Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klinkt goed die kalender Sab!

Cyn; lekker zo'n stel die kijkt maar niks doet........Grgrgrg daar heb je niks aan!

Brenda; ik moet wel lachen om je opmerking dat je klaar bent met mensen die geen tweeling hebben maar wel je vertellen hoe je het moet doen hahah.

Mooi gezegd!

Ik sprak laatst een bekende van me die een tweeling heeft van 4 jaar.

Ze zei dat ze nog steeds onwijs veel aanspraak heeft....

Ik dacht dat het wel ophield met een jaar ofzo.......

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

haha jammer Bo, ik denk dat je dit houdt tot dat je meiden het huis uit zijn!

Ik vond de opmerking van Brenda helemaal geweldig, 2x zo druk, maar ook 2x zoveel kusjes en knuffels!!

José, hoe is het met je?

En Sab, hoe gaat het met Carolijntje?

En Faasje?

Roos, je rug alweer wat beter?

Hier alles toppie..

Geplaatst

hey,

nee met mn rug wordt het alleen maar erger

moet nu 3x in de week naar de sportschool en 2x sporten bij de fysio

dus dat wordt een drama!!

Geplaatst

ja dat vroeg ik ook al..

maar mn onderrug moet versterkt worden

en volgens mij in een record poging

maar het rare is het zijn bijna allemaal buikspier oefeningen!!

Geplaatst

Jeetje Roos, wat vervelend nog steeds van je rug!

Het is wel waar dat hoe sterker je buikspieren zijn, hoe minder snel je last van je rug krijgt.

Maar om met een zere rug nu buikspieroefeningen te gaan doen?

Daar wordt je rug ook op dit moment niet zo blij mee denk ik......

Sterkte ermee!!!

Geplaatst

Oh ja Joos, hoe is het met jou????

Hoe voel je je nu?

Heb je al even niet gezien hier dus vroeg me even af hoe het met je gaat!

Geplaatst

hallo allemaal,

Roos wat een ramp die rug...en wat beau al zegt...eerst je buikspieren sterker en dan belast je je onderrug minder...nou ga er maar aanstaan...brrrrrrrrr...sterkte meis.

Carolijn al jeukvrij?

Hier hoest ik nog al een oud mannetje die veel te veel heeft gerookt..niet om aan te horen...en ik moest van de week aan amanda denken....ja als ze zo heftig hoest dan pies ik soms bijna in mijn broek joh....niet leuk...maar morgen de laaste pil en dan moet het hoesten ook minder worden.

Gelukkig slaapt anne-meya goed dus dat is wel een meevaller.

Zo en nu ga ik eens even bijlezen.....dat word nachtwerk..........hahahahahahah

Geplaatst

Hai Meiden...een aantal van jullie waren nieuwschierig naar wat ik zoal doe op een dag....nou momenteel ben ik huisvrouw en moeder......In het verleden ben ik kledingverkoopster geweest, eerst fulltime, later partime, daarnaast partime gezinsverzorgster...toen ben ik 1 jaar ziek geweest en dus volledig thuis gelopen...toen ben ik aan de slag gegaan als administratief medewerkster bij de Nederlandse Spoorwegen.....toen ben ik weer een hele tijd ziek geweest (incl. een half jaar ziekenhuisopname)...en toen ben ik bij de politie gaan werken op het hoofdbureau als parkeercontroleuse...Jaja, die gele bonnetjes onder je ruitenwisser kan dus door mij uitgeschreven zijn...haha.....en toen heb ik met mijn inmiddels ex een cafe gerunt...en als laatste heb ik in een cafetaria bij vrienden van ons gewerkt tot ik zo,n 5 mnd zwanger was....toen kreeg ik wat zwangerschaps kwaaltjes waardoor het niet meer ging...en nu ben ik dus gewoon thuis......een hele waslijst dus.....maar wel afwisselend...haha...

Geplaatst

He wat leuk lies......en ik moet zeggen kom krijg toch liever een frikandel dan een geel bonnetje van je......hahahahahahahahaha

Maar we hebben een topic wat voor werk je doet...zet het daar ook nog ff in..is leuk!

Geplaatst

Hey Joosie!!! Hopelijk is die laatste pil dan de wonderpil!!!

Liesbeth, hoop gedaan hoor, wat was het leukst?

Carolijn is aardig uitgepukkeld, volgens mij niet zo veel jeuk meer. Ze slaapt nu al vanaf half 6 met als laatste eten een beetje fruit om 5uur. dus eten doet ze nog niet zo best. Ik ga haar zo wakker maken,kan ze meteen papa zien als hij terugkomt haha.

Nou, even kijken wat voor leuks er allemaal staat hier hihi

Geplaatst

Nou Joos vandaag je laatste pil; hopenlijk wordt het dan heel snel minder met die hoest!!!

Sab; heerlijk weer compleet met je gezin! Hub weer lekker thuis! Geniet ervan samen!

Liesbeth; net als Sab ben ik ook wel benieuwd wat je het leukste vindt.

Geplaatst

hahaha Joos, fijn dat je aan mij denkt als je in je broek piest........... :sign13:

Ja Roos, als je je buikspieren traint, train je ook spieren in je rug.. ik weet er alles van.. ik moet eigenlijk.. (doe ik dus niet.. :huh1:) elke dag oefeningen doen, waaronder buikspieroefeningen en nog veel andere oefeningen waar ik zeker een half uur mee bezig ben.. en elke dag 20 minuten lopen of fietsen.. dat laatste doe ik nu wel, met Len..

Ik merk het meteen als ik minder gelopen heb krijg ik meteen meer last..

Wel 1 voordeel, je krijgt ook een strak buikje. (maar dat had jij al hé?)

Zwemmen is ook heel goed.

Succes ermee!!!

Lies, das idd een hele waslijst, en afwisselend! Maar ook lekker om thuis bij je meissie te zijn!

Sab, gelukkig zijn de waterpokken bijna over!! Dat hebben jullioe mooi weer gehad.

Geplaatst

nou Joos, hoestje vrij?? of blaf je nog steeds? balen Hoor, hopelijk gaat het snel echt beter!

Liesbet, idd van alle markten thuis zeg maar!!!

Sab, lekker aan t genieten van je gezinnetje, gelukkig knapt carolijn weer wat op!

Amnada, wat goed al die oefeningen!!

Nou over de rug kan hubbie hier meepraten..die is door zijn rug gegaan en ligt dus nu plat op de bank en ikke maar sjouwen.....hahahaah ach val ik misschien weer 100 gram af.

cyn

Geplaatst

he meiden ik ben weer terug van een weekendje badderen... en lekker allemaal andere leuke dingen natuurlijk.

ebbe flink geknuffeld door zn opa en oma en tante natuurlijk.

erg leuk was t, maar wel vermoeiend hoor...ebbe was steeds voor 6 uur wakker, gekkie.

roos, jee, flink trainen dus. ja buikspieren zijn heel belangrijk voor je rug... dus jij gaat nog strakker worden haha. ik hoop echt dat je snel weer een beetje beter bent, t is zo lastig lijkt me.

en jij joos? ondertussen al wat fitter? ik hoop t, t duurt al best lang toch?

liesbeth, jij bent echt van alle markten thuis hoor. grappig is dat!

groetjes,

lis

Geplaatst

Hee meiden...ik ben ff een paar dagen niet on line geweest....ik heb de griep te pakken...brrrr....m,n meissie is vandaag bij opa en oma de hele dag....kan ik ff bijtanken....ons weekend was dus verre van leuk en gezellie.....tjaaa...wat ik het leukste werk vond om te doen?....ik ben 8 jaar kledingverkoopster geweest, en dat vond ik toch wel erg leuk...maar op een gegeven moment is de koek dan een beetje op he....bij de politie vond ik helemaal geweldig....erg jammmer dus dat ik dat door gezondheids redenen niet vol heb kunnen houden....maar het waren natuurlijk wisseldiensten...dus nu met Dayenna had dat toch niks geweest denk ik....het cafe....jaaah, daar heb ik ook met veel plezier gewerkt...maar op het laatst ook erg verdrietig toen m,n ex en ik uit elkaar gingen....toen kon ik het ook niet meer opbrengen om met hem samen te werken....en de cafetaria is ook mijn grote hobby geweest.....dus als ik zou moeten kiezen wordt het nu de cafetaria denk ik....ik ben een gezeldschapsmens en heb dus graag mensen om me heen.....maar ik vindt het ook heerlijk om nu m,n meissie te verzorgen zonder dat ik hoef te werken....heb ik lekker alle tijd voor haar.....

Geplaatst

Zo allemaal een leuk weekend gehad?

Liesbeth..lekker hoor voor je meisje zorgen!

Lis fijn dat het gezellie was en heerlijk even eruit geweest...lekker hoor!

Hier gaat het weer wat beter...hoest nog wel maar gaat al wat beter.

Sab lekker je mannetje weer thuis!

Verder weet ik het ff niet mneer..moet ff terug lezen...hahahahha

We hebben vandaag de vakantie vastgezet...we gaan met arke naar kos....een heerlijk 5 sterren ding!

Heb er nu al zin in!

Zo ik ga ff verder lezen!

Geplaatst

hallo seetje

hoe lang gaan jullie naar KOS???

is erg leuk maar binnen 1 week heb je

wel alles gezien

wij zijn er 2x geweest

groetjes steph

Geplaatst

Hey Leuk Joos! Wanneer gaan jullie weg?

Hoe lang gaan jullie?

Enne..niet met de meeting he????????

k heb speciaal de kapper ervoor verzet hahahha

Geplaatst

Hey José, fijn dat het beter gaat!

Nu jij nog weer opknappen Liesbeth!

Wij zijn ondertussen aan het kijken naar een vakantiehuisje in Denemarken. De dochter van mijn man en haar vriendinnetje gaan ook gezellig mee.... Nog effies en we kunnen gaan boeken, dan zijn we er uit!

Verder rustig weekend gehad. Eens een keer geen speciale dingen. Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Gek, op het moment allebei fulltime thuis, maar toch is en blijft het weekend anders!!!

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi meiden!!!

Wat heerlijk Joos naar Kos; joehoe!!! Klinkt goed zeg!

Wanneer gaan jullie? Hoe is het nu met je?

Steph; veel plezier in Drenthe!!!

Sab; speciaal de kapper verzet?? Ga je nu een dag voor de meeting zodat je haar goed zit hahahahahahahhahahahahahhahahhaha.

(Sorry ben een beetje slap!)

Hier heerlijk gewerkt weer!

Nu nog ff nakijken : - ( ach hoort er ook bij.

Ik heb eigenlijk aldoor niet zo veel bijzonders te vertellen dus hou het maar kort.

Wie weet tot straks en anders tot snel!

Geplaatst

met Arke naar Kos, goed zo joos!! hahahahah nee hoor lekker, wel hotel ?

ben vorig jaar daar geweest..(zeg maar 2 jaar geleden)

heerlijk!!!!

Ik heb ook niet veel te melden ahahahah moe van t werken, nog 3 daagjes deze week en dan pas volgende week donderdag weer!

cyn

Geplaatst

Neeeeeeee Boke, ik had een afspraak staan voor 1 maart om 09.30 uur maar dat ga ik natuurlijk niet redden hahahha.dussssss ga ik een weekje later of zo, ach komt ook beter uit met onze vakantie hihi.

Geplaatst

Wanneer ging je ook alweer Sab op vakantie?

Lekker Cyn dat je na deze dagen pas volgende week weer hoef.

Je hebt ook hard gewerkt de afgelopen tijd volgens mij!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden