Ga naar inhoud

Donateurs vallen op, wordt ook donateur :)

Aanbevolen Berichten

• Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeroen, de vermelding bij je naam is gewoon een reuze uitvinding!

Ik had vorig jaar?? voor het laatst een donatie gedaan, je bent er

dan al snel wat makkelijker in.

Ik zie het als een soort lidmaatschap, we zijn toch met ons allen

1 grote club?

Geplaatst
Jeroen, de vermelding bij je naam is gewoon een reuze uitvinding!

Ik had vorig jaar?? voor het laatst een donatie gedaan, je bent er

dan al snel wat makkelijker in.

Ik zie het als een soort lidmaatschap, we zijn toch met ons allen

1 grote club?

Hoi Vanessa,

ja ik wilde de mensen die iets voor het forum over hebben op laten vallen; anders denk je ja nu heb ik wat gedaan voor het forum maar niemand (en de donateur zelf ook) ziet er iets van. Met deze mogelijkheid valt het inderdaad beter op :icon_flower:

Het forum voorziet gelukkig in een gebleken grote behoefte voor vrouwen die met IVF bezig zijn. Ik heb zelf het idee dat vooral het moeilijk kunnen delen met de 'omgeving' voor velen een reden is om aan het forum deel te nemen.

Geplaatst

Jheroen, Ik heb een suggestie na Queen: "Empress"

Wil trouwens niet zeuren en zie het positieve er ook wel van (wolkbreuk!) maar je voelt je nu bijna bezwaard als je niet doneert en dus niks onder je naam hebt staan...

Caroline

Geplaatst
Jheroen, Ik heb een suggestie na Queen: "Empress"

Wil trouwens niet zeuren en zie het positieve er ook wel van (wolkbreuk!) maar je voelt je nu bijna bezwaard als je niet doneert en dus niks onder je naam hebt staan...

Caroline

Moet je echt niet doen hoor! Het is toch geen verplichting om te doneren?! Leuk voor degene die het wel doen dat het zichtbaar is, als je dat zichtbaar wilt hebben tenminste.

Geplaatst

@ Elinorac: Doneren is vrijwillig, iedereen mag dit doen maar het hoeft niet. Voel je dus niet bezwaard als je niks onder je naam hebt staan :msn-wink:

Geplaatst
Hoi Jheroen,

Heb begin van het jaar een donatie gedaan, maar heb er van de week nog een gedaan. Echter nog geen icoontje bij mijn naam?

niet?

:toppie:

Geplaatst

ik begrijp wat je bedoeld caroline... je voeld je iets meer verplicht

ik moet eerlijk zijn dat ik steeds op het punt stond maar het niet deed..

Nu met deze extra optie vind ik het ook leuker om te doen..

voorheen kon iedereen wel roepen dat ze doneerde maar dat was nergens zichtbaar.

Nu heb ik het gevoel dat je gewaardeerd word en ik vind het een leuke optie

Ik heb dan ook zojuist mijn eerste donatie gedaan..en er gaan er vast meer volgen

esther

Geplaatst

hoi hoi

Ik heb ook in het verleden een paar keer gedoneerd (weet de datums niet meer), omdat ik heel veel aan het forum heb gehad de afgelopen jaren

Echt geweldig!!!!!!!!

Ik heb hier heel veel info en heel veel steun gehad!

Nu helaas wat minder op het forum, gewoon omdat het megadruk is met een klein babytje en dus niet veel tijd!

Jheroen bedankt!!!!!!!!!!!

Liefs Claudia

• 3 weken later...
Geplaatst

Heb net een donatie gedaan, voor alle steun die ik hier op dit forum heb mogen krijgen.

maar ook voor de informatie die makkelijk te vinden is.

Top !!

groetjes Diane

Geplaatst

Beste allemaal, nogmaals de vraag of als je doneert je ergens je forumnaam wilt vermelden. Soms doneren mensen zonder daarbij hun forumnaam te vermelden. Het lukt wel om via een emailadres iemand terug te vinden maar het gebeurt regelmatig dat ik iemand niet kan traceren en zo kan ik diegene dan geen donateur status meegeven :happy11:

Dank jullie wel!

Geplaatst

Volgens mij kijk ik erover heen... ik kan de knop om te doneren echt niet vinden. Als ik op 'Forum' klik dan krijg ik alleen maar de chat en de topics daaronder.

Hoe moet ik doneren?

Groetjes,

Breden

Geplaatst
Volgens mij kijk ik erover heen... ik kan de knop om te doneren echt niet vinden. Als ik op 'Forum' klik dan krijg ik alleen maar de chat en de topics daaronder.

Hoe moet ik doneren?

Groetjes,

Breden

Check de plaatjes in de eerste post van deze discussie, daar kan je zien dat er rechts een pijltje zit waarmee je een zijkolom kunt weergeven of verbergen. Als je de kolom ziet dan zie je ook het doneerdeel :)

Geplaatst

Jheroen,

Bedankt voor de tip maar ik had je eerste post ook al gezien. Bij mij verschijnt dat blauwe dubbele pijltje niet.

Ben ik nou echt de enige kluns die het niet kan vinden?

Groetjes,

Breden

Geplaatst
Jheroen,

Bedankt voor de tip maar ik had je eerste post ook al gezien. Bij mij verschijnt dat blauwe dubbele pijltje niet.

Ben ik nou echt de enige kluns die het niet kan vinden?

Groetjes,

Breden

Hoi, ik weet niet met welke browser je het forum bekijkt? Ik zie het pijltje rechts staan wanneer ik in het menu bovenaan "Forum" kies. Daarnaast heb ik het nu meer zichtbaar gemaakt dmv een knopje bovenaan het forum :)

Geplaatst

Hoi Jheroen ik heb het ook paar weken geleden genoneerd maar bij mij mijn naam straat er niet op. Misschien heb ik mijn forum naam niet vermeld,weet ik niet meer.Maar ik zie een vraagteken staan in mijn pfrofiel en als ik op klik kom ik bij een test van jou.

Groetjes,Violeta

Geplaatst
Hoi Jheroen ik heb het ook paar weken geleden genoneerd maar bij mij mijn naam straat er niet op. Misschien heb ik mijn forum naam niet vermeld,weet ik niet meer.Maar ik zie een vraagteken staan in mijn pfrofiel en als ik op klik kom ik bij een test van jou.

Groetjes,Violeta

Hoi Violeta,

stuur me anders een PB met welke echte naam je hebt gedoneerd dan kan ik het nakijken :P

Geplaatst

Jheroen,

Waarschijnlijk lag het inderdaad aan mijn browser. Op een andere computer lukte het wel. Ik heb zojuist een donatie gedaan.

Groetjes,

Breden

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden