Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Disi,

Balen dat het voor jullie ook niet gelukt is!

Ook sterkte hiermee.

liefs, Diane

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Bianca, bijzonder vervelend dat je zo dizzy bent… Je gebruikt geen Utrogestan he, want lees dat je op je eisprong wacht?

@ Diane, ik snap dat je dat gevoel hebt meis, maar ik hoop dat het een innesteling is geweest. Heb je er nu nog last van?

En wat vind ik dit vreselijk erg voor jullie! Dit gun ik echt niemand, maar geniet van je weekend weg, want jullie hebben dat zeker verdiend!

@ Simba, wat zie ik??? ZWANGER??? GEFELICITEERD!!!! Weet niet of je dit al wist, maar lees het net pas, wauw!

Zelf heb ik echt het idee dat het GAME OVER is…. Zit nu 4 dagen na TP en heb buikpijn alsof er een menstruatie doorzet. Het is met vlagen, maar onwijs irritant. Heb dus ook het idee dat het niet gelukt is bij me en helaas voel ik dit altijd goed aan! Dit is geen normale, zeurende pijn nee het betekend, kom op ik moet menstrueren. Maar zit pas 4 dagen na TP???? Beetje vroeg? Had denk donderdag mijn eisprong, want donderdag had ik de punctie.

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Naomi: Spontaan zwanger

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

JellyBean: 26 november, tp 1 emmy,

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Babii: 28 november, tp 1 verse embryo 14 nov.

Anne: 29 november,

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

norwegian-sky: 30 november, tp 1 emmy 18 nov

WIJ GAAN VOOR GROEN

Geplaatst

Babii, Ik denk dat het nog veel te vroeg is hoor! Misschien innesteling? En de punctie is gelijk aan de eisprong. Ik bedoel, een natuurlijke eisprong heb je niet gehad, dat was je punctie.

Geplaatst

De laatste rondes had ik een lutaele fase van 14 dagen, maar daarvoor altijd 12 dagen. Ik denk niet dat het een innesteling is, denk eerder een afstoting en dat het eruit wil.... Het voelt niet aangenaam, is zeurder aanwezig, soms zelfs pijnlijk en ben bekaf door de Utro. Als het nou werkt hoor je me niet klagen hahaha.

Liefs

Geplaatst

@ simba: wel gevonden en al gelezen, maar me nog niet aan durven melden.... Eerst het 12-wk bankje

@ disi, wat verdrietig meid! ( ook voor een 3e kindje kan de wens o zo groot zijn!!) sterkte!

@ babii, het zal wel heel erg vroeg zijn hoor! Laat je nog niet gek maken!!

Liefs Naomi

Geplaatst

@ Naomi, hmmm wil mezelf niet gek laten maken, maar het doet gewoon echt zeer... En ben al onwijs moe door de Utro en dan ben je al prikkelbaarder... Heb ook het idee dat mijn vagina samentrekt van onderen....

Geplaatst

Hoi Bianca

Kan me heel goed voorstellen dat je in gedachten al in januari zit met een hele nieuwe behandeling.

Maar je weet het natuurlijk nooit......... misschien gaat deze cryo je wel heel erg verbazen.

Rond 30 november moet ik weer ongi worden en dan begin ik op de 3de dag van mijn cyclus met spuiten. (korte protocol)

Ik heb ook wel eens last van duizeligheid en dan is mijn bloeddruk wat te laag op dat moment.

Als ik dan wat gezouten chips eet dan gaat het weer over.

Misschien heb jij daar ook wel last van?? Even je bloeddruk op laten meten bij de dokter misschien.

Ik blijf je weer volgen.

Liefs

Daniella

Geplaatst

diane heel veel sterkte ben er gewoon helemaal stil van geworden leef echt met je mee meid. het is zo oneerlijk pffffffffffff

dikke knuffel voor jou...

disi jij ook sterkte balen dat het niet gelukt is....

vandaag ook weer wat krampen gehad zit nu 3 dagen na de tp...

heb trouwens ook een brief van het zh gehad dat we nog 2 cryo's hebben (wat we al wisten natuurlijk)

en er staat ook dat ik pas 16 dagen na de tp mag testen is toch ook raar???

liefs angel

Geplaatst

Disi,

Ook voor jou is het klote dat het niet gelukt is.

Ik begrijp je wel wat je schrijft, jij hebt na deze mislukte poging geen onvervulde kinderwens.

Maar ondanks dat je 2 kinderen hebt. Een wens voor een derde kan even groot zijn!!!

Sterkte!

Gaan jullie wel door voor een derde kindje?

Geplaatst

lieve disi

ook jij mag heel verdrietig zijn hoor!!

ookal heb je al 2 kindjes.............

je hoeft je niet weg te cijferen hier

tis voor iedereen heel erg als een poging

mislukt ongeacht voor het hoeveelste

kindje

liefs yes

Geplaatst

Wat een hoop rood hier.... iedereen sterkte hier mee. Ook vooral diane; sterkte met het besluit om te stoppen.

Ik mag wel weer op het bankje aanschuiven. Gisteren TP van 1 cryo gehad. We hadden er 4, maar helaas was er maar 1 sterk genoeg om over te blijven.

Maar misschien is het dan ook wel een vechtertje!!

Mijn gynaecoloog vertelde me dat ik 2 dgn na de pregnyl dag 0 was. Zou dan 2 weken daarna moeten menstrueren. Oftewel op 26 november. Gisteren bij de TP zeiden ze, na 2 weken testen.... Dat zou 30 november zijn.

Ga er gewoon iets tussen in zitten: 28-11 (als ik het vol hou!!)

Misschien trouwens wel een rare vraag; wij hebben rondom de eisprong ook 3x zelf "geklust". Is er dan nog een kans dat je ook nog zelf zwanger kan worden???Weet het zelf niet en we hebben niet bewust daarom geklust.

Geplaatst

Diane, Naomi, Angel, Wish en Yes...dank jullie wel voor jullie troostende en steunende woorden, erg lief.

Wish, je tweede zin; dat is precies wat ik bedoel ja...en het raakt me wanneer ik lees dat bij mensen hun wens onvervuld zal (lijken te) blijven.

Wij gaan wel door ja met proberen ons derde-kindje-wens toch uit te laten komen. Ik heb vandaag gebelt naar de afdeling en ze gaan ons inplannen voor een evaluatiegesprek in 2011 en herstart ICSI. Nu nog hopen dat we er bij manlief nog wat uit kunnen krijgen en er zaadcellen in te vinden zijn (hij heeft een hoge d.warslaesie). De ingevroren buisjes die we hadden, hebben we namelijk laten vernietigen (we kregen in de laatste weken van mijn zwangerschap een brief met de vraag wat ermee te doen en uuuh nou om een lang verhaal kort te maken; we hebben, bleek al direct na de geboorte van dochterlief, een verkeerde beslissing gemaakt dus weg zaadcellen) Maar goed ik wil dus graag alle kansen benutten die we hebben om deze wens uit te laten komen (en je snapt dat spontaan voor ons helemaal niet weggelegd is gezien manlief dus dan maar de ICSI kansen zie we nog hebben)

Yes, lief van je...en ja ik ben ook verdrietig maar ben wel blij dat ik dan mijn 2 kindjes kan pakken om mee te knuffelen...

Meiden ik voel zo met jullie mee en hoop dat iedereen die nog blauw is, groen mag worden...

Liefs Disi

Geplaatst

Wanabemom, fijn dat je gisteren toch een TP van jullie "vechtertje" hebt gehad. Nu die vreselijk wachtweken doorkomen.

Naar mijn idee is er wel een kans dat je zelf zwanger raakt tijdens een cryo-TP...je krijgt toch gewoon een eisprong en dat eicelletje zou dan best bevrucht kunnen raken...lijkt mij...

Geplaatst

Meiden,

Helaas, bij ons is het wederom niet gelukt.

Echt verdrietig ben ik niet, heb nog geen traan gelaten. (en geloof me, ik ben een emo type)

Ik was hier al op voorbereid, echt hoor!

Natuurlijk gaat dit niet in onze koude kleren zitten en balen we er weer flink van, begrijp me niet verkeerd.

Wij gaan 'stug' door met een vijfde poging.

(misschien niet gepast, maar ik hoop dat er mensen zijn die mijn handtekening zullen lezen):shower1:

Geplaatst

@wanabemom fijn dat er 1 sterk genoeg was ga heel hard voor je duimen

@wish hoe jij je er door heen slaat echt petje af voor jou meid.. had het je zo gegund.

hoop en duim voor je dat poging 5 een wonder gebeurd..

dikke knuffel voor jou meid.. en toch wil ik je sterkte wensen...

liefs angel

Geplaatst

Angel,

Dank je wel!

Mijn handtekening wordt zo wel erg lang en deprimerend vindt je ook niet?

Hoop dat ik na een vijfde icsi poging een mooie banner mag maken.....

Geplaatst

ik hoop met je mee meid..

deze maand is het echt waardeloos zeg pfff

op 2 na dan

rood gaat weer boven groen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

liefs

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik wil iedereen hier heel veel succes wensen en hopelijk een beter resultaat dan wat wij hadden.

Bedankt voor jullie steun al die tijd, sommigen al meer dan een jaar, heb erg veel aan dit forum gehad.

Ik blijf jullie volgen en hoop dat jullie veel groene regels op het wachtbankje kunnen maken.

Hermien,en EDR succes met de TP!

Voor iedereen in de wachtweken heel veel succes met het ellendige wachten.

En voor wie aan het begin staan van de behandeling, heel veel succes met jullie behandeling.

Voor diegene waarbij het ook niet gelukt is sterkte ! Wish heel veel succes met de volgende poging dat het nu maar eens een keer raak mag zijn.

liefs, Diane

Geplaatst

Oh Diane, wat vind ik dit ontzettend K*T voor jullie...

Ik heb er verder gewoon even geen woorden voor.... Het is de grootste angst van ons allemaal hier...

hele dikke knuffel en alle succes voor de toekomst, ik hoop je nog eens voorbij te zien schuiven..

Geplaatst

hoi meiden, verdriet overheerst momenteel op dit bankje.. alle meiden die gaan stoppen heel veel sterkte en geluk gewenst!

vanmiddag krijgen wij voor de 4de keer een ukkie terug! en toch weer spannend.

omdat ik nog erg veel last heb van de punctie blijf ik nog een dagje thuis begin dinsdag weer andere dagen heb ik al vrij.

!!op naar meer groen!!

Geplaatst

@ DIANA... erg klote dat het maar niet wilde lukken... Heel veel sterkte met het verwerken ervan!!!

@WISH......Echt rot om te horen, ook al had je er zelf geen vertrouwen in, dat beetje hoop houd je denk ik altijd. In januari begon je met de volgende poging geloof ik? Ik hoop dat je dan wat meer geluk mag hebben. Enig pluspuntje is dat je nu wel lekker van de kerst kan gaan genieten;))

@wannebemom....Dan testen we allebei op de 28ste....Gezellig:D

Hier gaat alles goed zit nu pas op wd 2, en ben sinds vandaag eindelijk pijn-vrij....veel last gehad vd punctie. Maar ach, als Mini-me blijft zitten vind ik al die ellende erom heen niet zo erg...

xxxx

denise

Geplaatst

Wish, wat ontezttend rot dat het nu niet is gelukt. Heel veel sterkte! En ik doe met je meehopen dat de volgende poging eindelijk jullie droom uit gaat komen.

Diane, sterkte meis. Het is een heel groot besluit wat je nu hebt genomen. Veel geluk!

Geplaatst

Wish, je banner wordt inderdaad erg lang zo helaas maar toch valt mij dat niet zo op. Dat komt door de bloemenpracht-knuffel, die springt eruit. Misschien (hopelijk) zegt dit ook iets over jou, dat het je lukt om een positieve noot in die ellende te brengen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden