Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He lieve Hilde!

Het zou zomaar eens kunnen dat we straks weer gelijk zwanger zijn, als alles meezit voor ons beide :alright: En jij ook natuurlijk Sab!

Onze reis naar Australie is geboekt! We vertrekken half februari en komen halverwege mei weer terug en gaan ons dan direct weer melden bij het VU. Toen we eerder dit jaar het intakegesprek hadden mochten we vrijwel gelijk weer beginnen, dus ik heb goede hoop dat dat straks in mei ook weer zo is. We zullen het zien.

Nora, ben toch wel heeeel benieuwd hoor! Klein tipje van de sluier...? ;-)

Hele fijne Kerstdagen iedereen!!!

liefs,

Mariek

• Reacties 319
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Whahaha, zou weer gaaf zijn, Mariek!

Lekker dat jullie reis geboekt is! Maar eh, ik hoop voordat je terug bent toch al wel begonnen te zijn hoor ;-)).

En moet eerlijk bekennen dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar Nora hoor.... We waren vandaag bij mijn schoonouders, en die wonen in het zelfde dorp als de schoonzus van Nora, dus eh, moest ik ook wel weer effies aan haar denken.... Maar eh, tzt horen we vast wel als het goed zit!

Nou, ik ben vandaag ongesteld geworden (altijd leuk, vooral met kerst), dus ik kan maandag bloed laten prikken.

Fijne dagen meiden!!!!

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Hee meiden!

Spannend allemaal weer hoor! Ik ga met jullie meeleven en voor jullie duimen... En vooral niet meedoen.. :) Ik ben er uit, bij ons in ieder geval voorlopig geen poging voor een derde.. Lijf werkt nog steeds niet mee, buik geeft nog veel ellende, dus dat moet eerst eens gaan opknappen, ik hoop straks in het VU voor een operatie in aanmerking te komen, 12 januari moet ik weer heen, dus dat is best spannend..

Morris is een aardige handenbinder momenteel dus daar hebben we het maar druk mee.. wel erg grappig hoor.. kletsen, liedjes zingen en vreselijk grappige bekkies trekken... hij is de clown van de familie, zo leuk.. en net zo'n driftkikker als zijn vader en grote broer..

Fijne jaarwisseling meiden!

XX

Geplaatst

Balen dat het lijf niet mee werkt Pientje! En ik hoop met je mee dat het VU je wil opereren!

Whahaha, en die Morris! Nou, hier kan het meisje soms ook wel driftig zijn. Languit op de grond liggen, gillen en met de beentjes trappen. We hebben haar ook wel eens even op de gang geparkeerd, dat ze daar even boos mocht zijn. En zingen kan ze ook al enorm. Het hele in de maneschijn, compleet met gebaren...Olifantje in het bos, Eén twee drie vier hoedje van papier.... Nou ja.. en nog veel meer. Hihihi, zondag in de kerk zong zij het hardst van alle kinderen (bij het kinderstukje met kerst) een best wel niet peuterliedje mee... Wij natuurlijk trots! Ze begint nu ook met ik, jij en mij... En verbazingwekkend.... ze maakt hier nog geen fouten mee. Waar ze dat nou weer vandaan heeft?

Ik merk dat ze met name een handenbindertje is als ze moe is. Dan doet ze de dingen die niet mogen en wil ze niet echt luisteren. Tja, dan is er maar één remedie... naar bed. Na al die feestdagen loopt ze ook met een wit bekkie rond. Nu is haar grote zus er met haar vriend. Vindt ze ook helemaal fantastisch... maar dat kost haar ook veel energie. En eh, haar grote zus vindt het ook fantastisch dat we voor nog een borertje of zusje gaan...

Nou, hier maandag bloed wezen prikken. Hopelijk zit het nog oke met mijn eivoorraad. Maar ik vermoed van wel omdat mijn moeder 42 was toen ze nog zwanger raakte. Ach,we horen het de 11e wel weer... Moet toch nog wel effies wachten met de hormoontjes....

Groetjesssssssss

Geplaatst

Ha dames,

Nou daar was ik dan eindelijk met mijn goede nieuws. Ik ben zwanger! 11 weken alweer. In november een cryo tp gehad en het was meteen raak. Wat een mazzelaars, al blijft mijn man maar zeggen dat we onze portie ellende hebben gehad. Van de 6 was er één goed ontdooid. Dat was wel even shocking, maar nu blijkt maar toch weer dat je er maar eentje nodig hebt. Vanmorgen een echo gehad. Alles gaat goed met onze kleine uk. Hij (of zij, al denk ik dat het een jongen is) deed nog even een dansje voor me. Ik had een vrouwelijke arts (dat scheelt misschien) en die nam uitgebreid de tijd. Heerlijk! 24 juli uitgerekend.

Liefs van een zielsgelukkige Nora.

Geplaatst

Wauwwwwwwwwwwwwwwww!!!! Gefeliciteerd Nora!!! Fantastisch dat het nu in 1 keer raak was!!!

Ik wens je een goede en voorspoedige zwangerschap!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Thanks. Ben er ook zo gelukkig mee. Met Isis hadden we ook al zoveel geluk, ook meteen raak. Het is de periode voor de medische molen dat we zoveel ellende hebben meegemaakt.

Heb je al nieuws over eivoorraden enzo? Was is het toch spannend allemaal.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Pffft, nou eh, hier ook zat achter de rug... maar eh, onze icsi was gelukkig ook in 1 keer raak. Op sommige vlakken mag het soms best even mee zitten he ;-))?

Ik heb hier verder nog geen nieuws over mijn voorraad eitjes.... Dinsdagmiddag belt de arts hierover.

Wel heb ik gisteren nog de verpleegkundige te pakken kunnen krijgen (die werd helemaal plat gebeld zo na de kerst en oud en nieuw stop). Ik krijg nog formulieren opgestuurd om effe weer te scannen op allerlei geslachtsziektes enzo. Mijn man hoeft dit niet, want zijn rietjes liggen al tig jaar in de vriezer, en hij is de vorige keer nog effe gescand, zo van: als je nu niets hebt, zal je toen ook wel niets gehad hebben. Nog effe gevraagd wanneer het dan gaat worden, de ziekenhuisbezoekjes enzo... Wrs. werd dat april. Dus in maart aan de pil. Dat is het zo weer. Het enige 'nadeel' is dat wanneer het meteen lukt, ik rond de zelfde tijd van het jaar zal bevallen als met Thirse. Maar goed... we zien wel, het staat nog niet zwart op wit.

Maar eh, voel je je goed? Niet te veel last van zwangerschapskwaaltjes? En eh, is deze zwangerschap zo anders dat je denkt dat het een jongen wordt?

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Thanx, mybaby!

Nou, vandaag is er weer een brief van de Isala klinieken in de bus gevallen, met het behandelschema, de contracten en een bloedscreen formulier voor mijn man. Tja, die moet volgens mij voor mij zijn, dus ik bel maandag maar even. Woensdag moet ik toch nog even in Zwolle zijn, rijd ik er meteen langs om het formulier te halen en bloed te prikken.

En... veel later (tja je moet ook de hele inhoud goed bekijken van zo'n envelop) zag ik nog de inleidende brief met dat de medicatie wordt bezorgd via de apotheek en ..... dat ik in februari met de pil moet beginnen en we in MAART de ICSI al hebben. Al weer een maand eerder! Mijn man was al weer weg... maar die heb ik dat al weer even gauw na gebeld. Dus eh, ergens volgende maand worden de hormonen mijn lijf weer ingepompt.

Groetjesssssssss

Geplaatst

Nora!! Gefeliciteerd meid!!!! Wat een ongelooflijk goed nieuws! En het geluk is inderdaad aan jullie kant, wat ontzettend fijn dat die ene goed ontdooide cryo goed is ingenesteld en nu hard op weg is om een klein babietje te worden. Heel, heel blij voor je!!!

Hoe voel je je? Nog last van misselijkheid enzo? En klopt het dat je buikje deze keer veel sneller groeit?

En Hilde, super dat je weer kan en gaat beginnen. Kom maar op met die hormonen, toch? ;-) Hoop ook voor jou dat het meteen weer raak is!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Heee,

Ik voel me nu eindelijk weer wat beter. Lange tijd misselijk geweest en heel erg moe. Sinds deze week weer wat meer energie. Heerlijk! Vandaag overigens de magische 12 weken grens gehaald! Joehoe! En mijn buikje begint inderdaad al een beetje te groeien (al had nog wel een buikje van de vorige zw.....).

Hilde wat fijn dat je zo snel weer kunt beginnen. Echt spannend! Ga het helemaal volgen. En ach, mocht je rond Thirse's verjaardag bevallen kun je voortaan de verjaardagen tegelijkertijd vieren. Lekker makkelijk :-) Wij vieren het nu met Isis (ik ben in feb jarig en Kees en Isis in maart).

Mariek, jij gaat zeker binnenkort op vakantie? Lijkt me helemaal geweldig, zo met z'n drietjes.

Valesca veel succes!

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hi nora,

Wat een waanzinnig nieuws!! Ik kreeg van de week een sms van Mariek om het me te vertellen, echt super gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Hilde, het wordt nu echt he.. spannend hoor! Succes met alles! ik ben hier niet zo vaak meer, maar weet dat ik aan je denk!

Hier gaat het redelijk, de endo zit me nog steeds erg dwars, ben van de week weer in het VU geweest en ga toch geopereerd worden. Laser laparoscopie, dus een kijkoperatie waarbij ze zoveel mogelijk weg gaan laseren en de cyste gaan verwijderen. Hoop echt dat dat me van (in ieder geval een gedeelte van) de pijn kan afhelpen.. 3 maanden wachttijd dus moet nog even geduld hebben. Eerst verhuizen, maandag krijgen we de sleutel!

Liefs voor iedereen

X Pien

• 2 weken later...
Geplaatst

Hee dames,

Hoe is het met iedereen? Mariek al in de vakantiestemming? Pien de verhuizing overleefd? Weten jullie trouwens hoe het met Leeuwtje gaat?

En Hilde, toen was het alweer bijna februari!!! Hoe gaat het? Sta je te trappelen van ongeduld of alles nog onder controle?

Met mij alles goed. Ruim 14 weken alweer. Ik ga langzaam naar de 20 weken echo toeleven. Jee, wat gaat dat snel.....

Groetjes, Nora.

Geplaatst

He, Nora, en al weer een stukje dichter bij de 20 weken echo nu. En, willen jullie weten wat het wordt deze keer?

Hier ligt de ene groentela sinds vandaag weer vol. Dubbele hoeveelheid Gonal F in vergelijking met de vorige keer... En ook het medicijnkastje in de badkamer is weer goed gevuld... Het komt weer dichterbij. Heb toch ook wel weer even de dozen open getrokken om te kijken hoe die spuiten er ook al weer uit zagen... En eh, toen moest ik toch wel weer even slikken. Maar goed, als het weer zover is, sta ik wel weer te trappelen. Eerst nog effe wachten tot ik weer ongesteld ben (wrs. zaterdag) en dan kunnen we maandag over een week weer bellen, en horen hoe het schema er verder uit gaat zien....

Stéphanie, bedankt voor je berichtje

Groetjessssssssss

Geplaatst

Dat willen we zeker. Volgende week gaan we voor een pretecho. Dat hebben we met onze kleine meid ook gedaan en ik wil het nu een beetje voor 'the kids' gelijk houden.

Hilde, wat spannend. Al kan ik me voorstellen dat je opziet tegen die naalden. Blegh. Maar ja, het is voor een goed doel. Weet je al iets meer over het schema? Misschien volgende maand al tp?

Groet, Nora.

Geplaatst

Hey Nora,

Dan kan je volgende week beginnen met namen verzinnen... Of weet je het al?

Nee, ik weet mijn schema nog niet. Als ik ongesteld wordt, moet ik het ziekenhuis bellen, en dan krijg ik te horen wanneer ik moet gaan spuiten en wanneer de 1e echo is. En dan bij de 1e echo wanneer de volgende is... Maar ja, als die beginecho is, duurt het vaak ruim een week voor de punctie geloof ik (moet ik effe weer nakijken hoe dat de vorige keer ook al weer was) en dan nog en halve week voor de terugplaatsing, ongeveer.... Maar ik verwacht dat de terugplaatsing op zijn vroegst eind maart is.

Voel je je verder goed?

Groetjesssssssss

Geplaatst

Hee Hilde,

Ooh, ik dacht dat je bijna ongesteld zou worden/of al zou zijn. Nou ja, nog even geduld dan. Ik ben ongeveer een maandje bezig geweest maar dat had korter gekund (ik moest heel lang de cyclus stil leggen wegens een 'wachtlijst' en pas daarna aan de Gonal-F). Ach, als je eenmaal begint vliegt de tijd zo voorbij. Dat doet het nu al met zo'n kleine meid in huis. Is Thirse soms ook zo stout? Isis begint echt een kleine boef te worden. Bedenk me nu opeens dat je meissie gisteren 2 is geworden!!! Gefeliciteerd!!! Uitbundig gevierd? Wat voor cadeautjes heeft ze gekregen (ik kan nog wel wat tips gebruiken:-))

Ik voel me heel erg goed! 's Avonds wel moe maar dat kan niet anders. Zo druk overdag. Namen zijn we zeker mee bezig. Voor een meid weten we het wel, voor een jongen nog niet. Da's een stuk lastiger vind ik.

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Whahah, nou ja, het is toch grappig dat je er al over begonnen was Nora. Ik verwachtte mijn menstruatie pas a.s. zaterdag. Maar ik zag al dat ik het in een eerder berichtje fout had geschreven. Het moest toen zaterdag over een week zijn. Gisteren had ik al wel erge lekkere trek en mijn borsten stonden ook aardig strak... Vannacht had ik buikpijn. Kreeg er gelijk rare dromen bij: droomde dat ik zwanger was en weeën had. Ik was weer met mijn ex. De verloskundige nam niet op, en ik was nog maar een week of wat zwanger.

Vanmiddag had ik wel even een zere rug, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik in een onhandige houding de beugel voor het bobikestoeltje in een koude, winderige garage, zonder jas, en in kort truitje, dat had staan doen.

Toen ik naar de wc ging bleek ik toch al ongesteld te zijn. En eh, gewoon ook gelijk ongesteld! Normaal heb ik altijd een aanloopperiode van oud bloed, rozige afscheiding.... Maar nee hoor, deze keer gewoon: kabam, ongesteld! Dus, de 1e pil zit er in, en ik ga morgen bellen voor het schema. Dan gaat het allemaal nog meer leven!

Hahaha, nou, maandag hebben we niet meer zo veel gevierd. We hebben dat zondag gedaan. Ze heeft van opa en oma en oom en tante een kookplaat met pannetjes en de hele mikmak gekregen. Van ons een ark van Noach van hout met beestjes. Vind ze ook erg leuk.

Van mijn zusje kreeg ze puzzels van foam. 5 van 2 stukjes. Eigenlijk veel te makkelijk voor haar, maar ze vindt het helemaal geweldig. Je kan ze in de douche ook op de tegels plakken als ze nat zijn. Dus eh, ze wil nu uren douchen!

Ook een hele grote houten inlegpuzzel. Ook een makkie voor haar, maar ze pakt hem wel heel erg veel.

Verder heeft ze een plastic serviesje van Nijntje gehad, wat ze regelmatig een op de tafel uitstalt...

Tja, het is en blijft moeilijk he, wat je ze moet geven.

Ik heb ook een memoriespel gevraagd voor haar. Dat heeft ze ook gekregen, van hout. Ze zat bij Uki laatst zo te kijken naar dat memoriespel wat ze daar deden, dat ik zoiets had van... laten we het eens proberen. Heb er nog niet de tijd voor genomen om het ook met haar te gaan proberen. (Dan met 6 kaartjes ofzo).

Moet eerlijk bekennen dat Thirse nog niet zo'n hele erge boef is. Ja, wel op een leuke manier, maar ze doet niet echt stout ofzo. Ze is er nog redelijk makkelijk in te corrigeren/af te leiden. Heeft Isis al in de gaten dat je toch wat minder wendbaar en keer baar wordt?

Nou ja, pieker ze nog over een naam voor een jongen. Die is bij ons al bekend.... Voor een meisje zullen wij nog eens even goed moeten denken... Maar eerst maar eens zien of het lukt om weer zwanger te worden!

Fijn dat je je goed voelt! En tja, vermoeid... je lichaam is ook hard aan het werk! Sterkte!

Groetjessssssssss

Geplaatst

Vanmorgen gebeld met het ziekenhuis.

De dame aan de telefoon zei: nou, de 9e met de pil begonnen... Je moet minimaal 21 dagen slikken, dan kom ik op 2 maart... Nou, dat kan: 27 februari beginnen met de decapeptyl, 2 maart stoppen met de pil, 10 maart afspraak in het ziekenhuis (uitgangsecho en als alles goed is, 1e keer Gonal-F zetten).

Het gaat rapper als dat ik had bedacht! In februari dus de eerste spuit er al in. We zijn met het schema van de vorige keer er naast al eens aan het kijken gegaan. Als het allemaal weer net zo zou lopen als de vorige keer, dan zouden we (als het ook allemaal gelijk mag lukken) half december weer een kleine in de armen kunnen houden.... Da's dit jaar nog!!!!

Ben helemaal een beetje verbluft.....

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hee Hilde,

Ja opeens gaat het dan toch heel snel. Gewoon over een twee weekjes beginnen met prikken! Zo spannend. Ik hoop zo dat jullie nog dit jaar een broertje of zusje voor Thirse krijgen. Ik ga voor je duimen.

Wij gaan vrijdag voor een pretecho dus als de kleine een beetje meewerkt weten we of we nog heel hard moeten gaan nadenken voor een jongensnaam of dat we 'klaar' zijn. Ben zo benieuwd.

Zo'n memoryspel klinkt wel erg leuk. Die onthoud ik. Isis is ook heel erg van het puzzelen. Zes stukjes zijn ook geen probleem meer. En nee, ik geloof niet dat ze nou snapt dat ik wat moeizamer vooruit komt. We worden gewoon allebei uitgetest op onze grenzen. Buiten bij je vandaan lopen bijvoorbeeld en niet meer reageren op haar naam. Dan moet ik er vliegensvlug naar toe (soms wil ze de straat opduiken....heel irritant) en als ik haar dan omdraai heeft ze een grote smile op haar gezicht. Zulke dingen....straks gaan we met opa en oma én opa opa (mijn opa die supertrots is dat hij overgrootvader is) poffertjes eten. Ik hoop dat ze zich gedraagt maar als er lekker eten in het spel is, is het een zoet kind. Morgen lekker zwemmen. Druk, maar erg leuk weekend.

Jij ook genietse!

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Nou, ik hoop dat Isis zich een beetje gedragen heeft. Een enorme boef is het toch. Maar poffertjes zijn lekker, dus dat zal wel!

Enorm, ik ben me toch een portie ongesteld..... Ik vloei nu al 4 dagen enorm. Gisteren stond ik al helemaal duizelig op. Pas halverwege de middag trok dat een beetje weg. De huisarts dacht dat de duizeligheid een combinatie was van de heftige menstruatie, de start met de pil en spanning. Hoewel ik die laatste zelf nog niet helemaal kan plaatsen, omdat ik in mijn beleving nog niet zo gespannen ben. Vandaag zou ik eigenlijk school hebben. We zijn wel onderweg gegaan (mijn mannetje wilde me brengen en dan doorrijden naar zijn ouders), maar we zijn maar met zijn allen naar zijn ouders geweest. Ik voel me nog niet goed. Als ik wat dingen achter elkaar doe ben ik al weer dizzy. Ik doe dus maar rustig aan.

Spannend, Nora, de echo! Ben benieuwd of jullie nu uitgedacht kunnen zijn :-)).

Groetjessssssssss

Geplaatst

Hee Hilde,

Ze heeft zich keurig gedragen! Een tekening, wat stiften en lekker eten en ze zat anderhalf uur keurig in haar stoeltje. Een succes dus.

Jee, dat klinkt pittig zeg. Het zal me niet verbazen als het inderdaad een stuk spanning is. Onbewust ben je er waarschijnlijk toch heel erg mee bezig (kan dat ook anders?!) al probeer je dat natuurlijk allemaal te relativeren om er ontspannen onder te blijven. Het blijft een onzeker proces zonder garanties. Daar tegenover staat die enorme wens en hoop. Nou ja, gewoon lekker rustig aan blijven doen als je het niet trekt en ik duim met je mee!

groetjes, Nora.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden