Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo,

Roos zie lieve joos!

Liesbeth...ja hier is het ook niet zo`n succes om met anne-meya te gaan shoppen.....ze heeft er al gauw genoeg van.

Wel in het karretje van de supermarkt...vind ze helemaal geweldig!

Leuk hoor dat je weer nieuwe kleren hebt.

Lis wat leuk.....fur elise....ja waarom ....hahahahahahahah

O ja wat ik steeds aan jou wou vragen lis...ben jij lid van de oude auto`s club...ik zeg het maar even zo...hahahahahahah

En beau...ben jij al met je meisje voor de heupjes naar het ziekenhuis geweest?

IK ben even kwijt wanneer je moest...sorry!

Amanda wat heerlijk lekker naar de sauna geweest......gaat alles goed met je man nu!

Sab hoe is het met carolijn en de pokken?

En laura...is bij jou ook alles weer beter...en hoe gaat het met je eigen zaakje...loopt het een beetje?

Cynthia....ben je alweer nuchter??????????????????

Zo verder weet ik het ff niet meer....ga weer even bijlezen!

dag lieve meiden!

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo!!

ben ik weer...nuchter en wel...

Was niet zo'n toffe carnaval, mijn surrogaatvader en de papa van mijn beste vriendin is overleden , daar hebben vandaag de begrafenis van gehad...het haalde veel oud en neiuew verdriet weer op.tranen met tuiten, nu gaat het wel weer...bah bah

joos, wat lees ik allemaal, gaat t weer wat beter, goh schrikken zeg!

En lieve kata, ...heel veel sterkte.

de rest laat ik nog effe voorbij schieten, tot snel

cynthia

Geplaatst

he cynth, wat naar!!!!!

joost, gaat t alweer wat beter en wat bedoel je in hemelsnaam met lid van de oude auto's club????? klinkt heel eng...

sauna, ooh wat heerlijk, ik ga dan altijd van die flutbladen lezen mijn geheim enzo. en dan lekker half in slaap vallen in zo'n bank en dan weer een sauna'tje pakken, super!

ga ik binnenkort echt doen!

groetjes!

lis

Geplaatst

oh cynthia wat erg meis....gecondoleerd

knuffel van ons hier!

Lis wij gaan 15 febr naar een huisje op texel en daar zit een sauna stoomdouch en een zonnebank in....heerlijk.

Nee dan ben jij het niet...die ik had gezien lieve lis......de oude outo club...hahahahahahaah...laat maar...met de meeting zal ik het uitleggen!

Hier gaat het weer redelijk hoor meiden.....nog wel pijn in mijn maag maar ik hou het wel vol....hoop dat de pillen gaan helpen!

En liesbeth...onze meiden kunnen straks samen de stad in.....de ivf meiden...hahahahahah

kus allemaal

Geplaatst

Cynthia, gecondoleerd! Veel sterkte toegewenst. Vervelend, maar ook heel logisch dat het bij jou ook weer naar boven komt. Hou je taai, meis.

Joos; hoe is het nu met je?

Wat lief dat je er naar vraagt van de heupjes. Ze is helemaal goedgekeurd!

Ben er heel blij om!!!

Lis; niet vergeten te bellen naar de KNO arts. Of beter gezegd onthouden dat je moet bellen

(sommigen wetenschappers gaan er vanuit dat je dingen beter onthoudt als je niet in ontkenningen praat). Enne ik wil hubbie wel fur elise leren spelen hoor aangezien ik zelf ook keyboard/piano speel! Laat hem zijn keyboard maar meenemen naar de meeting.

Dan geef ik wel even een spoedcursusje als dat lukt tussen de bedrijven door hahahaha.

Liesbeth; lekker hoor dat shoppen!

Amanda; fijn dat jullie zo genoten hebben!

Sab; joepie weekend!!!

Nou meiden, welterusten! En tot gauw!

Geplaatst

Hey kanjers,

Sorry, maar ik kan het momenteel allemaal even niet bijbenen.

Ben best druk met van alles. Gaat verder prima hoor, maar excuus dat ik niet zoveel aanwezig ben en reageer.

Cynth, jij ook weer pittige tijden. Gecondoleerd!

Ik heb afgelopen maandag de eerste crematie na mijn vaders overlijden gehad....in hetzelfde crematorium. De moeder van een goede vriend was op dezelfde manier overleden als mijn vader, dus ik begrijp je gevoel volledig.

Sterkte, ook voor je vriendin!

José, weer aan de betere hand gelukkig, ondanks dat daar pillen voor nodig zijn. Gelukkig is er met je "grote" hart niets aan de hand.

Beau, fijn dat je meiden weer goed gekeurd zijn. Altijd goed om te horen.

Sorry dat ik verder even niet meer weet wat er allemaal speelt.

Ik beloof beterschap!

Kus Laura

Geplaatst

Cynthia, gecondoleerd, wat een nare dagen moet jij gehad hebben zeg. Kan me voorstellen dat je weer verdriet krijgt om je eigen vader.

Laura, jij ook al, wat een narigheid zeg,hopelijk gaat het weer een beetje met je en je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, dat begrijpen we best! Hoe is het eigenlijk met je eigen zaak??

Boke: jeeeeeeeeeeeee weekend hahaha en vanavond DE MOL!! hahaha

Joos: hoe is het vandaag met jou??? En hoe is het met die kleine dondersteen van je??

Roos en Lis: hoe is het met jullie?

Met Carolijn is het redelijk Joos, ze is nu weer snipverkouden en hoest de longen uit haar lijfje, zeg maar blaffen. Het is hier echt een ziekenboeg met haar de laatste 4 maanden.

Met mij gaat het ook wel aardig, beetje rugpijn, maar dat gaat ook wel weer over..

Allemaal drukke weekenden voor de boeg, nog 1 vrij weekend voordat we op wintersport gaan en dat stemt me een beetje sikkeneurig en geeft me een benauwd gevoel...geen moment voor je/mezelf....maar goed komen we wel weer overheen.

ik ga even bijlezen, toedeltjes xxx

Geplaatst

goedemorgen,

lieve woorden weer meiden, fijn. Was voor mij ook de 1ste keer weer in hetzelfde crematorium Lau, dus de familie hier zat echt hardop te janken op de laatste rij....

dikke ogen nu, straks werken...

Pijnlijk he Lau, ook voor jou weer.

fijn dat de pillen lijken te werken Joos..

beua, jouw meisjes alles met de heupjes ok, gelukkig hoor.

Sab,als ze door alle snot en ziekperiodes heen zijn gaat het echt beter, heeft hier ook zeker 4 maanden geduurd , nu al 3 maanden niet meer.

Faasje wordt de 19de geopereerd, de 18de opgenomen....spannend hoor.

Lis, wat is er met jou, iets gemist..??

xxxcyn

Geplaatst

Sterkte Cynthia, je moet zeker de koopavond werken? blehhh, waarom moet je eigenlijk 4 dagen werken de laatste tijd?

Faasje aan zijn balletjes? of zeg ik nu iets heel geks?

Ja ik hoop dat het straks beter gaat met Carolijntje en dat ze dan eens 4 maanden niet ziek is.....

Geplaatst

Cynthia, gecondoleerd!!! Pffffffffffft... heftig allemaal. En dan ook nog eens in een tijd dat iedereen zo ongeveer lam in de kroeg ligt/zit feest te vieren!!! En Laura ook... Pittig hoor, dat je dan weer voor het eerst komt in een gelegenheid/op een plek waar je liever niet wilt zijn!!!

Succes dames!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Cinthia en Laura...allebei sterkte meiden....wat een rot gedoe is dat zeg...dat zijn absoluut geen leuke aangelegenheden.....

Cint...wat is er met Faas.....wordt hij geholpen aan z,n balletje(s)???

Ach gossie...sneu is dat he, je kleintje die geopereerd moet worden.....maar het zal allicht nodig zijn......

Joos, fijn dat het weer beter met je gaat......houden zo meis....en ja, over een aantal jaar gaan alle IVf -jes lekker met elkaar shoppen e.d.....haha.....

Beau....fijn hoor dat de meiden lekker ok zijn....goed nieuws is altijd fijn om te horen.....

Nou, voor de overige meiden.....hopelijk vergaat het jullie ook goed......ik ga hier ff verder lezen, want er zijn over de 100 berichten.....tot later...

Geplaatst

ja ik heb nu koopavond en zit effe te niksen hahahaha

idd ze gaan zijn balletje zoeken, we hebben een echo gehad, er was niet veel op te zien(iets kleins maar niet volgroeid zeg maar) wordt dus nog spannend wat ze gaan doen...

cyn

Geplaatst

Cynthia en laura.. gecondoleerd en sterkte allebei..

Cynt, en faasje wordt geopereerd.. spannend.. hoelang moet hij in het ziekenhuis blijven?

Joos, hopelijk helpen de pillen snel!

Beterschap voor alle zieke..

Geplaatst

in het AZM? Is wel een stukje rijden voor jullie..

Mag je bij hem blijven?

Geplaatst

Sorry Lau, ik heb er helemaal overheen gelezen vanmorgen.

Gecondoleerd, en veel sterkte toegewenst.

x beau

Geplaatst

he laura, bij jou hetzelfde! wat ontzettend naar, heel veel sterkte meis.

cynt, jij ook. en nu faasje ook nog naar t ziekenhuis. he, daar zit je ook echt niet op te wachten he. balen hoor!

met mij is niks hoor, niks gemist.

gedoe en gestress op mn werk, maar verder ok. beetje slecht van geslapen...

groetjes,

lis

Geplaatst

Ik vervolge hier mijn verhaal van de meeting anders zit ik helemaal :offtopic2: gna gna, maar goed....

Ik heb gezwommen met Carolijn en mijn zusje en Olivier. Wat is dat ge-wel-dig zeg!!!

Ze vonden het zo onwijs leuk gewoon! Hadden we veel eerder moeten doen dat babyzwemmen. Allemaal leuke liedjes en oefeningen, erg grappig hoor. Alleen is ze nu wel helemaal uitgeput hahaha.En mama stiekem ook...zucht....

Die Olivier kan al draaien en ik denk dat ie over ene paar weekjes al kruipt, het liefst liep hij zelf op de bodem, wat een mannetje zeg. En Carolijn maar lachen en kijken, echt superleuk zeg.

Het is rustig de laatste tijd dames, is iedereen zo druk? hihi

xx

Geplaatst

hey cynthia,

heel veel sterkte meis!!

en laura,?wat is er dan?

volgens mij lees ik er steeds overheen???

sab,

leuk man dat je lekker bent gaan zwemmen

heerlijk lijkt me dat!!

straks ff lekker een dutje doen..

hoe is het met de rest?joos,lis,vonnie??

met mij gaat het slecht!!boehoe!!!,hahaha

nee ff serieus..

mn rug wordt steeds slechter het terkt nu door naar mn benen!!

moet nu naar de neuroloog

en heb tramadol (morfine)gekregen

dus ik ben er niet zo vaak hier!!

Geplaatst

ja wat je zegt een beetje rustig.

ik heb vaak savonds ook niet zo heel veel tijd of fut.

vandaag hier trouwens mega-mooi weer, maar ebbe ligt alweer in bed... misschien dat we straks nog even van de zon kunnen genieten. vanuit binnen is het ook mooi...

volgende week vieren we ebbe's verjaardag, leuk he, ik heb er zo'n zin in. t is alleen met familie, met in totaal 6 kinderen (incl ebbe) is dat wel genoeg he.

vrijdag de 29e gaan mn neuspoliepen eruit! met dank aan sab, dat ik er weer aan dacht, haha.

brrr, ik zie er wel tegenop!

ik zou eigenlijk volgende week herintake hebben voor de ivf, maar dat heb ik een weekje verzet. ik zit nu in spanning te wachten of het voor hub ook kan; die zat in de auto teon ik t vroeg... ik had namelijk vergeten het op mn werk te melden, en nu komt t wel heel vervelend uit.

jongens, gisteren stond een collega (buitendienst) te schreeuwen tegen mijn naaste collega, echt niet normaal meer. ze stond gewoon te gillen. ik zat met nog 2 collega's projecten te bespreken, maar wij konden niet meer praten, we waren zeg maar blabbergasted, (ofzoiets). dan weet je niet meer of je iets ervan moet zeggen (niet dat ze dat gehoord zou hebben) of weg moet lopen. ai, ik werd er erg naar van. voelde me daarna een beetje aangeslagen, bah.

verder ook gedoe op mn werk met mensen die maar van alles 'over de schutting gooien' zonder te overleggen... bah, ik heb er helemaal slecht van geslapen.(is ook stom)

dus vanavond lekker vroeg naar t mandje... gelukkig is het weekend.

hoe is t met iedereen?

lis

Geplaatst

oh ja, je was gaan zwemmen. ja echt super leuk he.

ik heb even gemist wie olivier is? neefje of kindje van vriendin en hoe oud?

leuk als je samen kan zwemmen. waar en wanneer doe je dat? misschien van de zomer samen naar t strand? haha, zou leuk zijn maar wel een gedoe denk ik? wie weet?

lis

Geplaatst

jeeeeeee, roos, dat klinkt echt heel vervelend!!!!!!

meissie toch, wanneer kan je terecht weet je dat al?

he, wat een vervelend nieuws. heeft ie enig idee wat t kan zijn?

ik hoop dat je snel wat weet en t niet steeds erger wordt!

hou je taai, en kom hier af en toe maar even klagen!

kan je nog wel werken of deed je dat al niet meer?

lis

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden