Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Pebbles: Mooi aantal 7 follikels en het belangrijkste is dat ze goed aan het groeien zijn.

Succes alvast morgen met je 2de fm en hopelijk volgt snel je punctie.

Wat betreft dat ik mijn behandelingen zelf betaal, dat doet wel zeer hoor.

Als het dan een keertje positief zou zijn dan is het het dubbel en dwars waard, maar helaas hebben we die garantie niet.

Maar goed, we gaan het einde van de maand iig weer een keertje proberen.

@Jett: Ook jij een mooi aantal follikels. Je ziet wat er kan gebeuren als de Menopur wat verhoogd wordt.

Wanneer heb je je volgende fm?

Fijn dat je ook geen last meer hebt van hoofdpijn.

Groetjes

Daniella

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hé hallo,

Ik kom jullie ook vergezellen op het wachtbankje. Heb vandaag de tp gehad van twee cryo's. Op

twee december mag ik gaan testen, dus het worden weer erg spannende weken. Ik wil iedereen

hier heel veel succes wensen...

Groetjes Gaby

Geplaatst

Hey Gaby

"Helaas" treffen we elkaar weer hier op het december wachtbankje.

Fijn dat je vandaag een TP hebt gehad van 2 cryootjes.

Ik hoop dat deze je geluk gaan brengen.

Heel veel succes weer met die "slopende" wachtweken.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo meiden,

Nou vandaag ook de tp gehad, en ik ben helemaal blij!

Ze hebben er 1 terug geplaatst van goede kwaliteit en van ongeveer

16 cellen.

En we hebben er ook nog 1 in de vriezer, dus voor ons kan het niet beter.

Vergeleken bij de vorige 2 x.

Nu maar afwachten...maar ik ben gelukkig heel rustig en we zien het wel!

Gaby,

Jij hebt vandaag dus ook een tp gehad!

Lopen we een beetje gelijk op, hahaah

En nu maar lekker verwennen en warm houden he'!

Op naar die groene regel!!

Pebbles,

Veel succes morgen met je fm!!

Jett,

Mooi aantal hoor en ik hoop dat ze mooi blijven doorgroeien!

Daniella,

Hoe gaat het met jou?????

Veel liefs Hermien

Geplaatst

Hier nog niet begonnen....en ik weet ook niet of het deze maand nog iets wordt... krijg de ene tegenslag na de andere... uitslag bloedonderzoek is er nog niet en zonder uitslag mag ik niet beginnen. Daarnaast zouden de hormonen vandaag afgeleverd worden en ook dit is niet gebeurd... nu zijn ze pas maandag weer open. Als ik dus dit weekend ongesteld word heb ik gewoonweg pech en mag ik volgende ronde pas beginnen... ik baal echt gruwelijk en heb dan ook een flink potje zitten janken om dit alles!

Geplaatst

@Hermien: Wat goed dat je een 16 cellig toppertje teruggeplaatst hebt gekregen.

Hoop dat hij de komende maanden lekker warm bij je blijft zitten.

Heel veel succes met je wachtweken en ik duim voor je.

Met mij gaat het verders wel goed. Rond 30 november moet mijn ongi komen en dan kan ik de 3de dag van mijn cyclus van start.

Dus veel nieuws heb ik momenteel niet te vertellen, haha.

@Sushii: Meid, wat klote voor je. Ik hoop iig dat je dit weekend niet ongesteld zal worden. Verwacht je het wel een dezer dagen?

En wanneer verwacht je de uitslag van de bloedonderzoeken nu? Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent momenteel, want je wilt natuurlijk zo snel mogelijk beginnen.

Ik hoop dat alles toch nog mee zal vallen en je gewoon deze maand van start kan gaan.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Sushhi,

Meid, ik hoop van harte dat je alsnog mag gaan starten

deze maand!

Sterkte en hopelijk blijft je menstruatie nog even uit!!

Daniella,

Wat fijn dat jij je goed voelt en voor je het weet ben jij aan de beurt!!

Maar je gaat dus voor de behandeling naar nederland?

Ga je dan heen en weer of blijf je hier dan een tijdje?

Liefs

Geplaatst

Hermien,

Ik heb al mijn behandelingen gewoon hier in Spanje.

Ik woon ongeveer 15 minuten van de kliniek vandaan met de auto, dus ik hoef ook niet zoveel te reizen gelukkig.

Geplaatst

Daniella: ja helaas komen we elkaar weer tegen. Maar ja wel fijn dat we al zo snel weer verder

kunnen. Ik voel me ook stukken beter dan de vorige keer want toen had ik erg veel last van de

punctie. Deze keer gaat het in mijn natuurlijke cyclus en dus ook zonder hormonen zodoende ben

je er veel minder mee bezig. Ik wens jou heel veel succes en ik hoop dat het geluk inderdaad een

keer mee hebt, de aanhouder wint he...

Hermien: Wat leuk dat we gelijk op gaan zeg. Wanneer mag jij eigenlijk testen? Ik hoop inderdaad

dat we december mooi groen gaan kleuren. Heel veel succes!

Sushii: ik hoop van harte dat het goed gaat uitpakken voor je en dat je deze maand toch nog kunt

beginnen. Ik zal voor je duimen...

Groetjes Gaby

Geplaatst

Daniella,

Ik dacht ook al, helemaal hier naar toe voor de behandeling...

Maar goed het had gekund natuurlijk, hahah

En heb je al je behandelingen daar gehad of ken je het verschil ook

met nederland?

Gaby,

Ik mag 3 dec testen, maar meestal als het niet goed gaat dan gebeurt

dit vaak al op wd 9, maar daar ga ik niet vanuit, hahahahah

We gaan met z'n allen voor groen!

En jij? volgens mij had ik ergens gelezen dat jij een dag eerder mag, is het niet?

Groetjes Hermien

Geplaatst

Daniella,

Ik dacht ook al helemaal voor de behandeling hier naar toe....

Maar het had natuurlijk gekund...

Heb je alle behandelingen in Spanje gehad of ken je het verschil

ook met nederland?

Gaby,

Ik mag 3 dec testen, maar als het niet goed gaat dan weet

ik dit meestal rond wd 9, maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk!

Op naar groen voor ons allemaal!

En als ik het goed heb dan mag jij een dag eerder testen is het niet?

Ik had vanacht weer veel pijn aan 1 eierstok, echt heel raar..

Nooit gehad bij de andere behandelingen.

Ik heb vannacht maar heel veel water gedronken, ik had verder

eigenlijk ook geen idee wat ik moest doen.

Maar goed vandaag gaat het wel weer, ik voel wel wat maar dat

is wel te doen!

Groetjes Hermien

Geplaatst

@Gaby: Idd fijn dat je zo snel alweer van start kunt. En ook in je natuurlijke cyclus zonder hormonen is echt een luxe, haha.

@Hermien: Ik heb al mijn behandelingen hier in Spanje gehad. De verschillen met Nederland heb ik eigenlijk gezien hier op het forum.

Het enige fijne wat ik hier vind is dat mijn gyn alles bij me doet. Echo's, punctie, TP. Dus heb nooit geen verschillende artsen en dat vind ik wel heel fijn. Ook heb ik zijn mobiele nummer, dus als er wat is dan kan ik hem altijd bellen. Ook heb ik hier niet met wachtlijsten te maken. En hier mogen er volgens de wet 3 embryootjes teruggeplaatst worden. Maar goed, ik volg natuurlijk wel mijn behandelingen in een kliniek.

Ik had het het liefste ook via de verzekering gedaan, maar hier staan er wachtlijsten van 2 tot 3 jaar. En het biologische klokje tikt natuurlijk door, haha.

Vervelend dat je zo'n last hebt van je ene eierstok. Zal idd nog door de punctie komen dat alles een beetje beurs van binnen is.

Hoopt dat de pijn gauw weggaat.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

He meiden!

Zullen we nog een lijstje maken voor het wachtbankje december?

Vind ik altijd wel duidelijk om te zien wie wanneer mag testen!

:wav::wav:

Testen:

Gaby 2 december

Hermien 3 december

Zoiets dus? Ik zou zeggen vul maar aan of verander! Ik wist alleen even van Gaby en Hermien wanneer ze mogen testen. En ik wil vooral veeeel groen zien!

Groetjes Miekske

Geplaatst

Hoi Miekske

Is idd wel zo fijn een lijstje.

Hoop dat hij gauw aangevuld wordt en in december een mooie GROENE kleur krijgt.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Hé hallo,

Ik kom jullie ook vergezellen op het wachtbankje. Heb vandaag de tp gehad van twee cryo's. Op

twee december mag ik gaan testen, dus het worden weer erg spannende weken. Ik wil iedereen

hier heel veel succes wensen...

Groetjes Gaby

ik hoop van ♥ voor jou, dat 't je allermooiste sinterklaascadeautje ooit, zal worden... ;-)

ik wacht ondertussen, samen met jou, in spanning af en brand nog maar 'ns een kaarsje...

liefs, mam x x x

Geplaatst

Hoi Marianneke

Spannend weer voor Gaby deze aankomende 2 weekjes.

Fijn dat je zo met haar meeleeft en lieve berichtjes achterlaat.

Hopelijk dat ze op 2 december een positieve test in handen zal hebben.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

:gekruiste vingers 3:gekruiste vingers 1hoi

ik kan op 5 december testen of onze tweede iui is gelukt

groetjes

Geplaatst

Testen:

Gaby 2 december

Hermien 3 december

Fiona 5 december

Fiona hopelijk een mooi Sinterklaascadeautje voor jullie! Heb je in het lijstje erbij gezet als je het goed vind!

Groetjes Miekske

Geplaatst

dames die al op het bankje zitten : heel erg veel succes!!!

Daniella, bij jou gaat het ook weer erg snel beginnen, erg spannend

Gaby, wat fijn dat je snel met de cryo´s door kon gaan

Miekske, jij hebt morgen de eerste fm nietwaar? veel succes! als de monitoring je morgennamiddag belt dan kun je ze evt. al vragen of ze een iedee hebben wanneer de puctie zal zijn, vermoedelijk kunnen ze het pas zeggen na de 2de fm.maar je weet maar nooit, en het is wel fijn als je een datum in zicht hebt, veel succes!

Geplaatst

@Miekske: Heel veel succes morgen met je 1ste fm.

Hoop dat ze lekker aan het groeien zijn van binnen.

@Babeth: Ja, gaat idd nu alweer opschieten.

Vind het wel weer ontzettend spannend worden als ik er aan denk.

Vooral na een aantal mislukte pogingen is het toch moeilijk om positief te blijven denken.

Ook mede omdat het iedere keer zoveel geld kost.

Maar ja, eens zal het toch een keertje moeten lukken denk ik dan maar.

Hopelijk deze aankomende behandeling vinden we "het geluk".

Hoe is het met jou? Ben je al bezig met stimuleren?

Ik hoop echt voor je dat deze behandeling jou ook dat geluk zal brengen.

Neem aan dat jouw testdatum ook in december gaat vallen?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hey Bianca

Ik weet dat je momenteel ook nog geen nieuws te melden hebt, maar hoe is het met je?

Gaat nu toch ook alweer opschieten voor je.

Wanneer had je ook alweer je fm, was dat niet 25 november???

Ik hoop gauw weer wat van je te horen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo meiden, mag ik hier ook alvast meeschrijven? Ik had gedacht/gehoopt deze week een cryo teruplaatsing te hebben maar helaas bleek mijn lichaam zelf al bezig te zijn met de aanmaak van een eisprong... Dus door naar de volgende ronde... december!

Ik vind het wel erg leuk om ergens op het forum een plekje te hebben om ervaringen te kunnen delen en van me af te schrijven!

Groetjes Pien.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden