Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Simba, gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat je ervan gaat genieten! In het begin van deze poging (net als bij die van mij) niet verwacht op een goede uitkomst, maar je ziet het!!!

@ de overige die in de moeilijke wachtweken zitten, blijf positief!

Geplaatst

@ EDR, ook bij mij geldt dat ik van de puregon 225 ben overgezet op menopur 300. Dit alles had te maken dat mijn eierstokken flink beschadigd zijn door de endometriose, waardoor er weinig eitjes rijpen en als ze rijpen de kwaliteit hiervan niet goed is. Bij de menopur was dit gelukkig anders en ging zowel de kwaliteit omhoog als het aantal, al zullen het er bij mij nooit veel zijn. Helaas het resultaat van de endo. Nou wil dat niet zeggen dat dit dus voor iedereen geldt... als jij goed reageert op de puregon zou ik hier zeker mee doorgaan.

Geplaatst

Simba

GEFELICITEERD !!!! Je bent ZWANGER !!!!!

Harstikke goed hoor, geniet ervan !!

liefs, Diane

Geplaatst

Simba wauw gefeliciteerd!

Terry het is 4 uur geweest...heeft je lief de testjes meegenomen? wanner ga je testen? ik heb een goed gevoel voor je, het is al 15 dagen na de cryo-TP, toch? Ik mag altijd op dag 11 een test gaan doen met de cryo-tp`s (haal dat steeds niet dus ook niet nodig om te testen)

Ellen, jij morgen testen...spannend. Ik duim voor een positieve uitslag (voor allemaal uiteraard!)

Liefs Disi

Geplaatst

Bedankt voor alle felicitaties... Ik vind het nog zooo onwerkelijk en raar om het woord zwanger te lezen, en dan doelend op mij...

Rare gewaarwording... Maar wel een fijne!!!!

Geplaatst

Hoi allemaal net terug uit het zh.

Heb een echo gehad en me eisprong is geweest

Ze gaan me urine nog na kijken wanneer hij precies is geweest. En dan morgen tussen 9 en 10 uur. Word ik gebeld.

En dan hopen dat ik van de week me cryo tp krijg.

Liefs

Geplaatst

Simba, van harte gefeliciteerd super meid

ik heb helaas minder goed nieuws. Geen tweede streepje te zien.

dus helaas weer mislukt, we liggen nu lekker samen op de bank. Telefoon uit en lekker een avondje met zijn tweeen.

Aangezien ik met eiceldonatie werk (vandaar pas testen na 2 weken) gaat het voor ons weer even duren voordat we met poging 3 beginnen. Gelukkig willen allebei mijn zussen donor zijn.

ellen heel veel succes morgen, hopen op een betere uitslag.

dikke knuffel voor iedereen die nog op het bankje zit en hopelijk voor jullie een beter resultaat

groetjes

Geplaatst

Hoi,

Ja, morgenvroeg ga ik dus eerst bloedtest doen en DAN zelf testen, ben kruidvat testjes toch maar gaan halen hehe.

Terry! Hoe is het met je??????????

Disi, dankjewel hoor, groen groen groen!

Angel, supernieuws, eindelijk kan je wat rustiger aan doen ipv telkens voor die echo's constant naar het zh hollen.

Geplaatst

hallo meiden

Simba, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig!!!

Terry, wat ontzettend jammer dat het weer niet gelukt is! groot gelijk dat jullie je vanavond even terugtrekken samen.....top dat je zussen donor willen zijn, ik wens je alvast heel veel succes!!!!

Ellen veel succes morgen!

alle wachtenden, succes meiden!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Terry,

Dit is echt Klote!!!

Wil jou en je partner sterkte toe wensen om deze grote tegenslag te gaan verwerken.

Wel super dat beide zussen donor willen zijn. (hebben je zussen kinderen)?

Nogmaals sterkte!

Geplaatst

:woohoo::woohoo::woohoo:Simba, je bent zwanger !!!!

Gefeliciteerd meid!!!

:wav::wav:

Geplaatst

Terry,

Wat ontzettend balen zeg.

Heel veel sterkte.

liefs, Diane

Geplaatst

Oh Terry, wat klote.... gewoon k*t!!!

Iedereen weet hoe je je voelt........ maar als het om jezelf gaat is het altijd vervelender...

Lekker samen op de bank hangen,en even samen zijn...

Geplaatst

Meiden,

Ieder met een eigen verhaal. Veel sterkte en geluk en die wisselen elkaar snel af! Ook ik wil mij aansluiten bij jullie. Vandaag een echo gehad. Morgen als t goed is pregnyl prikken... En dan een tp op de 17e... Nou ja zeg ik ben altijd van de ven getallen, niet dat dat iets bracht, alle keren zijn mislukt! Ik houd jullie allen in de gaten!

Liefs,

Kaykay

Geplaatst

Oooooch Terry nee toch hè...dikke knuffel van mij. En vandaar die 2 weken inderdaad, vond het al zo lang. Jou zussen zijn dat je "drieling zussen"? Heel bijzonder en lief dat ze jullie donor willen zijn. Sterkte meis met verwerken weer...

Kaykay succes, op naar de TP!

Liefs Disi

Geplaatst

@Terry: Wat een grote teleurstelling weer voor je. Het is zo oneerlijk.

Fijn dat je zussen donor willen zijn. Zijn ze nog niet eerder donor voor je geweest?

Heel veel sterkte gewenst en laat het weer even bezinken allemaal.

@Ellen: Heel veel succes morgen en ik duim voor een positieve test.

@Kaykay: Gaat weer spannend worden voor je. Alvast heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@ Simba, van harte meid met de zwangerschap. Wat een lekker gevoel is dat hè, als het bevestigd wordt door het ziekenhuiz

@ Terry, voor jou helaas mislukt. Heel veel sterkte. Het is altijd klote om uit zo'n negatief gevoel weer op te krabbelen.

Geplaatst

Hoi Terry,

Ik schreef het berichtje blijkbaar nog nadat jij het jouwe al had geplaatst, wat rot voor je meid, er zijn geen woorden voor! Veel sterkte, ook voor je man..

Wat lief dat jullie me allemaal zoveel succes wensen. Ik heb tot nu toe nog geen menstruatie gezien, wat op zich al heel wat is, maar voel wel allerlei in mijn buik waardoor de onzekerheid blijft. Morgenochtend eerst bloedtest in zh en erna de urinetest thuis. Jullie zullen het dus wel gauw genoeg te weten komen!

Liefs en tot morgen,

Ellen

Geplaatst

Ellen: heel veel succes vanmorgen! Hopelijk een positieve test, ik zal voor je duimen.

Terry: wat ontzettend rot voor je. Heel veel sterkte...

Kaykay: wat goed dat je weer kunt beginnen, hopelijk gaat het je deze keer lukken. Heb je

trouwens een cryo tp? Heel veel succes!

Groetjes Gaby

Geplaatst

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, jullie zijn schatten.

Mijn zus is deze keer donor gewesst, de vorige poging had ik een goede vriendin omdat mijn zussen allebei nog een kinderwens hadden.

Omdat wij 1 iig zijn is dit natuurlijk super want dan lijkt het kind gewoon op mij.

Als het ooit mag lukken natuurlijk

elle ik duim voor je vandaag

Andere meiden op het bankje kom op 1 rood is genoeg hoor.

Ik ga nu naar me werk waar ik alles behalve zin in heb maar het leven gaat door!!!

dikke knuffel aan jullie allemaal.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden