Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

Eigelijk vind ik het best moeilijk maar het is wel goed.

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Louise

Ik ben op dit moment met mijn derde en zowel laatste ICSI poging bezig.

in 2008 heb ik er 2 gehad beide keren was ik zwanger maar na 3 á 4 weken werden ze afgebroken.

daar heb ik veel verdriet van gehad maar verwerkt.

eind 2008 voelde ik een knobbeltje in mijn borst na punctie hadden ze verkeerde cellen gezien uit eindelijk bleek het toch goed aardig te wezen.

Wij hebben met ICSI moeten starten omdat mijn man onvruchtbaar is geworden door chemokuren.Gelukkig is hij nu helemaal gezond.

ik heb op het moment veel last van de hormonen en ben eigelijk ook heel erg bang.

maar we gaan er voor.

iedereen heel veel sterkte en succes

Posted

Hallo Louise-Pleijers welkom op het forum!

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld aan de anderen; wij wensen je een goede tijd op Het IVF-Moeders Forum!

Posted

Hoi Louise-Pleijers,

Jeemienee, jullie hebben al heel wat voor de kiezen gekregen.

Welkom en heel veel sterkte toe gewenst voor de komende en tevens laatste poging!!

Posted

Welkom Louise,

wat een tegenslagen hebben jullie al gehad. Je hebt wel gelijk, het maakt je sterker.

Ik hoop dat je wat steun kunt vinden in de meiden hier.

Hou wel rekening met je naam, als ze je googelen kunnen ze op dit forum uitkomen.

Succes met alles!

Posted

Hoi Louise welkom,

En idd wat hebben jullie al veel meegemaakt.

Veel succes met deze 3e poging dat er maar een mooi resultaat uit mag komen.

En ja dat last hebben van die hormonen is niet fijn!

Succes!

Posted

Hei louise,

welkom op dit forum.

Ik las dat je onderzocht bent op knobbeltje in je borst, pff wat moet jij geschrokken zijn nadat je al in je nabije omgeving (man onvruchtbaar door chemo) die rotziekte had meegemaakt.

Ik hoop voor jullie dat het geluk jullie eindelijk eens toelacht.

Veel succes met deze poging. Weet je al wanneer je punctie hebt?

Posted

Hoi Ursula

Ik heb vandaag weer een echo gehad.

Maandag weer terug voor een echo.

De punctie zal of donderdag of vrijdag plaats vinden maar dat hoor ik dus maandag.

Afwachten dus.

Er was nu links 1 groot blaasjes te zien en nog een stuk of 6 kleintjes en links 5 groter en nog 3 kleintjes ik heb er nog nooit zoveel gehad met me vorige pogingen.

Dus ik hoop maar dat 3de keer scheepsrecht is.

Posted

Welkom Louise

Jeetje heftig wat je allemaal hebt moeten door staan.

Ik wens jullie heel veel succes met je behandeling, en dat je wens in vervulling mag gaan.

Liefs Jessica

Posted

zo hallo allemaal

ik ben net terug van me echo zo te zien 9 folikkels.het kunnen er nog meer worden.

a.s. vrijdag de punctie.

en als het goed is volgende weel maandag de terug plaatsing.

Ben nu wel erg moe aan het worden kan niet meer op me buik slapen.

last van opvliegers en hoofdpijn .

vanavond nog ff werken en dan weer 2 dagen vrij

ik hou jullie op de hoogte

groetjes louise

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use