rap met zijn babbel..maar denk als hij zo in de kamer staat dat hij wel erg onder de indruk zal zijn.

Mensen ..fijn weekend!

Geplaatst

Hoi,

We hadden niet echt internetproblemen. Mijn virusscanner was verlopen en dan vind ik het een beetje eng om dan maar op internet te zitten. Aangezien bij mij als ik thuis ben de hele dag de laptop aan staat en dus ook op internet. Dus was even een paar dagen minimaal en dan mis je het ook weer....erg eigenlijk. Zal vanaf volgende week misschien ook wel wat minder worden, als we weer aan het werk zijn, dan zal het 's avonds ook wel weer drukker worden.

Poppie, was het vandaag weer over met jullie kleine ventje? Hoop het niks aan als ze wat kwakkelen. Jesse heeft een kleine week een verkoudheid gehad. Geen koorts gelukkig maar volle neus en niezen. Maar gelukkig is het nu weer over. En regeldag zou heel goed kunnen. Jesse had met 3 maanden (12 week dan) wel een regeldag. Vanmiddag trouwens ook een vermoeiende middag. Huilen, echte traantjes. Hij wou niet slapen, niet in de box, niet in de kinderstoel voor baby tv...niks behalve bij mij. Uiteindelijk naar buiten gegaan met hem en gewandeld...toen viel die in slaap en na die tijd was het over. Dus wat dat geweest was geen idee.

Manon leuk he die geluidjes. Kan ik echt uren naar hem kijken. In de box aan het spelen met de babygym en geluidjes maken echt prachtig. Heb er al wat filmpjes van gemaakt.

Wij vieren geen sinterklaas, al jaren niet meer. Maar vanaf volgend jaar wordt het weer leuk....kan ik nu al naar uit zien hihi

Iedereen een fijn Sinterklaas weekend.

Geplaatst

Hallo iedereen,

Wat gezellig zo ...forum in kerstsfeer!!!

Iedereen een leuke Sinterklaasfeest gehad?

Visite van Sinterklaas bij mijn zus thuis was erg leuk. Zoonlief was best een beetje onder de indruk

maar ging toch rustig naast m staan en gaf ook wel antwoord. (beetje zacht en verlegen)

Annie ben benieuwd hoe je eerste werkdag weer is vandaag...beetje onwennig?

Hoe is t met de andere dames...Marjon..jij ook nog een weekje vrij he? Hoe ist met Ruben?

Hier ook ..laatste week.

Ik heb gisteren een fietkarretje besteld op internet. Eentje die je mooi kan opvouwen tot klein pakketje.

Meestal zijn ze zo lomp groot en daarvoor moet je echt de ruimte hebben.Als t goed is komt hij morgen of overmorgen.

Om de week zou mijn vriend hem moeten gebruiken om op de ma/di en do. dag s'middags zoonlief van school te halen.

De kleine is altijd rond een uur of 3 half 4 wakker en de school is om kwart over 3 uit....dus dan moet ze mee.(je kunt de maxi cosi er ook in zetten)

S'morgens en tussen de middag mik ik t zo uit met de voeding dat ze dan slaapt en dan hoeft ze niet mee.

Vandaag even een opruim en schoonmaak dagje hier...ik ga weer aan de slag...weer een was klaar!

bye bye

Geplaatst

Taurus, je schrijft dan hoeft ze niet mee.....laat je dr dan ff alleen thuis?

hier nog niet echt een regeldag gehad, ben toch erg benieuwd wanneer die komt, hij is nu 12 weken en 4 dagen.

sinterklaas was ook hier erg leuk.

al snappen die kleintjes er niks van, haha.

wel veel cadeautjes heeft hij gekregen, verwend nest!

ik denk dat hij wat verkouden is idd. neusverkouden, want hoesten doet hij niet.

maar dat gaat alweer beter.

liefs X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden