Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha goed zo!

snif snif opa en oma hadden vanmorgen een kapotte auto!

balen als een stekker!

en ebbe wilde zo graag zn sta kunsten laten zien...

jammer hoor. dan ga ik maar weer ns naar bokito misschiein.

lis

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja lekker suf: de lampen deden het niet meer... t lag aan de zekering maar de garage kon t niet vinden (ze werden meteen geholpen goed he) en omdat t nu winter is moeten ze in t donker terug, tja, mijn ouders willen dat niet!

en de auto van mn zus was bezet... een rustig dagje dus hier... en t regent dus ik weet niet of ik nog wel naar buiten ga! maar weer ns een lekker boek opzoeken (heb alles uit)

Geplaatst

Lau; hoe is het met Thomas? Wat zielig dat hij zo ziek is! Dikke kus voor hem!

Roos; hoe is het met je rug nu?

Amanda; jij ook beterschap voor je kleine mannetje!

Lis; jammer dat opa en oma niet konden komen! Veel plezier bij Bokito dan maar :-)

Geplaatst

jeetje gaatb lekker!

stroomuitval......ja wat een luxe hebben we toch!

Ik moet er wel om lachen hoor lies....onder de koude douche met zeep en ook nog ongi...haha..was een filmpje waard geweest...hahahaha

Lau meis hoe is het met thomas?

Fijn dat je vrij bent vandaag!

Amanda...zielige len hoor...geef hem maar een knuffel!

Roos....is je rug weer recht?

Lis lekker rustig dagje vandaag......en welk boek is het geworden?

Nou en hier gaat het ook weer lekker....vannacht met koude koorts gelegen (ik)..anne-meya om 1 uur wakker en niet meer slapen...pas om half 4 weer.....vandaag nog de hel dag koorts er erg benauwd.....vochtig weer...brrrrrrrr...ik zit weer aan de puffer.....maar goed gelukkig bijna weekend en we hebben niks afgesproken..ja pannenkoeken eten...maar dat gaan we maar niet doen!

Fijn weekend allemaal meiden!

Sab fijn weekend...ben even kwijt waar je heen ging..maar veel plezier!

Geplaatst

Beterschap Joos! Hopenlijk ben je snel weer opgeknapt.

En hopenlijk ook een goede nachtrust voor jullie beiden!

Gordijnen dicht, kaarsjes aan en vooral niet met dit takkeweer naar buiten gaan.

Sab is naar Parijs.

Geplaatst

He bah joos...vervelend dat je je eigen niet lekker voelt...en dan ook nog je kleine meissie die de halve nacht wakker heeft gelegen......hopelijk krijg je aankomende nacht wat meer rust en kun je lekker slapen zodat je je hopelijk morgen weer wat beterder voelt.....beterschap gewenst en groetjes

Geplaatst

Laura, hoe is het met Thomas?

Heeft hij iets gegeten vandaag?

En José, ook al ziek, bah! Beterschap meis, lekker het hele weekend op de bank met een kop thee en een boek!

En hopelijk goeie nachtrust vannacht. Knuf voor A-M.

Len is ook niet in orde.. nog steeds koorts.. hangerig, huilerig...

En ik ben ook weer ellendig.. stront verkouden, hoofpijn bléh..

IK WIL ZOMER!!!!!!!!!!!!!:clock: :av-31:

Geplaatst

Ja ik wil ook zomer........dat kl*te weer ook......hier ook hoofdpijn amanda....en op dit moment is het echt te erg......ik wacht ff op mijn mannetje en dan eten we even wat saampjes en dan ga ik met 2 paracetamols het bed in.

En als ons wijffie wakker word neem ik haar vannacht gewoon lekker bij ons in bed......vanavond geen toestanden!

Ach ik ben al blij dat Anne-meya niet ziek is!

Iedereen beterschap!

En slaap lekker!

Geplaatst

he wat vervelend al dat snotteren en hoofdpijn,

komt volgens mij echt door het weer.

hier heeft de buikgriep mij voor het eerst in mijn leven te grazen genomen.

de oudste had het ook maar de rest gelukkig niet.

nog paar maandjes dan zal het allemaal wel weer beter gaan,lekker in het zonnetje.

Geplaatst

Even een dikke :hug: voor alle zieken hier!!!!

Beterschap en ik hoop voor jullie allemaal op een goede nachtrust!

Kus!

Geplaatst

beterschap voor alle zieken!!

dat jullie en alle kindjes maar snel beter mogen worden!!

en met mn rug gaat het nog steeds klote

morgenvroeg naar de fysio

en dan maar weer kijken wat hij zegt..

Geplaatst

Wat is het rustig hier meiden.........

Hoe is het met de zieken vandaag?

Hopenlijk is iedereen weer beter!

Geplaatst

nou hier niet druk hoor....ja met hoesten...en dat doet zo zeer nu....gek word ik ervan!

Ben inmiddels ook mijn noodpuffer gaan gebruiken want ademhalen gaat niet zo lekker op het moment!

Oh wie heeft die gouden tip ...nee is er niet..weet ik!

Nou iedereen krijgt van mij ook een dikke knuffel...en roos....sterkte morgen......en brenda...buikgriep...gatver, word je ook niet vrolijk van!

Zo ik ga zo ff in bad liggen en dan indo halen...lekker scherp eten....komt de boel lekker los van!

Zeg hebben jullie gisteren naar pampus gekeken?

Vanavond komt er een nieuwe nederlandse serie...leuk weer wat nieuws!

Nou ik spreek jullie weer.

Geplaatst

jose zout water in spuiten wil nog wel eens helpen,

grote spuit vullen met zoutoplossing en dan in een keer in je neus leegdrukken.

is heel pijnlijk maar komt de boel wel echt van los.

en tegen benauwdheid koffie caffeine helpt goed hoor,nietr beter als een puffer denk ik maar het helpt wel.

en wat de buikgriep betreft als ze me zoeken dan ben ik p..pen hahhahahha

Geplaatst

hahaahahahaah.....brenda ik ben je aan het zoeken...je zit toch niet te poepen...hahahahahah

Dank je wel voor de tips meis...maar die kende ik al....koffie helpt goed als je het een beetje benauwd hebt maar niet zoals ik al piepend rondloop.

Geplaatst

Beterschap voor de hele ziekenboeg!

En inderdaad, het weer werkt niet mee... Van dat flinke deprimerende weer. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeh! Het wordt tijd dat het zonnetje weer gaat schijnen!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Joos, klinkt niet echt lekker bij jouw.. en dan hoor ik je nog niet eens piepen...

Stomen?

En ik gebruik als ik veel moet hoesten altijd codiëne tabletjes, helpen bij mij altijd erg goed.

Krijg je alleen op recept.

Beterschap!!!!

Ik heb net een heel stuk getypyt bij het verkeerde topic..... :doh:

Zal effe knippen-plakken....

En Roos, met jouw rug?

En Lau, hoe gaat het met Thomas?

Len nog steeds niet de oude.. verhoging, de hele dag aan me hangen, huilerig... net weer koorts.. dus weer met een pcm naar bed..

Vannacht ook vaak wakker geweest en huilen..

Rot spuiten!!!!!!!

Hoop dat het morgen toch over is.

Gelukkig krijgt hij nu pas weer spuiten met 4 jaar...

zo...

Beterschap allemaal!

Geplaatst

Ohhhhhh...die Len...wat zielig...arm mannetje!

Verwen hem maar die lieverd en wat heerlijk dat ie pas weer met 4 jaar een spuit moet!

En Amanda...ik mag die tabletjes niet...ook niet als het in hoestdrank zit.

En stomen...ja ik heb zelfs een stoomapparaat.....hahahaha

Helaas......ik hoop maar dat ik morgen geen koorts meer heb...anders ga ik naar de dokterspost......dit hou ik niet zo lang meer vol!

Geplaatst

arme Joos!!!

Waarom mg je die tabletjes niet, als ik vragen mag?

Beterschap meis!!!!!! En gewoon naar de HA-post gaan hoor!

Geplaatst

Hey meiden,

Goh, allemaal kommer en kwel hier, behalve voor Ebbe, HIJ STAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!

Echt supergoed Lis. Leuk!

Len ook nog ziek dus. Balen zeg! Hopelijk knapt hij snel op. Inderdaad gelukkig dat hij pas met 4 jaar zijn volgende prik krijgt. Dan is zijn weerstand een stuk beter denk ik.

Hier met Thomas hetzelfde. Gisteren wilde hij niet eten en zijn fles bleef ook staan. Zelfs Danoontje wilde hij niet..... Gelukkig wel af en toe een paar slokken limonade.

Vanmorgen fles leeg, maar verder niets meer, tot vanavond. Met moeite paar happen warm eten en Danoontje. Nog geen 5 minuten later alles er weer uit.

Geen koorts, maar wel erg hangerig. Laatste fles ging wel goed en tot op heden erin gebleven. Iris daarentegen was ontzettend vrolijk vandaag, ondanks wat minder aandacht.

Zo lang Thomas af en toe opgewekt is, kijk ik het nog even aan. Hoe kan je merken dat een kindje uitdroogt? Weinig natte luiers, maar wel 3x diarree tot op zijn rug?

Robbert is ook nog eens weg dus niet zo leuk hier....

Geplaatst

Sorry Joos, vergeet jou helemaal.....

Waarschijnlijk lig je nu in bed en worden je klachten minder?

Anders zou ik inderdaad naar de dokter(spost) gaan.

Misschien kan je dan iets van antibiotica krijgen?

Sterkte wijffie!

Geplaatst

Hoi Laura,

Inderdaad goed de luiers in de gaten blijven hangen. En zodra je wat huid tussen de vingers pakt en het trekt niet gelijk meer terug in de oorspronkelijke vorm maar blijft als een bultje staan... dan is het misse boel wat uitdrogen betreft. ORS wil wel helpen tegen uitdrogen.

Groetjesssssssss

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden