Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Diane,

Super tp van 2 toppers!!

Moet wel lachen om je opmerking dat je gaat vragen om er stiekem 3 terug te zetten. Hihihi!

Hoe gaat het verder met je?

Nog hinder van de punctie?

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

WIJ GAAN VOOR GROEN!!!!!

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Babii, heel goed hoor, heb je op RTL4 gezien.

Bianca, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :occasion13::occasion13:

Geplaatst

Wish,

ja super dat er 3 emmy's zijn.

Ja kan het altijd proberen, het is onze allerlaatste kans dus waarom niet.....

Het gaat goed, van de punctie 's middags nog geslapen maar geen hinder van de punctie.

De vorige keer veel langer last na de tijd, nu dus niet gelukkig.

Op naar maandag en dat ze maar mooi blijven plakken!!

Geplaatst

Bianca, een héle gelukkige verjaardag! Al vind ik het wel een domper vinden, dat je test negatief was.

Diane, super hoor! Hopelijk inderdaad maandag stiekem een 3de erbij :-)

Eus, trek het je niet aan. Vergeet niet dat we intussen ook al een heel pak verder in de ww zijn, dus ik denk niet dat het veel kwaad kan om te tillen. Ik heb vandaag ook weer een mini verhuisje gedaan en hoewel erg bewust van mijn buik, heb ik toch wel wat dingen gedragen die heus een zware boodschappentas had kunnen zijn. De ukkies zullen intussen al wel genesteld zijn, als het zover is gekomen.

Simba, ik heb net permanent die ongi-pijn, met steken rechtsonder. Gisterenavond echt erg, en ik begin het beu te worden! Al sinds woensdag gaat dat de godganse dag door zeg.. Wat ik daarvan moet denken weet ik ook niet.. Elk lichaam zal wel zijn eigen ritme en reactie geven veronderstel ik? Want voor de rest absoluut geen klachten of kwaaltjes, behalve dikke buik, extreem snel uitgeput bij elke inspanning en weinig energie. Lijkt wel lichtjes op overstimulatie, maar ik heb niet eens een punctie gehad haha!

Liefs,

Ellen

En aan ALLE DAMES: véél wachtweek-moed gewenst dit weekend!!

Geplaatst

@Diane: Fantastisch meid dat je maandag 2 toppertjes terug krijgt geplaatst.

Net wat je zegt, het is je laatste poging en dat ze die 3de er ook maar bij terug plaatsen.

Want mocht hij niet goed genoeg zijn om in te vriezen, dan wordt hij vernietigd en dat is doodzonde.

Hier in Spanje is 3 embryootjes eigenlijk standaard.

@Bianca: Dus je gaat vanavond naar de Chippendaels........... leuk joh.

Ik ben zelf jaren geleden ook eens geweest en dat was echt een geweldige show.

En dan de Chippendaels zelf nog natuurlijk......... :woohoo:

Wel ontzettend verdrietig dat je een negatieve test had vandaag, maar daar was je idd al op voorbereid. Hoop iig dat je laatste cryootje je zal gaan verbazen.

Ik blijf je volgen en heel veel plezier dit weekend.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Ellen,

hier nog een met ongi krampen. Zijn er al vanaf een dag of drie na tp. Zo raar. Zit echt op mensruatie te wachten. Maar goed darmen zijn ook van slag dus misschien ligt het daaraan. Denk het niet.

Vannacht op vakantie zonder test en zonder maandverband. Sta er dus neutraal in.

Ik schrijf dit op mijn iPhone dus beetje onhandig. Voor alle meiden op de wachtbank, heel veel succes met testen. Ik hoop dat ik de dertiende kan testen. Dan ben ik er zeke van dat het is gelukt. Voor de meiden die teleurgesteld Ijn heel veel sterkte. En voor iedereen die binnenkort een paar prachtige potentiële zonen of dochters teruggeplaatst krijgen.... Zet hem op!

Bedankt voor jullie steun zover. Probeer op vakantie op de hoogte te blijven en jullie op de hoogte te brengen van mijn uitslag.

Liefs va mij voor jullie allemaal en tot volgende week.

Geplaatst

Hoi Danielle,

Ja belachelijk vind ik het dat ze er geen 3 tp. Helemaal nu dan ;-)

We gaan het vragen maar denk niet dat ze het doen.

groetjes, Diane

Geplaatst

Hallo,

Diane,

Wat een goed resultaat, ik ga duimen voor je!!!! Drie moet kunnen hoor ik ben namelijk van een drieling en ik ben gewoon gezond te wereld gekomen.!!!

groetjes terry

Geplaatst

Hoi Terry,

Laten we het hopen, maar ze doen dat niet zo maar in nederland.

groetjes Diane

Geplaatst

Ja daar ben ik weer, ben even een paar dagen weggeweest. Bloed nog steeds.. Maar het verloopt zo anders dan de vorige keer.. Ga morgen maar bellen met het ziekenhuis. Eens kijken wat ze ervan zeggen.. Ik zou wel even nagekeken willen worden. De vorige keer was zo'n duidelijke miskraam..

Maar meiden... ik wil graag positief nieuws lezen.. Waarom blijven die kleintjes zo slecht plakken deze maand...

Kom op allemaal!

Geplaatst

Bianca: wat ontzettend jammer zeg dat het niet gelukt is. Ik wil je nog even van harte feliciteren met je verjaardag, wel wat aan de late kant maar

ben erg druk geweest de afgelopen dagen. Hoe was het bij de chippendales? Ben een paar jaar geleden ook geweest en heb toen een ontzettend

leuke avond gehad een ideale afleiding. Weet je eigenlijk al of je snel weer met een volgende poging kunt beginnen?

Diane: wat een goed nieuws zeg dat er drie bevruchtingen zijn, super! Ik wens je morgen heel veel succes en ik hoop dat je er inderdaad drie terug

kunt laten plaatsen.

Margot: kan me voorstellen dat je ontzettend onzeker bent en graag wilt weten of het nu wel of niet goed is. Hopelijk gaan ze je snel even nakijken dat

je tenminste weet waar je aan toe bent. Heel veel succes...

De rest van de meiden nog even volhouden he met wachten en hopelijk wordt het voor jullie een hele groene week!

Ik krijg over twee weken een cryo tp. Op dag 12 krijg ik dan een echo maar ik heb verder geen idee hoe dat dan verder in zijn werk gaat. Kan iemand

mij vertellen hoe dit dan gaat, moet ik dan bijv. nog spuiten?

Liefs Gaby

Geplaatst

Hoi,

Ik had sinds de 3de dag na de tp een voortdurend ongi-pijn en steekjes, maar die ongi-pijn is eigenlijk nu aan het verdwijnen. De steekjes blijven nog wel, vooral rechts. Ook nog steeds opgezwollen buik, wellicht van de utrogestan. Iemand ervaringen mee? Liefst positief :-)

Fijn Gaby! Nog 2 weekjes, hopelijk snel een goeie bms. Ik denk dat de methode af hangt van hoe je lichaam reageert, en dus ook van de echo. Bij mij was er bijvoorbeeld géén bms en moest ik menopur bijspuiten, de eisprong met pregnyl stimuleren en nu utrogestan nemen..

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hoi wachtbankers,

Vandaag kom ik bij jullie op het wachtbankje zitten.

Om 13.45 uur hebben we tp van iig 2 emmy's. Hopelijk is de 3e emmy goed genoeg om in te vriezen.

liefs, Diane

Geplaatst

Hallo Diane,

Succes straks met de terugplaatsing en schuif maar lekker aan, met positieve groene energie!

Hoop dat er nog eentje in de vriezer kan, voor het geval dat.

Geplaatst

Hoi diane succes met de tp

Zit nu in het zh ze lopen hier weer lekker uit

Ben benieuwd.

Ik laat straks wel weten hoe het is gegaan

Liefs

Geplaatst

Angel,

Succes nog met wachten, ik ben ook benieuwd wanneer de tp zal zijn.

Diane,

Jippie, jullie mogen vanmiddag met een lach op jullie gezicht en 2 embryo's rijker het ziekenhuis gaan verlaten.

Succes!

Bij ons is van de laatste 2 cryo's eentje goed verder gaan delen.

Vanmiddag mogen we onze laatste cryo op gaan halen.

(Van de 6 cryo's die we na de vierde icsi 'over' hadden is uiteindelijk de helft goed ontdooid)

1 keer 2 terug laten plaatsen en 1 keer 1.

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik ben hier nog niet zoveel aanwezig, maar ik hoop dat ik

volgende week ook kan plaatsnemen op de bank......

Bianca,

Ten eerste wat kl**ten, sorry voor mijn uitspraak!

Ik had het je zo gegunt....

En nu......ga je verder?

Veel sterkte en bij deze ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Wat dubbel he'!!

Liefs Hermien

Geplaatst

hoi allemaal

zo weer terug uit het zh

weer echo gehad nu is ie gegroeid naar 16mm dus kunnen we woensdag weer terug

nu hopen we dat we woensdag te horen krijgen wanneer de tp is

dus maar weer wachten wat we altijd al doen hahahha..

hey wish succes vanmiddag en hoop dat je overgebleven cryo lekker blijf zitten duimen draaien weer

liefs

Geplaatst

Hoi Wish

Fijn dat er een cryootje goed is voor de TP.

Ik hoop dat deze je gaat verbazen en je eindelijk eens een positieve test in handen zult hebben.

Ik blijf heel hard voor je duimen.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hallo allemaal,

hier wordt de spanning bijna ontdragelijk, ik heb mezelf beloofd om niet eerder te testen, en mijn man lief helpt hier te goed aan mee. Als het aan mij ligt ren ik nu naar het kruidvat en koop een test!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog twee daagje wachten.

Diane, hou je benen maar dicht op elkaar en laat je lekker vertroetelen

Wish succes met de cryo!!!!!!!

angel, hopelijk weet je woensdag waar je aan toe bent laat alle cryo's goed ontdooien en daarna maar groeien!!!!!

Hoe gaat het met de andere meiden die bijna mogen testen, houden jullie het nog een beetje vol

groetjes Terrt

Geplaatst

Hallo allemaal,

Zit nu officieel op het wachtbankje!

We zijn in het trotse bezit van 2 emmy's !!

De 1e was stadium compact (zijn de cellen niet meer te tellen) 16-cellig en verder, is dfus goed en de andere was 7-cellig.

Nu maar hopen dat ze mooi blijven zitten !!!

De 3e was ngaan fragmenteren en dus niet geschikt om in te vriezen, (ook niet om terug te plaatsen).

En nu de wachtweken in ..... wacht wacht wacht......

liefs, Diane

Geplaatst

Goed hoor Diane! Lekker wachten en ze goed warm houden.. mmm..

Terry, ik hou het ook bijna niet meer uit!!!!! Jij mag toch alvast een dag eerder, en Simba ook trouwens! Spanneeeeeeend. Nog geen ongi-pijnen? Bij mij af en aan. Soms wel soms niks, om zot van te worden.

Misschien het lijstje nog eens bovenhalen, maar de rode dan weg? Groen ziet er zoveel beter uit niet waar, en het geeft misschien wat moed aan Bianca en Gaby om weer hupsakee voor de volgende groene te gaan.

liefs,

Ellen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden