Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sheenara gefeliciteerd! Wat leuk die foto's!! Een meisje hah gek om het nu te weten of niet!!

Heb even een tijdje niet gelezen dus ga weer even terug lezen maar hier nu 13 weken zwanger en nog steeds kan ik geen eten binnen krijgen!

Ik hoef niet over te geven maar krijg het gewoon niet naar binnen!!!

Enne groeien jullie ook al.. ik merk namelijk nog helemaal niks en daar wordt ik wel een beetje onzeker van. pff gaat dat ook ooit over die onzekerheid!!!

Hopelijk gaat het met jullie allemaal TOP!

Liefs Begina

Geplaatst

Ik ben nu ruim 14 weken.... en heeeeel langzaam komt er nu een bultje zichtbaar...

Als ik lig is het duidelijker, en 's avonds voor de spiegel is het ook wel zichtbaar, maar verder niet echt....

Dus... maak je niet ongerust..... Komt echt wel!!!

Wat ik wel maf vind.. ik heb altijd gedacht dat je gewoon in het midden van je schaambeen de eerste 'verdikking' zou zien... maar het zit bij mij veel meer aan de rechterkant.. best maf..... als ik lig, ben ik rechts dikker dan links.....

Geplaatst

@sheenara: een meisje!! Dus nu kun je los wat shoppen betreft! Hi hi. Van harte gefeliciteerd.

@Saskia: nog een weekje en dan weet jij het ook!! Spannend hoor!

Geplaatst

Heee al onze berichten weg van anderhalve dag :-( Nou ja was al bekend. In ieder geval nogmaals bedankt voor de felicitaties!

dan maar weer het lijstje:

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5 juli 2011 - Adriana 40 jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30 jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling)

10 juli 2011 - Sheenara 35jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

15 juli 2011 - Lotttie 26 jaar - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 34jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 31jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 36jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

25 jan: Lianza : controle + echo ivm combitest VK

27 jan: Sheenara : echo (ivm cyste) + controle VK

27 jan: Lotttie: controle + echo bij gyn (15 week + 6 dagen)

29 jan: Saskia : geslachtsbepalende pret echo (17 wkn)

01 feb: Adriana : gyn (18 wkn)

02 feb: Naomi : VK

08 feb: Jolanda: echo (ivm cyste)+controle VK

16 feb: Simba :VK

18 feb: Sheenara : 20 weken echo

18 feb: Saskia : 20 weken echo

15 apr: Saskia : 28 weken pret echo

uitslagen combitest/geslacht etc.

Sheenara uitslag combitest: 1:2800 :girl:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842

Lianza uitslag combitest: 1:920

Geplaatst

Hoi

@ sheenara: gefeliciteerd een dochter, dat is zo leuk ( we hebben een dochter van 2.5 jr ).

We hebben op 23-02-2011 de 20 weken echo. en dan hopen we het te kunnen zien ( ik ben zo benieuwd ).

@ Begina: maak je maar geen zorgen je wordt echt vanzelf dik en rond, het gaat straks sneller dan je denkt.

Gr. remci

Geplaatst

Ja meiden bedankt! Leuk he een meisje!! Lief en duidelijk he dat handje. Terwijl het zo'n minimensje is maar toch al compleet. Nou meiden succes allemaal wachtend op de volgende echo's!!

Liefs Sheenara

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

Even mijn leeftijd aangepast.... Yeps.... ik was gisteren jarig. Gelukkig heb ik het zaterdag gevierd.... Zondag heb ik een mega migraine aanval gehad.... Ik hing dus weer boven de plee...

Geplaatst

@ Simba: nog van harte gefeliciteerd! Wat balen dat je een migraine aanval hebt gehad. (of hebt)

@ Lianza: veel zucces morgen met de combi-test. ook weer ff spieken bij de kleine!!

zou iemand mijn afspraak van 7 maart 20-weken echo op t lijstje willen zetten? (ik blijf er onhandig mee...)

liefs Naomi

Geplaatst

Bedankt Naomi en Sheenara.

Nu ben ik zelf een beetje in de war of ik nu een echo krijg maar dat heb ik zelf wel opgeschreven op mijn kaart....mmm vaag. Nou k zal het wel zien morgen. Je staat in de lijst hoor Naomi

Simba nog gefeliciteerd met je verjaardag en is je migraine nu wel minder? Is hoop het voor je. Dat is echt heel vervelend hoor ik wel eens van een vriendinnetje.

Ik schrijf morgen weer even hoe het was bij vk.

Fijne avond meiden.

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

07 mrt: Naomi : 20 weken echo

Geplaatst

Hey meiden,

Vanmorgen bij vk geweest. Uitslag van bloedtest gehad en alles was echt helemaal goed. We hebben ook nog een poging gedaan om het hartje te horen maar met dat soundapparaat (even naam kwijt) lukte het niet. Weer te horen gekregen dat het een eigenwijsje was hahaha (net als zijn/haar ouders blijkbaar) dus toen doorgegaan de echoscopiste en daar hebben we het hartje gehoord en gelijk ook ukkepuk gezien. Dus dat was eigenlijk nog leuker. Maar wel heel snel. Ik ging natuurlijk even tussen de pretecho's door. Dus euh heb het bijna niet gehoord. Jammer hoor. Was flink gegroeid. Ik ga zeker ook een datum prikken voor een pretecho want ik stond buiten en dacht...euh konden ze nou al zien wat het was? Maar ja dat wil je ook niet horen tussen de bedrijven door. Nu een afspraak voor de 20 weken echo maar dat vind ik veel te lang duren hihi. 8 maart pas.

Dus vanavond even met mijn mannetje gaan zitten om te kijken wanneer we die pretecho kunnen doen. LEUK!

Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat meiden.

Liefs Lianza (ik heb ook gelijk even het schema aangepast ;-))

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

01 mrt: Lianza : controle vk

08 mrt: Lianza : 20 weken echo

Geplaatst

Migraine is nu pas een beetje echt weg....

Vanochtend was mijn maag nog steeds wat van de rel.

Maar goed, ik hoop dat dit het weer was voor de komende paar maanden......

Geplaatst

Hey Lianza gefeliciteerd met de goede uitslag van je bloedtest! en jammer dat je snel tussendoor de echo moest doen, maar toch weer even de kleine gezien en gehoord. Leuk dat je ook een pretecho gaat doen, daar nemen ze toch meer de tijd en anders moet je wachten tot 8 maart he hahaha.

Simba vervelend die migraine-aanvallen, heb er soms ook last van en je wilt toch niet teveel aan de paracetamol (helpt eigenlijk niet eens echt). Hoop ook voor je dat het de komende maanden niet meer voor komt.

Fijne dag alemaal!

Geplaatst

kreeg ineens geen mailtjes meer dat hier gereageerd was, dacht al dat het heel rustig was hier.

Sheenara en Lottie veel plezier vandaag.

Simba nog gefeliciteerd met je verjaardag. Helaas migraine, weet er alles van. Had gehoopt er 9 maanden geen last van te hebben. (dat hoor je wel eens) maar helaas voor jou geld dat dus ook niet.

Hier, morgen komen ze de kinderwagen brengen. tussen 8 en 6... dat wordt dus de hele dag ongeduldig voor het raam zitten.. En nog twee nachtjes slapen tot de pret-echo zaterdag. kan niet wachten tot we dit mooie wonder weer even kunnen bekijken.

Liefs Sas

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]689[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]690[/ATTACH]

Hoi meiden! Ik dacht ik gooi hem er gewoon even in: een buikfoto van hoe ik nu ben, en een echofoto van m'n meisje van vandaag.

De echo van kleintje zag er geweldig uit, ze is heel beweeglijk en alles zit erop en eraan voor zover ze tot nu toe kunnen zien. Dus daar ben ik heel blij mee. De cyste zag er helaas groter uit dan de vorige keer dus die moet wel in de gaten gehouden worden, waarschijnlijk (zolang ik er geen last van heb) zal er niks aan gebeuren, maar moet wel bij elke controle een uitgebreide echo (oe wat vind ik dat erg ;-)) . Ik moet ook elke keer een echo toch om de reden dat het eerst een tweeling was en nu eentje, ze willen goed monitoren en zeker weten dat de baby goed groeit en nergens last van heeft. Nou voor mij is het nu weer wachten tot 18 februari dan heb ik de 20-weken echo.

Lotttie hoe was je echo van vandaag?

Saskia wat leuk dat je kinderwagen al komt! En spannend nog 2 nachtjes dan weet ook jij wat het wordt...

Geplaatst

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

01 mrt: Lianza : controle vk

08 mrt: Lianza : 20 weken echo

01 apr: Sheenara : 3-D pret echo 26w5d

Geplaatst

Hè wat vervelend dat je nou iedere keer een echo moet... Hihi... ik ben jaloers hoor!

Wat een mooie buik al en wat heerlijk dat ze het zo goed doet.

Ik heb toevallig vanmiddag een foto gemaakt van mijn buikje (hoe trots op mijn kleine bolletje)

dus ik doe hem er ook even bij.

IMG_7445.jpg

Geplaatst

hee Saskia ook al een buikje he?! Mooi bolletje, nog even en je weet wie er in zit!

oja, ik heb zoveeeeeel gekregen sinds men weet dat ik een meisje krijg! Ik heb al een hele collectie maat 50 t/m 62 en ook aardig wat knuffels. Natuurlijk het nodige roze maar ook veel andere kleurtjes. Ik heb wel pas 1 jurkje dus daar moet ik nog lekker voor shoppen, ben trouwens ook niet meer van internetwinkels af te krijgen :-)

Geplaatst

jeetje sheenara... wat een buikie heb jij al...gut... wat vervelend... elke keer een echo.... bah... :-P

ik heb meer een buikje zoals Saskia... zal morgen ook weer eens gaan freubelen met de camera..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden