Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai Annelot, ik snap dat je een dipje hebt maar niet bij ieder zwangerschap neemt het hcg-gehalte hetzelfde toe. Overmorgen zit je pas op dag 14 na de punctie, je bent dus echt wel voreg en wie weet is de test die je gebruitk hebt ook niet zo gevoelig?

bij de zwangerschap van mijn cryo (eindigde in een vroege miskraam) had ik op dag 12 na de eisprong nog een negatieve test en op dag 14 was die positief.Het eindigde dan weliswaar met 5 weken maar dat zegt natuurlijk niets. Hou nog vol hoor!

Lottepot, wat een goed resultaat!!! op naar de tp. Wat deed het ziekenhuis met de wetenschap dat je al zo snel ging menstrueren? heel veel succes alvast!!!

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Esther (EDR):1december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 December

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 December

Hoi dames

heb nog even het "benkske" naar voren getoverd.....

Geplaatst

Meiske, bedankt voor je opbeurende woorden.

Jij hebt 1 dag na mij dus een terugplaatsing gehad. Wanener mag jij testen ? En ga jij eerder testen ?

Ik zie dat jij twee mooi jongens verloren bent. Het is zo vreselijk oneerlijk.

Je bent zo dichtbij. Ook bij ons is de vorige zwangerschap mis gegaan en misschien ben ik daardoor wel vreselijk onrustig (zou in december uitgerekend zijn)

Ben bang voor de teleurstelling.

Ik moet gewoon nog even wachten en wil eigenlijk morgen niet weer testen... maar of ik dat vol ga houden.

veel succes allemaal

Geplaatst

Annelot, ik had de tp op 26-11-2010 van 2daagse emmies, de kliniek gaf als testdatum 10-12-2010 maar ik hou 14 dagen na de punctie aan, inderdaad, veel geduld heb ik niet......haha

Ik kan me voorstellen dat het voor jullie heel erg dubbel is deze maand, een moeilijke en beladen maand!.

Helaas was onze eerste behandeling na het verlies van de jongens negatief, ik wist het enkele dagen voor de uitgerekende datum. Toch deed de slechte uitslag me niet veel, ik was zo met de datum van Nick en Lars bezig. Ik hoop voor jullie dat jullie de utgerekende datum kunen beleven met en nieuw wondertje in je buik, zou geweldig zijn!!!! succes

Hai Pieneke! dank je wel hoor.

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo allemaal! Ik heb me ook net geregistreed, dus ik hoop dat het goed is gegaan.

Ik vorige week mn punctie gehad voor ivf en er zijn vrijdag 2 emmies teruggeplaatst.

Erg spannend weer allemaal!

Geplaatst

Nou om mezelf helemaal gek te maken toch vandaag weer getest (vanochtend vroeg) , en dat had ik misschien wel echt niet moeten doen.

De clear blue gaf een lichte plus aan, maar de clear bue digitaal gaf niet zwanger aan..... help !

Kan het zijn dat de ene test eerder positief aangeeft dan de ander.

Ik weet het ik moet stoppen met testen en rustig wachten, maar dat lukt me op het moment niet.

Meiske bedankt voor je mooie woorden. Hoop zo dat jullie positief bericht gaan krijgen

Geplaatst

Lottepot 20 december

Ik heb geprobeerd het lijstje up to date te maken.

@ Meiske ik bedoelde 9 dagen na de TP.

Wanneer Mierie78 mag testen weet ik niet.

Iemand iets van Fiona en Nathalie gehoord?

Lottepot

Geplaatst

@Nathalie: Wat kl*te meid dat het weer niet gelukt is. Kan me voorstellen dat je even afstand neemt.

Heel veel sterkte gewenst.

@Moto: Hoe is je punctie gegaan vandaag? Hoop dat er mooie bevruchtingen tot stand zullen komen.

Veel succes en op naar de TP.

@Medusa: Wat een grote teleurstelling weer meid. Ik had zo'n goede hoop voor je.

Heel veel sterkte.

@Miekske: Vervelend dat je je zo rot voelt. Pas goed op jezelf en neem idd een paracetamolletje voor de koorts.

Beterschap.

@Babeth: Ook jij waarschijnlijk een griepje onder de leden. Pas op jezelf en je 2 toppertjes. Beterschap

@Annelot: Het gebeurt vaker dat de test een paar dagen later wel positief is.

Nog even geduld hebben en dan weer testen. Heel veel succes.

@Lottepot: Alvast heel veel succes morgen met je TP. Geweldig dat je uit de 7 6 bevruchtingen hebt. Zo zie je maar weer wat ze met ICSI kunnen doen.

Van Fiona nog niets gehoord, maar Nathalie heeft negatief getest.

@Mierie: Welkom hier op dit fijne forum en heel veel succes met je 2 toppertjes in je buik.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Lottepot 20 december

Klopt het lijstje zo?

Iedereen ontzettend veel succes!!!

Angelique maak aub het bankje weer wat groener!

Ik gooi de bekende wave er nog maar eens in.

:goodluck1::wav::goodluck1::wav::goodluck1:

Geplaatst

Helaas ben ik vandaag van het bankje afgevallen...blijkbaar niet lief geweest want dit is geen leuke verassing van sinterklaas.

Lottepot 20 december

Geplaatst

Check topic vroegtesters. :-) http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?11431-Voor-de-vroegtesters-onder-ons!/page51

CB met een plusje meet al vanaf hcg 12 naar mijn ervaring (zelfs ook al vanaf iets lager) en die digitale pas vanaf 30 hcg dacht ik.

Ik heb goede hoop voor je en duim dat het mooi gaat stijgen!

Nou om mezelf helemaal gek te maken toch vandaag weer getest (vanochtend vroeg) , en dat had ik misschien wel echt niet moeten doen.

De clear blue gaf een lichte plus aan, maar de clear bue digitaal gaf niet zwanger aan..... help !

Kan het zijn dat de ene test eerder positief aangeeft dan de ander.

Ik weet het ik moet stoppen met testen en rustig wachten, maar dat lukt me op het moment niet.

Meiske bedankt voor je mooie woorden. Hoop zo dat jullie positief bericht gaan krijgen

Geplaatst

ow dames

ik had hier op nog een paar mooie groene namen gehoopt!!!!!

Annelot, de ene test is inderdaad minder gevoelig als de andere, ik zou echt proberen om tenminste pas weer 48uur na de laatste test te testen, heel veel succes!!!

dames, ik heb hier grote schrik, weten natuurlijk nog niet of het wel of niet gelukt is maar vanmorgen na het douchen kreeg ik koorts! 38,6, direct aan de paracetamol (2 stuks) en na een half uur was het gezakt naar 37,6 en daarna naar 37,1 zucht. Echt zelden ziek, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst koorts heb gehad!!! NU maar hopen dat ik het onder controle kan houden.....

Geplaatst

Babeth, wat schrikken meid! Goed dat je het tegen bent gegaan. Had ik me ook voorgenomen qua allergie, maar stom genoeg toch weer niet durven doen.

Kwam het niet van de douche zelf? Normaal meet je wellicht niet na de douche. Of voel je je verder ook ziek? Hoop het niet voor je.

Sterkte meis, we duimen he!

ow dames

ik had hier op nog een paar mooie groene namen gehoopt!!!!!

Annelot, de ene test is inderdaad minder gevoelig als de andere, ik zou echt proberen om tenminste pas weer 48uur na de laatste test te testen, heel veel succes!!!

dames, ik heb hier grote schrik, weten natuurlijk nog niet of het wel of niet gelukt is maar vanmorgen na het douchen kreeg ik koorts! 38,6, direct aan de paracetamol (2 stuks) en na een half uur was het gezakt naar 37,6 en daarna naar 37,1 zucht. Echt zelden ziek, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst koorts heb gehad!!! NU maar hopen dat ik het onder controle kan houden.....

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook ik mag nu officieel plaatsnemen op het wachtbankje.(bij de vorige icsi-poging had ik helaas geen emmie's)

Vanmiddag zijn bij mij 2 emmie's teruggeplaatst.

1 liep een beetje achter met delen, daarom is deze niet ingevroren, maar fijn mee teruggeplaatst.

We zijn heel trots op onze 2 'pepernootjes' (hoewel het vandaag Sinterklaas is hoorden we op de radio tijdens de terugplaatsing; 'Driving home for X-mas' :laugh: )

Als alles goed mag gaan, mag ik 19 december testen.

Voor iedereen die ook nog moeten wachten>> veel succes!

Voor iedereen die zwanger is>> van harte gefeliciteerd!

Voor iedereen die helaas slecht nieuws heeft ontvangen>> veel sterkte!

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Hermien:3 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Geplaatst

Hè Gatsie Babette....Misschien toch idd van het douchen? Goed dat je het de kop hebt weten in te drukken! Ook ik dacht vanmorgen koorts te hebben maar de thermometer gaf 36.5 aan dus niets aan de hand zou je zeggen...Toch voelde het wel echt zo had echt zo'n warm hoofd dus toch maar 2 paracetamolletjes genoemen voor de zekerheid.

Voel me nog steeds niet fit, en ook nog eens een 'zeurende' buik. Zit pas op wachtdag 3 moet je nagaan..... Mijn emmy was dus bij TP wel al 5 dagen oud. Hoe zit dat dan met de aanmaak van HCG eigenlijk? Juist meer of minder (als je op dezelfde dag zou testen) als bij een TP op dag 3?

Het wordt nu wel spannend bij jou hoor hopelijk voel je je ook snel beter!

Sonnie wat fijn dat je nu jullie emmy's bij je hebt! We gaan voor 9 maanden! Wanneer mag je testen?

Tamaar verdorie meis.....Stoute Sint.....

Geplaatst

Sonnie, hou je Emmy,'s lekker warm bij je...

Ik heb krampen in mijn buik. Ik vind het eng.. Ik zit morgen op dag 31 van mijn vorige

menstruatie.. Dus morgen wordt het eng dag.. Ik zit vandaag op dag 9 na de terug plaatsing..

Ik weet niet of de zwangere meiden ook het gevoel hadden dat ze ongi zouden worden????

Niets aan te doen ik moet vaak heel vaak broekloeren.. Bah vreselijk joh

Geplaatst

hallo dames

eerst wil ik de dames die keihard van het bankje gevallen zijn heel veel sterkte wensen!!!!

iedereen die er bij gekomen is erg veel succes!!!

Miekske en Testr, nee de koorts kwam echt niet van het douchen, ben al sinds vrijdagavond niet fit. Net weer even paracetamol genomen, zet de wekker om 02.30 uur en zal nogmaals tempen.

Miekske wat het hcg betreft, ik geloof niet dat het nu al meetbaar is. Normaliter nestelt een embryootje zich tussen dag 5 en 8 na de bevruchting, maakt dus niet uit of je de emmie na 2, 3 of 5 dagen teruggeplaatst hebt gekregen, je hebt alleen wat minder "wachtdagen" vanaf de tp.

T.K. Bij beide zwangerschappen had ik het gevoel dat ik ging menstrueren

Fiona en Angélique, jullie zijn de eerstvolgende die mogen testen, succes meiden!

Geplaatst

Sonnie,

Heel veel sterkte met de wachtweken.

Eindelijk op het wachtbankje en vandaag is dag 1.

Laat je pepernootjes maar lekker lang blijven zitten !!

liefs, Diane

Geplaatst

Ik denk dat het voor mij over is. Heb vanochtend een beetje donkerrood bloed gehad, en net roze.. Het vloeid nog niet maar dat komt wel denk ik..

Het is echt moeilijk.. Het is zwaar.. Ik ben psygisch niet goed..

Geplaatst

O TK wat erg!! T is zeker heel erg zwaar om dit sowieso al mee te moeten maken, maar als het dan ook fout gaat, is het dubbel zo zwaar.

Meid, heel, heel veel sterkte!! Kun je wel lekker van je afpraten tegen iemand?

liefs

Geplaatst

O jee Meiske kom op he!!!

8 december is een belangrijke datum voor ons.

Gisteren tijdens de punctie zijn er bij mij 9 eicellen gevonden.

Nu hoop ik op mooie bevruchtingen en op 8 december de TP.

My fingers are crossed!!

Geplaatst

@Tamara, Nee... wat een klote bericht om te lezen. Sterkte.

@all die neg test hebben: jullie ook sterkte.

Liefs Elke

Geplaatst

ow TK wat ellendig!!!! zou het niet van een innesteling kunnen zijn, of heb je jezelf misschien beschadigd met het inbrengen van de utrogestan?

je vloeit in ieder geval niet en het is niet helderrood, hous nog even moed meid, al snap ik goed dat dat moeilijk is nu!

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden