Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ahh Cynth, ik heb wel met je te doen hoor!! Hoe komt dat eigenlijk dat je zoveel moet werken nu? of heb je dat al verteld?

Boke, wij gaan 21 maart op vakantie, dus met pasen! Wordt een hele andere pasen dan in 2007 zeg...toen net 3 dagen ervoor bevallen en met pasen weer in het ziekenhuis, bizar hoor...

btw:zie wie is de mol

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een heerlijke vooruitzicht Sapje dat je op vakantie gaat!!!

En inderdaad wordt dit dan een heel andere pasen!

Toch is het wel snel gegaan allemaal he?

De tijd vliegt echt hoor vind ik.

Het is zo cliché maar echt waar.

Enne.. Bootje zit weer lekker haar tijd te verdoen hier achter de pc.

Heb nog geen drol nagekeken hahahahha.

Geplaatst

tijd te verdoen??? tuh!!! dankjewel hoor hahaha

gezellie toch!!!

morgen weer werken en moet t dan af zijn???

Geplaatst

Hahaha niet zo beledigd zijn hoor........

Maar dan zit ik al vanaf kwart over 7 achter de pc; de tijd vliegt om!

En dan denk ik wat heb ik nou eigenlijk gedaan??

Hier gekeken, nog wat ff gesurfd op internet en dan is het zo maar weer bijna half 9!

En ik wil het het liefst voor morgen af hebben, ik ga zo maar beginnen denk ik.

Geplaatst

doe dat maar Bootje, ik ga zo mijn mandje in, lekker topmodels kijken en hopelijk vroeg in slaap vallen.

Ik zit nu de pfaffs te kijken, voor de 100ste keer haha, heel erg maar ik vind dat echt grappig hahaha

Geplaatst

willen jullie svp niet in dezelfde kleur en met dezelfde avatar kletsen hahahahaha snap er niets meer van...

ik ga ook naar bedje lekker wat tv zappen,

doei cyn

Geplaatst

officiële waarschuwing voor beau en sab!

avatar veranderen en letter kleur veranderen................NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahaha.......ik word er gek van en kan jullie niet meer volgen.....hahahahahahha

O ja...we gaan naar Kos....8 dagen vliegen comfort als het goed is!

Hotel heet.............Porto bello royal.

8 mei gaan we en komen 15 mei terug!

Hé cynt..werk jij niet bij arke....chips had ik beter via jou kunnen boeken....deze doos aan de telefoon kon mijm steeds niet verstaan...maar de bevestigingsmail is goed.

En 15 febr gaan we naar texel een weekend....we hebben daar een huisje in de duinen geboekt....in dat huisje zit een sauna solarium stoomdouche en een bubbelbad of zo allemaal...lekker uitwaaien en een beetje bijkomen daar!

Liesbeth...gaat het al wat beter?

Hildever wij zijn ook bijna altijd samen thuis maar het weekend is hier ook altijd anders...raar eigenlijk ja nu je er zo over begint!

Zo verder heb ik ook niet zo veel te melden!

Ik ga weer ff een beetje bijlezen en wat werken tussendoor.

kus allemaal!

Geplaatst

Heerlijk hoor Joos! Goed gedaan, die vakantie!hihi. dan kun je er weer even tegenaan he met al dat fijne in het vooruitzicht!

Gelukkig niet met de meeting haha.

Wij hebben ook al de zomervakantie geboekt, heeeeeeeeeeeeerlijk haha. ik kan niet wachten...zucht.......

Leuk he die avatar hahaha, ik kan m niet veranderen op mijn werk, helaas, pindakaas hahhaha

Geplaatst

vind je m niet grappig mijn kont? hahaha.

Wij gaan lekker weer naar Kreta, 2 weekjes, zijn echt verslaafd aan dat eiland.....nu niet met de cabrio rijden natuurlijk maar lekker burgerlijk doen hahahaha. 2 jaar geleden gingen we daar heen en werd ik ongesteld op de vakantie en nu...met kind ernaartoe, prachtig he????

Geplaatst

ja leuk in een cabrio de bergen in...hebben wij ook een keer gedaan...maar ja kan nu niet meer...hahahaha

En kreta zijn zijn wij 1 keer gewesst maar os ons niet goed bevallen...we hadden toen maar 3 dagen mooi weer en de rest alleen maar onweer en heel veeeeeeeellllllllllll regen.....hahahahahah

Weet je wat ook een leuk eiland is....lefkas...moet je echt een keer heen!

Geplaatst

wij hebben tot nu toe altijd onwijs goed weer gehad! afkloppen hahaha.

Kos ben ik ook een keer geweest, wel leuk hoor maar beetje veel kakkerlakken, brrrrrr.

Lefaks? wasda? kun je dat eten???

Geplaatst

Hahah die Joos!!

Ik moet zelf ook wel ff goed kijken hoor of ik het nu zelf heb getypt of Sapje hahahahhhaa.

Lekker hoor meiden dat jullie al geboekt hebben voor jullie zonvakantie!!!

Wij skippen dit jaar nog even; niet naar het buitenland.

We gaan lekker naar Drente joehoe.

Volgend jaar voorjaar gaan we lekker naar Gran Canaria of zo.

Texel is ook leuk Joos!

Leuk naar de zeehondjes kun je dan gaan in Ecomare.

Vind Anne-Meya vast geweldig!

Nou ik ga nog ff verder neuzen hier tot laterrrrrrr

Geplaatst

lekker hotel Joos...super hoor..ennuh ik werk idd bij Arke hahaha

natuurlijk heb ik mijn eigen vakantie nog niet geboekt hahahahaha wacht weer op een ik ga voor niets weg vakantie aanbieding ofzo..twijfel over club med ofzo of toch maar kamperen.....

Lefkas is idd een aanrader!

heb vanmiddag nog effe gespiekt maar de compu van TUI liep vast op deze site hahaha.....oeps.

Cynthia

Geplaatst

Jullie zullen me wel gemist hebben... Druk, druk, druk. Maar voordat jullie je zorgen gaan maken: Alles gaat goed hoor! Marissa is wel een paar dagen niet fit geweest na haar vierde vaccinatie (bij de eerdere prikken had ze eigenlijk weinig klachten.) Verhoging, koorts en niet lekker. Maar het gaat nu weer goed. Met het eten en drinken gaat het gelukkig ook weer wat beter. Al weet juffie maar al te goed wat ze wel en niet wil, en nee is echt nee. Vorige week een paar keer geen warm eten gehad, ze wou het echt niet hebben. Maar dat gaat nu weer beter. Pap gaat 'smorgens niet echt goed meer. Ze eet er wel een beetje van, maar met zo'n 100 tot 150 per keer houdt het op. Haar mond gaat op slot en haar gezicht draait ze opzij. We geven haar dan een half uurtje later nog een broodje en die smult ze lekker op. Zolang mevrouwtje alles maar gewoon zelf kan eten, dan gaat het goed. Hulp heeft ze op haar manier niet nodig, jaja grote meid! Ze denkt echt soms dat ze al een hele dame is hoor.

Maar goed, verder is ze lekker actief. We hoeven niet weer terug naar de manueel therapeut voor het kiss syndroom, goed he? en de fysiotherapeute is vanmorgen ook geweest en zij is ook tevreden! Marissa staat nu in de box, gaat eigenlijk overal al bij staan waarbij dat kan. Kruipen doet ze niet, achteruit lukt wel, maar vooruit niet. Ze wil ook wel heel de dag lopen aan mijn handen. Ze loopt overal met me naar toe. Vind ze echt geweldig. Naar de wasmachine, kijken hoe die draait. Naar de buitendeur, dan wil ze naar buiten, haha. En als ze er aan het einde van de dag zat van is, pakt ze mijn handen en brengt me wel even naar het aanrecht in de keuken. Haha, dan wil ze tandenpoetsen en op bed! Ja, slim meisje... Maar vanmiddag was dat al om vijf uur en dat vond mamma toch echt nog te vroeg om al op bed te gaan.

Verder gaat het met mij goed! Ik voel me echt sterker worden. Onzekerheid speelt bij veel dingen nog wel een grote rol. Maar ik weet dat ik het goed doe en dat ik soms echt mijn eigen conclussies moet trekken en je kan het nu eenmaal niet altijd iedereen naar de zin maken. Ik ben echt een heel onzeker iemand en trek mij snel iets aan van een ander. Daar moet ik echt nog verder aan werken, maar ik ben op de goede weg. Morgen weer werken na drie weken vakantie. Heb er ook wel weer zin in! Morgen heeft pappa een pappamiddag, haha. Anders past mijn schoonmoeder op Marissa als ik moet werken. Maar mijn schoonmoeder heeft de griep. Gelukkig kan Fred grotendeels zijn tijd/werk inplannen omdat hij eigen baas is en dat lukte gelukkig ook voor morgenmiddag. Hij heeft er ook veel zin in om lekker te tutten met Marissa als ik aan het werk ben.

Gisteren lekker met Marissa wezen winkelen. Leuke kleertjes weer voor haar gekocht. Er waren best nog leuke dingen te koop in de aanbieding. En vandaag was mijn moeder er. En zijn we ook nog even aan het shoppen geweest. Marissa kreeg nog leuke slofjes/schoenen van oma. Helemaal trots! Haha. Ik heb voor Marissa ook een leuk boek gekocht: Pap en mam vertellen over mij. Van de zwangerschap tot de puberteit. Echt heel leuk. Kunnen wel echt alles goed bijhouden en opschrijven. Zo leuk om dat later aan haar te geven!

Nou meiden, dit was mijn update wel weer. Ik ga eerst eens even heeeeeel veel lezen hier op het forum!

Veel liefs,

Bianca

Geplaatst

ff snel........fijn dat alles goed gaat bianca!

Cynthia kan je bij jullie geen toeristiek(schrijf ik dit goed).hahahahah krijgen?

Ik hoop dat ze het goed geboekt heeft...wij willen een kamer met zeezicht en een gedeeld zwembad.....ze deed erg moeilijk aan de foon....hahahahaha

Bij neckerman hadden ze dat omschreven maar daar konden we geen comfort vliegen boeken!

En sab...lefkas is echt zo mooi!!!!!!!!!!!!!!

En beau...gran canaria ...als je daar heen gaat zeg maar dan zal ik je wat tips geven...ken dat eiland op mijn duimpje....hahahahahaha

En cynthia je hebt gelijk hoor....ik zou ook wachten tot de goedkoopste voor mijn neus kwam...maar kamperen...nee moet er niet aan denken...hahahahahha

Angela...al ff niet gezien...hoe ist?

Geplaatst

Ik hou me zeker aanbeloven voor je tips Joos tegen die tijd!

Hoe is het trouwens met je, ben je weer helemaal opgeknapt?

En Cyn; zit wel een verschil in hoor Club Med of kamperen volgens mij ahahahha.

Wat wil je zelf het liefste?

Angela had het erg druk las ik op de oude site.

En Lau heb ik ook al ff niet gezien hier.

En Hanny al heeeel lang niet meer volgens mij!

Geplaatst

oh lekker iedereen al een beetje geboekt?

volgens mij zijn jullie allemaal al een keer met kinders weg geweest toch?

nou voor ons wordt dit de 1e keer..

wij gaan 31 mei naar turkije voor 15 dg!!

dus wel ff hulp van te voren graag over wat we moeten meenemen(behalve elkaar)

Geplaatst

Elkaar meenemen is zeker handig Roos hahaha.

Heerlijk zeg Turkije!

En volgens mij is er hier ergens een topic wat je allemaal mee moet nemen op vakantie.

Weet even zo niet waar die precies staat.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden