Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Simba en Saskia: Te gek zeg! Wat supergoed dat jullie een mooie echo hadden. Daar word je toch helemaal blij van!!

Gefeliciteerd.

@ Naomi: heel veel succes bij je 12 weken echo. Spannend maar wel heeeeel leuk!

Ik ben maandag naar de vk geweest en dat was ok. Voor een intake. Gewoon weer heel veel info gehad en vandaag bloed wezen prikken in het ziekenhuis voor een combinatietest. Die heb ik dan op 12 jan. Een echo hebben we de 25e weer bij de vk.

Heel veel succes weer meiden.... duik bedje in. Jeetje...merken jullie ook dat jullie gewoon sneller moe zijn dan normaal.

Die kerstdagen!! Tweede kerstdag lag ik er al om half 10 in.... whahahaha hilarisch gewoon. Maar ik luister lekker naar mijn lichaam!

Het gaat jullie goed.

Liefs lianza

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Simba,

Ik volg je nog wel af en toe mee, samen met de andere meiden hier. Wat fijn voor jullie! En Simba, die youtube film is fantastisch! Zo'n beweeglijke ukkie, was erg mooi om te zien. Ik ben erg blij voor jullie. Wat een mooi eindejaar beleven jullie!

Naomi, hopelijk heb je vrijdag een fantastische 12 weken echo en is het bloed eindelijk weg daarbinnen, zodat je verder onbezorgd lekker mama kan worden.

Ik hoop vanaf 3 januari er weer aan te kunnen beginnen en in februari een positieve test ertegenaan te kunnen gooien!

veel liefs,

Ellen

Geplaatst

He Ellen...

Leuk dat je effe binnen komt hupsen...

2011 wordt ons jaar.... maar ook jullie jaar... jullie gaan dit jaar ook gewoon een mooi ukkie op de wereld zetten!!

Geplaatst

Hahaha dat zei ik inderdaad om 23.30 uur.... maar bij mij wisselt het echt enorm. De ene dag ben ik niet vooruit te branden en de andere dag heb ik mega energie..... Vandaag weer zo een mega luierdag (euh die heb ik straks hopelijk elke dag whaha ... luier dag)

Geplaatst

Hallo meiden,

Vanmiddag een echo bij de (schat van een ) vk gehad, omdat ik door t vele hoesten de hele week, pijn in m'n buik had gekregen. En er erg onzeker door was geworden...

Alles zag er gelukkig super uit!! De kleine frummel was goed gegroeid en was erg beweeglijk!! Zo mooi om te zien!! En zo blij!! ( maar dat hoef ik gelukkig velen van jullie niet te vertellen!!)

Volgens de meting zou ik 10wk en 5 dagen zijn, volgens berekening met laatste ongi 11wk en 1 dag.

De echo van volgende week blijft gewoon staan, deze is nl in t ziekenhuis.

Fijne avond allemaal! ( voor zo lang die avond nog mag duren.... Ha ha)

Liefs Naomi

Geplaatst

Naomi, wat fijn dat je kleintje zo goed groei!. De meting scheelt dan toch niet veel van de berekening.

Fijn dat je volgende week weer een echo hebt.

Zo kun je lekker vaak bij je kleintje gluren. Altijd weer een prachtig gevoel om hem/haar even te bewonderen.

Geplaatst

Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

Allereerst wil ik iedereen feliciteren die net als ik zwanger zijn.

Ik ben nu 10 wk en 3 dg zwanger van onze eerste uk.

We hebben ontzettend veel mazzel gehad dat bij ons de eerste IVF poging meteen is gelukt.

Het is ook wel heel erg snel gegaan, want we hadden in juni de eerste intake op het IVF-spreekuur in Rotterdam.

Daarna tot twee keer toe een afspraak uitgesteld en in september de 2e afspraak, toen gelijk groen licht dat we bij de eerst volgende ongi konden bellen.

14 oktober gebeld en we konden gelijk starten met de behandeling ((nooit gedacht).

1 nov puncite 4 nov TP, 20 nov test en binnen een minuut positief.

3 dec eerste echo met 6 wk en 4 dg.

24 dec de tweede echo met 9 wk en 4 dg.

11 jan 3e echo en combitest.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt aan meiden die hetzelfde mee maken. Is namelijk makkelijker praten dan met mensen die het niet meemaken.

groetjes Jolanda

Geplaatst

Welkom Jolanda.

Wauw dat is nog eens een positief verhaal. Gefeliciteerd!

Ik dacht voordat ik bedje inrol nog even gluren op het forum. Superbericht dus.

Groet Lianza.

doei meiden.

Geplaatst

He allemaal..

Ik hoop dat iedereen een heel fijn oud en nieuw heeft gehad.

Wij waren bij vrienden en werd om 0:00 toch wel emotioneel... jeempje ons laatste oud en nieuw samen, en eigenlijk zijn we al stiekem met z'n 3-en....

Vaochtend bijtijds op, de vrienden moesten bij de ouders op visite... Wij hebben thuis een fimpie gekeken en zijn toen even twee uur lekker gaan slapen. Nu weer volgend filmpje.. lekker in huispakkie op de bank...

Geplaatst

Hey meiden,

animaatjes-gelukkignieuwjaar-18886.gif

Jolanda welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk.

Simba, hier ook erg emotioneel geweest. Ik dacht dat het wel ging, maar uiteindelijk om 0.00 uur ook dikke tranen... Eindelijk kunnen we die rot tijd afsluiten en gaan we echt een goed jaar tegemoed! Heerlijk!

We hebben van de week een AngelSound besteld en al binnen gekregen. Konden mijn ouders en mijn broer en schoonzus gister ook even naar het hartje luisteren. Wat een mooi geluid is het toch. zucht...

Liefs Sas

Geplaatst

Happy New Year dames..

@ Saskia: gaaf dat je zelf nu ook het hartje kan horen. En idd jeetje de laatste kerst en jaarwisseling was echt met z'n tweetjes. Ok ook met drietjes... maar ik snap wel wat je bedoelt.

@ Simba: Ook emo geworden? Hihi lekker toch he, we kunnen gewoon heerlijk genieten van het feit dat we niet meer met 2 zijn maar met drie. Vind het ook super hoor.

Zelf had ik een vreemde jaarwisseling naar mijn gevoel. Waren bij familie en daar knalde onwijs veel vuurwerk de lucht in en we waren nog met een hele bubs even bij anderen op bezoek gegaan in de straat maar ik voelde me een soort van vreemde eend in de bijt? Was moe, wilde me vooral afzonderen en ben terug naar huis gegaan van familie. Wilde alleen maar slapen en het was pas half 1! Zo gaar. Half 3 in eigen huis en ik ben gelijk bed ingegaan en heb daar tot een uur of 4 vandaag ingelegen! Vanmorgen eerst weer overgegeven, bah. Maar het bedje is echt een zaligheid. Alle vermoeidheid van voor de kerst en rond kerst en nu met jaarwisseling kwam eruit. Kan nu wel weer slapen, manlief is weg dus ga zo lekker bedje in.

Een fijn 2011 en laten we genieten van het wonder wat in ons groeit en duimen op een goeie bevalling.

Alle dames heel veel succes ook in het komende jaar.

Liefs Lianza

Geplaatst

@iedereen: Een fijn en gezond 2011!!

@Jolanda, leuk dat je ook aanschuift hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zelf ben trots op mezelf dat ik oudjaarsdag tot 00:00 uur ben opgebleven. Viel met toch mee. Verder rustig thuis gebleven en de hele avond gezapt en op de bank gehangen.

Merk nu wel dat ik meer energie ga krijgen. De weken van ergste vermoeidheid heb ik gelukkig gehad voorlopig. Dinsdag weer een echo. Toch weer spannend.

Geplaatst

Uitgerekende datum

Adriana - 5 juli

Saskia81 - 8 Juli

Denise1977 - 8 Juli

Sheenara - 10 Juli

Remci - 10 juli

Jem1979 - 12 Juli

Lotttie - 15 juli

Simba - 19 Juli

Lianza - 19 juli

Naomi -

Jolanda -

Echo afspraken

Adriana - 4 januari (14 w)

Lottie - 27 januari (15 w6d)

Jolanda 11 jan 3e echo en combitest

Verloskundig/ Gyn afspraken

Lianza - 27 december VK

Saskia - 28 december controle vk

Sheenara - 31 december combinatietest

Adriana - 13 januari VK

Geplaatst

IDD allemaal een gelukkig 2011.

Dat het maar helemaal ons jaar mag worden!!

Ik ben trouwens 25 juli uitgerekend.

En dank jullie wel voor het welkom.

@Simba, ik voel me tot op heden helemaal top. Geen last van misselijkheid gelukkig.

Alleen merk ik wel al aan mijn broeken dat ik toch echt wel wat dikker aan het worden ben.

groetjes Jolanda

Geplaatst

Uitgerekende datum

Adriana - 5 juli

Saskia81 - 8 Juli

Denise1977 - 8 Juli

Sheenara - 10 Juli

Remci - 10 juli

Jem1979 - 12 Juli

Lotttie - 15 juli

Simba - 19 Juli

Lianza - 19 juli

Naomi -

Jolanda - 25 juli

Echo afspraken

Adriana - 4 januari (14 w)

Lottie - 27 januari (15 w6d)

Jolanda 11 jan 3e echo en combitest

Verloskundig/ Gyn afspraken

Lianza - 27 december VK

Saskia - 28 december controle vk

Sheenara - 31 december combinatietest

Adriana - 13 januari VK

Geplaatst

Hallo meiden, misschien leuk, om net zoals in t uitgerekend in augustus topic, het lijstje zo te maken: (erg duidelijk)

Naam/Leeftijd/uitgerekende datum/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt IUi/IVF/icsi

NAOMI 31jr. 22 JULI 2011, 2e KINDJE NA 2e IVF-POGING SPONTAAN ZWANGER

Afspraken:

Naam/datum/vk-gyn/controle-echo aantal weken

NAOMI. 7 JAN. GYN 12 WEKEN-ECHO

Geplaatst

Hoi Jolanda

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik wil iedereen nog wel een Gelukkig en gezond nieuw jaar toewensen, dames 2011 wordt ons jaar.

Fijne avond.

gr. remci

Geplaatst

Naam/Leeftijd/uitgerekende datum/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt IUi/IVF/icsi

SIMBA 34jr. 19 JULI 2011, 1e KINDJE NA 2e IVF-POGING

Afspraken:

Geplaatst

JOLANDA 30jr. 25 JULI 2011, 1e KINDJE NA 1e IVF-POGING

Afspraken:

JOLANDA 11 JAN. VERLOS zkh 12 WEKEN-ECHO(+combitest)

Geplaatst

JOLANDA 30jr. 25 JULI 2011, 1e KINDJE NA 1e IVF-POGING

Afspraken:

JOLANDA 11 JAN. VERLOS zkh 12 WEKEN-ECHO(+combitest)

Simba 17 jan. Verloskundige

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden