Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

meiden die een pbtje hebben gestuurd ik heb me site doorgestuurd dus veel plezier! hihi

krijg weer wat meer last van me eierstokken wat vervelend zeg!

hopen dat het snel weer over is!

knuffel van sky

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

JellyBean, somali's zijn (half)langharige abessijnen.

EUs, ik zal vanavond weer eens een lijstje opzoeken

Geplaatst
Ff snel een berichtje van hier want ben aan het werk

Heb vanmorgen getest maar negatief.

Liefs

Balen zeg, maar ben je niet heel erg vroeg met testen?

Liefs Guusje

Geplaatst

Heej meiden,

Ik de bank niet groener maken.

Hier gaat het niet goed. Zie net bij mijn ouders wat bruins in mijn ingekruisje en bij het afvegen roze... Fouteboel!!

We zijn meteen naar huis gegaan en een test gedaan, maar zoals ik verwachte: negatief. Baal echt ontzetten!!

Mag ik nu stoppen met die bollen of moet ik hier nu nog mee doorgaan?

December slaan we over, want anders (als het lukt) zitten in dezelfde maand als Tess.

Alles andere dames: succes en op naar groen!!

Liefs Elke

Geplaatst

Hee Elke,

Balen zeg! Heel veel sterkte en probeer de moed erin te houden. Bij Tess is het ook gelukt, en je hebt nog 7 cryo's.

Knuf Nathalie

Geplaatst

@elke nou eigenlijk te vroeg dus het zegt nog niet veel natuurlijk maar ja we zullen wel zien

mag eigenlijk woensdag testen volgens de berekening

maaar van het zh 16 dagen na de tp

jij veel sterkte meid...

liefs

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Naomi: Spontaan zwanger

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

JellyBean: 26 november, tp 1 emmy,

Eef78: 27 november, tp 2 emmy's

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Babii: 28 november,

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

norwegian-sky: 30 november, tp 1 emmy 18 nov

hoi eef ik heb je er tussen gezet

succes met de ww

liefs

WIJ GAAN VOOR GROEN

Geplaatst

Elke, erg klote dat het mislukt is....

De lijst is veeel te rood....wat een rot-maand.

Ik hoop toch echt dat er weer snel een paar mensen groen mogen kleuren.....

Ik hoop het zo.....

Geplaatst

@ Elke; wat ontzettend balen!! Maar mag je er nu vanuit gaan dat het niets is? Ik lees namelijk vaker over bloedingen en dat dat dan innesteling is? Of is het afhankelijk van de kleur? Hoe dan ook, ik vind het ontzettend &$%#* voor jullie beiden.

Zou iemand mij ook in de lijst willen zettten? Het lukt mij maar niet om dat te doen..

xxx

Geplaatst
@ Elke; wat ontzettend balen!! Maar mag je er nu vanuit gaan dat het niets is? Ik lees namelijk vaker over bloedingen en dat dat dan innesteling is? Of is het afhankelijk van de kleur? Hoe dan ook, ik vind het ontzettend &$%#* voor jullie beiden.

Zou iemand mij ook in de lijst willen zettten? Het lukt mij maar niet om dat te doen..

xxx

Ik heb ook net getest Emm en de test was ook negatief, dus ik ga er vanuit dat het niet gelukt is. Ik zit nu ook aan een lekker wijntje.

Liefs Elke

Geplaatst

Wat ontzettend rot Elke. Ik kan me dat wijntje zo goed voorstellen nu. Ga je in januari door met cryo?

xx

Geplaatst

Testen:

Emm: 27 november

WIJ GAAN VOOR GROEN

Geplaatst

@Emm, ja, we gaan nu in januari voor een cryo. Vrijdag hebben we een gesprek in het ziekenhuis.

Normaal gesproken moeten we een urinemonster inleveren, maar weet niet of dit nu wel nut heeft!

Ik heb je op de lijst gezet.

Liefs Elke

Geplaatst

Elke, wat lees ik nu? Nee toch!! Krijg er kippenvel van. We gingen zo goed samen op tot en met de 26e... Sterkte meid!!!

(ik durf die vroege test gewoon niet te doen en wacht braaf tot vrijdag)

Geplaatst

Weet je Jellybean: Ik heb de vroege test niet eens gehaald!!! Doe stond voor morgenvroeg gepland...

Nadat ik roze zag heb ik meteen getest.

Maak jij ons bankje groener?????!!

Liefs Elke

Geplaatst

Angel en Elke,

Klotezooi!!!

Het bankje is echt ontzettend rood.

Voor diegene die nog aan het wachten zijn, succes!!!

Geplaatst

Wat een teleurstelling weer elke , balen ...... kleine troost dat je nog 7 cryo's hebt maar toch de teleurstelling voor nu zal er waarschijnlijk niet minder om zijn,sterkte.

Wie o wie kan mij op het lijstje er bij zetten , hoop zo dat ik 'm met de rest van de over gebleven meiden wat groener kan kleuren want wat een treurig gezicht zeg al dat rood bah :::: Rood de kleur van de liefde ja me neus rood de kleur van teleurstelling en ellende hier .......

Hoop zo dat de rest die nog moeten wachten een beetje positief kunnen blijven; zet m op he meiden

ik (wij natuurlijk ha ha ) heb maandag 15 nov tp gehad van onze allerlaatste cryo , er is ons gezegd maandag 29 pas te testen .......

Geplaatst

Wat vervelend voor je Elke. Heel veel sterkte meid.

Ik test de 28e. Dat is 12 dagen na TP. Iets te vroeg maar liever op zondag dan door de weeks en dan naar werk moeten. Hoop dat ik ook op de lijst mag en het groener kan maken!

Geplaatst

Elke, jeetje wat een teleurstelling! Blijf hoop houden voor de volgende poging! Nu even bijkomen en opladen voor januari, sterkte meid, wat een rotproces is dit ook!!!!

En inderdaad wat een rood bankje, nog nooit was ie zo rood, de kleur waar wij allemaal niet op zitten te wachten! Ik heb rood nooit mooi gevonden...

Emm: 27 november

Anne6: 29 november (cryo)

Angel, weet jij inmiddels meer?

Jellybean, jij bent de volgende tester en qua statistiek zou je groen moeten zijn!!!

Geplaatst

@kaykay nee ga pas woensdag of donderdag weer testen mits ik niet ongi word

maar heb er een hard hoofd in hoor maar ja we zullen wel zien of we nu meer geluk hebben..

liefssss

Geplaatst

Breek even in, volg deze thread ook nog steeds zij het niet als actieve schrijfster... Kom op dames, het is nu wel heel erg rood!

Voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, HEEL VEEL SUCCES!

Voor degene die rood hebben getest, sterkte en houd vertrouwen...

Geplaatst

Angel,

Dan is er nog helemaal niets verloren! waarom heb je er een hard hoofd in? De test zegt nog helemaal niets, misscien is het gewoon te vroeg! Zet m op!

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Ik hoop het.

Is ook meer uitzelfbescherming denk

En heb ook wat krampjes. Maar dat zegt ook niet altijd iets. Want dat heb ik nu al vanaf dag 3 na de tp.

Liefs

Geplaatst

Oh jeeeeeeeeee, wat erg Elke!

Veel succes Angel, hopelijk toch nog groen op de juiste testdag!!

De andere wachtenden: groen GROEN GROEN!

En voor diegenen die negatief getest hebben (zoals ik) wens ik veel kracht en vertrouwen naar de volgende ronde toe. Ik ga straks weer naar de acupuncturist. Of het helpt, géén idee. Maar zo heb ik tenminste weer iets te doen en hoef ik niet lijdzaam te wachten tot januari.

VEEL LIEFS!!

:myfignerscrossed:

Geplaatst

nou, ik vrees dat het hier ook weer mislukt is, net bij afvegen wat gekleurd slijm gezien. Had het al verwacht, heb ook al 3 dagen menstruatiekrampen. Gister dacht ik nog even dat het misschien wel raak kon zijn, aangezien ik steekjes had die ik eerder niet heb gehad, maar daar ziet het dus niet naar uit. Ik wacht nog even af, maar ik vrees dat ik ook weer in het rood kom te staan...

xxxxxxxxxxxxxx

denise

Geplaatst

Elke, wat ontzettend balen zeg....

Angel, er is nog hoop hoor! Geeb bloed geeft moed, zeg ik altijd maar.... Maar ja, zelf vind ik dat soms ook moeilijk te geloven....

Denise, bij jou is de angst er dus ook alweer......

Getsie meiden, wat is dit voor rotmaand!!

Nog een paar kanshebbers voor groen, laten we hopen dat die het dan gaan waar maken!

Hier veel last van obstipatie, kan dat door de pregnyl komen die ik na de punctie een aantal keer heb moeten spuiten? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nu steeds last van buikpijn. Geen idee of mijn ongi er nu aankomt of dat ik gewoon naar het toilet moet (wat dus al meer dan een week niet lukt, geen wonder dat ik buikpijn heb....)

Meiden die nog in de race zijn, die bank moet groener!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden